Lopend project voor Smurfit Kappa in de Logistiek & Supply Chain industrie voor een B2B publiek sinds 2021.DUTCH"Smurfit Kappa is a FTSE 100 company and one of the leading providers of paper-based packaging in the world, with operations in 23 European countries and 13 countries in the Americas."Wij zijn ontzettend trots om de account managers van verschillende Operational Companies binnen Smurfit Kappa te mogen trainen in hun social Selling trajecten op LinkedIn. Wij geven zes verschillende Operational Companies wekelijks training en begeleiden hen in het benaderen van potentiële klanten. Het ultieme doel is om de account managers genoeg handvaten te bieden om na zes maanden zelfstandig door te kunnen gaan met hun Social Selling traject voor Smurfit Kappa op LinkedIn. ______ENGLISH"Smurfit Kappa is a FTSE 100 company and one of the leading providers of paper-based packaging in the world, with operations in 23 European countries and 13 countries in the Americas.”We are extremely proud to be able to train the account managers of various departments within Smurfit Kappa in their social selling processes on LinkedIn. We train the account managers of six different departments on a weekly basis and guide them in in approaching potential clients. The ultimate goal is to provide the account managers with enough tools to continue, independently, with their Social Selling trajectory for Smurfit Kappa on LinkedIn.
Project gemaakt voor Skratch in de Reizen & Vrije tijd industrie voor een B2C publiek.DUTCH“The Skratch app allows users to track the places they’ve been in the world, create bucket lists, build a personalized map of their travel memories and many more features”Wij zijn ontzettend trots op deze campagne! In 5 maanden tijd heeft de campagne 180.000+ nieuwe actieve app gebruikers opgeleverd. Omnitise werkte samen met Skratch om de propositie efficiënt aan de juiste doelgroep te vertonen, via verschillende content, platformen en invalshoeken. Tijdens de campagne hebben we binnen 2 weken de kosten per download verlaagd met 85% in vergelijking met de in-house advertising. The power of experts :) Heb jij een iOS/Android app die meer online aandacht verdient? Laten we eens een kopje koffie drinken, we horen graag meer over jouw concept en uitdagende doelstellingen! ______ENGLISH“The Skratch app allows users to track the places in the world they've been, create bucket lists, create a personalized map of their travel memories, and many more features”We are very proud of this campaign! In 5 months, the campaign delivered 180,000+ new active apps. Omnitise partnered with Skratch to efficiently deliver the proposition to the right audience, through various content, platforms, and enhancements. During the campaign, we reduced the cost per download by 85% within 2 weeks compared to in-house advertising. The power of experts :)Do you have an iOS/Android app that deserves more online attention?Let's have a cup of coffee, we would like to know more about your concept and hear a difficult goal!
Project gemaakt voor ACT Commodities in de Energie en Olie industrie voor een publiek.DUTCH“ACT Commodities is the global leader in trading energy commodities. They connect buyers and sellers of energy certificates and physical products all over the world”Voor ACT Commodities verzorgde wij de internationale recruitment campagne. Door een op maat gemaakt social-first advertising plan voor employer branding & recruitment hebben er 2000+ sollicitanten zich in 12 maanden aangemeld voor een functie bij ACT. Ben jij op zoek naar nieuw talent? Met een online recruitment campagne heb jij binnen no-time een berg aan sollicitanten!Wij staan voor je klaar om naar dit talent op zoek te gaan! ______ENGLISH“ACT Commodities is the world leader in energy commodities trading. They connect buyers and sellers of energy certificates and physical products around the world.”We took care of the international recruitment campaign for ACT Commodities. Through a tailor-made social-first advertising plan for employer branding & recruitment, 2000+ applicants followed in 12 months for a position at ACT.Are you looking for new talent? With an online recruitment campaign you will have a mountain of applicants in no time!We are ready to look for this talent!
Project gemaakt voor Beat Cycling in de Sport industrie voor een B2C publiek.DUTCH“Olympische wielerploeg met een community waarin members deel uitmaken van het team, gezamenlijke activiteiten en exclusieve deals. Hét community based platform is actief op het hoogste niveau in de wielersport.”BEAT Cycling heeft naast de Nederlandse wielrengroep met een online community een E-commerce webshop. Als online marketing partner heeft Omnitise de volledige E-commerce campagne en abonnementen verkoop overgenomen van het in-house marketingteam, die zich nu meer kan focussen op het organiseren van offline marketing campagnes. Door veel A/B testen en een constante performance analyse hebben we een ROAS van X5 gerealiseerd en werken we toe naar het volgende doel, een ROAS van X7! Heb jij een gaaf product dat meer online aandacht verdient? Wij staan klaar om een creatieve strategie voor je uit te werken en zo jouw websiteverkopen een boost te geven!_____ENGLISH“Olympic cycling team with an online community, products, and exclusive deals. The cycling team is active at the highest level in cycling.”Besides the Olympic cycling group with an online community, BEAT Cycling has an E-commerce webshop. As an online marketing partner, Omnitise has launched the E-commerce campaign for BEAT on both Google, Facebook, and Instagram. Through a lot of A/B testing and constant performance analysis, we have achieved a ROAS of X5! The next goal is a ROAS of X7! Do you have a cool product that deserves more online attention? We are ready to design a creative strategy for your brand to boost your website sales!
Project gemaakt voor FC Urban in de Sport industrie voor een B2C publiek.DUTCH“FC Urban is een platform en app dat gebruikers in staat stelt om zonder verplichtingen of vaste speeltijden, voetbal wedstrijden te spelen in hun eigen stad. Gewoon voetballen waar en wanneer het jou uitkomt.”FC Urban opereert in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Groningen en Eindhoven. Omnitise verzorgt de volledige online campagnes voor FC Urban met een constante groei van 150 naar 600+ aanmeldingen per maand. Met een social-first aanpak weten we de juiste doelgroepen te vinden en constant online te activeren met nieuwe content, gebaseerd op gedetailleerde content performance analyses wat leidt tot een ROAS van x8. Heb jij een gaaf concept of B2B organisatie die meer leads nodig heeft? Wij staan in de startblokken om voor je aan de slag te gaan! _______ENGLISH“FC Urban is a platform and app that enables users to play football matches in their own city without any set time constraints. Just play football where and when it suits you."FC Urban operates in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Groningen, and Eindhoven. Omnitise takes care of the complete digital campaigns for FC Urban with a constant growth. We have grown from 150 to 600+ new registrations per month. With a social-first approach, we know how to find the right target groups and constantly activate and engage them with new content, based on detailed content performance analyses leading to a ROAS of X8.Do you have a cool concept or a B2B organization that needs more leads? Let's get in touch!
Project gemaakt voor Rollor Packaging in de Opslag industrie voor een B2B publiek.DUTCH“Together with packaging giant Smurfit Kappa, Rollor created world’s first rollable packaging that ships a brand’s fashion items crease-free, sustainable, cost-effective and stylish.”Wij zijn ontzettend trots dat wij hebben bijgedragen aan de exponentiële groei van Rollor Packaging middels de B2B LinkedIn lead generation campagnes. Middels de B2B campagne meldde zich per maand 200+ gescreende leads aan voor een gratis adviesgesprek/sample waar een automated e-mail journey achter zat. In vergelijking met de in-house marketing activiteiten van Rollor Packaging, hebben wij door middel van de LinkedIn B2B campagnes, de kosten per lead met 90% verlaagd!Heb jij een gaaf concept of B2B organisatie die meer leads nodig heeft? Wij staan in de startblokken om voor je aan de slag te gaan! ______ENGLISH“Together with packaging giant Smurfit Kappa, Rollor created the world's first rollable packaging that ships a brand's fashion items crease-free, sustainable, cost-effective and stylish.”We are extremely proud that we have contributed to the exponential growth of Rollor Packaging through the B2B LinkedIn lead generation campaigns. Through the B2B campaign, 200+ screened leads per month signed up for a free consultation/sample that was based on an automated e-mail journey.Compared to the in-house marketing activities of Rollor Packaging, we have reduced the cost per lead by 90% through the LinkedIn B2B campaigns!Do you have a cool concept or B2B organization that needs more leads? We are ready to get started for you!
Justin Gruss beveelt dit bureau aan
Tjeb Witteveen beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.