SoftArk, Rotterdam | Sortlist
SoftArk cover
SoftArk logo

SoftArk

claimed-flag
Rotterdam, Nederland
Klant is koning en SoftArk is uw digitale transformatie partner.
SoftArk is uw toegewijde digitale partner, gespecialiseerd in het transformeren van complexe bedrijfsuitdagingen naar krachtige, op maat gemaakte softwareoplossingen. Met meer dan 50 jaar gecombineerde ervaring, vertalen wij uw unieke eisen en wensen naar realiteit, of het nu gaat om geavanceerde webapplicaties, AI-gedreven automatisering en chatbots, inzichtelijke data dashboards, intuïtieve klantportalen, cloud-infrastructuren, of naadloze systeemintegraties. Onze aanpak is gebaseerd op een nauwe, transparante samenwerking, beginnend met een vrijblijvend gesprek om uw visie volledig te begrijpen. Wij hanteren een ethische werkwijze met duidelijke kostenbegrotingen en planning, zonder onverwachte verrassingen, zodat uw project zorgeloos verloopt. Van concept en ontwikkeling tot zorgvuldige oplevering en proactief onderhoud conform GDPR/AVG, SoftArk staat garant voor duurzame, schaalbare en veilige oplossingen die uw bedrijf helpen innoveren en groeien.
9 mensen in hun team
Spreekt Armeens, Duits, Engels, Nederlands, Russisch
3 projecten in hun portfolio
Sortlist lid sinds 2025
Opgericht in 2024
Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven


Diensten

4 diensten aangeboden door SoftArk

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    De klant is koning en SoftArk wordt uw digitale partner. Wij bouwen uw complexe maatwerk software en vertalen uw exacte eisen en wensen naar realiteit. In totaal hebben wij 50+ jaar ervaring in het bouwen van complexe software zoals dashboards, klantenportalen, websites, apps, koppelingen, AI-automatisering, AI Agents, e-learningplatformen, OEE-software, Industry 4.0 software, CRM, ERP en nog veel meer.

    Hoe wij te werk gaan:
    Stap 1) Vrijblijvend gesprek
    Een kennismaking (bijvoorbeeld op uw kantoor) om te begrijpen wat uw project inhoudt, wat u precies wilt, wat niet mogelijk is (dit is zeldzaam, vrijwel alles is te programmeren), wat u ermee wilt bereiken en wat uw eisen en wensen zijn. Wij geven hierbij direct advies samen met een indicatie over de kosten en tijdlijn van uw project. U zult dezelfde dag nog een veel beter begrip hebben van uw uiteindelijke resultaat en inzien dat vrijwel alles mogelijk is; niets is een obstakel voor ons.

    Stap 2) Kostenbegroting en planning
    Wij sturen u een kostenbegroting en een schatting van de tijdspanne. U kunt acceptatiecriteria toevoegen of bewerken en randvoorwaarden aanpassen.
    Wij willen alles voor u zo duidelijk en zorgeloos mogelijk maken. Een overschrijding van het aantal geschatte uren van uw project zullen we niet zomaar extra factureren – geen verrassingen dus. Wij schrijven geen uren op uw naam als wij een kopje koffie halen of een gesprek voeren met een collega; onze werkwijze is zeer ethisch.

    Stap 3) Teamsamenstelling na akkoord
    Na akkoord stellen wij een team speciaal voor u samen en fungeren wij als uw externe ICT-afdeling waarmee u op elk moment contact kunt opnemen. U krijgt toegang tot een digitale projectomgeving waar u onze voortgang kunt volgen.
    Wij denken samen met u mee en komen indien nodig op locatie werken voor een hechtere samenwerking.

    Stap 4) Start ontwikkeling en betaling
    Afhankelijk van de aard van uw project verdelen wij het in meerdere delen of ontwikkelen wij alles tegelijk; dit wordt intern beoordeeld om het voor onze ontwikkelaars zo efficiënt mogelijk te maken. Uiteraard moet u tussentijds feedback kunnen geven zodat wij weten of we op het juiste spoor zitten, bijvoorbeeld qua design.
    In alle gevallen betaalt u eerst een gedeelte als aanbetaling waarmee wij kunnen beginnen. Daarna werken wij aan een concept en laten wij dit door u beoordelen. Dit kan een ontwerp zijn om een idee te geven van hoe uw eindresultaat eruit zal zien, of het eerste functionele deel (~30%) van het project. Na overeenstemming over de getoonde richting betaalt u het resterende bedrag en maken wij uw project volledig af.
    Als wij ons aantal geschatte uren overschrijden binnen een marge van 20%, zullen wij GEEN extra onverwachte facturen sturen. Wij willen niet dat u een onprettig gevoel krijgt bij de uiteindelijke oplevering van uw project; alles moet ethisch, transparant, loyaal, eerlijk en zorgeloos verlopen.

    Stap 5) Oplevering
    Wanneer aan al uw acceptatiecriteria/randvoorwaarden is voldaan, is uw project klaar om opgeleverd te worden. Hierbij horen eventueel ook handleidingen en introducties van onze kant.

    Stap 6) Onderhoud (Features & Bugs)
    Er wordt een servicecontract opgesteld voor nieuwe features (functionaliteiten) en het oplossen van bugs.
    Een softwareprogramma heeft onderhoud nodig, net als een voertuig: proactief (olie vervangen na X kilometer) of reactief (na intensief gebruik ontdekt u mankementen).

    Onderhoud (Proactief)

    - Software Versies: In 9 van de 10 gevallen betaalt u hier niets extra voor. Dit betreft het periodiek updaten van versies van de tools die wij gebruiken in uw project om te voldoen aan veiligheidseisen.
    - Hosting: Voor onze servers betaalt u contractueel een (laag) vast tarief per maand. Hiermee betaalt u voor de back-ups en ons periodieke serveronderhoud.
    - Monitoring: Wij monitoren technische storingen met speciale software en ondernemen meteen actie. Hier betaalt u meestal niets extra voor.

    Onderhoud (Reactief) (inclusief bugs)

    Na oplevering van uw project zal het intensief gebruikt worden door u en uw eindgebruikers, waarbij ongetwijfeld bugs ontdekt zullen worden (edge cases). U dient een bugfix-verzoek in via onze projectmanagementsoftware en een ontwikkelaar pakt dit op.
    Een bug kan verschillende prioriteitsniveaus hebben; op basis van elk niveau hanteren wij een passende snelheid voor het oplossen. Het belangrijkste is eerst het oplossen van de bug; daarna pas factureren wij op basis van een uurtarief.
    Bugs die binnen 1 werkweek na oplevering worden gevonden, beschouwen wij meestal als onze verantwoordelijkheid en hiervoor vragen wij geen extra betaling. Deze hadden wij zelf moeten opmerken vóór de oplevering en lossen wij dus kosteloos voor u op.

    Nieuwe functionaliteiten/features
    Hiervoor rekenen wij eenvoudigweg een vast uurtarief. Eerst schatten wij het aantal uren in, waarna u akkoord gaat met het bedrag voordat wij hieraan beginnen te werken.

    Al onze werkzaamheden zijn conform GDPR / AVG-wetgeving.
    Skills in Mobile App (7)
    React Native DevelopmentAndroid App DevelopmentiOS OntwikkelingAndroid App OntwikkelingReact Native OntwikkelingMobiele App DesigniOS-App Development
    Projecten in Mobile App (3)
    Virtual Reality Technische Installatie Onderhoud - Mobile App
    ChatCore - Mobile App
    BergingPro - Mobile App
    Klanten in Mobile App (3)
    Kuzee AutologistiekLogistiek & Supply Chain | international
    SpieEnergie en Olie | international
    KuzeeLogistiek & Supply Chain | international

    Meer informatie over Mobile App


  • Beschrijving
    De klant is koning en SoftArk wordt uw digitale partner. Wij bouwen uw complexe maatwerk software en vertalen uw exacte eisen en wensen naar realiteit. In totaal hebben wij 50+ jaar ervaring in het bouwen van complexe software zoals dashboards, klantenportalen, websites, apps, koppelingen, AI-automatisering, AI Agents, e-learningplatformen, OEE-software, Industry 4.0 software, CRM, ERP en nog veel meer.

    Hoe wij te werk gaan:
    Stap 1) Vrijblijvend gesprek
    Een kennismaking (bijvoorbeeld op uw kantoor) om te begrijpen wat uw project inhoudt, wat u precies wilt, wat niet mogelijk is (dit is zeldzaam, vrijwel alles is te programmeren), wat u ermee wilt bereiken en wat uw eisen en wensen zijn. Wij geven hierbij direct advies samen met een indicatie over de kosten en tijdlijn van uw project. U zult dezelfde dag nog een veel beter begrip hebben van uw uiteindelijke resultaat en inzien dat vrijwel alles mogelijk is; niets is een obstakel voor ons.

    Stap 2) Kostenbegroting en planning
    Wij sturen u een kostenbegroting en een schatting van de tijdspanne. U kunt acceptatiecriteria toevoegen of bewerken en randvoorwaarden aanpassen.
    Wij willen alles voor u zo duidelijk en zorgeloos mogelijk maken. Een overschrijding van het aantal geschatte uren van uw project zullen we niet zomaar extra factureren – geen verrassingen dus. Wij schrijven geen uren op uw naam als wij een kopje koffie halen of een gesprek voeren met een collega; onze werkwijze is zeer ethisch.

    Stap 3) Teamsamenstelling na akkoord
    Na akkoord stellen wij een team speciaal voor u samen en fungeren wij als uw externe ICT-afdeling waarmee u op elk moment contact kunt opnemen. U krijgt toegang tot een digitale projectomgeving waar u onze voortgang kunt volgen.
    Wij denken samen met u mee en komen indien nodig op locatie werken voor een hechtere samenwerking.

    Stap 4) Start ontwikkeling en betaling
    Afhankelijk van de aard van uw project verdelen wij het in meerdere delen of ontwikkelen wij alles tegelijk; dit wordt intern beoordeeld om het voor onze ontwikkelaars zo efficiënt mogelijk te maken. Uiteraard moet u tussentijds feedback kunnen geven zodat wij weten of we op het juiste spoor zitten, bijvoorbeeld qua design.
    In alle gevallen betaalt u eerst een gedeelte als aanbetaling waarmee wij kunnen beginnen. Daarna werken wij aan een concept en laten wij dit door u beoordelen. Dit kan een ontwerp zijn om een idee te geven van hoe uw eindresultaat eruit zal zien, of het eerste functionele deel (~30%) van het project. Na overeenstemming over de getoonde richting betaalt u het resterende bedrag en maken wij uw project volledig af.
    Als wij ons aantal geschatte uren overschrijden binnen een marge van 20%, zullen wij GEEN extra onverwachte facturen sturen. Wij willen niet dat u een onprettig gevoel krijgt bij de uiteindelijke oplevering van uw project; alles moet ethisch, transparant, loyaal, eerlijk en zorgeloos verlopen.

    Stap 5) Oplevering
    Wanneer aan al uw acceptatiecriteria/randvoorwaarden is voldaan, is uw project klaar om opgeleverd te worden. Hierbij horen eventueel ook handleidingen en introducties van onze kant.

    Stap 6) Onderhoud (Features & Bugs)
    Er wordt een servicecontract opgesteld voor nieuwe features (functionaliteiten) en het oplossen van bugs.
    Een softwareprogramma heeft onderhoud nodig, net als een voertuig: proactief (olie vervangen na X kilometer) of reactief (na intensief gebruik ontdekt u mankementen).

    Onderhoud (Proactief)

    - Software Versies: In 9 van de 10 gevallen betaalt u hier niets extra voor. Dit betreft het periodiek updaten van versies van de tools die wij gebruiken in uw project om te voldoen aan veiligheidseisen.
    - Hosting: Voor onze servers betaalt u contractueel een (laag) vast tarief per maand. Hiermee betaalt u voor de back-ups en ons periodieke serveronderhoud.
    - Monitoring: Wij monitoren technische storingen met speciale software en ondernemen meteen actie. Hier betaalt u meestal niets extra voor.

    Onderhoud (Reactief) (inclusief bugs)

    Na oplevering van uw project zal het intensief gebruikt worden door u en uw eindgebruikers, waarbij ongetwijfeld bugs ontdekt zullen worden (edge cases). U dient een bugfix-verzoek in via onze projectmanagementsoftware en een ontwikkelaar pakt dit op.
    Een bug kan verschillende prioriteitsniveaus hebben; op basis van elk niveau hanteren wij een passende snelheid voor het oplossen. Het belangrijkste is eerst het oplossen van de bug; daarna pas factureren wij op basis van een uurtarief.
    Bugs die binnen 1 werkweek na oplevering worden gevonden, beschouwen wij meestal als onze verantwoordelijkheid en hiervoor vragen wij geen extra betaling. Deze hadden wij zelf moeten opmerken vóór de oplevering en lossen wij dus kosteloos voor u op.

    Nieuwe functionaliteiten/features
    Hiervoor rekenen wij eenvoudigweg een vast uurtarief. Eerst schatten wij het aantal uren in, waarna u akkoord gaat met het bedrag voordat wij hieraan beginnen te werken.

    Al onze werkzaamheden zijn conform GDPR / AVG-wetgeving.
    Skills in Web Applicatie (15)
    CSS OntwikkelingJavascript DevelopmentReact OntwikkelingMySQL Ontwikkelingresponsive designE-commerce HostingChat IntegratiePostgreSQL OntwikkelingWeb App OntwerpProgressive Web App+5
    Projecten in Web Applicatie (3)
    Virtual Reality Technische Installatie Onderhoud - Web Applicatie
    ChatCore - Web Applicatie
    BergingPro - Web Applicatie
    Klanten in Web Applicatie (3)
    SpieEnergie en Olie | international
    Kuzee AutologistiekLogistiek & Supply Chain | international
    KuzeeLogistiek & Supply Chain | international

    Meer informatie over Web Applicatie


  • Beschrijving
    SoftArk wordt uw digitale partner, wij bouwen uw complexe maatwerk software en transleren uw exacte eisen en wensen om in realiteit. In totaal hebben wij 100+ jaar ervaring in het bouwen van complexe software zoals dashboards, klantenportalen, websites, apps, koppelingen, AI-automatisering, AI Agents, e-learning platformen, OEE software, industry 4.0 software, CRM, ERP en nog veel meer. Wij stellen een team speciaal voor u op en dienen als uw externe it-department waar u ieder moment contact mee kunt hebben, wij denken samen met u mee en desnoods komen wij op locatie werken voor een hechter band.
    Skills in Software Ontwikkeling (27)
    Maatwerk SoftwareSQL ProgrammeringScrum MethodologieDashboard OntwerpAangepaste OntwikkelingAangepaste ERP-ontwikkelingiOS-App DevelopmentReact Native DevelopmentA/B TestingCustom Software Development+17
    Projecten in Software Ontwikkeling (3)
    Virtual Reality Technische Installatie Onderhoud - Software Ontwikkeling
    ChatCore - Software Ontwikkeling
    BergingPro - Software Ontwikkeling
    Klanten in Software Ontwikkeling (3)
    KuzeeLogistiek & Supply Chain | international
    Kuzee AutologistiekLogistiek & Supply Chain | international
    SpieEnergie en Olie | international

    Meer informatie over Software Ontwikkeling


  • Beschrijving
    De klant is koning en SoftArk wordt uw digitale partner. Wij bouwen uw complexe maatwerk software en vertalen uw exacte eisen en wensen naar realiteit. In totaal hebben wij 50+ jaar ervaring in het bouwen van complexe software zoals dashboards, data visualisatie, klantenportalen, websites, apps, koppelingen, AI-automatisering, AI Agents, e-learningplatformen, OEE-software, Industry 4.0 software, CRM, ERP en nog veel meer.

    Hoe wij te werk gaan:
    Stap 1) Vrijblijvend gesprek
    Een kennismaking (bijvoorbeeld op uw kantoor) om te begrijpen wat uw project inhoudt, wat u precies wilt, wat niet mogelijk is (dit is zeldzaam, vrijwel alles is te programmeren), wat u ermee wilt bereiken en wat uw eisen en wensen zijn. Wij geven hierbij direct advies samen met een indicatie over de kosten en tijdlijn van uw project. U zult dezelfde dag nog een veel beter begrip hebben van uw uiteindelijke resultaat en inzien dat vrijwel alles mogelijk is; niets is een obstakel voor ons.

    Stap 2) Kostenbegroting en planning
    Wij sturen u een kostenbegroting en een schatting van de tijdspanne. U kunt acceptatiecriteria toevoegen of bewerken en randvoorwaarden aanpassen.
    Wij willen alles voor u zo duidelijk en zorgeloos mogelijk maken. Een overschrijding van het aantal geschatte uren van uw project zullen we niet zomaar extra factureren – geen verrassingen dus. Wij schrijven geen uren op uw naam als wij een kopje koffie halen of een gesprek voeren met een collega; onze werkwijze is zeer ethisch.

    Stap 3) Teamsamenstelling na akkoord
    Na akkoord stellen wij een team speciaal voor u samen en fungeren wij als uw externe ICT-afdeling waarmee u op elk moment contact kunt opnemen. U krijgt toegang tot een digitale projectomgeving waar u onze voortgang kunt volgen.
    Wij denken samen met u mee en komen indien nodig op locatie werken voor een hechtere samenwerking.

    Stap 4) Start ontwikkeling en betaling
    Afhankelijk van de aard van uw project verdelen wij het in meerdere delen of ontwikkelen wij alles tegelijk; dit wordt intern beoordeeld om het voor onze ontwikkelaars zo efficiënt mogelijk te maken. Uiteraard moet u tussentijds feedback kunnen geven zodat wij weten of we op het juiste spoor zitten, bijvoorbeeld qua design.
    In alle gevallen betaalt u eerst een gedeelte als aanbetaling waarmee wij kunnen beginnen. Daarna werken wij aan een concept en laten wij dit door u beoordelen. Dit kan een ontwerp zijn om een idee te geven van hoe uw eindresultaat eruit zal zien, of het eerste functionele deel (~30%) van het project. Na overeenstemming over de getoonde richting betaalt u het resterende bedrag en maken wij uw project volledig af.
    Als wij ons aantal geschatte uren overschrijden binnen een marge van 20%, zullen wij GEEN extra onverwachte facturen sturen. Wij willen niet dat u een onprettig gevoel krijgt bij de uiteindelijke oplevering van uw project; alles moet ethisch, transparant, loyaal, eerlijk en zorgeloos verlopen.

    Stap 5) Oplevering
    Wanneer aan al uw acceptatiecriteria/randvoorwaarden is voldaan, is uw project klaar om opgeleverd te worden. Hierbij horen eventueel ook handleidingen en introducties van onze kant.

    Stap 6) Onderhoud (Features & Bugs)
    Er wordt een servicecontract opgesteld voor nieuwe features (functionaliteiten) en het oplossen van bugs.
    Een softwareprogramma heeft onderhoud nodig, net als een voertuig: proactief (olie vervangen na X kilometer) of reactief (na intensief gebruik ontdekt u mankementen).

    Onderhoud (Proactief)

    - Software Versies: In 9 van de 10 gevallen betaalt u hier niets extra voor. Dit betreft het periodiek updaten van versies van de tools die wij gebruiken in uw project om te voldoen aan veiligheidseisen.
    - Hosting: Voor onze servers betaalt u contractueel een (laag) vast tarief per maand. Hiermee betaalt u voor de back-ups en ons periodieke serveronderhoud.
    - Monitoring: Wij monitoren technische storingen met speciale software en ondernemen meteen actie. Hier betaalt u meestal niets extra voor.

    Onderhoud (Reactief) (inclusief bugs)

    Na oplevering van uw project zal het intensief gebruikt worden door u en uw eindgebruikers, waarbij ongetwijfeld bugs ontdekt zullen worden (edge cases). U dient een bugfix-verzoek in via onze projectmanagementsoftware en een ontwikkelaar pakt dit op.
    Een bug kan verschillende prioriteitsniveaus hebben; op basis van elk niveau hanteren wij een passende snelheid voor het oplossen. Het belangrijkste is eerst het oplossen van de bug; daarna pas factureren wij op basis van een uurtarief.
    Bugs die binnen 1 werkweek na oplevering worden gevonden, beschouwen wij meestal als onze verantwoordelijkheid en hiervoor vragen wij geen extra betaling. Deze hadden wij zelf moeten opmerken vóór de oplevering en lossen wij dus kosteloos voor u op.

    Nieuwe functionaliteiten/features
    Hiervoor rekenen wij eenvoudigweg een vast uurtarief. Eerst schatten wij het aantal uren in, waarna u akkoord gaat met het bedrag voordat wij hieraan beginnen te werken.

    Al onze werkzaamheden zijn conform GDPR / AVG-wetgeving.
    Skills in Web analytics / Big data (6)
    Business IntelligenceData WarehousingWeb Analytics Big DataBI App DevelopmentDashboard OntwerpData Visualization
    Projecten in Web analytics / Big data (3)
    Virtual Reality Technische Installatie Onderhoud - Web analytics / Big data
    ChatCore - Web analytics / Big data
    BergingPro - Web analytics / Big data
    Klanten in Web analytics / Big data (3)
    Kuzee AutologistiekLogistiek & Supply Chain | international
    KuzeeLogistiek & Supply Chain | international
    SpieEnergie en Olie | international

    Meer informatie over Web analytics / Big data

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag SoftArk om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Team

9 leden in SoftArk's team

VerhaalSoftArk wil bewijzen dat het maken van software als softwarebureau anders kan. Wij focussen op langetermijnrelaties met klanten, efficiëntie in ons werk om kosten zo laag mogelijk te houden en transparantie. Geen verrassingsfacturen, geen hoge uurtarieven en geen onethische uurverantwoordingen.
Neem gemakkelijk contact op met SoftArk's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

SoftArk heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor SoftArk

Gewerkt met SoftArk?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen

Contact

Contact gegevens van SoftArk

Details


  • HoofdkantoorWeena 505, 3013 AL Rotterdam, Nederland