Wij introduceerden Mardi aan Composil

Lees hun verhaal

Het Composil project

Composil is een KMO die grotendeels actief is in het B2B segment. Ze zijn officiële leveranciers van het Koninklijke Hof van België en ze zijn ook actief in Frankrijk en Luxemburg. Om hun communicatie in een nieuw jasje te steken, waren ze op zoek naar een creatief bureau dat zich kon inzetten voor de modernisering van het merkimago (o.a. het logo) en de overdracht van dit imago naar het verkoopmateriaal (bv. prospectussen, verklarende documenten, powerpoints).

Dienst: Branding & Design

Budget: Ongeveer € 10.000

Gesprek met Jean

Jean MinneCEO bij Composil

Kunt u uw bedrijf omschrijven?

Composil is een bedrijf dat gespecialiseerd is in reinigingsoplossingen en Carpet care voor andere bedrijven en industrieën. Ik ben de General Manager en de belangrijkste aandeelhouder van het bedrijf.

Hoe heeft u Sortlist gevonden?

Ik voelde echt dat, om in 2016 vooruit te komen, we meer tools nodig hadden om iets te herwerken dat ontbrak op het vlak van communicatie. Via een vriend heb ik over Sortlist gehoord. Het leek mij dus vrij logisch om hun diensten te gebruiken en zo zijn we in contact geraakt.

Eenvoud, voor een klant zoals Composil, die niets over de marketing wereld weet

Hoe zou u uw ervaring omschrijven?

Ik had een project op Sortlist geplaatst met daarin uitleg over wat we nodig hadden. In minder dan twee dagen namen vier bureaus contact op om een afspraak te maken. Ze legden uit wat ze deden en hoe onze behoeften daarin zouden kunnen passen. Uiteindelijk is het heel snel gegaan en inmiddels hebben we een samenwerking gestart met het geselecteerde bureau.

Hoe heeft deze ervaring Composil geholpen?

De grootste toegevoegde waarde van Sortlist is voor mij de eenvoud. Voor een klant als Composil, die niets van de marketing wereld afweet, is het een groot voordeel om een selectie van bureaus te zien die helemaal bij de behoeften én het budget passen.

Als een vriend u vraagt 'Waarom zou ik Sortlist gebruiken?'

Als ik Sortlist zou aanraden aan een vriend of een kennis die zijn communicatie wenst te verbeteren, dan zou ik hem zeggen dat het snel en gratis is en dat het je bovendien ook de mogelijkheid biedt om een dieper en nauwkeuriger beeld van de markt te verkrijgen in vergelijking met Google.

Beschrijf Sortlist in drie woorden

Als ik Sortlist in een paar woorden zou moeten omschrijven, dan zouden dat; "eenvoudig, efficiënt en perfect" zijn.

Ik plaatste een project op Sortlist met een overzicht van mijn behoeften. Binnen de twee dagen namen vier bureaus contact met me op om zich voor te stellen. Ze legden me uit hoe ze werkten en ook hoe ze mijn behoeften tegemoet konden komen. Daarna heb ik het juiste bureau geselecteerd en is het proces heel snel gegaan.
Jean MinneCEO bij Composil Europe

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Van webdesign tot reclamebureaus: wij houden rekening met ál uw criteria en stellen u voor aan de meest passende bureaus. U vergelijkt de voorstellen dan zelf en maakt de beste keuze.

100% gratis - Kosten worden in rekening gebracht bij de marketingbureaus die met u willen werken.