Ik heb een bureauIk heb een bureau nodig
Omslagfoto Lijm Amsterdam

Lijm Amsterdam

star_borderstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Nog geen reviews

Plaats de eersteContact Lijm Amsterdam

Certificaties van Lijm Amsterdam

Verificatie lintje

Profiel geverifieerd door de eigenaar

Locatie van Lijm Amsterdam

placeLaat adres zienkeyboard_arrow_right
Lijm Amsterdam locatie

Talen gesproken door Lijm Amsterdam

EngelsNederlandsJapans

Diensten (2) aangeboden door Lijm Amsterdam

Contactgegevens voor Lijm Amsterdam

webWebsite zienkeyboard_arrow_right
phoneToon het mobiele nummerkeyboard_arrow_right
emailToon het e-mailadreskeyboard_arrow_right
Omslagfoto Lijm Amsterdam

Lijm Amsterdam

NederlandAmsterdam

Over ons Lijm Amsterdam

Graag presenteren wij ons bureau Lijm Amsterdam, dat wij, Lars Reimink en Lorenz de Valk zijn gestart op 1 juli 2016. Als relatief ‘new kids on the block’ vonden wij het na 5 jaar bureau ervaring tijd om op eigen benen mooie merken blij te maken. Nu, anderhalf jaar later, hebben we hier geen moment spijt van gehad.


Lijm verbindt een club van mega goede en likeminded: creatieven, designers, filmmakers, fotografen, developers en productiepartijen. Iedereen die met Lijm werkt herken je aan een grote dosis talent, energie, creativiteit, speelsheid en humor. Exact dát is kenmerkend voor ons werk. De output is een verlengde van onze persoonlijkheid. Op de site lees je dan ook: ‘Met digitale creativiteit, speelse vrijheid en een vleugje kinderlijke naïviteit ontwikkelen we onverwachtse merkbelevingen.’ Spelenderwijs verbinden we de doelgroep met het merk.


We zijn een groep digital natives en ons hart gaat sneller kloppen van innovaties. Op kantoor communiceert men in JavaScript, HTML5, React Native, experimenteren we met AR, checken we de nieuwe Snapchat mention tag functie en ga zo maar door. Combineer deze fanatiekelingen met een stel gedreven reclamemakers en je krijgt een explosie van nieuwe mogelijkheden. Daarom hebben onze grotere cases vaak een sterk innoverend en digitaal aspect. Of het nou een game is voor de Media Markt en 538, een digitale klopjacht voor Knab of 160.000 gepersonaliseerde filmtrailers sturen. We proberen gewaagd te zijn in onze ideeën en zijn niet bang om voor een technische uitdaging


Toch gaat een samenwerking over meer dan alleen maar spectaculaire digitale uitschieters. Onze samenwerkingen starten op strategisch niveau middels onze eigen Playbook-methode. Na een aantal interactieve sessies met de klant, ontwikkelen we een behapbaar document waarmee we relevantie, herkenbaarheid en consistentie waarborgen in de online activiteiten. Alle betrokkenen hebben zo eenvoudig inzicht in de strategie, social positionering en visueel uitgewerkte Hygiene, Hub en Hero content voor het hele jaar.


We proberen verder het verschil te maken in aandacht voor de klant. Pitches winnen we doordat we echt tijd vrijmaken, zorgen dat alles strategisch perfect aansluit en de ideeën spot-on zijn. Ook na de pitch is flexibiliteit en aandacht essentieel. Geen uurtje factuurtje, geen onnodige schakels. Gewoon aanpakken. Vette dingen bedenken, razendsnel realiseren, leren, optimaliseren en zorgen dat het gezellig blijft. Met alle klanten zijn we inmiddels vrienden.


Vanaf het begin hebben we ons gericht op de grote A merken. Anderhalf jaar geleden trapten we af met een aantal cases voor Media Markt, Qmusic en Essent. Inmiddels zijn we het meest trots op onze vaste accounts. Zo wonnen we bijvoorbeeld de bureaupitch van Albert Heijn to go, waarbij we MPG Today, Social Inc. En Jump! Communicatie achter ons lieten. Momentje genieten wel. Voeg daar de vaste samenwerkingen met Nederland Schoon, Knab en Aegon (in de steigers) aan toe, dan kunnen we met trots zeggen dat we iets moois hebben neergezet.


De komende jaren zullen we gestaag groeien en focussen op het bewaken van de kwaliteit en flexibele service. Vacatures staan uit om het team uit te breiden met soortgenoten waarmee we willen gaan voor de hoogst haalbare klanttevredenheid. Zodat we de onderstaande reviews blijven krijgen:


Anne Ruth – Manager Merk & Communicatie bij Knab:
'Dit was een van de hoogtepunten van 2017. Meteen nadat Lars en Lorenz hun concept presenteerden ontstond er een fantastische chemie. Deze samenwerking zorgde niet alleen voor een fantastische film, maar voor een enorme interne trots. Iedereen stond te stuiteren van energie! En dat kun je echt zien aan het eindresultaat. Inmiddels heb ik de film 32 keer gezien en ik vind 'm nog steeds fantastisch!'


Janine Voerman – Manager Online & Loyalty bij Albert Heijn to go:

‘Nog geen dag spijt gehad van onze keuze voor Lijm! Ze zijn flexibel, creatief, werken met korte lijntjes en hebben een hart voor online. Doordat ze continue blijven leren & evalueren, tillen ze onze content elke dag naar een hoger niveau. Campagnes als Valentijn en kerst toveren nog steeds een glimlach op zowel ons gezicht als dat van onze volgers.’


Marie-Anna Postma – Social Media Manager bij Nederland Schoon:

“Lijm is de champagne onder de wijn. Wij zijn zeer tevreden over deze samenwerking. Ze staan altijd voor je klaar, zijn flexibel, snel en hebben onze content en campagnes echt een flinke impuls gegeven. Op naar nog vele samenwerkingen!’


Age Huitema – Senior Online Marketeer bij Knab:

'De campagne 'Waar is Daan' is met stip de gaafste en meest uitdagende campagne geweest waar ik tot nu toe aan heb mogen werken. Wat begon als een vaag en abstract idee is in korte tijd uitgewerkt naar een zeer prikkelende activatiecampagne. De ondersteuning van Lijm was hierin zowel op creatief als organisatorisch vlak absoluut onmisbaar.'

Projecten (3) door Lijm Amsterdam

Case film Waar is Daan?!mei 2018
keyboard_arrow_right
Onbezorgd 2018mei 2018
keyboard_arrow_right
Origineel of andere keel? door Lijm Amsterdam
Origineel of andere keel?mei 2018
keyboard_arrow_right

Diensten (2) aangeboden door Lijm Amsterdam

Social media

€5000 – €450000
Content Creation
Video & Film Production
Video Marketing
Video animation
Online Video
Online Marketing
Social Media Content

Reviews (0) gegeven aan Lijm Amsterdam

Er is nog geen review gepubliceerd

Wees de eerste om er één te posten!