Anne Voogt Customer Experience, Oranjewoud | Sortlist

Anne Voogt Customer Experience cover
Anne Voogt Customer Experience logo

Anne Voogt Customer Experience Oranjewoud, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.
research, design, action
Nieuwsgierig en sociaal als ik ben, onderzoek ik graag hoe mensen werken, leven en producten en diensten gebruiken. Ik heb ook een goed zakelijk instinct en dat is een goede combinatie om aan customer experience projecten te werken.  Startpunt is altijd de behoeften van klanten, medewerkers en het bedrijf goed te begrijpen. In de combinatie hiervan ligt de sleutel voor de beste oplossing. Daarvoor gebruik ik design thinking, lean en agile methoden. Hierdoor kunnen we snel starten en testen, dit houdt het tempo er lekker in!  Mijn kennis is komt van jarenlange ervaring in CX, management- en adviesrollen bij o.a. KLM, Groenleven, Damen Shipyards en het opzetten van het nieuwe bureau Tom Orrow. Daarnaast ben ik opgeleid door de Rijksuniversiteit Groningen en dé design thinking universiteit: TU Delft / Industrieel Ontwerpen.  Mensen met wie ik werk waarderen naast mijn kennis en ervaring ook de energie en humor die ik altijd meebreng, belangrijke ingrediënten voor een goede samenwerking!  Heb je serieuze plannen om de CX van jouw bedrijf naar een hoog niveau te brengen? Laten we dan kennismaken en samen uitvinden waar en hoe we daar zo snel mogelijk mee kunnen beginnen.
1 personen in hun team
Spreekt Engels, Nederlands
Sortlist lid sinds 2022
Opgericht in 2020
Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven

Diensten

2 diensten aangeboden door Anne Voogt Customer Experience

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Nieuwsgierig en sociaal als ik ben, onderzoek ik graag hoe mensen werken, leven en producten en diensten gebruiken. Ik heb ook een goed zakelijk instinct en dat is een goede combinatie om aan customer experience projecten te werken. Startpunt is altijd de behoeften van klanten, medewerkers en het bedrijf goed te begrijpen. In de combinatie hiervan ligt de sleutel voor de beste oplossing. Daarvoor gebruik ik design thinking, lean en agile methoden. Hierdoor kunnen we snel starten en testen, dit houdt het tempo er lekker in! Mijn kennis is komt van jarenlange ervaring in CX, management- en adviesrollen bij o.a. KLM, Groenleven, Damen Shipyards en het opzetten van het nieuwe bureau Tom Orrow. Daarnaast ben ik opgeleid door de Rijksuniversiteit Groningen en dé design thinking universiteit: TU Delft / Industrieel Ontwerpen. Mensen met wie ik werk waarderen naast mijn kennis en ervaring ook de energie en humor die ik altijd meebreng, belangrijke ingrediënten voor een goede samenwerking! Heb je serieuze plannen om de CX van jouw bedrijf naar een hoog niveau te brengen? Laten we dan kennismaken en samen uitvinden waar en hoe we daar zo snel mogelijk mee kunnen beginnen.

    Meer informatie over Innovatie


  • Beschrijving
    Nieuwsgierig en sociaal als ik ben, onderzoek ik graag hoe mensen werken, leven en producten en diensten gebruiken. Ik heb ook een goed zakelijk instinct en dat is een goede combinatie om aan customer experience projecten te werken. Startpunt is altijd de behoeften van klanten, medewerkers en het bedrijf goed te begrijpen. In de combinatie hiervan ligt de sleutel voor de beste oplossing. Daarvoor gebruik ik design thinking, lean en agile methoden. Hierdoor kunnen we snel starten en testen, dit houdt het tempo er lekker in! Mijn kennis is komt van jarenlange ervaring in CX, management- en adviesrollen bij o.a. KLM, Groenleven, Damen Shipyards en het opzetten van het nieuwe bureau Tom Orrow. Daarnaast ben ik opgeleid door de Rijksuniversiteit Groningen en dé design thinking universiteit: TU Delft / Industrieel Ontwerpen. Mensen met wie ik werk waarderen naast mijn kennis en ervaring ook de energie en humor die ik altijd meebreng, belangrijke ingrediënten voor een goede samenwerking! Heb je serieuze plannen om de CX van jouw bedrijf naar een hoog niveau te brengen? Laten we dan kennismaken en samen uitvinden waar en hoe we daar zo snel mogelijk mee kunnen beginnen.
    Skills in Ontwerp (1)
    customer experience design

    Meer informatie over Ontwerp

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Anne Voogt Customer Experience om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

0 projecten uitgevoerd door Anne Voogt Customer Experience

Heb je een soortgelijk project?

Vraag Anne Voogt Customer Experience om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

1 lid in 's team

Verhaal
Jarenlang heb voor verschillende werkgevers hun customer experience verbeterd, zoals KLM en bureau Tom Orrow. Nu doe ik dat zelfstandig voor uiteenlopende klanten: een goede combinatie van ervaring, vrijheid, toewijding en plezier.
Neem gemakkelijk contact op met 's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Anne Voogt Customer Experience heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor Anne Voogt Customer Experience

Gewerkt met Anne Voogt Customer Experience?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen


Contact

Contact gegevens van Anne Voogt Customer Experience

Details


https://www.annevoogt.nl

  • HoofdkantoorCasimiralaan 4, Oranjewoud

Sortlist logo

Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Sortlist
  • Over
  • Jobs
  • Blog
  • Contact opnemen met
Voor klanten
  • Hoe het werkt
  • Klantenervaringen
  • Ontdek
Voor bureaus
  • Hoe het werkt
  • Klantenervaringen
  • Prijzen
  • Ik heb een bureau
  • 2022 © Sortlist | 
  • Alle rechten voorbehouden
  • Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Hulpcentrum
  • Landen
  • Talen