Stuwkracht (+ reviews) | Sortlist

Over


Stuwkracht cover
Stuwkracht logo

Stuwkracht Zaandam, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Stuwkracht is een creatieve denktank. Wij realiseren naamsbekendheid en genereren leads voor jou.

Wij hebben onze roots in reclame, strategie en social media. Wij geloven in een ijzersterk idee dat mensen in het hart raakt. Dat opvalt in een woud vol grijze en eentonige boodschappen.

En scoort.

Stuwkracht werkt snel. Dat komt door onze hybride manier van werken. We starten vaak online, via Zoom. Zo maken we snel kennis met elkaar. En ontdekken meteen waar de schoen wringt. Grote kans dat onze denktank ter plekke al met een goed idee tevoorschijn komt!

Weet je als klant meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Wel zo makkelijk.

We werken ook gedegen. We verdiepen ons in jouw ideale doelgroep. Keren ‘m binnenstebuiten. Zodat we precies weten waar de pijn zit, hoe de behoeftes leven en de wensen zichtbaar worden. Daarom werken we nauw samen met onderzoeksbureau Motivaction. Hun data verschaffen ons de inzichten die we nodig hebben voor campagnes die uitblinken in effectiviteit.

Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door Stuwkracht

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Stuwkracht is een creatieve denktank. Gespecialiseerd in naamsbekendheid en leads genereren. Met een enorme ervaring met grote en kleine merken. Wij hebben heel wat creatieve prijzen (Cannes, ADCN) en effectprijzen gewonnen (Effies). En we zijn nog aardig ook.
    Skills in Reclame (19)
    BrandingBrand StrategyCorporate AdvertisingCorporate BrandingOnline BrandingCorporate CommunicationBrand MarketingCompany brandingbrand buildingbrand creation+9
    Projecten in Reclame (6)
    Air France-KLM Cargo - Reclame
    Akzo Nobel / Sikkens - Reclame
    Comenius Lyceum Amsterdam - Reclame
    MKB Vangnet - Reclame
    Review in Reclame (1)
    Robert de Groot
    Klanten in Reclame (6)
    Comenius Lyceum AmsterdamOnderwijs | regional
    MKB Vangnet / IMKVerzekering | national
    Melvita / De TraayVoedsel | national
    Akzo Nobel/SikkensAuto | international

    Meer informatie over Reclame


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Branding & Positionering (24)
    Product BrandingContent StrategyContent CreationDesignMarketingStorytellingLogo DesignDesign ThinkingPositioningMarketing Plan+14
    Projecten in Branding & Positionering (5)
    Air France-KLM Cargo - Branding & Positionering
    Akzo Nobel / Sikkens - Branding & Positionering
    Comenius Lyceum Amsterdam - Branding & Positionering
    MKB Vangnet - Branding & Positionering
    Review in Branding & Positionering (1)
    Joost Rademaker
    Klanten in Branding & Positionering (5)
    Melvita / De TraayVoedsel | national
    MKB Vangnet / IMKVerzekering | national
    Air France-KLM CargoLuchtvaart en ruimtevaart | international
    Comenius Lyceum AmsterdamOnderwijs | regional

    Meer informatie over Branding & Positionering

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Stuwkracht om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

6 projecten uitgevoerd door Stuwkracht

Air France-KLM Cargo
Air France-KLM Cargo

Project gemaakt voor Air France-KLM Cargo in de Luchtvaart en ruimtevaart industrie voor een B2B publiek.Air France-KLM CargoEen superbekend merk, overal ter wereld. Wij werden gevraagd om een internationale campagne te bedenken om de leidende positie van AF-KL Cargo te versterken. Bij hun zakelijke klanten, agents en infuentials.Uit gesprekken met de doelgroep analyseerden we dat angst een grote rol speelt bij internationaal goederenvervoer. Namelijk het gevoel dat je goederen kwetsbaar zijn. Omdat ze vers moeten blijven, breekbaar zijn, makkelijk beschadigen, snel geleverd moeten worden, levensreddend zijn, soms omdat het levende dieren zijn. De eigenaar maakt zich heel wat zorgen.Daarom tonen we die kwetsbaarheid en de dankbaarheid over de goede afloop. Air France-KLM Cargo laat met haar kunde de spannende reis perfect verlopen. Menselijk, glimlach, opluchting. Een toon die iedereen overal in de wereld aanspreekt. Met een sterke belofte.

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+5
Meer lezen
Akzo Nobel / Sikkens
Akzo Nobel / Sikkens

Project gemaakt voor Akzo Nobel/Sikkens in de Auto industrie voor een B2B publiek.With their paint brand Sikkens, Akzo Nobel is the worldwide marketleader in Car Refinishes. Their clients(over 10.000) go from a tiny bodyshop in Sri Lanka to the NYFD and even the F1 team McLaren. But competition is stiff. Especially from Chinese brands. We discovered that working with Sikkens is more than working with just a paint brand. It’s a partnership. Teamwork. So we build a campaign around all the partnerships Sikkens has. Using the tagline Creating Together we have put the Sikkens clients on a pedestal. Starting with the most exceptional and appealing cooperation as a great example: F1 team McLaren (with Lewis Hamilton as a world champion). Followed by many more examples. Introducing a special toolkit which enabled every client to build their own marcom campaign. The campaign is still running, worldwide…

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+11
Meer lezen
Comenius Lyceum Amsterdam
Comenius Lyceum Amsterdam

Project gemaakt voor Comenius Lyceum Amsterdam in de Onderwijs industrie voor een B2C publiek in 2020.

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+12
Meer lezen
MKB Vangnet
MKB Vangnet

Project gemaakt voor MKB Vangnet / IMK in de Verzekering industrie voor een B2B publiek.MKB VangnetEen financieel product voor zzp’ers en mkb’ers. Zelfstandigen die eigenlijk nooit ziek kunnen zijn want dan verdienen ze niets. Een arbeidsongeschiktheidsverzekering hebben de meesten niet omdat ze die niet kunnen betalen. Een ongeluk, ziekenhuisopname, zelfs een kind krijgen is voor hen een dure gebeurtenis. MKB Vangnet is een nieuw alternatief. Een bedrijfsconstructie waarmee zij gebruik maken van het sociale vangnet, net als werknemers in loondienst. Ze treden als het ware in dienst bij hun eigen onderneming. Wij tonen de opluchting van ondernemers. Hun emotie. MKB Vangnet heeft hen behoed voor de angst van inkomstenverlies. Een beetje meer zekerheid voor ondernemers. Ondernemers, met een pasgeboren kindje, in een ziekenhuisbed, op krukken. Maar wel stralend. De call-to-action is een vragenlijst die onmiddellijk een eerste persoonlijk advies geeft over de mogelijkheden. Waarna een e-mailserie start om nader in contact te komen. Een zeer succesvolle introductie.

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+10
Meer lezen
Melvita honing
Melvita honing

Project gemaakt voor Melvita / De Traay in de Voedsel industrie voor een B2C publiek.MelvitaEen bekend merk honing. Wordt gekocht bij de wekelijkse boodschappen in de supermarkt. Jawel, vooral door huisvrouwen. Zij gebruiken het meestal op de boterham. En maar af en toe in gerechten, in toetjes of in de thee. Melvita wil haar omzet een boost geven door de honingkoopsters te stimuleren dat vaker te doen.We gaan de doelgroep met gedragsbeïnvloedende technieken verleiden. In de stijl van de magazines waarin de campagne geplaatst wordt, zoals Allerhande en Boodschappen. De call to action zit ‘m in de recepten die je op Melvita.nl gratis kunt downloaden.

Branding & PositioneringE-mailFilm+8
Meer lezen
Amaris
Amaris

Project gemaakt voor Amaris in de Zorginstellingen industrie voor een B2C publiek in 2018.Amaris is een zorgbedrijf in midden Nederland en levert diverse vormen aan ouderenzorg. En er werken ruim 600 medewerkers. Door het personeelsverloop en de vraag aan extra zorgmedewerkers is de druk op recruitment groot.

CopywritingDigital StrategyE-mail+5
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag Stuwkracht om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

12 leden in Stuwkracht's team

Stuwkracht cover
Neem gemakkelijk contact op met Stuwkracht's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Stuwkracht heeft 0 awards gewonnen


Reviews

2 reviews voor Stuwkracht

4.5/5
(2 reviews)
Robert de GrootInterim Executive, Trusted Advisor bij Self-employed
ServiceReclame
SectorNon-profit
4.75/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Martin heeft mij advies geleverd op creatieve strategie, conceptontwikkeling en begeleiding productie
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
De inquisitive geest van Martin, een posirief kritische houding, humor en zijn streven naar creative excellence.

Robert de Groot beveelt dit bureau aan


ServiceReclame
SectorNon-profit

Joost RademakerManaging director bij RadeMakkers BV
ServiceBranding & Positionering
Team1 - 10
4.25/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Een positionering resp. creatief concept ontwikkelen voor een nieuw op de Nederlandse markt te introduceren merk.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
De leuke, vaak ook onverwachte ideeën die geponeerd werden tijdens de diverse brainstorm sessies.

Joost Rademaker beveelt dit bureau aan


ServiceBranding & Positionering
Team1 - 10

Contact

Contact gegevens van Stuwkracht


Details


  • HoofdkantoorAffuitenhal 1, 1505 RE Zaandam, Netherlands