Uitgebreide handleidingen en tips om aan de slag te gaan met marketing.

Hoe gebruik je de metaverse? Studie zegt: Als het niet voor vermaak is, doe dan geen moeite

Hoe gebruik je de metaverse? Studie zegt: Als het niet voor vermaak is, doe dan geen moeite

6 mei 2022 ∙ 9 minuten lezen

TL;DR: Gebruikers hebben niet genoeg vertrouwen in de metaverse om het als meer dan een entertainmentplatform te beschouwen. Het metaversum was lang een idee dat voorbehouden was aan sciencefictionschrijvers, maar heeft nu de tech- en zakenwereld veroverd. Bij Sortlist zijn we gewend om een eindeloze voorraad gegevens te beheren die de trends in de marketingwereld […]

Door Sortlist Team
5,00/5(1)
Sortlist Insights
Display Avertising

Display advertising eenvoudig uitgelegd!

16 mei 2022 ∙ 7 minuten lezen

In de gedigitaliseerde wereld van vandaag wordt display advertising steeds belangrijker in het kader van online marketing. Wat vroeger de advertentie in het weekblad en de plaatselijke krant was of de affiches op reclamezuilen, zijn nu online banners en verborgen links op websites. Voor bedrijven en ondernemingen is het nu bijna essentieel om hun toevlucht […]

Door Naomi Wouters
5,00/5(1)
SEA
Growth marketing

Wat is growth marketing en hoe kan ik het toepassen?

2 mei 2022 ∙ 7 minuten lezen

Het kan moeilijk zijn om bij te blijven met marketingjargon, want hulpmiddelen en technieken veranderen voortdurend van naam. Je bent misschien meer vertrouwd met de term “growth hacking“, dan wij met wat growth marketing inhoudt. Als online marketeer heb je waarschijnlijk de term growth marketing wel eens horen gebruiken als een manier om je bedrijf […]

Door Sarah Madimba
5,00/5(1)
Marketing
Customer lifetime value: alles wat je nog niet wist!

Customer lifetime value: alles wat je nog niet wist!

6 mei 2022 ∙ 5 minuten lezen

De hele levensweg van een klant wordt door marketeers en managers bijgehouden om hun content te verbeteren. Het doel? De best mogelijke relatie opbouwen met hun klant. Bedrijven die succes op lange termijn nastreven, bekijken best het grote geheel en kennen de behoeften van hun klant. Met andere woorden, hun strategieën moeten rekening houden met […]

Door Naomi Wouters
5,00/5(1)
E-Commerce
Een externe analyse voor je marketing doe je zo!

Een externe analyse voor je marketing doe je zo!

4 mei 2022 ∙ 7 minuten lezen

Om kansen en bedreigingen op te kunnen sporen binnen de externe bedrijfsomgeving wordt gebruik gemaakt van de mogelijkheden die de externe analyse te bieden heeft. De interne analyse alsook het in kaart brengen van de kansen en bedreigingen van een ondernemingen kun je als input gebruiken voor het uitvoeren van een SWOT- analyse. Op basis […]

Door Sarah Madimba
5,00/5(1)
Digital & Marketing Strategy
advertentiebudget

Hoe bekom je het ideale advertentiebudget?

11 mei 2022 ∙ 5 minuten lezen

Tegenwoordig is het duidelijk dat online advertenties en gebudgetteerde acties echte resultaten opleveren. Die met de juiste hulpmiddelen zijn gemakkelijk te meten. Het gemiddelde advertentiebudget voor communicatie is van cruciaal belang voor het organiseren en prioriteren van je inspanningen. Van 2 tot 20% van de omzet van een bedrijf is besteed aan drukwerk, evenementen, of […]

Door Florence Claasen
5,00/5(1)
Marketing
arrow_back
arrow_forward

Creative & Design

40 artikels
Brand community

Brand Community: bouw nu een band op met je klanten..

26 april 2022 ∙ 4 minuten lezen

Het succes van een product of dienst hangt af van vele factoren. Een ervan die vaak wordt onderschat, is de brand communities. Dit verwijst naar de emotionele band tussen consumenten en een merk. Ze voelen zich niet alleen verbonden met het merk, maar ook met elkaar. Merken die erin slagen sterke brand communities te creëren, […]

Door Sarah Madimba
5,00/5(1)
Branding
Wat is product branding en hoe kan je het in jouw voordeel gebruiken?

Wat is product branding en hoe kan je het in jouw voordeel gebruiken?

19 april 2022 ∙ 8 minuten lezen

Product branding is een uitstekend instrument dat bedrijven kunnen gebruiken om een branding campagne te ontwikkelen voor specifieke producten in plaats van voor het bedrijf als geheel. Het is een belangrijke strategie die bedrijven moeten begrijpen als ze verschillende segmenten buiten hun huidige publiek willen aanspreken. Hier is alles wat je moet weten en product […]

Door Anne-Gaëlle Sy
5,00/5(1)
Branding
Grafisch ontwerpbureau

Hoe vindt je het perfecte grafisch ontwerpbureau!

14 april 2022 ∙ 6 minuten lezen

Mensen hebben zo lang ze bestaan altijd boodschappen achtergelaten. We gieten het in de vorm van beelden en symbolen. Specifieke kleuren en vormen hebben op een manier een uniek effect. Daarom zijn ze vandaag nog steeds zeer belangrijke elementen. Je kan ze optimaal inzetten door samen te werken met een grafisch ontwerpbureau. Tegenwoordig is grafisch […]

Door Naomi Wouters
5,00/5(1)
Creative & Design
Bekijk alle artikels

Marketing

250 artikels
Hoe gebruik je de metaverse? Studie zegt: Als het niet voor vermaak is, doe dan geen moeite

Hoe gebruik je de metaverse? Studie zegt: Als het niet voor vermaak is, doe dan geen moeite

6 mei 2022 ∙ 9 minuten lezen

TL;DR: Gebruikers hebben niet genoeg vertrouwen in de metaverse om het als meer dan een entertainmentplatform te beschouwen. Het metaversum was lang een idee dat voorbehouden was aan sciencefictionschrijvers, maar heeft nu de tech- en zakenwereld veroverd. Bij Sortlist zijn we gewend om een eindeloze voorraad gegevens te beheren die de trends in de marketingwereld […]

Door Sortlist Team
5,00/5(1)
Sortlist Insights
Display Avertising

Display advertising eenvoudig uitgelegd!

16 mei 2022 ∙ 7 minuten lezen

In de gedigitaliseerde wereld van vandaag wordt display advertising steeds belangrijker in het kader van online marketing. Wat vroeger de advertentie in het weekblad en de plaatselijke krant was of de affiches op reclamezuilen, zijn nu online banners en verborgen links op websites. Voor bedrijven en ondernemingen is het nu bijna essentieel om hun toevlucht […]

Door Naomi Wouters
5,00/5(1)
SEA
Growth marketing

Wat is growth marketing en hoe kan ik het toepassen?

2 mei 2022 ∙ 7 minuten lezen

Het kan moeilijk zijn om bij te blijven met marketingjargon, want hulpmiddelen en technieken veranderen voortdurend van naam. Je bent misschien meer vertrouwd met de term “growth hacking“, dan wij met wat growth marketing inhoudt. Als online marketeer heb je waarschijnlijk de term growth marketing wel eens horen gebruiken als een manier om je bedrijf […]

Door Sarah Madimba
5,00/5(1)
Marketing
Bekijk alle artikels
man-working-on-a-computer
Werkt u in een agentschap?

Sluit je aan bij onze grote kenniskring.

Lees meer

Web & Software Development

42 artikels
webontwikkeling

Webontwikkeling uitbesteden in 2022: Tips en advies!

3 mei 2022 ∙ 6 minuten lezen

Webontwikkeling uitbesteden is een wereldwijd gebeuren. Het uitbesteden van web development diensten is een goede beslissing voor bedrijven die niet de juiste interne diensten in huis hebben. Dat geldt vooral wanneer webontwikkeling je geen concurrentievoordeel oplevert, en het geen belangrijk onderdeel is van je belangrijkste bedrijfsprocessen. Niet elk bedrijf heeft de tijd, de mensen of […]

Door Naomi Wouters
5,00/5(1)
Web & Software Development
De beste methoden om een duurzame website te maken

De beste methoden om een duurzame website te maken

22 maart 2022 ∙ 7 minuten lezen

Om de ergste gevolgen van klimaatverandering te voorkomen, is het essentieel dat bedrijven actie ondernemen om hun uitstoot van broeikasgassen te verminderen. Een manier waarop bedrijven dit kunnen doen is door het ontwikkelen van een duurzame WordPress website. Duurzaamheid is niet alleen belangrijk voor het redden van het milieu, maar ook voor de toekomst van […]

Door Woven Leaves Team
5,00/5(2)
Web & Software Development
API: Wat is het en waarom zou je het gebruiken?

API: Wat is het en waarom zou je het gebruiken?

18 februari 2022 ∙ 4 minuten lezen

Connectiviteit is iets immens in deze tijd. Hoe vaak verbinden we ons niet met onze medemens door laptop- en telefoon software? De keuzes zijn overweldigend. De software is dan de interface waardoor we kunnen communiceren met andere mensen. Deze software biedt definities op basis waarvan we denken dat ze functioneel voor ons kunnen zijn. De […]

Door Sarah Madimba
5,00/5(1)
Web & Software Development
Bekijk alle artikels
Over Sortlist

Sortlist maakt het u gemakkelijk om het juiste bureau voor u te vinden

Vergelijk en ontdek bureaus die actief zijn in meer dan 28 marketinggebieden en 80 verschillende landen.

In een paar klikken kunnen onze experts u een selectie van kwalitatieve bureaus voorstellen en u helpen de juiste partner te vinden in minder dan 48 uur.

En het leukste hieraan: het is helemaal gratis!

Hier vindt u meer informatie

close

Krijg toegang tot onze exclusieve content!

email