Certificaten van Monkey Inside

Marketingbureau gecertificeerd door Sortlist

Marketingbureau gecertificeerd door Sortlist

Profiel geverifieerd door de eigenaar

Profiel geverifieerd door de eigenaar

Vestiging van Monkey Inside

Toon adressenZuidplein 36, 1077 XV Amsterdam, NetherlandsWoudenbergseweg 41, 3711 AA Austerlitz, NetherlandsArnhem, Netherlands
Monkey Inside locatie

Talen gesproken door Monkey Inside

EngelsNederlandsDuitsFransPortugees

Diensten (3) aangeboden door Monkey Inside

Sociale media op Monkey Inside

Teamleden (1) op Monkey Inside

René van Dijk

Branches waarin Monkey Inside heeft gewerkt

  • Architectuur & Planning
  • Bouw
  • Onderwijs
  • Overheid
  • Software & Computer Services
Omslagfoto Monkey Inside

Monkey Inside

Over ons Monkey Inside

Je merk & marketingcommunicatie in 3 maanden op orde met de Monkey Brand Bundle en voor altijd verankerd dankzij het Feed the Monkey Jaarabonnement. De Monkey Brand Bundles bevatten alles wat een bedrijf nodig heeft voor een sterk en onderscheidend merk. Samen met een groep relevante colleg...
Je merk & marketingcommunicatie in 3 maanden op orde met de Monkey Brand Bundle en voor altijd verankerd dankzij het Feed the Monkey Jaarabonnement. De Monkey Brand Bundles bevatten alles wat een bedrijf nodig heeft voor een sterk en onderscheidend merk. Samen met een groep relevante collega's uit jouw organisatie bepalen we je merkverhaal, de belangrijkste doelgroepen en welke communicatiemiddelen nu eigenlijk echt nodig zijn. Vanaf daar is het slechts een kwestie van stap voor stap uitrollen.
 
We bieden drie soorten Brand Bundles maar dit is de meest gekozen versie (voor organisaties tot ±100 personen):
  1. Search the Monkey: we duiken onder in je organisatie om de cultuur en de monkey in je organisatie te vinden. Eén van onze monkeys draait een dag mee op de werkvloer en interviewt de zes belangrijkste stakeholders voor merk, marketing en sales. Deze collega’s vormen vanaf dat moment het Inside Monkey Team om samen om het interne draagvlak te vergroten.
  2. Shape the Monkey: we bouwen je merk stap voor stap op: de geschiedenis, een manifest en de look and feel in je eigen Merkboek en we zetten dit met jou in een Digital Asset Management tool.
  3. Doelgroepen: de belangrijkste doelgroepen geven we een gezicht en maken we begrijpelijk voor al je collega’s aan de hand van buyer persona’s.
  4. Middelenflow: alle analoge en digitale communicatiemiddelen die je per persona nodig hebt om tot sales te komen zetten we in een helder stroomschema. 
  5. Planning: jij bepaalt welke middelen als eerste uitgerold moeten worden en welke nog even kunnen wachten.
De ontwikkeling van de Monkey Brand Bundle gebeurt onder leiding van Registermarketeer en NIMA-C Examinator René van Dijk EMP,  duurt 3 maanden.
 
Vraag een offerte en een gratis intakegesprek aan: 030-2021354
 
Release the Monkey
Je bent natuurlijk vrij om te kiezen met wie je de productie oppakt. Voor de uitwerking van niet-digitale middelen helpen we je bestaande leveranciers op weg of zoeken we voor jou de beste uitvoerder uit ons Monkey Netwerk. Ons zusterbedrijf Release the Monkey is gespecialiseerd in de ontwikkeling en het onderhoud van de vier belangrijkste zakelijke, digitale kanalen: 
  1. Google Search
  2. Wordpress websites
  3. LinkedIn content planning en productie
  4. E-mail marketing
Feed the Monkey
Uit onderzoek blijkt dat 88% van de organisatieveranderingen haar doelen niet haalt (Bain Insights, 2016). Om ervoor te zorgen dat je Monkey gevoed blijft, bieden we het  Feed the Monkey jaarabonnement aan zodat de implementatie van de marketing en communicatie in jouw organisatie verankerd wordt in je organisatie. En dat er een consistente lijn zit in de uitstraling van je merk in de markt. In de praktijk verwateren innovaties vaak en is men geneigd om weer in oude systemen te schieten.
 
We werken met een kwartaalplanning met in de eerste maand een Large Feed, gevolgd door een Medium Feed in de tweede maand en een Small Feed in de derde maand
  • Large: 2 x maandelijkse e-mailrapportage van ons i.s.m. met jullie monkey en een maandelijkse video-call om de status van het merk door te spreken. We organiseren een updatesessie met jullie merkteam om in te haken op urgente uitdagingen en het merkboekje met de backlog krijgen een versie-update.
  • Medium: maandelijkse e-mailrapportage van ons i.s.m. met jullie monkey en een maandelijkse video-call om de status van het merk door te spreken. Daarnaast organiseren we een videosessie met jullie merkteam om in te haken op urgente uitdagingen.
  • Small: maandelijkse dashboard-bericht van ons i.s.m. met jullie monkey en een maandelijkse video-call om de status van het merk door te spreken.
 
Bij afname van een jaarabonnement krijg je twee maanden gratis en betaal je slechts 10 maanden! Dan ben je voor een heel jaar verzekerd van de begeleiding van je monkey.
 
We hebben al tientallen organisaties op weg geholpen met onze producten. Wil je weten welke Brand Bundle het meest geschikt voor jou is? Bel René van Dijk zelf: 030-2021354
 

See more

Diensten (3) aangeboden door Monkey Inside

Branding & Positionering

From €1500

We can help you create a differentiating marketing strategy from scratch. René van Dijk is a certified Register Marketeer (RM) / Expert Marketing Professional (EMP), and official examinator for the Dutch Marketing Association's (NIMA) master's level of marketing studies, NIMA C. What does it do for you? Well, what about a no nonsense approach were we create a corporate story together with your key stakeholders? We can take that story and translate it to a corporate branding proposal including a media flow with all the media you can use to reach your business objectives. After all, that's what marketing is supposed to do. Together with your communication team, we will develop the necessary media and tools, so they can do most of the work themselves in the future, so you don't need an agency too much :)

Lees meer
Marketing StrategyBrand StrategyBrand Positioningcustomer insightsStakeholder WorkshopsCorporate Brandingcommunications agencymarketing communicationBtoBMerkstrategiestrategieënCommunicatiestrategieMarketingMarketing OnlinemarketingstrategiemarketingadviesNIMApositioneringpositioneringsadviesMediastrategiemiddelenstrategiebranding-bureauBrandingmerkenbureau{{ skills.collapsed ? ("Show more" | translate) : ("Show less" | translate) }}

Digital Strategy

From €2500
Digital Marketingintegrated digital marketingonline marketing campaignMarketingDigital AdvertisingSearch MarketingGoogle AdWordsSEMSearch Engine MarketingWordPress Developmentlinked in contentContent StrategyContent CalendarLinkedInGoogleGoogle Searchseo marketingBrand StrategyMerkstrategieactivatieActivationCommunication StrategyCommunicatiestrategie{{ skills.collapsed ? ("Show more" | translate) : ("Show less" | translate) }}

Website Creatie

From €2500

Projecten (5) van Monkey Inside

Cycleseeing Travel Concept Development & Campaigns door Monkey Inside
Cycleseeing Travel Concept Development & Campaigns6 december 2019
Van Wijnen Group door Monkey Inside
Van Wijnen Group6 december 2019
University of Groningen door Monkey Inside
University of Groningen6 december 2019
Thingstream In>Flow IoT Client Event Amsterdam door Monkey Inside
Thingstream In>Flow IoT Client Event Amsterdam6 december 2019
Lingotto Brand Positioning & Design door Monkey Inside
Lingotto Brand Positioning & Design6 december 2019

Klanten (5)

Metropolitan Region Amsterdam

Heeft samengewerkt met Monkey Inside in 14 mei 2010

Van Wijnen Group

Heeft samengewerkt met Monkey Inside in 14 augustus 2014

University of Groningen

Heeft samengewerkt met Monkey Inside in 14 juni 2015

Thingstream UK

Heeft samengewerkt met Monkey Inside in 14 maart 2019

Lingotto

Heeft samengewerkt met Monkey Inside in 14 januari 2016
{{ clients.collapsed ? ("Show more" | translate) : ("Show less" | translate) }}

Prijzen & Nominaties (2) van Monkey Inside

Red Alert Agency guide2016

Highest Score in Creativity (10)

Red Alert Agency guide2016

Highest Score in Sparring (10)

Recensies (9) gegeven aan Monkey Inside

4.62/5
Kim RobertKim Robertcheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

Sales coordinator bij Better Meetings

business Kantoor/Kamer/Ruimte verhuur

people Onbekend formaat

Dienst

Branding & Positionering

3 maanden geleden

Wat was het doel van de samenwerking?

Het doel van de samenwerking is de zichtbaarheid van Better Meetings te vergroten. Met name op Google (Maps) maar ook op Social Media. René is ontzettend prettig om mee samen te werken, hij is creatief en ook nog eens gezellig om mee te sparren. Hij neemt zijn werk serieus en denkt heel graag, oprecht, met je mee.

Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?

Goede gesprekken, informele sfeer met als cadeautje handige, bruikbare tips.

Algemene beoordeling
4.75/5

Budget

Kwaliteit

Schema

Samenwerking

Thomas OnderwaterThomas Onderwatercheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

Eigenaar bij Tommy the Sound / Company Hit

business Entertainment & Events

people Onbekend formaat

Dienst

Ontwerp

4 maanden geleden

Wat was het doel van de samenwerking?

Vormgeving bedrijfslogo en vertaling/idee wens naar bedrijfslogo

Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?

De open blik, de stroom aan ideeën, de daarbij ontwikkelde vragen die mij ook inzicht en richting gaven over mijn eigen visie.

Monkey Inside

Monkey Inside reageerde:

Thanks Thomas, het was weer leuk om met je te brainstormen en drie merken uit de grond te stampen :)

Algemene beoordeling
5/5

Budget

Kwaliteit

Schema

Samenwerking

eric-jan de rooijeric-jan de rooijcheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

partner bij Lingotto

business Vastgoed

people 11 – 50

Dienst

Branding & Positionering

11 maanden geleden

Wat was het doel van de samenwerking?

Een nieuw boek over ons bedrijf dat op een inspirerende en andere manier goed ons DNA weergeeft en aanpassing van onze huisstijl.

Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?

Rene stelt de juiste vragen en is heel creatief in zijn denken

Algemene beoordeling
4.5/5

Budget

Kwaliteit

Schema

Samenwerking

Anneke LipsAnneke Lipscheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

Hoofd marketing & communicatie bij Van Wijnen

business Bouw

people 1001 – 5000

Dienst

Branding & Positionering

11 maanden geleden

Wat was het doel van de samenwerking?

Verder komen met onze strategische communicatie, zowel in verhaal als in concept en uitwerking.

Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?

De energie en het enthousiasme van René. Zijn creativiteit en vermogen om als strateeg ons verder te helpen. En altijd weer ben ik bijzonder nieuwsgierig naar met welke voorstellen Monkey Inside komt.

Algemene beoordeling
4.25/5

Budget

Kwaliteit

Schema

Samenwerking

RenskeRenskecheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

Office Manager bij Lingotto

business Vastgoed

people 11 – 50

Dienst

Branding & Positionering

11 maanden geleden

Wat was het doel van de samenwerking?

De marketing en communicatie van de organisatie herzien

Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?

Het enthousiasme dat bleef, gedurende het proces

Algemene beoordeling
3.75/5

Budget

Kwaliteit

Schema

Samenwerking

Tim PuttingTim Puttingcheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

Projectsecretaris Economie bij Metropoolregio Amsterdam

business Overheid

people 11 – 50

Dienst

Branding & Positionering

12 maanden geleden

Wat was het doel van de samenwerking?

Ik werk met René samen aan het project Cycleseeing, waarbij we toeristische fietsroutes ontwikkelen vanuit het centrum van Amsterdam naar de hoogtepunten van de Metropoolregio Amsterdam.

Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?

Aan het succes dat we hebben geboekt en René's prettige werkhouding. Het is fijn om met René te werken omdat hij zijn werk goed doet en ook prettig is in de omgang.

Algemene beoordeling
5/5

Budget

Kwaliteit

Schema

Samenwerking

Daan BleichrodtDaan Bleichrodtcheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

Product Markt Managers Kind en Natuur bij IVN natuureducatie

business Non-profit

people 51 – 200

Dienst

Evenement

12 maanden geleden

Wat was het doel van de samenwerking?

Een gezamenlijke campagne ontwikkelen voor 10 gemeenten en veel nauurorganisaties. En met deze samenwerking zoveel mogelijk kinderen uit de stad de natuur te laten beleven.

Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?

René is een heel creatief en inspirerend persoon. Wat ook hielp is dat hij onze inhoudelijke missie echt deelde. Hij bedacht een concept waar stakeholders geen nee tegen konden zeggen.

Zijn er gebieden voor verbetering?

Operationeel kan het soms net wat strakker, maar qua creativiteit en originaliteit heb ik nog geen beter bureau ontmoet.

Algemene beoordeling
4.25/5

Budget

Kwaliteit

Schema

Samenwerking

Marc IrwinMarc Irwincheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

Manager Marketing bij Thingstream UK

business Onbekende industrie

people Onbekend formaat

12 maanden geleden

I know I just said it, but working with you on this project was a real pleasure. And my colleague Lee said something really nice as I dropped him off at home last evening. He said we smashed it out of the park… In fact we scored in a different stadium.

Algemene beoordeling
5/5
Maaike ArnsMaaike Arnscheck_circle_outlineDeze gebruiker is door Sortlist geverifieerd

Directeur Identiteit en Markt (chief transformation officer) bij Van Wijnen Groep

business Onbekende industrie

people Onbekend formaat

12 maanden geleden

Working with people such as René gives me a lot of energy: we come up with the most crazy ideas. But the thing that makes it the most fun is bringing those ideas back to proportions that are both crazy and executable.

Algemene beoordeling
5/5