Project gemaakt voor Offshore company in de Energie en Olie industrie voor een B2B publiek.Een CEO van een bekende onderneming wilde graag in stijl met relaties zijn verjaardag vieren. Live Impact bedacht en produceerde een sfeervol diner voor 400 gasten waarbij de binnenplaats van een monumentaal pand werd omgetoverd tot een Toscaans buitenrestaurant.Nadat het diner was afgelopen, vond er boven de hoofden van de mensen een spectaculaire watershow plaats en ging het feest tot in de late uurtjes door.
Project gemaakt voor ICT Bedrijf (Internationaal) in de Software & Computer Services industrie voor een B2B publiek in 2022.What happens in Crazyland, stays in Crazyland...Sommige beelden van de incentive-reis voor 200 collega’s naar Crazyland zijn per ongeluk uitgelekt. Daarom ontkennen we alles.De gasten beleefden dus géén maffe dag én nacht en maakten vooral géén onverwachte gebeurtenissen mee. Er waren geen elfjes, zeemeerminnen, reuzen en dwergen die oesters vingen. Er was ook geen rode knop waardoor 1 tafel bij het diner bedolven werd onder de confetti. De clown van Cirque du Soleil heeft niet opgetreden. Anita Meijer zong niet. Er is geen officieel Crazyland plaatsnamenbord op de locatie in de grond gezet. Er was geen drag-DJ. Je kon bij de bingo geen artiest voor in de bus winnen. Het feest in de Loods bij Thuishaven duurde niet tot in de late uurtjes. Bij het optreden van de Party Animals werd er niet gedanst. We zijn onderweg ook niet in een weiland gestopt om in een opblaasbare kerk mee te zingen met een biercantus. Tijdens het diner kreeg je geen dessert in de vorm van een chocolade badkuipje met dansende benen. En als je dacht dat op de terugweg John de Bever op het kerkplein van zijn geboorteplaats nog even een paar liedjes zong, dan is dat niet waar.Maar zonder verder in detail te treden: Wat hebben we gelachen en genoten! Het evenement is overigens door de opdrachtgever beoordeeld met een 9.
Project gemaakt voor Handpicked Digital Agencies in de Internet industrie voor een B2B publiek.Een nieuwe naam, een nieuw festivalHandpicked Agencies is de nieuwe familienaam van een aantal gespecialiseerde internet-bureaus. Om relaties te inspireren bedachten en produceerden we het Handpicked Digital Playground Festival. Een driedaags innovatief en high-end tech festival voor top-relaties en medewerkers.Kennis x Netwerken x Feesten.Een digitale speelplaats met nationale- en internationale sprekers van o.a. Google, Bol.com, Tikkie & IBM. Waar je kennis kunt delen, ongedwongen kunt netwerken en samen feesten.We toverden Strandclub Watergoed in Appeltern om tot een kleurrijk festivalterrein aan het water, inclusief een heuse festivalcamping. Fier en Fair verzorgde de catering met hun Samen Delen-concept. Partner Renova stelde een aantal elektrische BMW’s beschikbaar die je zelf mocht besturen. De gasten konden genieten van optredens van o.a. Rilan & the Bombardiers, DJ Ronnie Hammond en de 18-koppige brassband Brazzmatazz.Het waren drie fantastische dagen.
Lopend project voor Spaarne Gasthuis in de Zorginstellingen industrie voor een B2C publiek sinds 2021.Wat een heerlijk evenement!Theater Philharmonie in Haarlem Centrum vormde het bruisende decor van het eerste Gala van de Vrouwenkwaaltjes. Samen met het Spaarne Gasthuis bedachten we een informatief en interactief women-only concept dat op een leuke manier bestaande taboes doorbreekt.De ingrediënten: Vierhonderd vrouwen, heel veel humor van Sofie van den Enk en cabaretière Kristel Zweers, grootse prijzen tijdens de Kwaaltjesbingo en hippe cocktails.Het project is genomineerd voor de Planetree Awards 2018, een prijs voor bijzondere en innovatieve projecten op het gebied van mensgerichte zorg.Een greep uit de reacties:“Wat een informatieve en hilarische avond. Geen onderwerp werd vermeden. De belofte van het Spaarne om taboedoorbrekend te zijn is absoluut ingelost. Een prachtige locatie, heerlijke hapjes en veel openheid. Voor herhaling vatbaar!”“Het was Top! Aangenaam en herkenbaar met een doos vol humor, goede sprekers en een heerlijke presentatie! Zou zo op de nationale tv uitgezonden kunnen worden…”
Project gemaakt voor Huisman in de Energie en Olie industrie voor een B2B publiek.Een trouwe relatie viert dit jaar haar 90 jarige jubileum. Om dit samen met alle 600 medewerkers en partners te vieren, besluiten we om negentig jaar terug in de tijd te gaan. Het thema van het jaren-20 personeelsfeest: The Great Gatsby Party.Het bedrijfsrestaurant van de opdrachtgever wordt omgetoverd tot een ruimte die in de film The Great Gatsby niet zou misstaan. Hoekjes met donkergroen fluweel en stoer metalen meubilair worden afgewisseld met gouden en zwarte accessoires. De gasten kunnen bij binnenkomst shoppen in Jay’s Gatsby shop, een tijdelijke winkel met kleding en sieraden uit de jaren 20.Bij binnenkomst op het grote plein, trakteren we de gasten op swingende muziek uit de jaren twintig. Op het podium wisselen Charleston-dansers en zangeressen elkaar af. Na het openingswoordje neemt een bekende coverband het podium over. VJ Veemee zorgt voor de bijpassende goud-zwarte visuals op de grote schermen. Ambachtelijke shoeshiners zorgen voor glimmende- en gepoetste schoenen. Een ruimte die normaliter gebruikt wordt als vergaderzaal, wordt omgetoverd tot een dampende 90’s Now Club. Hier swingen de gasten op de grootste hits uit de jaren 90. DJ’s Wipneus en Pim mogen de avond afsluiten.
Lopend project voor SAP in de Software & Computer Services industrie voor een B2B publiek sinds 2022.And the winner is …. Wow! Een giga laserprojectie van één van de awardwinnaars op de allerhoogste toren van Nederland. Voor de jaarlijkse SAP Partner Awards bedachten we The Art of Partnership. Een bijzondere en kunstzinnige awardshow die gedeeltelijk in de openbare ruimte van Rotterdam plaatsvond. De avond startte in de Kunsthal Rotterdam met een awarduitreiking door Art Attack en woordtovenaar Derek Otte. Hierna trok iedereen de jas aan voor een verrassende wandeling. Na een heerlijk frietje bij de beste patatzaak van Rotterdam, zagen de gasten twee prijswinnaars op de 215 meter hoge Zalmhaventoren geprojecteerd. De bijzondere avond eindigde in het nieuwe digital-art museum Remastered.
Betty van Heugten beveelt dit bureau aan
Carel-Coen Stol beveelt dit bureau aan
Emi van den Ouweland beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.