Project gemaakt voor De Beren in de Restaurants industrie voor een B2C publiek.Een epische burger in een voetbalcampagne kan natuurlijk niet achterblijven zonder speciaal sausje. Daarom hebben wij échte culthelden weten in te schakelen. De hoofdrol werd, naast de EK Burger, gespeeld door John de Wolf, oud/profvoetballer en voetbaltrainer, en Sierd de Vos, sportverslaggever en voetbalcommentator. In twee opnamedagen produceerden we zowel de hoofdfilm voor de campagne als kortere versies met ieder een eigen unieke payoff. En niets is zo onvoorspelbaar als voetbal natuurlijk, dus speelde we zelfs alvast in op verschillende situaties.Meer weten? https://www.gig.nl/projecten/de-beren
Project gemaakt voor CCB in de Anderen industrie voor een B2B publiek.CCB reikt jaarlijks de Communicatieprijs Brabant uit voor werk dat het verdient om in de spotlight te staan. Daardoor kunnen we over dit werk praten, elkaar inspireren en van elkaar leren. We wilden dit doel een warm hart toedragen, daarom hebben we in samenwerking met medesponsor Djuri Boot, twee promovideo’s voor de Bonk geproduceerd.De productiedag van de eerste promovideo voor Bonk was letterlijk on fire. Gelukkig hielden we ons hoofd wel koel. Met als inspiratiebron de in 2019 geproduceerde film 1917, gingen we de uitdaging voor het maken van een promovideo voor de Bonk aan. Met de fantastische locatie bij het Educatief Experience Center Eerste Wereldoorlog in Den Bosch hebben we een complete enscenering van de eerste Wereldoorlog nagebootst waarin er alles aan gedaan wordt om de Bonk te bemachtigen. Het eindresultaat: one hell of a film.Meer lezen? https://www.gig.nl/projecten/de-bonk
Project gemaakt voor GIG creative film production in de Marketing & Reclame industrie voor een B2B publiek.
Project gemaakt voor Europcar in de Auto industrie voor een B2C publiek.Samen met marketingbureau Merkle vormden we een creatief equipe voor de productie van verschillende activeringsfilms voor autoverhuurgigant Europcar Car Rental. Lees de complete case op https://www.gig.nl/projecten/europcar-meest-geschikte-huurauto
Project gemaakt voor Van Ham tenten & podia in de Entertainment & Events industrie voor een B2B publiek.Vertellen wie je bent en wat je doet. Dat is iets wat je vaak terug ziet komen bij bedrijven. Het jammere daarvan is dat de inhoud vaak aan de oppervlakte blijft en weinig onderscheidend vermogen biedt. Door de unieke karaktereigenschappen en kernwaarden van een bedrijf te belichten kun je zoveel meerwaarde bieden en zorgen dat je écht opvalt. Die uitdaging zochten we op met festivalreus Van Ham Tenten en Podia. Het bedrijf is een toonaangevende speler in de festivalbranche en B2B eventwereld op gebied van, je raadt het al, tenten en podia. Best een gaaf bedrijf eigenlijk, maar hoe zorg je dat ook overbrengt op de doelgroep?Bekijk de complete case op: https://www.gig.nl/projecten/van-ham-brandfilm
Project gemaakt voor Fightclub in de Anderen industrie voor een B2B / B2C publiek.De technische professionals van Techsharks zetten graag hun tanden in de meest uitdagendste banen. De nieuwe positionering als Killer-Tech-Pros die Fightclub voor hen ontwikkelde, is ze dan ook op het koelbloedige lijf geschreven. GIG maakte de splinternieuwe brandmovie voor deze detacheringsbeesten.Bekijk de hele case op: https://www.gig.nl/projecten/techsharks-brandmovie
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.