aardig
Diensten
3 diensten aangeboden door aardig
Beschrijving Steeds meer van wat we doen gebeurt in de cloud. En dat digitale? Dat blijft veranderen. De snelheid waarop alles gebeurt, vraagt steeds meer flexibiliteit en minder afhankelijkheid.
Wij zetten de combinatie van branding, design en low-code in zodat jij het verhaal van jouw organisatie sneller blijft vertellen. Op passende wijze. En met de juiste tools.
Dat biedt kansen. Kansen waarmee jouw organisatie makkelijk meebeweegt. Zodat jij je inspirerende visie werkelijkheid maakt. Wacht je te lang? Dan sprint je achter vooruitstrevende merken aan. Maar ook dan kunnen we je aardig helpen.
Low-code is een manier om met bijna kant-en-klare bouwstenen minder handmatig te coderen. Het hangt tussen no-code en custom development. Wij zetten deze manier in om sneller digitale ervaringen te ontwikkelen. Daardoor besteden we meer tijd aan UX en UI. Dat zorgt voor een doordachte gebruikerservaring, esthetisch ontwerp én website die voor je werkt.
Onze digitale ervaringen ontwikkelen we als professional partner op het Webflow CMS en koppelen we met andere tools. Webflow legt daarin een technische basis die je snelheid geeft. Low-code betekent namelijk niet dat je minder codeert, het is een directe laag over code die al een keertje geschreven is. Zie het alsof je je website maakt met Lego, alleen hoef je de stenen zelf niet meer te maken, maar wel je bouwtekening te maken, stenen te schilderen en bij te schaven.
Met de juiste code tools lossen wij jouw vraagstuk op. Heb je bijvoorbeeld beperkte tijd voor marketing? Dan ontwikkelen we een flow waarin de website automatisch content pushed naar jouw socials en je nieuwsbrief vult met relevante informatie. Liever je communicatie automatiseren door ons CMS aan je CRM te koppelen? Of toch meer behoefte aan een website gevuld met uitgebreide events? Dan ontwikkelen we een flow die maandelijks 400 CMS-items update. De cloud is onze limit, dus challenge ons!
Low-code hangt dus tussen no-code en custom development in. Wat dat inhoudt? In de kern komt het neer op een snellere ontwikkeling. Daardoor kun je sneller een betere aansluiting op de behoeftes van de mensen vinden die je wilt bereiken. Handig, voor bijvoorbeeld start-ups zoals homeup of een landelijke campagne van De Museumvereniging. Je hebt minder programmeurs nodig en de doorlooptijd van een project is sneller.Skills in Website Creatie (169) front end developmentResponsieve Website DevelopmentWeb ApplicationDark Mode DesignLoading Time OptimizationUI OntwerpProfessionele SEOWebsite OnderhoudBlog CreationWebsite Maintenance+159Projecten in Website Creatie (15) Reviews in Website Creatie (17) Suzan NuijenMilou Van den HurkGlenn van de DoodTim de WildKlanten in Website Creatie (15) Stichting DoorzaamNon-profit | nationalOnboardPersoneelszaken | nationalDoorzaamPersoneelszaken | nationalhomeupVastgoed | national
Meer informatie over Website CreatieBeschrijving In een overvolle wereld is het belangrijker dan ooit om jezelf te onderscheiden van anderen. Het gaat er daarbij niet om dat je het hardste schreeuwt of de stad vol plakt met je logo. Het gaat om het verhaal dat je vertelt. Een verhaal waarmee je iets vertelt wat van jou is. Eentje die identiteit creëert. Die resoneert. Zie het als een handgemaakte stuk in een wereld van massaproductie. Iedereen doet hetzelfde, maar jij? Jij hebt een invalshoek die blijft hangen.
Ons doel is simpel: begrijpen wie je bent, wat je doet, hoe je dat doet én waarom je dat doet. Toch maakt een goed merk niet wat jij zegt dat het is. Het gaat om wat anderen zeggen dat het is. Daarom dompelen we ons onder in jouw wereld.
We willen jouw klanten, je concurrentie en de context begrijpen waarin je werkt. Wat willen mensen van je? Wat is er uniek aan jouw organisatie? Tussen het antwoord op beide vragen ligt de sleutel. Dat vormt de basis van een onderscheidende merkstrategie. Eentje die ergens op slaat en waarmee we een inspirerend en tijdloos verhaal uitdragen.
Zonder goede creatieve executie, heeft je merkstrategie geen zin. Want hoe praten we? Hoe zien we eruit? En wat voor gevoel geven we? Door het maken van merkwerelden brengen we de nieuwe merkstrategie tot leven. In zowel beeld als tekst. Het zijn de eerste stappen naar jouw brand identity: logo, tone of voice, kleurenpalet, typografie, designelementen en motion krijgen vorm.
Vanuit de gekozen merkrichting komen een holistisch merksysteem, visuele bouwstenen en eenvoudige richtlijnen voort. Zo bouw je consistent aan je merk en blijf je dicht bij de mensen die je probeert te raken. Je wordt gehoord en gezien.Skills in Branding & Positionering (108) Brand PositioningBrand PromiseNamingBrand ArchitectureCorporate IdentityStorytellingLogo DesignBrand StrategyBrand IdentityBrand Development+98Projecten in Branding & Positionering (6) Reviews in Branding & Positionering (3) Gerwin van den BosFemke van de WaterJorg Van der zandenKlanten in Branding & Positionering (6) De Bildung AcademieOnderwijs | nationalOnboardPersoneelszaken | nationalStudio Pizza ClubMuziek | localGAMMARetail | national
Meer informatie over Branding & PositioneringBeschrijving Steeds vaker is online de eerste indruk die mensen van je krijgen. En dan wil je die mensen de juiste richting op sturen. Daarom is het essentieel om een ervaring te ontwerpen die de gebruikersbehoeftes begrijpt, maar vervolgens ook nog esthetisch en gebruiksvriendelijk is.
Ons digital design doel is simpel: met UX en UI de beste gebruikerservaring creëren.
In ons ontwerpproces werken we vanuit de UX-fase wireframes uit om de eerste basis te leggen van het maken van die indruk. De merkstrategie, digitale strategie en customer journeys bepalen onze eerste stappen. We denken na over wat we willen vertellen en wat voor landingpagina's er nodig zijn om anderen in aanraking te laten komen met jouw werk.
Waarom we UX zo belangrijk vinden? Het is als een fundering van je huis. Als die basis niet goed is, zakt alles binnen een mum van tijd in elkaar en kun je weer opnieuw beginnen.
Een andere belangrijke factor voor een effectief digital design is een stevige merkidentiteit. Die identiteit zorgt voor herkenbaarheid. We combineren de identiteit van jouw merk met het gedrag van de mensen die je wilt bereiken. Dat vertalen we naar vorm, stijl en ervaring. Daarin gaan we verder dan pixels van een website en een functionele ervaring. Want laten we eerlijk zijn: animaties, interacties of visuals vormen een blijvende indruk.
Een design systeem is 1 van je bouwstenen voor digitale groei. Zonder bouw je namelijk alles telkens opnieuw. En dat is zonde. Juist omdat zo’n systeem er voor zorgt dat je gemakkelijk kan schalen en tempo vasthoudt.
Het helpt om eenvoudig nieuwe landingspagina’s te maken of het toevoegen van visuals binnen no-time te fixen. Ook kun je je nieuwe componenten makkelijker ontwerpen en uiteindelijk developen. Dat bespaart werk in design en development. Je hoeft namelijk niet te experimenteren, omdat er al een framework ligt.
Tijdens het ontwerpproces richten we ons ook op contentcreatie. Het creëren van content is namelijk meer dan alleen het vullen van ruimte: we vertellen met content jouw verhaal. Dat trekt anderen aan en werkt verbindend. Daar geven we invulling aan met communicatiemiddelen zoals fotografie, video of geschreven content.Skills in Ergonomie (UX / UI) (52) Design ThinkingUsability TestingInteraction DesignUser experience & interface designUser Analyticsuser-friendly websitesUser Experienceui uxergonomics consultinginteractie ontwerp+42Projecten in Ergonomie (UX / UI) (13) Reviews in Ergonomie (UX / UI) (2) Paul HissinkAlexander RinneKlanten in Ergonomie (UX / UI) (13) OnboardPersoneelszaken | nationalStichting DoorzaamNon-profit | nationalStudio Pizza ClubMuziek | localInhollandOnderwijs | national
Meer informatie over Ergonomie (UX / UI)
Team
7 leden in aardig's team
Prijzen
aardig heeft 3 awards gewonnen
Reviews
Reviews
Wat was het doel van de samenwerking?Aardig heeft een website voor ons gebouwd.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Snelle en duidelijke communicatie, professionaliteit en hoge kwaliteit!
Anel Sarhatlic beveelt dit bureau aan
Wat was het doel van de samenwerking?Een toegankelijke en eigentijdse website opzetten die in stappen verder uit kan groeien.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Prettige down to earth communicatie en snel inspringen op behoefte - zeer toegankelijke club die meedenkt
Zijn er verbeterpunten?toegangsrechten naar de editor werden geblocked door veiligheidsprotocollen
sef spee beveelt dit bureau aan
Wat was het doel van de samenwerking?Aardig heeft ons geholpen om de nieuwe merkidentiteit van een klant van ons tot leven te brengen in een website.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Het was inspirerend en leuk om te zien met welke ideeën zij kwamen om de merkidentiteit nog beter tot z'n recht te laten komen in de website. Daardoor kwamen we samen tot het beste resultaat.
Tessa Dekeukeleire beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Contact
Contact gegevens van aardig
- Ontdek
- Krijg advies
- Hoe het werkt
- Prijzen
- Kom op de lijst te staan
- Blog
- Data Hub
- Hulp en ondersteuning
- Over
- Contact opnemen met
- Jobs
- 2025 © Sortlist -
- Alle rechten voorbehouden -
- Voorwaarden -
- Privacybeleid