Hatch (+ 3 reviews) | Sortlist
Hatch cover
Hatch logo

Hatch

claimed-flag
Utrecht, Nederland
We help brands say what they do, and do what they say.
At Hatch, we specialize in shaping customer centric brands via the power of Customer Experience (CX). We create omni-channel experiences for brands like Volvo, The Heineken Experience, Unbrick and Nespresso, using insights from deep dives into end-user and their journeys. Brands often aim for efficiency and speed, seeking a 360-degree view of the customer to be everywhere at once. Yet, the real focus should be on the 38 degrees: providing a warm experience. It's about being there at the right moment, delivering value, and exceeding expectations. Journeys that go beyond being effortless. Journeys that Surprise & Delight
4 mensen in hun team
Spreekt Engels, Nederlands
7 projecten in hun portfolio
1 samenwerking gestart via Sortlist
Werkt op afstand over de hele wereld
Sortlist lid sinds 2023
Opgericht in 2020


Diensten

6 diensten aangeboden door Hatch

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Wij ontwerpen marketingstrategieën die zijn gebouwd op klantdata, journey-inzichten en service design. Geen losse campagnes, maar kanalen en proposities die structureel bijdragen aan retentie, klantwaarde en LTV. Onze aanpak combineert UX, CX en marketing tot een slimme groeimotor.
    Skills in Marketing (39)
    Customer Centricity StrategyStakeholder MapStakeholderKlantprofielenNorth StarprototypesCustomer JourneyCX strategyPerfect Customer JourneyGebruikersonderzoek+29
    Projecten in Marketing (7)
    Van George Clooney Naar verwende millennials - Marketing
    Directe klantrelaties in de hoogste versnelling - Marketing
    Het brouwen van een gast-centraal Heineken - Marketing
    Hoe wachten in de rij een 9+ ervaring wordt - Marketing
    Review in Marketing (1)
    Jasper Remmerswaal
    Klanten in Marketing (7)
    Volvo Cars NederlandAuto | international
    NespressoDranken | international
    HeinekenDranken | international
    AnoniemBanken & financiële instellingen | national

    Meer informatie over Marketing


  • Beschrijving
    Wij helpen merken zich opnieuw te positioneren rond wat écht telt: de klantrelatie. Geen vage merkverhalen, maar een scherpe CX-gedreven positionering die stuurt op loyalty, retentie en lifetime value. We combineren branding met journey mapping, voice of customer en roadmapstrategie om merken te bouwen die klanten wíllen houden.
    Skills in Branding & Positionering (35)
    Brand ConsultingUX DesignBrand StrategyPrototypingCustomer JourneyBrand IdentityEmployer BrandingBrand NamingBrand ExperienceCustomer Journey Mapping+25
    Projecten in Branding & Positionering (6)
    Van George Clooney Naar verwende millennials - Branding & Positionering
    Directe klantrelaties in de hoogste versnelling - Branding & Positionering
    Het brouwen van een gast-centraal Heineken - Branding & Positionering
    Hoe wachten in de rij een 9+ ervaring wordt - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (6)
    Heineken ExperienceDranken | international
    NespressoDranken | international
    HeinekenDranken | international
    Walibi HollandReizen & Vrije tijd | national

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    Wij ontwikkelen digitale strategieën die niet starten bij technologie, maar bij klantwaarde. Van journey mapping tot digital innovation en governance: we zorgen dat digitale keuzes bijdragen aan retentie, LTV en future-proof klantrelaties. Geen dashboards zonder doel, maar CX-gedreven digitalisering met businessimpact.
    Skills in Digital Strategy (36)
    PrototypingBrand StrategyUX DesignNorth StarprototypesPerfect Customer JourneyCX StrategyMystery VisitsDesign SprintsProduct Roadmap Definition+26
    Projecten in Digital Strategy (6)
    Van George Clooney Naar verwende millennials - Digital Strategy
    Directe klantrelaties in de hoogste versnelling - Digital Strategy
    Het brouwen van een gast-centraal Heineken - Digital Strategy
    Hoe wachten in de rij een 9+ ervaring wordt - Digital Strategy
    Review in Digital Strategy (1)
    Gillian Lukkassen
    Klanten in Digital Strategy (6)
    NespressoDranken | international
    Heineken ExperienceDranken | international
    Walibi HollandReizen & Vrije tijd | national
    UnbrickVastgoed | national

    Meer informatie over Digital Strategy


  • Beschrijving
    Onze UX/UI-aanpak start niet bij pixels, maar bij patronen in klantgedrag. We ontwerpen digitale ervaringen die bouwen aan vertrouwen, verminderen frictie en structureel bijdragen aan retentie en LTV. Van user research tot prototypes en usability testing: wij maken UX die voelt als service, niet als designtruc.
    Skills in Ergonomie (UX / UI) (47)
    Design ThinkingPrototypingCustomer JourneyUsability TestingUser ResearchUser TestingUser JourneyCustomer Journey MappingInteraction DesignMobile App UI Design+37
    Projecten in Ergonomie (UX / UI) (6)
    Van George Clooney Naar verwende millennials - Ergonomie (UX / UI)
    Directe klantrelaties in de hoogste versnelling - Ergonomie (UX / UI)
    Het brouwen van een gast-centraal Heineken - Ergonomie (UX / UI)
    Hoe wachten in de rij een 9+ ervaring wordt - Ergonomie (UX / UI)
    Klanten in Ergonomie (UX / UI) (6)
    HeinekenDranken | international
    UnbrickVastgoed | national
    Walibi HollandReizen & Vrije tijd | national
    NespressoDranken | international

    Meer informatie over Ergonomie (UX / UI)


  • Beschrijving
    Wij doen geen standaard marktonderzoek, maar brengen echte klanten aan tafel. Via panels, co-creatie en live prototypes halen we kwalitatieve inzichten op die merken helpen bouwen wat klanten echt willen én nodig hebben. Geen rapporten in een la, maar input die rechtstreeks het design- en besluitvormingsproces voedt.
    Skills in Marktonderzoek (33)
    GovernanceBrand StrategyPrototypingCustomer JourneyEmployer BrandingUser ResearchUser JourneyCustomer Journey MappingPersonasCX+23
    Projecten in Marktonderzoek (6)
    Van George Clooney Naar verwende millennials - Marktonderzoek
    Directe klantrelaties in de hoogste versnelling - Marktonderzoek
    Het brouwen van een gast-centraal Heineken - Marktonderzoek
    Hoe wachten in de rij een 9+ ervaring wordt - Marktonderzoek
    Review in Marktonderzoek (1)
    Saskia Augustin
    Klanten in Marktonderzoek (6)
    NespressoDranken | international
    Walibi HollandReizen & Vrije tijd | national
    UnbrickVastgoed | national
    Volvo Cars NederlandAuto | international

    Meer informatie over Marktonderzoek


  • Beschrijving
    Bij ons draait growth niet om snelle hacks, maar om het systematisch bouwen aan klantwaarde. We combineren experimentgedreven werken met CX-strategie om churn te verlagen, retentie te verhogen en LTV te maximaliseren. Growth marketing dus, maar dan met de klant als motor.
    Skills in Growth Marketing (26)
    UX DesignBrand StrategyPrototypingEmployer BrandingUser ResearchCustomer Journey MappingCXservice designbrand activationscustomer journey+16
    Projecten in Growth Marketing (6)
    Van George Clooney Naar verwende millennials - Growth Marketing
    Directe klantrelaties in de hoogste versnelling - Growth Marketing
    Het brouwen van een gast-centraal Heineken - Growth Marketing
    Hoe wachten in de rij een 9+ ervaring wordt - Growth Marketing
    Klanten in Growth Marketing (6)
    NespressoDranken | international
    HeinekenDranken | international
    Heineken ExperienceDranken | international
    UnbrickVastgoed | national

    Meer informatie over Growth Marketing

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Hatch om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Team

4 leden in Hatch's team

Hatch cover
VerhaalHatchlings houden van merken, maar zijn gefrustreerd met beleving. Als consumenten zijn we namelijk gigantisch verwend; same day delivery, honderden uren content met één klik op de knop. Maar, daardoor begint alles op elkaar te lijken. Klantreizen moeten weer merk-waardig worden.
Neem gemakkelijk contact op met Hatch's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Hatch heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Reviews

5/5
(3 reviews)
GL
Gillian LukkassenEigenaar bij w3solutions
ServiceDigital Strategy
5/5
Geverifieerde beoordeling

Ze schakelen snel, denken scherp mee en tillen het klantverhaal naar een hoger niveau.


ServiceDigital Strategy

JR
Jasper RemmerswaalEigenaar bij Online Drumles
ServiceMarketing
5/5
Geverifieerde beoordeling

Hatch maakt CX leuk, waardevol én effectief!


ServiceMarketing

SA
Saskia AugustinRetail Engagement Care by Volvo bij Volvo Cars
ServiceMarktonderzoek
5/5
Geverifieerde beoordeling

Ik ben enorm tevreden over de samenwerking tijdens een groot project wat ik met Hatch heb mogen doen, een 360 graden onderzoek naar Care by Volvo. Hun benadering met de vele mystery shoppings bij de retailers, de interviews met verschillende stakeholders en het organiseren van klantsafari’s heeft echt een inzicht geboden in ons direct to consumer model.


ServiceMarktonderzoek
Gewerkt met Hatch?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen

Contact

Contact gegevens van Hatch

Details


  • HoofdkantoorHatch, Steenovenweg 8, Utrecht, Nederland