The Monkey Network (+ 12 reviews) | Sortlist

Over


The Monkey Network cover
The Monkey Network logo

The Monkey Network Amsterdam, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.
The Monkey Network helpt directies en investeerders met het professionaliseren van B2B-merken en het opschalen van de marketing en sales. Het netwerk bestaat uit 3 gespecialiseerde bedrijven met meer dan 300 monkeys die turnkey oplossingen aanbieden zodat leidinggevenden zich weer volledig kunnen focussen op de groei van hun bedrijf.
 
 
Monkey Inside is de B2B merkspecialist o.l.v. merkmanager en registermarketeer (RM) René van Dijk. We bieden Brand Bundles met oplossingen voor starters, scale-ups of middelgrote organisaties waarmee we je merk, je marketing en je sales in 3 maanden klaarstomen voor groei in bestaande en nieuwe markten. De flexibele Feed the Monkey-abonnementen zorgen ervoor dat alle verbeteringen voor altijd in de organisatie verankerd blijven.

Click the Monkey is de B2B content en conversie specialist voor Google Search, Wordpress websites, e-mail marketing en LinkedIn contentplanning en -productie. We verzorgen demonstraties om nieuwe digitale mogelijkheden uit te proberen t/m het volledige beheer van bovenstaande digitale kanalen voor bedrijven die (tijdelijk) onderbemand zijn.
 
Release the Monkey is de B2B live activatie specialist. We bedenken en produceren beursstands, evenementen, pr-acties en sponsoractivaties voor bedrijven die een merkstatement willen maken naar klanten, medewerkers, aandeelhouders, de vakpers of die graag de hele vakwereld wakker willen schudden. Kom dus niet met dertien in een dozijn vraag.

Diensten

3 diensten aangeboden door The Monkey Network

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Veel B2B-bedrijven zijn erg druk met de lopende business en de focus op sales waardoor de marketing en communicatie nogal eens achter loopt. Bij Monkey Inside hebben we meer dan 25 jaar ervaring met de dynamiek in B2B-organisaties van scale-ups tot multinationals. Speciaal voor dit soort bedrijven hebben we de B2B-Bundel ontwikkeld die je merk en marketing in 3 maanden weer helemaal op orde krijgt. Welke van deze problemen zijn bij jouw bedrijf van toepassing? - Niet al je afdelingen hebben hetzelfde beeld van je merk en je belangrijkste klanten - Er is geen compleet overzicht van de fysieke en digitale middelen die ingezet worden, wat hun doel is en waar de laatste versies zijn opgeslagen - Je sales-team zit te springen om marketingmiddelen dus wordt er last-minute met veel stress iets in elkaar gezet waar niemand echt gelukkig van wordt - Jouw website heeft meer dan 14 pagina’s en is niet ingericht voor search en conversie - Je LinkedIn-posts krijgen meestal minder dan 35 likes en minder dan 12 reacties Heb je 3 of meer problemen aangevinkt? Dan kan de B2B Bundel van Monkey Inside je uit de brand helpen. Wat heb ik aan zo’n Brand Bundle? - We zorgen dat je merk en je marketing na 3 maanden klaar is voor de komende 3 jaar - Per maand beslis je verder wil of niet - Onze merkregisseur stuurt je interne en externe stakeholders voor je aan in een tijdelijk merkteam - De complete buyer persona’s, communicatiemiddelen en merk-assets worden ontwikkeld of geactualiseerd en in een overzichtelijke digital asset omgeving (DAM) geüpload zodat iedereen ze kan bekijken, downloaden en gebruiken
    Skills in Branding & Positionering (24)
    middelenstrategieBrand PositioningMarketingBrand StrategyCommunicatiestrategieBtoBMarketing StrategyCorporate BrandingMarketing OnlineMediastrategie+14
    Projecten in Branding & Positionering (8)
    Van Wijnen Group - Branding & Positionering
    Lingotto Brand Positioning & Design - Branding & Positionering
    Exasun Positioning & Branding - Branding & Positionering
    High Touch Executive Search Positioning & Branding - Branding & Positionering
    Reviews in Branding & Positionering (6)
    eric-jan de rooij
    Tim Putting
    Anneke Lips
    Renske
    Klanten in Branding & Positionering (8)
    Van Wijnen GroupBouw | national
    LingottoArchitectuur & Planning | national
    University of GroningenOnderwijs | international
    Janssen De Jong BouwBouw | international

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    Click the Monkey activeert merken online en is gespecialiseerd in de ontwikkeling en het onderhoud van de vier belangrijkste zakelijke, digitale kanalen: Google Search, Wordpress websites, LinkedIn content planning en productie en e-mail marketing.
    Skills in Digital Strategy (23)
    SEMlinked in contentonline marketing campaignintegrated digital marketingactivatieseo marketingGoogle SearchContent CalendarMerkstrategieWordPress Development+13
    Projecten in Digital Strategy (8)
    Van Wijnen Group - Digital Strategy
    Lingotto Brand Positioning & Design - Digital Strategy
    Exasun Positioning & Branding - Digital Strategy
    High Touch Executive Search Positioning & Branding - Digital Strategy
    Review in Digital Strategy (1)
    Kim Robert
    Klanten in Digital Strategy (8)
    LingottoArchitectuur & Planning | national
    Janssen De Jong BouwBouw | international
    High TouchManagement Consulting | international
    ExasunEnergie en Olie | international

    Meer informatie over Digital Strategy


  • Beschrijving
    Release the Monkey bedenkt en produceert opvallende live communicatieprojecten zoals vakbeursdeelnames, klantevenementen, pr-acties en sponsoractivaties. Marketeers benutten niet het volledige potentieel van B-to-B-evenementen en beursdeelnames. Dat is een gemiste kans. Met jarenlange internationale ervaring (zoals veel festivalactivaties in samenwerking met MOJO en feesten en guerrillacampagnes in Cannes) op het gebied van evenementen en beurzen kunnen wij uw merk op elk podium naar een hoger niveau tillen. Neem een ​​beursstand: dat zou een perfecte gelegenheid kunnen zijn om een ​​merkstatement te maken, maar toch zien de meeste stands eruit als een koffiebar met een enorm logo op het plafond en een slogan met het woord 'toekomst' erin. Kom op mensen, we kunnen het veel beter doen dan dat ...
    Skills in Evenement (23)
    Graphic DesignStage DesignVideoBtoBBooth DesignEvent PlanningEventsEntertainmentLive StreamingCatering+13
    Projecten in Evenement (5)
    Van Wijnen Group - Evenement
    Lingotto Brand Positioning & Design - Evenement
    Cycleseeing Travel Concept Development & Campaigns - Evenement
    Thingstream In>Flow IoT Client Event Amsterdam - Evenement
    Review in Evenement (1)
    Daan Bleichrodt
    Klanten in Evenement (5)
    Metropolitan Region AmsterdamOverheid | international
    LingottoArchitectuur & Planning | national
    University of GroningenOnderwijs | international
    Thingstream UKSoftware & Computer Services | international

    Meer informatie over Evenement

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag The Monkey Network om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

8 projecten uitgevoerd door The Monkey Network

Van Wijnen Group
Van Wijnen Group

Project gemaakt voor Van Wijnen Group in de Bouw industrie voor een B2B publiek in 2020.Van Wijnen. Over 100 years in the construction business. A very wise monkey indeed, though with a few grey hairs. He needed just a little assistance finding his way again: Van Wijnen needed an agency to help them reposition the company.Monkey Inside examined their existing payoff: ‘More than building’. We became really curious about ‘More’? What did it mean? We won the business by telling the client they needed a monkey undercover to find out more about ‘More’. We visited 22 Van Wijnen offices and talked to everyone, from secretary to MD. Even mixing mortar and fixing lead sheets on a very high roof at 7.00 am, to really get a feel for the work. Only then could we reposition the brand, rewrite the corporate story and restyle the corporate identity. And create other resources: website, photography and exhibition stand.

Branding & PositioneringDigital StrategyEvenement+3
Meer lezen
Lingotto Brand Positioning & Design
Lingotto Brand Positioning & Design

Project gemaakt voor Lingotto in de Architectuur & Planning industrie voor een B2B publiek in 2018.Lingotto is an urban development agency. They work on projects that are really top of the tree. For example: A’DAM Tower, W99, HAUT and West Beat.We found their monkey inside using scissors and glue. We invited all the employees to create a mood board for the brand image of Lingotto. We used this as the basis, to create the new manifesto. Followed by the new corporate identity, the new website [http://www.lingotto.nl/] and a new book with two fronts and three lenticular covers.

Branding & PositioneringDigital StrategyEvenement+3
Meer lezen
Exasun Positioning & Branding
Exasun Positioning & Branding

Project gemaakt voor Exasun in de Energie en Olie industrie voor een B2B publiek in 2020.De CEO en enkele investeerders in het bedrijf vroegen ons om Exasun te helpen in hun scale-up fase. René ging undercover en we ontwikkelden een Brand Bundle met een compleet merkverhaal en -identiteit en een online beeldbank. Met het salesteam maakten we de belangrijkste buyer persona’s en we sloten het marcomplan af met een middelenfunnel. Click the Monkey pakte de planning en productie van de LinkedIn berichten op en de bedrijfspresentatie voor de eerste buyer persona.

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+5
Meer lezen
High Touch Executive Search Positioning & Branding
High Touch Executive Search Positioning & Branding

Project gemaakt voor High Touch in de Management Consulting industrie voor een B2B publiek in 2020.Wij hielpen de oprichter van deze executive recruiters in de agrofoodsector met de scale-up en internationalisering van zijn bedrijf. De Brand Bundle bevat een Engelstalige brand guide waarin we het merk en de huisstijl verbeterden en in een online platform (DAM) plaatsten, we ontwikkelden een communicatieplan met persona’s en middelen en ons zusterbedrijf Click the Monkey maakte een gloednieuwe website met Adwords campagne. Maandelijks houdt René met het gloednieuwe merkteam de ontwikkeling bij.

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+5
Meer lezen
Janssen De Jong Bouw Brand Launch
Janssen De Jong Bouw Brand Launch

Project gemaakt voor Janssen De Jong Bouw in de Bouw industrie voor een B2B publiek in 2020.René ging undercover bij deze grote bouwer waarna hij met een merkteam van collega’s van Janssen De Jong de lancering van hun nieuwe merk ModuFair voorbereidde. Op verzoek van de klant werkten we samen met hun reclamebureau, IRX, voor de creatieve uitwerking van de interne en externe lancering. Want zo flexibel zijn we namelijk. We maakten een marcomplan met buyer persona’s, gaven een workshop en zorgden voor de strategische regie gedurende het gehele project. Click the Monkey verzorgde de Google Ads-campagne tijdens de lancering.

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+5
Meer lezen
Cycleseeing Travel Concept Development & Campaigns
Cycleseeing Travel Concept Development & Campaigns

Project gemaakt voor Metropolitan Region Amsterdam in de Overheid industrie voor een B2B / B2C publiek in 2020.Amsterdam has never had so many tourists. 8.3 million visitors in 2017. They all visit the usual suspects: Rijksmuseum, Van Gogh Museum, Red Light Area, coffee shops, Madame Tussauds… Absolute mayhem. And yet, there is so much more to Amsterdam and the surrounding area. World heritage sites, medieval forests, castles, dunes, polders, windmills, beaches and yes, of course, tulips. Billions of them.We had two goals. Firstly: get tourists on bicycles. Secondly: convince them to cycle out from the centre of Amsterdam. Quite a monkey puzzle. The problem needed something simple and catchy to get the idea across. Something that clearly explained the idea of renting a bike and seeing the sites. Eureka! Cycleseeing. A brand new word for the English dictionary.Together with our client we created and cycled seven different routes, noting the places most tourist-worthy. We then created seven maps, designed like underground maps, each with its own signature colour. Every ‘station’ was a tourist attraction. These maps were translated into an overall map (just like the map of a metro system). Then, into different media: website [http://www.cycleseeing.com/], posters at bike rental locations, postcards in hotels and bars. Each cycleseeing route has a name befitting the theme: Waterland, Castles and Gardens, Amstel River, Industrial Heritage, Beaches of Amsterdam, Authentic Haarlem and naturally, Flowers of Amsterdam.

Branding & PositioneringDigital StrategyEvenement+3
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag The Monkey Network om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

23 leden in The Monkey Network's team

The Monkey Network cover
Neem gemakkelijk contact op met The Monkey Network's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

The Monkey Network heeft 2 awards gewonnen

Red Alert Agency guide2016-11-30Highest Score in Creativity (10)
Red Alert Agency guide2016-11-30Highest Score in Sparring (10)

Reviews

12 reviews voor The Monkey Network

4.69/5
(12 reviews)
Susanne DeijsEigenaar bij Susanne Deijs
ServiceBranding & Positionering
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Vormgeving bedrijfslogo en vertaling van wens naar bedrijfslogo
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
Korte lijntjes, fijne communicatie en bijzonder veel briljante ideeën

Susanne Deijs beveelt dit bureau aan


ServiceBranding & Positionering

Wilko GrievinkFounder/ owner bij High Touch executive search
ServiceBranding & Positionering
Team11 - 50
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Developing new international brand strategy.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
The understanding of the assignment and coming up with brilliant proposal.

Wilko Grievink beveelt dit bureau aan


ServiceBranding & Positionering
Team11 - 50

Marc Huitink Partner bij Dockpoint
4.75/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Technisch bedrijf in scale up fase laten starten met marketing en branding en bewustwording laten ontstaan over het belang van branding
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
Rene is een leuke kerel die weet waar het over gaat. En hij is in staat om in een korte periode de organisatie op marketing gebied vooruit te helpen.

Marc Huitink beveelt dit bureau aan



Gewerkt met The Monkey Network?

Deel je ervaring met ons.


Contact

Contact gegevens van The Monkey Network


Details



  • HoofdkantoorZuidplein 36, 1077 XV Amsterdam, Netherlands

  • Oorsprongpark 12, 3581 ET Utrecht, Netherlands

  • Woudenbergseweg 41, 3711 AA Austerlitz, Netherlands