Wat was het doel van de samenwerking?
Gravity heeft op een doeltreffende wijze de identiteit van onze organisatie in kaart gebracht en deze doorvertaald naar een passende visuele identiteit en converterende website. Onze doelstellingen voor de toekomst en de behoeftes van de doelgroep zijn als uitgangspunt genomen, waardoor onze online branding spot on is. Met de hulp van Gravity behalen we nu de gewenste resultaten.
Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?
Gravity is een fijne club om mee samen te werken. Stap voor stap werden we meegenomen in het proces. Dat gaf ons vertrouwen in een positieve uitkomst. Ook durft het team kritische vragen te stellen, scherpe feedback te geven en out-of-the-box ideeën te delen. Ze hebben duidelijk veel kennis en ervaring in het team. Hierdoor kwamen we tot goede inzichten en hebben we de juiste beslissingen gemaakt. Hier hebben we nog dagelijks profijt van.

Henri van Veldhuizen zou graag weer met dit marketingbureau willen samenwerken.
Social media bij Gravity