Ons agentschap is geselecteerd in de top 26y Sortlist - Ontdek onze portfolio

Over


DeltaZuid BV cover
DeltaZuid BV logo

DeltaZuid BV Eindhoven, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Aangenaam! Wij zijn DeltaZuid. Wij bouwen sterke merken. Omdat wij geloven dat je daarmee het verschil kan maken. Dat doen wij voor organisaties én producten. Op basis van beproefde methoden en technieken en met een onbegrensde creativiteit.

Wij bouwen een merk op vanuit de identiteit. Op basis daarvan ontwikkelen we de bouwstenen van het merk, zoals de merknaam, het logo, de stijl en het beeldconcept. Om aan de hand daarvan de benodigde communicatiemiddelen te ontwerpen en mee te denken over de juiste communicatiestrategie. Zo komen we tot een onderscheidend en consistent merk, dat de doelgroep in het hoofd én in het hart raakt. Zowel intern als extern.

DeltaZuid is ontstaan uit de ontwikkeling en branding van eigen producten en concepten. Geen standaard communicatie- of reclamebureau dus. En dat merk je. Want bij DeltaZuid vind je mensen met een ondernemersgeest. Mensen met een tomeloze passie voor branding en het effect hiervan op organisaties en producten.

Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven
Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door DeltaZuid BV

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Branding volgens de drie pijlers van DeltaZuid Wanneer je je merk centraal stelt, wordt sturing op alle gebieden binnen je organisatie gemakkelijker. Het maakt je niet alleen betekenisvol, maar je verhoogt ook de bedrijfswaarde. Dát is merkgestuurd ondernemen. Maar hoe pak je dat aan? Wij geloven in structuur. Lukraak beginnen aan het bouwen van een merk is niet hoe wij het aanpakken. Daarom werken wij met drie pijlers. Concrete stappen naar een betekenisvol merk. Wel zo compleet en overzichtelijk. Brand Identity Je identiteit is het fundament van je merk. Dit gaan we onderzoeken en vastleggen in de Brand Identity pijler. In deze fase kijken we ook naar je merkstructuur. Brand Creation In deze creatieve fase ontwikkelen we de bouwstenen van je merk die precies aansluiten bij de merkidentiteit van je organisatie. Als yin en yang. Daarbij werken we ook aan de juiste positionering, zodat we de doelgroep raken in hoofd én hart. Brand Management De derde pijler is Brand Management. We blijven je nu monitoren en adviseren en sturen, waar nodig, mee op conceptueel en strategisch niveau. In dit proces werken we graag samen met onze sterke partners. Van online marketeers tot video agencies en van bedrijfskundigen tot leiderschap coaches.
    Skills in Branding & Positionering (18)
    BrandingBrand PositioningBrand GuideBrand StrategyBrand GuidelinesBrand BookBrand ManualBrand IdentityBranding and PositioningBrand Development+8
    Projecten in Branding & Positionering (3)
    EyeOn - Sustainable repositioning - Branding & Positionering
    Edufax - Rebranding - Branding & Positionering
    AOMB - Corporate branding - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (3)
    AOMB Intellectual PropertyJuridische diensten | international
    EdufaxOnderwijs | national
    EyeOnManagement Consulting | international

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    Als je identiteit helder is, hebben we een duidelijk beeld van wie je bent. Hetzelfde geldt voor je markt, concurrenten en doelgroep. We kunnen nu gericht aan de slag met de creatie (in de breedste zin van het woord) van je merk! We gaan een uniek merk creëren dat niet alleen als een maatpak over je identiteit valt, maar ook nog eens onderscheidend is ten opzichte van je concurrenten, en authentiek is voor je doelgroep.
    Skills in Ontwerp (7)
    Logo & HuisstijlLogoLogo DesignHuisstijlCampaign ConceptHuisstijlontwikkelingCampagne Ontwikkeling
    Projecten in Ontwerp (3)
    EyeOn - Sustainable repositioning - Ontwerp
    Edufax - Rebranding - Ontwerp
    AOMB - Corporate branding - Ontwerp
    Klanten in Ontwerp (3)
    AOMB Intellectual PropertyJuridische diensten | international
    EdufaxOnderwijs | national
    EyeOnManagement Consulting | international

    Meer informatie over Ontwerp

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag DeltaZuid BV om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

3 projecten uitgevoerd door DeltaZuid BV

EyeOn - Sustainable repositioning
EyeOn - Sustainable repositioning

Project gemaakt voor EyeOn in de Management Consulting industrie voor een B2B publiek.years aheadEyeOn, specialist op het gebied van forecasting & planning, is al 20 jaar actief binnen de Europese markt. Een veranderlijke markt waarin EyeOn haar succesvolle positie wil behouden en versterken. Hierdoor is de behoefte ontstaan aan een meer merkgestuurde benadering.Samen met EyeOn hebben we de organisatie daarom grondig onder de loep genomen en de uitkomsten vastgelegd in de Brand Identity fase. Dit heeft veel waardevolle inzichten gegeven die we hebben meegenomen in de ontwikkeling van de nieuwe stijl. Met respect voor wat was, maar progressief en uitdagend waar nodig. Een waardevol en mooi project dat heeft geresulteerd in een sterke positionering die aansluit op de identiteit van de organisatie én de internationale markt waarin zij opereert.

Branding & PositioneringOntwerp
Meer lezen
Edufax - Rebranding
Edufax - Rebranding

Project gemaakt voor Edufax in de Onderwijs industrie voor een B2B / B2C publiek. Van structuur naar creatie Voordat we met de Brand Creation aan de slag konden, hebben we de ID-Scan ingezet. Het vormt het ideale vertrekpunt (nulmeting) voor het traject, gevolgd door een aantal inhoudelijk sessies met als uitkomst het ID-Book. Mede hierdoor konden we de merkarchitectuur van de organisatie opnieuw bepalen.Op corporate niveau staat Edufax - Global Educational Mobility [https://www.edufax.nl/]. Daaronder hangen de drie sub-brands, elk met een omschrijvende descriptor; kort en krachtig. Global Advice [https://www.edufax-globaladvice.com/]: het startpunt van waaruit op globaal niveau, onafhankelijk advies gegeven wordt. Innovation Center [https://www.edufax-innovationcenter.com/]: het centrale punt van de organisatie waar alle kennis aanwezig is en ontwikkelingen bedacht en gecreëerd worden. En Educational Solutions [https://www.edufax-educationalsolutions.com/] waar Edufax passende oplossingen biedt in een online omgeving. Form followsstructure Het traject dat we met Edufax hebben doorlopen illustreert helder de waarde van een uitvoerig ID-traject, en hoe de creatie die daar op volgt kan resulteren in een herkenbare routing voor client naar oplossing.Overkoepelend is er het corporate logo, dat de gehele organisatie vertegenwoordigt. Daaronder hangen de drie sub-brands met elk een eigen kleurthema, beeldconcept en communicatieplan. Deze doelgerichte aanpak maakt het voor de doelgroep(en) toegankelijk en overzichtelijk.De nieuwe corporate identity is gevormd naar de daadwerkelijke identiteit van Edufax. De naam in undercast (kleine letters) in combinatie met kleur oogt toegankelijk en vriendelijk, maar tevens daadkrachtig. We zien hierin zowel de Caregiver als de Creator terug. De merkpersoonlijkheid die we in de Brand Identity hebben vastgesteld.Om de merkbeleving van het nieuwe Edufax te versterken, ontwikkelden we ook een krachtige, bijna profetische pay-off; beyond boundaries.Hiermee laat Edufax zien waar zij voor staan en wat hen onderscheidt van concurrenten. Ze spreken hiermee direct de doelgroep aan en doen zelfs een belofte. Deze merkessentie dient tevens als basis voor zowel het beeldconcept als de brandstory.

Branding & PositioneringOntwerp
Meer lezen
AOMB - Corporate branding
AOMB - Corporate branding

Project gemaakt voor AOMB Intellectual Property in de Juridische diensten industrie voor een B2B publiek in 2017. Intellectueel eigendom is al meer dan 50 jaar het domein van AOMB Intellectual Property. Uitgebreide kennis van patenten, merken, modellen, licenties en auteursrechten zijn de diensten waarmee zij het intellectueel eigendom van de klant optimaal beschermt.Wat AOMB uniek maakt, is de manier van werken. Ze denkt niet vanuit producten, maar vanuit behoeften uit de markt. AOMB wil een onderscheidende positie in de markt van IE blijven innemen. Tijd voor een complete make-over. Centraal stond de ontwikkeling van een sterke propositie en een onderscheidend merk, die past bij de voorbeeldrol van AOMB als verdediger van alles wat uniek is. Aan de hand van de drie pijlers van DeltaZuid van identiteit naar creatie en activatie.Daaruit is de merkbelofte en pay-off "Stay Unique" voortgekomen. Zowel een belofte aan de klant als een oproep aan de eigen medewerkers. Stay Unique is ook het uitgangspunt geweest bij de ontwikkeling van een nieuw logo. Het logo staat symbool voor de persoonlijke betrokkenheid van medewerkers bij elke klant en elke opdracht. Niets draagt dat krachtiger uit dan een uniek logo in handtekening-vorm.De achterliggende gedachte: Durf onderscheidend, uniek en eigenwijs te zijn. niet alleen in boodschap en werkwijze, maar ook in uitstraling en herkenbaarheid. Signeer je werk, laat zie dat het van jou is én blijft. Creëer bestaansrecht en houdbaarheid. Stay Unique.

Branding & PositioneringOntwerp
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag DeltaZuid BV om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

6 leden in DeltaZuid BV's team

DeltaZuid BV cover
Neem gemakkelijk contact op met DeltaZuid BV's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

DeltaZuid BV heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor DeltaZuid BV


Contact

Contact gegevens van DeltaZuid BV


Details


  • HoofdkantoorEindhovenseweg 126a, 5582 HW Waalre, Netherlands