Ontdek
Ontdek en blader door onze volledige catalogus van serviceproviders.
Plaats een project
Plaats nu een nieuw project en vind dienstverleners die het beste aansluiten bij je behoeften.
Krijg advies
Onze experts uit de sector helpen je de provider te kiezen die het beste bij je past. Gratis.
Ontdek onze bureaus
Zoek in een database van 38K getalenteerde dienstverleners en werk samen met de beste mogelijke voor uw specifieke behoeften.
Creatief & Visueel
Niet wat je zoekt?
Bekijk alle dienstenLaat leveranciers naar jou komen
Beschrijf uw behoeften in een korte briefing met uw vereisten. Stuur het naar providers die we je voorstellen en wacht op hun antwoord.
Plaats een project als opdrachtgever:
Onze adviseurs begeleiden je naar de juiste aanbieder
Laat onze branche-experts je helpen de meest geschikte leverancier te kiezen en je idee om te zetten in een succesvol bedrijfsproject.
Lees meerGeen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Wat was het doel van de samenwerking?sélection d'une agence pour la mise en place de guideline de marque. chaque graphique et stratégie de communication long terme.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Ils sont très professionnel lors du pitch en plusieurs présentations et un bon suivi lors du pitch.
Zijn er verbeterpunten?Etre plus clair dans ce qu'ils fournissent ou entendent par "stratégie". Document facturé est le même que celui présenté lors du pitch.
Wat was het doel van de samenwerking?Deliver a concept to construct a campaign
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?everything went smoothly, even though there wasn't much time
Zijn er verbeterpunten?not much. The only thing was that a last version of the advert appeared when we didn't expect it and we thought it was already finished
Stiene Billen beveelt dit bureau aan
Wat was het doel van de samenwerking?The Belgian Homeless Cup was offered by the professional football league the opportunity to communicate on a national level (television, press, Panini-album). We asked Shortcut to help us define our strategy (which target group, which message, which approach) and to come up with a product in the form of a campaign image and slogan.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?In developing the campaign image and slogan (My Team, My Home), the agency encapsulated brilliantly the information gathered through a workshop with our different stakeholders. What we enjoyed most was the moment of the unveiling of their proposition: they got it absolutely spot on! The slogan defined our DNA better than we had ever done before ourselves and the campaign image went perfectly with it. The campaign went on to become a success, getting published on the social media of all professional football clubs and federations, as well as being played on national television.
Zijn er verbeterpunten?For this campaign we didn't see any areas for improvements.
Bert Ballegeer beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Details
Building great business stories.
Moeiteloos zoeken, ontdekken en matchen met topaanbieders in 500+ diensten. Vertel ons wat je nodig hebt en wij stellen je voor aan de juiste partner om je bedrijf te helpen groeien.