Ben jij nog geen bekende naam binnen je doelgroep of ben jij klaar om echt te gaan groeien? Ben je nog niet maximaal zichtbaar? Of kan het gewoon nog beter? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Het team van DMVD zorgt ervoor dat jouw bedrijf online wordt gevonden. Dat jouw weergave past bij de doelgroep die je wil bereiken en dat de klant niet meer om je heen kan.
Project gemaakt voor Skindidact in de Schoonheid industrie voor een B2B / B2C publiek in 2021.Skindidact had een volledige nieuwe stijl nodig en een vernieuwde website. Maar een eis was wel, dat het even clean en duidelijk bleef voor de doelgroep.
Project gemaakt voor Blink Solutions in de Management Consulting industrie voor een B2B publiek in 2021.Een nieuwe website die dient als visitekaartje voor je bedrijf. Dat is waar Blink Solutions de Mannen van Delft voor heeft benaderd. Het hoeft niet gek of over de top, maar het moet functioneel en rechtdoorzee! En dat is het geworden.
Lopend project voor PVDA in de Politieke organisatie industrie voor een B2C publiek sinds 2021.De PVDA Rotterdam is de lokale afdeling van de landelijke politieke partij De PVDA. De Mannen van Delft heeft tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 de volledige online campagne mogen verzorgen van de PVDA. Vanuit De Mannen van Delft hebben we meegedacht in de online strategie en de in te zetten kanalen. Uiteindelijk is er voornamelijk gewerkt met social ads, search ads en video ads.
Lopend project voor TICA in de Retail industrie voor een B2B publiek sinds 2018.Cash & Carry TICA Aalsmeer is hét B2B lifestyle inkoopcentrum van Nederland voor professionals in de home-, gift-, garden- en fashionbranche. TICA is gevestigd in Aalsmeer en beschikt over een inkoopruimte van maar liefst 20.000 m2 vol inspiratie. In Aalsmeer worden de producten van meer dan 150 leveranciers onder één dak gepresenteerd.TICA is in rap tempo een gevestigde naam geworden sinds de oprichting in 1999. Alle grote merken op gebied van design zijn hier te vinden en dit maakt haar een populaire groothandel voor elke ondernemer.
Lopend project voor Bonsai Plaza in de Landbouw industrie voor een B2B / B2C publiek sinds 2021.Bonsai Plaza een wel gevestigde naam in de europese Bonsai wereld. De naam achter Bonsai Plaza is Maarten van der Hoeven. In de jaren 90 ging Maarten in de leer in Japan en sinds 1998 nam hij al zijn kennis mee naar Nederland met als doel om Bonsai breder uit te dragen.Alle bonsai en potten zijn in japan hand geselecteerd (tijdens corona met de telefoon in de hand). Dit heeft zijn vruchten afgeworpen want eind 2020 heeft Bonsai Plaza een nieuwe locatie in Boskoop geopend.
Project gemaakt voor Litollo in de Huishoudelijke Producten industrie voor een B2C publiek in 2022.Uitgerust en comfortabel je zwangeschap door met LitolloAls je aan zwangerschapskussens denkt dan denk je aan Litollo. Dit in Nederland gevestigde bedrijf heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als een van de grootste spelers in de markt. Litollo is gespecialiseerd in het ontwikkelen van zwangerschapskussens en verzwaringsdekens. Door de goede producten is Litollo snel uitgegroeid tot marktleider op Bol.com en Amazon.Het werd voor Litollo tijd om buiten de verkopen op de marketplaces hun merk verder te ontwikkelen. De volgende logische stap was het opzetten van een eigen webshop. Tussen het onderhouden van de webshop, het inpakken van orders en het doorontwikkelen van producten viel marketing in het niets. Drie keer raden waarvoor ze bij De mannen van Delft aanklopte?!
Roos Ouwehand beveelt dit bureau aan
Jeffrey de Vries beveelt dit bureau aan
Ruben Kalkman beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.