Project gemaakt voor Balmain in de Kleding & Accessoires industrie voor een B2C publiek.Voor Balmain hebben wij een state-of-the art Magento Webshop gerealiseerd. Daarnaast draaien we succesvolle campagnes via diverse kanalen waarmee de targets van de klant worden overtroffen. Hierbij maken we gebruik van bestaande en nieuwe technieken.
Project gemaakt voor Tuinmeubelhoesshop in de E-commerce industrie voor een B2C publiek in 2020.Tuinmeubelhoesshop is de grootste speler in de markt. Voor een eerste aankoop weten de klanten TMHS goed te vinden. Maar, adeldom verplicht: als je de martktleider bent moet je ook van je laten horen. Hiervoor hebben we de mogelijkheden van emailmarketing in kaart gebracht.
Project gemaakt voor Hottub Select in de Luxe Goederen en Juwelen industrie voor een B2C publiek in 2020.Hottubselect verkoopt houtgestookte hottubs gemaakt van duurzame materialen en de beste kwaliteit. Begin 2020 is de nieuwe website van Hottubselect gelanceerd met het doel: groeien. De nieuwe website was qua design volledig aangepast, alleen de gebruiksvriendelijkheid en de content op de site waren nog niet optimaal. Toen is Fosby ingeschakeld.
Project gemaakt voor PQR in de Software & Computer Services industrie voor een B2B publiek.De samenwerking tussen Fosby en PQR is al jaren zowel succesvol en vruchtbaar. In de loop der tijd hebben we naast de reguliere online marketingwerkzaamheden ook diverse trainingen gegeven en hebben we een aantal leuke projecten gedaan. Hieronder een drietal projecten
Project gemaakt voor Tuincentrum.nl in de Landbouw industrie voor een B2C publiek.Tuincentrum.nl is een online tuincentrum met als missie: de wereld groener maken. Daarom bezorgen zij al jaren alles wat nodig is voor een groene klus, voor zowel binnen als buiten. Naarmate tuincentrum.nl groeide realiseerden de oprichters dat om deze missie te laten slagen er meer nodig is dan alleen "het bezorgen van groen". Tuincentrum.nl zocht naar oplossingen om hun online propositie verder uit te bouwen waarbij het inspireren en converteren van de “mensen met groene vingers” centraal stond. Het was dus belangrijk om de huidige marketingmix verder uit te breiden. Het inzetten van het All-in-One Marketing platform van MailChimp leek daarbij al snel de beste oplossing, en sinds de adoptie, heeft het bedrijf van een groei van 167,78% gerealiseerd. Relevantie en focus zorgen voor transactieEen structurele vorm van interactie met klanten en potentiële klanten. Hierin versterktTuincentrum.nl het beeld van een totaalaanbieder die meedenkt. Door op het juistemoment met de juiste informatie en een toegespitst aanbod te komen voelt de ontvangervan de nieuwsbrief zich serieus genomen. En door deze relevantie ook op de website door te voeren is de complete customer journey consistent. Deze zoektocht naar relevantie heeft veel impact gehad op een aantal KPI’s. Zo is hetbezorgingpercentage en openingspercetange aanzienlijk verbeterd en zit in hetuitschrijfpercentage nog steeds een dalende trend. Zo bestond het aanbod van Tuincentrum.nl voorheen uit een breed assortiment. Zelfs schuttingdelen en maakten deel uit van het aanbod. De verdieping die in het productcatalogus is aangebracht maakte het noodzakelijk om van enkele productgroepen afscheid te nemen. Met een meer consistente propositie als gevolgd!
Project gemaakt voor Kamera Express in de Consumer Electronics industrie voor een B2B / B2C publiek in 2020.Fosby denkt voor ambitieuze bedrijven een succesvolle marketingstrategie uit. We benutten als Premier Partner van Google alle mogelijkheden die advertising te bieden heeft. Dit doen we voor klanten uit de Emerce 100, zoals Drogist.nl en Kamera Express en voor spelers zoals Tuincentrum.nl. Daarnaast zitten we ook in de Clicks & Bricks zoals bijvoorbeeld Vrijbuiter waarvoor we recent een mooie Youtube campagne hebben opgeleverd. Onze klanten hebben een optimale zichtbaarheid, zo is onze klant HBM Machines momenteel te zien op de landelijke televisie met een ijzersterke commercial en werken we voor Mooie Sneakers aan internationale expansie.Voor Kamera Express werkt FOSBY volledig datadriven en opereren we zelfs op het snijvlak tussen marketing en Business Intelligence samen met onze BI-tak Fosby iqbs.
Liza Koole beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.