Wij introduceerden Mardi aan Composil

Lees hun verhaal

Mardi, Branding agency

Mardi.be is een Branding & Design bureau. Hun moto is, dat een goed ontwerp centraal moet staan in de marketingstrategie van een bedrijf. Zij richten zich vooral op de communicatie met de klant omdat je, om de juiste resultaten te leveren, het bedrijf goed moet begrijpen. Nadat Composil hun project op Sortlist had geplaatst, volgde een Chemistry Meeting en vervolgens werd Mardi.be gekozen.

Dienst: Branding & Design

Budget: Ongeveer €10.000

Gesprek met Sylvie

Sylvie LillywhitePartner bij Mardi

Kunt u uw bedrijf omschrijven?

Mijn naam is Sylvie Lillywhite en ik werk voor het bureau Mardi.be. Wij helpen bedrijven om hun corporate imago te verbeteren.

Hoe zocht u naar nieuwe klanten voordat u Sortlist ontdekte?

Tot nu toe was onze belangrijkste bron voor new business mond-tot-mondreclame. Wat daar spijtig aan is, is dat dat het moeilijk maakt om nieuwe klanten te bereiken. Je blijft altijd in dezelfde kring van kennissen. Omdat wij echter een klein bedrijf zijn, hebben we niet genoeg tijd om aan commerciële prospectie te werken.

De rol van Sortlist is om te 'jagen' en dan hoeft het bureau enkel de deal te 'sluiten'

Hoe heeft u over Sortlist gehoord?

Wij hebben via een vriend over Sortlist gehoord. We namen een kijkje op de website en hebben ons meteen geregistreerd. Onze gemoedstoestand op dat moment was "hoe meer aanwezigheid op sociale netwerken en online platforms, hoe beter". De registratie was heel makkelijk. We werden aangeboden om drie projecten te tonen die wij uitgevoerd hadden en waar we trots op waren.

Wat zijn de belangrijkste voordelen van Sortlist?

Het grootste voordeel van Sortlist is dat je een gekwalificeerde prospect binnenkrijgt die een tastbare behoefte met budget heeft én die dit - inclusief deadline - reeds aan de kalender heeft toegevoegd. Bovendien vind ik het contact met Sortlist erg vriendelijk. Je voelt dat je te maken hebt met betrokken mensen en niet met een zoekmachine.

Wat voor klanten heeft u ontmoet?

Nou, mensen die ik anders nooit zou hebben ontmoet! Vooral aangezien het zijn bedrijven die in het algemeen een laag profiel proberen te houden en die niet heel aanwezig zijn in de media. Ze zijn niet echt bekend. Het zijn mensen die geweldig werk doen en ik vind het cool dat wij, dankzij Sortlist, in contact zijn gekomen.

Hoe zou u Sortlist aan andere bureaus beschrijven?

Commerciële prospectie en de zoektocht naar een gekwalificeerde lead neemt enorm veel tijd en energie in beslag voor bureaus. De rol van Sortlist is om te 'jagen' en dan hoeft het bureau enkel nog de deal te 'sluiten'. Het heeft een enorme toegevoegde waarde. Als ik Sortlist in drie woorden zou moeten beschrijven, dan zouden dat; efficiëntie, meetings en vriendelijkheid zijn.

Sylvie LillywhitePartner at Mardi.be

The biggest value-added of Sortlist, is that we get introduced to highly qualified leads. They have a real need and they've already allocated a budget and sched...

Lees meer
Sylvie Lillywhite bespreekt ervaringen

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Van webdesign tot reclamebureaus: wij houden rekening met ál uw criteria en stellen u voor aan de meest passende bureaus. U vergelijkt de voorstellen dan zelf en maakt de beste keuze.

100% gratis