Project gemaakt voor Bram Ladage in de Voedsel industrie voor een B2C publiek in 2021.Bram Ladage staat niet stil. Net als de branding en communicatie. Tijd om de website eens goed onder handen te nemen. De wens was om de website opnieuw goed aan te laten sluiten bij de uitstraling en het aanbod, met speciale aandacht voor de bezorg- en afhaalmogelijkheden.We hebben de website nieuw leven in geblazen met een fris en modern design, zonder al te veel poespas. De mensen en het plezier spatten van het scherm; belangrijke waarden voor de Rotterdamse patatgigant. Naast de uitstraling hebben we ook de functionaliteit aangepakt. Met een postcodezoeker vind je eenvoudig en snel een Bram Ladage bij jou in de buurt. Online ‘een Brammetje’ bestellen is hierdoor zo gepiept.
Project gemaakt voor Combilo in de Retail industrie voor een B2B publiek in 2022.We willen graag een nieuwe website, maar niet standaard.
Project gemaakt voor Gemeente Westland in de Non-profit industrie voor een B2B / B2C publiek in 2021.Hoe enthousiasmeer je bewoners om duurzame investeringen te maken en hoe inspireer je bedrijven in het Westland om meer aan duurzaamheid en de energietransitie te denken? Een vraag waar wij graag onze hersenen over laten kraken. Onze oplossing? De bewonerscampage ‘Hoe dan?!’ via het platform WestlandWoontDuurzaam. Hier worden bewoners én bedrijven uit het Westland geïnformeerd en geïnspireerd om duurzamer te wonen en werken. Zo werkt iedereen collectief aan de energietransitie en verduurzaming van het Westland. Voor deze campagne ontwikkelde wij een volledige communicatieplan (inclusief strategie), bijpassende huisstijl, website (design & content) en creëerden wij een social mediacampagne op Facebook en Instagram.
Project gemaakt voor Resilient The Hague in de Overheid industrie voor een B2B / B2C publiek.Hoe blijf je als stad in topvorm? Interessante kwestie. Normaal ga je daarvoor naar de sportschool. Gelukkig is er voor de stad zoiets als het 100 Resilient Cities programma. Daar traint o.a. Den Haag (ook Rotterdam is van de partij) om veerkrachtig en sterker te worden. Het hoofd te bieden aan klimaatverandering, cybercriminaliteit en andere ‘bedreigingen’ waar we mee te maken krijgen; daar gaat het om. Samen met Hague, communicatiespecialisten uit Den Haag, zijn we begonnen om zoveel mogelijk Hagenaren te enthousiasmeren om met ideeën te komen die de stad sterker kunnen maken.We hebben hiervoor samen met Urrebuk (animatie- en filmmakers) een informatieve animatie gemaakt, met Bart Chabot als voice-over. Ook is er een digitaal magazine en website gerealiseerd met daarin interessante content zoals een videoreportage over zonnepanelen op het stadion van ADO Den Haag.
Project gemaakt voor Hamifleurs in de Retail industrie voor een B2B / B2C publiek.Hamifleurs vroeg aan ons of wij de volledige huisstijl een frisse opknapbeurt wilden geven. Een grote opdracht waar Boerenjongens hard aan gewerkt heeft. Een combinatie van passie, bloemen en een verhaal bracht ons tot deze uiting. Hamifleurs heeft een volledig nieuwe uitstraling gekregen en staat nu als een ster in de markt en straalt haar passie vol zelfvertrouwen uit. Om deze huisstijl een gezicht te geven hebben wij een video gecreëerd die je meeneemt in het verhaal. Een kijkje achter de schermen van Hamifleurs geeft je een gevoel bij de creatie van de huisstijl en hun passie. Het verhaal precies in beeld gebracht in de vorm van een corporate movie.Met de nieuwe huisstijl creëerden wij ook een hele reeks communicatiemiddelen. Van correspondentiereeks tot brandstoryboekjes. Zelfs de nieuwe werkkleding werd door ons ontworpen. De nieuwe huisstijl is doorgevoerd in alle middelen die Hamifleurs gebruikt, zo zijn zij opvallend voor iedereen. Heb jij de nieuwe Hamifleurs vrachtwagens al over de snelweg zien rijden? Of het busje? Let goed op en wie weet komt hij binnenkort wel voorbij!Misschien wel het leukste onderdeel van deze opdracht: het corporate beeld. Met samenwerking van Jeroen Murre en de werknemers creëerden wij een beeld dat bij het verhaal van Hamifleurs én haar klanten past. Het verhaal van de klant staat voor Hamifleurs centraal. Zij doen er alles voor om de wens van de klant werkelijkheid te maken. Of het nu voor een bruiloft is, of een prachtige bos bloemen voor je geliefde Hamifleurs doet er alles aan de bloemen zo mooi mogelijk te maken.
Project gemaakt voor BASF in de Landbouw industrie voor een B2B publiek in 2019.Moderne landbouw en biodiversiteit gaan hand in hand, alleen weten veel mensen nog niet hoe. Om dit uit te leggen hebben we voor BASF een explanimation gemaakt welke het je duidelijk vertelt. In samenwerking met Urrebuk en de stem van Michiel Hoving (die je misschien wel kent van Varkendje Rund!) Luister naar het verhaal van boer Bas en leer wat jij kunt doen om de biodiversiteit te versterken! De natuur zal je dankbaar zijn!
Kristel Wagenaar beveelt dit bureau aan
Sanne Karsten beveelt dit bureau aan
Marije Politiek beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.