Agency No9

Bureau expert in Mobile App, Reclame

Profiel geverifieerd door zijn eigenaarContact Agency No9
Agency No9
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
() reviews)Contact Agency No9

Agency No9 is een creatief bureau voor merken. We helpen met het ontwikkelen, aanscherpen en lanceren van merkstrategie, identiteit en campagnes. Dit doen we door een mix van tastbare en digitale merk-elementen aan te bieden. Offline uitingen als logo's en huisstijlen sluiten naadloos aan op designs voor apps en websites. Hierdoor wordt er een samenhangende merkbeleving gecreëerd die een merk helpt zijn innerlijke kracht naar buiten te brengen. Agency No9 werkt met merken als Drive Ugo, IBM, Marqt, Fanly en Dutch Network Group.

starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
() reviews)Contact Agency No9

Certificaties

Profiel geverifieerd door de eigenaar

Locatie

placeLaat adres zienkeyboard_arrow_right

Talen

en

Diensten

Contactgegevens

webWebsite zienkeyboard_arrow_right
phoneToon het mobiele nummerkeyboard_arrow_right
emailToon het e-mailadreskeyboard_arrow_right

Sociale media

Facebookkeyboard_arrow_rightTwitterkeyboard_arrow_rightLinkedinkeyboard_arrow_right

Aangeboden diensten

Wij zijn actief in verschillende sectoren.

Mobile App
  • Ons team ontwikkelt overzichtelijke, interactieve apps met als belangrijkste uitgangspunt gebruikersvriendelijkheid.
Vraag info aan
Reclame
  • We create campaigns to launch your brand or help secure its position in the market.
Vraag info aan

Geïnteresseerd in onze diensten? Neem nu contact met ons op!

Contact Agency No9

Informatie over het bureau

2

Diensten

0

Reviews

12

Projecten

5

Teamleden

Voorgaande projecten

Bekijk de laatste projecten die voor onze klanten gerealiseerd zijn
12 werk geüpload
  • Fanly - merkidentiteit

    Fanly - merkidentiteit

    maart 2016
    maart 2016

    Fanly - merkidentiteit

    Project: http://no9.com/project/fanly-mond-tot-mondreclame-in-een-nieuw-jasje/

    Klant Fanly is de app die winkelen nóg leuker maakt door het aloude ’puntenspaarsysteem’ in een nieuw jasje te steken.

    Opdracht Geef Fanly een gezicht en persoonlijkheid die past bij een eigentijds en sociaal ’puntenspaarsysteem’. Vermijd hierbij het stoffige en oubollige karakter dat geassocieerd wordt met het sparen van punten.

    Oplossing Een vrolijke huisstijl die een lach op ieders gezicht tovert. De positieve en kleurrijke uitstraling van Fanly maakt het spaarzegelboekje van oma weer hip! 

    Resultaat Het positieve design zorgde ervoor dat binnen korte tijd de mooiste winkels in de leukste wijken van Amsterdam zich bij Fanly hadden aangesloten.

    Branding & Positionering
    LAMALAMA - merkidentiteit

    LAMALAMA - merkidentiteit

    april 2015
    april 2015

    LAMALAMA - merkidentiteit

    Project: http://no9.com/project/lamalama-merkidentiteit/

    Klant LAMALAMA is een Amsterdams bureau met een duidelijke propositie: ontwerpt en ontwikkelt online en offline producten. Ze zetten creativiteit in om een imago te versterken en passen technieken toe die (bedrijfs)processen efficiënter maken.

    Opdracht Ontwerp een consistente identiteit die past bij het karakter van het bureau: professioneel en fun. Zorg dat het middelpunt van deze identiteit draait om een lama, onze mascotte. 

    Oplossing Het combineren van een strak logo én woordmerk door de balans tussen fun en professioneel op te zoeken. Hierin speelt de lama altijd een centrale rol. 

    Resultaat Een strakke en professionele huisstijl die zowel on- als offline op een speelse manier samenkomt. Met twee lama’s als knipoog naar het karakter van het bureau.

    Branding & Positionering
    Fanly - App design

    Fanly - App design

    mei 2016
    mei 2016

    Fanly - App design

    Project: http://no9.com/project/fanly-sociaal-puntenspaarsysteem-in-een-app/

    Klant Fanly is de app die winkelen nóg leuker maakt door het aloude ’puntenspaarsysteem’ in een nieuw jasje te steken.

    Opdracht Ontwikkel een app die het vrolijke en positieve karakter van Fanly ondersteunt.

    Oplossing Een speelse en interactieve app die super gebruiksvriendelijk is.

    Resultaat Op straat, in de winkel of tijdens het drinken van een koffie, de Fanly app is overal en op elk moment te gebruiken.

    Mobile App
    UGo - App design

    UGo - App design

    mei 2016
    mei 2016

    UGo - App design

    Project: http://no9.com/project/ugo-app/

    Klant UGo is het grootste online taxiplatform van Nederland waar je eenvoudig een taxi boekt, voor nu meteen of voor straks.

    Opdracht Ontwikkel een app waarmee UGo – het grootste taxiplatform van Nederland – voor iedereen toegankelijk wordt.

    Oplossing Een eenvoudige en heldere app waarin de gebruiker makkelijk kan navigeren.

    Resultaat Een toegankelijke app waarop heel Nederland met het grootste gemak een taxi boekt.

    Mobile App
    UGo - website

    UGo - website

    mei 2016
    mei 2016

    UGo - website

    Project: http://no9.com/klant/ugo/

    Klant UGo is het grootste online taxiplatform van Nederland waar je eenvoudig een taxi boekt, voor nu meteen of voor straks.

    Opdracht Ontwikkel een website waarmee UGo – het grootste taxiplatform van Nederland – voor iedereen toegankelijk wordt.

    Oplossing Een eenvoudige en heldere website waarop de gebruiker makkelijk kan navigeren. De unieke UGo fotografie maakt het visueel aantrekken en vertaalt het van-a-naar-b-gevoel.

    Resultaat Een toegankelijke website waarop heel Nederland met het grootste gemak een taxi boekt.

    Website Creatie
    UGo - merkidentiteit

    UGo - merkidentiteit

    mei 2016
    mei 2016

    UGo - merkidentiteit

    Project: http://no9.com/klant/ugo/

    Klant UGo is het grootste online taxiplatform van Nederland waar je eenvoudig een taxi boekt, voor nu meteen of voor straks.

    Opdracht Ontwikkel een visuele identiteit die geschikt is voor de website en de app – waarbij het gebruiksgemak van UGo centraal staat. Deze identiteit zal ook internationaal gebruikt worden.

    Oplossing Met UGo kom je van a naar b. Beweging, snelheid en richting werden kernbegrippen bij het ontwerpen. De moderne en ouderwetse manier van navigeren vormden de basis voor het design.

    Resultaat Een identiteit die het gemak van Ugo visueel vertaalt en waarin het verplaatsen van a naar b centraal staat.

    Branding & Positionering
    The Hen House - merkidentiteit

    The Hen House - merkidentiteit

    mei 2016
    mei 2016

    The Hen House - merkidentiteit

    Opdracht beschrijving: http://no9.com/klant/the-hen-house/

    Klant

    The Hen House is een nieuwe kip-restaurantketen die bewijst dat fastfood van hele goede kwaliteit kan zijn.

    Opdracht Vertaal de eerder ontwikkelde merkstrategie voor The Hen House naar een visuele identiteit, waarin de unieke propositie Good food, fast centraal staat.

    Oplossing We vonden de balans tussen het snelle van fastfood en het pure van de ambachtelijke manier waarop The Hen House kip klaarmaakt. Dit vertaalden we naar een sterke visuele merkidentiteit.

    Resultaat Een strakke visuele identiteit waarin de balans tussen fastfood en de ambachtelijke bereiding van kip wordt benadrukt.

    Branding & Positionering
    Friends of the Brands - merkidentiteit

    Friends of the Brands - merkidentiteit

    april 2015
    april 2015

    Friends of the Brands - merkidentiteit

    Project: http://no9.com/project/friends-of-the-brands-logo-met-een-verhaal/

    Klant Friends of the Brands is een nieuw soort marketing bureau. Er worden vriendschappen gesloten door invloedrijke ambassadeurs te koppelen aan merken.

    Opdracht Geef Friends of the Brands een internationale identiteit die past bij een stoer, tijdloos en modebewust marketing bureau.

    Oplossing Een stijlvolle en internationale huisstijl waarbij het aangaan van vriendschappen centraal staat.

    Resultaat Een multi-inzetbare huisstijl waarmee Friends of the Brands zelfverzekerd de toekomst in kan.

    Branding & Positionering
    ZP Facts magazine

    ZP Facts magazine

    maart 2016
    maart 2016

    ZP Facts magazine

    Klant ZP Facts is een initiatief van HeadFirst en Tilburg University om zelfstandige professionals een beeld te geven van wat er gebeurd in de sector waar ze werken.

    Opdracht Ontwerp een visueel aantrekkelijk rapport waarmee HeadFirst hun kennis van de markt kan delen met zelfstandige professionals en opdrachtgevers. Oplossing Alle verzamelde informatie is teruggebracht naar een georganiseerd, makkelijk te lezen tijdschrift met behulp van ondersteunende visuele elementen.

    Resultaat Een rapport dat de lezer informeert door middel van een overzichtelijke opmaak en duidelijke grafieken. De verschillende edities hebben kruislingse lijnen op de achtergrond die zorgen voor herkenbaarheid bij de lezer.

    Ontwerp
    Online magazine Holistik

    Online magazine Holistik

    maart 2016
    maart 2016

    Online magazine Holistik

    Holistik is een online lifestyle magazine met verrijkende en persoonlijke content over voeding, gezondheid, relaties, liefde, seks, reizen en spiritualiteit.

    Website Creatie
    Drive ugo Marketing campaign

    Drive ugo Marketing campaign

    april 2015
    april 2015

    Drive ugo Marketing campaign

    We hebben de Nederlandse taxiservice Drive ugo gelanceerd met behulp van verschillende campagnes en samenwerkingen. Een voorbeeld hiervan is de campagne die we deden met neo-pop artist Selwyn Senatori. Lees meer op onze website. 

    Reclame
    Website Hutspot

    Website Hutspot

    maart 2016
    maart 2016

    Website Hutspot

    For concept store Hutspot  we created a website - from concept, design and development.

    Website Creatie

Klantenreviews

Bekijk de laatste reviews van onze klanten

review(s) geplaatst

Totaal beoordelingen

0/5
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Van webdesign tot reclamebureaus: wij houden rekening met ál uw criteria en stellen u voor aan de meest passende bureaus. U vergelijkt de voorstellen dan zelf en maakt de beste keuze.

Vind mijn bureau

100% gratis - Kosten worden in rekening gebracht bij de marketingbureaus die met u willen werken.