Anne Voogt Customer Experience, Oranjewoud | Sortlist
Anne Voogt Customer Experience cover
Anne Voogt Customer Experience logo

Anne Voogt Customer Experience

verified-flag
Oranjewoud, Nederland
research, design, action
Nieuwsgierig en sociaal als ik ben, onderzoek ik graag hoe mensen werken, leven en producten en diensten gebruiken. Ik heb ook een goed zakelijk instinct en dat is een goede combinatie om aan customer experience projecten te werken.  Startpunt is altijd de behoeften van klanten, medewerkers en het bedrijf goed te begrijpen. In de combinatie hiervan ligt de sleutel voor de beste oplossing. Daarvoor gebruik ik design thinking, lean en agile methoden. Hierdoor kunnen we snel starten en testen, dit houdt het tempo er lekker in!  Mijn kennis is komt van jarenlange ervaring in CX, management- en adviesrollen bij o.a. KLM, Groenleven, Damen Shipyards en het opzetten van het nieuwe bureau Tom Orrow. Daarnaast ben ik opgeleid door de Rijksuniversiteit Groningen en dé design thinking universiteit: TU Delft / Industrieel Ontwerpen.  Mensen met wie ik werk waarderen naast mijn kennis en ervaring ook de energie en humor die ik altijd meebreng, belangrijke ingrediënten voor een goede samenwerking!  Heb je serieuze plannen om de CX van jouw bedrijf naar een hoog niveau te brengen? Laten we dan kennismaken en samen uitvinden waar en hoe we daar zo snel mogelijk mee kunnen beginnen.
1 personen in hun team
Spreekt Engels, Nederlands
Sortlist lid sinds 2022
Opgericht in 2020
Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven

Diensten

9 diensten aangeboden door Anne Voogt Customer Experience

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Nieuwsgierig en sociaal als ik ben, onderzoek ik graag hoe mensen werken, leven en producten en diensten gebruiken. Ik heb ook een goed zakelijk instinct en dat is een goede combinatie om aan customer experience projecten te werken.
    Startpunt is altijd de behoeften van klanten, medewerkers en het bedrijf goed te begrijpen. In de combinatie hiervan ligt de sleutel voor de beste oplossing. Daarvoor gebruik ik design thinking, lean en agile methoden. Hierdoor kunnen we snel starten en testen, dit houdt het tempo er lekker in!
    Mijn kennis is komt van jarenlange ervaring in CX, management- en adviesrollen bij o.a. KLM, Groenleven, Damen Shipyards en het opzetten van het nieuwe bureau Tom Orrow. Daarnaast ben ik opgeleid door de Rijksuniversiteit Groningen en dé design thinking universiteit: TU Delft / Industrieel Ontwerpen.
    Mensen met wie ik werk waarderen naast mijn kennis en ervaring ook de energie en humor die ik altijd meebreng, belangrijke ingrediënten voor een goede samenwerking!
    Heb je serieuze plannen om de CX van jouw bedrijf naar een hoog niveau te brengen? Laten we dan kennismaken en samen uitvinden waar en hoe we daar zo snel mogelijk mee kunnen beginnen.

    Meer informatie over Innovatie


  • Beschrijving
    Nieuwsgierig en sociaal als ik ben, onderzoek ik graag hoe mensen werken, leven en producten en diensten gebruiken. Ik heb ook een goed zakelijk instinct en dat is een goede combinatie om aan customer experience projecten te werken.
    Startpunt is altijd de behoeften van klanten, medewerkers en het bedrijf goed te begrijpen. In de combinatie hiervan ligt de sleutel voor de beste oplossing. Daarvoor gebruik ik design thinking, lean en agile methoden. Hierdoor kunnen we snel starten en testen, dit houdt het tempo er lekker in!
    Mijn kennis is komt van jarenlange ervaring in CX, management- en adviesrollen bij o.a. KLM, Groenleven, Damen Shipyards en het opzetten van het nieuwe bureau Tom Orrow. Daarnaast ben ik opgeleid door de Rijksuniversiteit Groningen en dé design thinking universiteit: TU Delft / Industrieel Ontwerpen.
    Mensen met wie ik werk waarderen naast mijn kennis en ervaring ook de energie en humor die ik altijd meebreng, belangrijke ingrediënten voor een goede samenwerking!
    Heb je serieuze plannen om de CX van jouw bedrijf naar een hoog niveau te brengen? Laten we dan kennismaken en samen uitvinden waar en hoe we daar zo snel mogelijk mee kunnen beginnen.
    Skills in Ontwerp (1)
    customer experience design

    Meer informatie over Ontwerp


  • Beschrijving
    Nieuwsgierig en sociaal als ik ben, onderzoek ik graag hoe mensen werken, leven en producten en diensten gebruiken. Ik heb ook een goed zakelijk instinct en dat is een goede combinatie om aan customer experience projecten te werken.
    Startpunt is altijd de behoeften van klanten, medewerkers en het bedrijf goed te begrijpen. In de combinatie hiervan ligt de sleutel voor de beste oplossing. Daarvoor gebruik ik design thinking, lean en agile methoden. Hierdoor kunnen we snel starten en testen, dit houdt het tempo er lekker in!
    Mijn kennis is komt van jarenlange ervaring in CX, management- en adviesrollen bij o.a. KLM, Groenleven, Damen Shipyards en het opzetten van het nieuwe bureau Tom Orrow. Daarnaast ben ik opgeleid door de Rijksuniversiteit Groningen en dé design thinking universiteit: TU Delft / Industrieel Ontwerpen.
    Mensen met wie ik werk waarderen naast mijn kennis en ervaring ook de energie en humor die ik altijd meebreng, belangrijke ingrediënten voor een goede samenwerking!
    Heb je serieuze plannen om de CX van jouw bedrijf naar een hoog niveau te brengen? Laten we dan kennismaken en samen uitvinden waar en hoe we daar zo snel mogelijk mee kunnen beginnen.
    Skills in Data Consulting (2)
    marktonderzoekDesign Thinking

    Meer informatie over Data Consulting


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Digital Strategy (1)
    Inbound Marketing

    Meer informatie over Digital Strategy


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Web Applicatie (1)
    Web Prototyping

    Meer informatie over Web Applicatie


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Media Planning (1)
    Media Buying

    Meer informatie over Media Planning


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Branding & Positionering (4)
    RebrandingDigital BrandingCorporate BrandingBrand Strategy

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in 3D (1)
    Industrial Design

    Meer informatie over 3D


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.


    Meer informatie over Marktonderzoek

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Anne Voogt Customer Experience om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.




Team

1 lid in Anne Voogt Customer Experience's team

VerhaalJarenlang heb voor verschillende werkgevers hun customer experience verbeterd, zoals KLM en bureau Tom Orrow. Nu doe ik dat zelfstandig voor uiteenlopende klanten: een goede combinatie van ervaring, vrijheid, toewijding en plezier.
Neem gemakkelijk contact op met Anne Voogt Customer Experience's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Anne Voogt Customer Experience heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor Anne Voogt Customer Experience

Gewerkt met Anne Voogt Customer Experience?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen

Contact

Contact gegevens van Anne Voogt Customer Experience

Details


https://www.annevoogt.nl

  • HoofdkantoorCasimiralaan 4, Oranjewoud