Project gemaakt voor For The People in de Personeelszaken industrie voor een B2B publiek in 2020. For The People, zorgt voor talent Toen Payroll talent – want zo heetten ze eerst – naar ons toekwam waren ze zich heel erg bewust dat hun naam niet paste bij hun dienstverlening. Want payrolling is de juridische manier waarop ze mensen in dienst hebben, maar ze herkennen zich totaal niet in het beeld wat de markt van een vaak zakelijke en afstandelijke payrol partij heeft. Juist het sociale belang en welzijn van hun klanten en hun medewerkers staat voorop. Ze zijn dan ook meer een externe HR-afdeling dan een leverancier van een financieel product. De vraag aan ons: breng onze kracht in kaart en zorg dat we een naam en stijl krijgen die echt bij ons past en waar we trots op zijn.
Project gemaakt voor Apollo B.V. in de Industriële Goederen en Diensten industrie voor een B2B publiek in 2019. Apollo Apollo levert interne transportsystemen voor productielijnen. Op het eerste gezicht een super technisch bedrijf maar niets blijkt minder waar. De klant en zijn behoeften en wensen staan bij Apollo voorop. Al 170 jaar. De innovatieve technologie die ze steeds verder ontwikkelen is dienend aan het leveren van vergaande service. Alles wat ze doen moet makkelijk zijn voor de klant. De vraag aan ons: Hoe ziet de ‘ziel’ van Apollo eruit en hoe kunnen we ons hiermee onderscheiden.
Project gemaakt voor Kaakchirurgie Holland in de Zorginstellingen industrie voor een B2C publiek in 2019. Kaakchirurgie Holland Bij Kaakchirurgie Holland vinden ze dat iedereen de beste zorg moet kunnen krijgen. Iedereen, dus ook mensen met een wat kleinere portemonnee. Daarbij vinden ze dat de dienstverlening ten aanzien van kaakchirurgie in Nederland naar een veel hoger niveau getild moet worden als het gaat om de zorg voor de cliënt. Dus niet de onpersoonlijke grote wachtkamer in een vol ziekenhuis maar persoonlijke aandacht van medewerkers die weten wie je bent en wat je komt doen.
Project gemaakt voor ABN AMRO in de Verzekering industrie voor een B2B publiek in 2019. ABN AMRO ABN AMRO biedt een vernieuwend werkgeverspensioen waarbij de technologie achter dit product geen verborgen kosten tijdens de looptijd met zich meebrengt. Daarbij is het flexibel voor de werknemer door een app waarin keuzes makkelijk gemaakt en aangepast kunnen worden. ABN AMRO ervoer dat zij bij vergelijkingen van de kosten per maand vaak minder aantrekkelijk leken dan andere aanbieders en dat financiële tussenpersonen niet voldoende in staat waren de voordelen van het ABN AMRO pensioen onder de aandacht te brengen. De vraag aan ons: maak en ontwerp een presentatie, geïnspireerd op de ABN AMRO huisstijl die de voordelen van ons pensioenproduct bij financiële tussenpersonen duidelijk over de bühne brengt.
Project gemaakt voor ASIG in de Vastgoed industrie voor een B2B publiek in 2019. ASIG ASIG is een vastgoedinvesteerder met een zeer sterk netwerk in Amsterdam. Als gerenommeerd familiebedrijf volstond hun reputatie als betrouwbare partner en waren huisstijluitingen nauwelijks tot niet nodig. Doordat ze zich ook op de buitenlandse markt begeven ontstond te vraag naar een gezicht. De vraag aan ons: Help ons om onze identiteit vorm en inhoud te geven.
Deel je ervaring met ons.
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.