Sowieso Helder, Halfweg | Sortlist
Sortlist


Sortlist
Sowieso Helder cover
Sowieso Helder logo

Sowieso Helder Halfweg, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.
Sowiesohelder maakt dat ’t raakt. Met slim werk in geïntegreerde campagnes. Online. Offline. Intern en extern. Digitaal. Gedrukt. Gefilmd. Gedeeld. Geschreeuwd. Gefluisterd... Maar vooral... met emotie. Want mensen raken is voor ons de essentie van communicatie. OP VOLLE KRACHT We maken het liefst geïntegreerd werk. Omdat we weten dat dat werkt. Zelden bereik je je doelgroep nog op één manier. In een gefragmenteerd medialandschap, is het goed vele disciplines te begrijpen en te beheersen. Dus spreken we social, maken we video, beleven we activatie en denken we strategisch, creatief en geïntegreerd. VOORWAARTS We maken graag dingen zelf. Geïntegreerd denken vraagt om brede kennis en kunde. Met een sterke studio, eigen edit-suites en een volwassen digitale afdeling, maken we veel zelf. Maar voor we aan de slag gaan (we staan te popelen), stippelen we eerst duidelijke lijnen uit. MARS Zonder idee geen richting. Wij zoeken eerst het grote idee. Een concept. Een verhaal. Een plan van aanpak. Een visie. Mensen zet je op Mars door de raket goed te richten. Dat doen we graag samen met onze klanten. Wij geloven in het stapelen van kennis. Daarom hebben wij bijvoorbeeld de Merkversneller® ontwikkeld. Een co-creatie tool waarmee we samen met klanten een koers uitstippelen. All engines running… ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ MAKE IT MATTER Affecting people and getting them moving. With stories. By smart work in integrated campaigns. Online. Offline. Internally and externally. And above all, with emotion. We make sure it affects people. FULL STEAM AHEAD We like doing integrated work best. Because we know it works. You don’t often reach your target group through just a single channel. The media landscape is fragmented, so it’s good to understand and be skilled in multiple disciplines. So we use social media, we produce clips, we energize people and our thinking is strategic, creative and integrated. FORWARD We like making things ourselves. Integrated thinking demands broad-ranging expertise and knowledge. We have a strong studio, our own editing suites and a mature digital department, letting us do a great deal ourselves. But before we get going (though we’ll be champing at the bit), we first sketch out a clear outline. MARS Without ideas, you don’t know where you’re heading. We search for that main idea first. A concept. A story. An action plan. A vision. Getting people to Mars means pointing the rocket in the right direction. We like to do this together with our customers. We believe in accumulating knowledge. Which is why we have developed the Merkversneller® (Brand Accelerator), for example. A co-creation tool that lets us map out a course together with our customers. All engines running…
22 mensen in hun team
Spreekt Engels, Nederlands
6 projecten in hun portfolio
Sortlist lid sinds 2019
Opgericht in 2015
Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven

Diensten

2 diensten aangeboden door Sowieso Helder

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    In den beginne… Was er het idee. Het plan. De basis. De start van alles. We willen graag naar Mars. Maar eerst richten we de raket. Anders gaat het mis. Wil je zelf aan de knoppen zitten? Met onze Merkversneller® stippelen we samen de koers uit.
    Skills in Branding & Positionering (5)
    Visual IdentityMerkidentiteitMerkstrategieCommunicatiestrategieBrand Positioning
    Projecten in Branding & Positionering (2)
    Campagne interne betrokkenheid naamswijziging Nuon - Branding & Positionering
    Marcom strategy & Rebranding - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (2)
    VattenfallEnergiebedrijven | international
    DeRegt CablesTechnology Hardware & Equipment | international

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    Make it memorable. Verhalen worden beter als ze doorverteld worden. Wij kennen de kracht van een event. Een belevenis die zo gaaf is, dat je het wilt delen. Dat je het onthoudt. En het liefst nog een keer wilt meemaken. Zo breng je mensen in beweging.
    Project in Evenement (1)
    Campagne interne betrokkenheid naamswijziging Nuon - Evenement
    Klant in Evenement (1)
    VattenfallEnergiebedrijven | international

    Meer informatie over Evenement

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Sowieso Helder om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

6 projecten uitgevoerd door Sowieso Helder

Campagne interne betrokkenheid naamswijziging Nuon
Campagne interne betrokkenheid naamswijziging Nuon

Project gemaakt voor Vattenfall in de Energiebedrijven industrie voor een B2B publiek in 2019.Nuon wordt Vattenfall. De vraag aan SowiesoHelder: creëer een feestelijk en memorabel startschot voor de definitieve rebranding waarbij de medewerkers van de gehele organisatie (+/- 4000) inclusief externe partners worden meegenomen in het Vattenfall-verhaal: fossielvrij leven mogelijk maken in één generatie.

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+2
Lees meer
Interactieve full video e-learning
Interactieve full video e-learning

Project gemaakt voor Algemeen in de Anderen industrie voor een B2B / B2C publiek in 2018. LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

CopywritingFilmFotografie+1
Lees meer
Nuon Scrollytelling moving image
Nuon Scrollytelling moving image

Project gemaakt voor Nuon / Vattenfall in de Energiebedrijven industrie voor een B2B publiek in 2019. 400.000 HANDEN IN DE SCHONE LUCHT. Een nieuwe manier van verhalen delen voor Nuon. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

FotografieOntwerpWebsite Creatie
Lees meer
ING Mooie Move  B2C campagne
ING Mooie Move B2C campagne

Project gemaakt voor ING in de Banken & financiële instellingen industrie voor een B2B / B2C publiek in 2019. MOOIE MOVE NAAR EEN FITTE TOEKOMST Bereik (de ouders van) jongeren van 12 t/m 14 jaar, zodat ze een ING Jongerenrekening openen. Hiermee geef je als ouder je kind alle tools om snel en soepel financieel zelfstandig te worden. Een mooie start van een nieuw schooljaar.

FilmFotografieOntwerp+1
Lees meer
TomTom  360˚  The Art of Navigation
TomTom 360˚ The Art of Navigation

Project gemaakt voor TomTom in de Technology Hardware & Equipment industrie voor een publiek in 2019. IT’S PURE ART Wist je dat er nog elke dag 5000 Tomtoms verkocht worden? Terecht. Want de vele mogelijkheden die dit slimme navigatieapparaatje biedt zijn ongekend. En met een nieuw premium device in de GO-range, wordt het alleen maar beter en mooier. Sterker nog: het is een ware kunst. Aan ons de vraag om deze hagelnieuwe Tomtom GO Premium te introduceren bij een groot, Europees publiek.

CopywritingFilmFotografie+3
Lees meer
Marcom strategy & Rebranding
Marcom strategy & Rebranding

Project gemaakt voor DeRegt Cables in de Technology Hardware & Equipment industrie voor een B2B publiek in 2020.Marketing communicatie strategy & rebrandingReposition, Reconnect, ReinforceThought leadership claimen met kennis, kunde en kabels. DeRegt levert kabeloplossingen voor offshore toepassingen maar ook voor andere situaties. Producten die variëren van ‘navelstreng’ subsea-kabels tot tethers voor ballonnen. Aan ons de vraag om DeRegt te herpositioneren van producent naar ingenieur van innovatieve kabeloplossingen. Doel: groter bereik, meer lead.

Branding & PositioneringDigital StrategyOnline Advertising+3
Lees meer
Heb je een soortgelijk project?

Vraag Sowieso Helder om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

22 leden in 's team

Sowieso Helder cover
Neem gemakkelijk contact op met 's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Sowieso Helder heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor Sowieso Helder

Gewerkt met Sowieso Helder?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen


Contact

Contact gegevens van Sowieso Helder

Details


http://www.sowiesohelder.nl

  • HoofdkantoorSuikersilo-Oost 2, 1165 MS Halfweg, Netherlands

Sortlist logo

Building great business stories.

Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Voor klanten
  • Hoe het werkt
  • Ontdek
  • Krijg advies
  • Zoeken
Voor bureaus
  • Hoe het werkt
  • Prijzen
  • Ik heb een bureau
Middelen
  • Blog
  • Hulp en ondersteuning
Bedrijf
  • Over
  • Contact opnemen met
  • Jobs
  • 2022 © Sortlist - Alle rechten voorbehouden
  • Voorwaarden
  • Privacybeleid