QR Bystanders

november 2014
QR Bystanders
Beschrijving

Publicis Amsterdam, based at Amsterdam, Netherlands has been asked to develop QR Bystanders for their brand Dutch Heart FoundationProduct: Dutch Heart Foundation in 2013. This campaign is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, Charities, Foundations, Volunteers, Ambient, Public interest, Dutch Heart Foundation Adverts.

QR Bystanders

november 2014
Beschrijving

Publicis Amsterdam, based at Amsterdam, Netherlands has been asked to develop QR Bystanders for their brand Dutch Heart FoundationProduct: Dutch Heart Foundation in 2013. This campaign is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, Charities, Foundations, Volunteers, Ambient, Public interest, Dutch Heart Foundation Adverts.

Werkgegevens
work
Klant
Dutch Heart FoundationProduct: Dutch Heart Foundation
place
Locatie
Amsterdam
business
Industrie voor de klant
Banken & financiële instellingen
settings
Aangeboden dienst
Reclame
Zoekend naar een bureau dat dat soort dienst levert?Start een project

Door andere bureaus gemaakte werken

Bekijk de laatste werken die door andere bureaus gemaakt zijn
Compliance People introductie campagne

Compliance People introductie campagne

juli 2017
juli 2017

Compliance People introductie campagne

Reclame
LESS IS LESS

LESS IS LESS

november 2014
november 2014

LESS IS LESS

Art Directors Club Nederland, based at Amsterdam, Netherlands has been asked to develop LESS IS LESS for their brand ART DIRECTORS CLUB ITALIANOProduct: Annual Report in 2011. This customer case is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, Design, Branding, Corporate Image, ART DIRECTORS CLUB ITALIANO Adverts.

Reclame
Contentcampagne 75 Dirk Supermarkten

Contentcampagne 75 Dirk Supermarkten

juli 2018
juli 2018

Contentcampagne 75 Dirk Supermarkten

Supermarktketen Dirk van den Broek bestaat 75 Jaar. Li Moon werkt sinds 2003 voor de supermarktketen en moederbedrijf Detailresult. Tijdens de campagne 75 Jaar Dirk zetten we geschiedschrijving als contentmarketing in om Dirk Supermarkten als merk te laden en het DNA voor de toekomst te borgen.

Consumenten hebben in de regel een band met de lokale supermarkt, maar klantenbinding is nog geen klantloyaliteit. Wij vonden 75 Jaar Dirk Supermarkten bij uitstek geschikt om door middel van contentmarketing de band van consumenten met hun lokale Dirk-supermarkt zo veel mogelijk om te zetten in klantloyaliteit.
Klantloyaliteit is (deels) emotie. Een emotionele binding zorgt voor meer aankopen, minder prijsgevoeligheid, meer aandacht voor de uitingen van het merk en meer aanbevelingen.

 

Digital Strategy
Branding & Positionering
Content Strategy
Film
Social media
Reclame
ZIE JE OP 3

ZIE JE OP 3

november 2014
november 2014

ZIE JE OP 3

Brand New Telly Industries, based at Amsterdam, Netherlands has been asked to develop ZIE JE OP 3 for their brand Nederland 3Product: Dutch Tv Broadcaster in 2008. This customer case is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Stations, Publications, media, TV/Radio Programs, Nederland 3 Adverts.

Reclame
Geschreven Portretten, 3

Geschreven Portretten, 3

november 2014
november 2014

Geschreven Portretten, 3

Etcetera, based at Amsterdam, Netherlands has been asked to develop Geschreven Portretten, 3 for their brand CPNB/ Collective Promotion for Dutch LiteratureProduct: CPNB in 2011. This customer case is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Culture, Leisure, Sport, CPNB/ Collective Promotion for Dutch Literature Adverts.

Reclame

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Van webdesign tot reclamebureaus: wij houden rekening met ál uw criteria en stellen u voor aan de meest passende bureaus. U vergelijkt de voorstellen dan zelf en maakt de beste keuze.

Ik heb een bureau nodig

100% gratis - Kosten worden in rekening gebracht bij de marketingbureaus die met u willen werken.