Brendly
Diensten
4 diensten aangeboden door Brendly
Beschrijving Wij halen het maximale uit elke WordPress website voor jouw online succes. Bij Brendly Amsterdam een website laten maken betekent onderscheidend design, een doordachte website structuur en strakke code met een persoonlijke aanpak en een nuchtere houding.Skills in Website Creatie (14) Website DesignDark Mode DesignLoading Time OptimizationElementorLow CodeResponsive Web DesignWeb ContentSmall Business Web DesignWordPress DesignWebsite Optimization+4Projecten in Website Creatie (10) Reviews in Website Creatie (10) Bernadette de BakkerOlga KlöneMarieke de VisscherCorinne PoortKlanten in Website Creatie (10) Amsterdam UMC BiobankZorginstellingen | nationalSRC SearchPersoneelszaken | internationalGood Growth CollectiveBanken & financiële instellingen | nationalEMQVervoer | international
Meer informatie over Website CreatieBeschrijving Hiervoor kan je het beste ons portfolio bekijken, dat zegt meer dan een duizend woorden.Skills in Ontwerp (8) Visual DesignCorporate DesignPitch Deck DesignLogo Graphic DesignShowreel DesignIllustrationLogo DesignCreative DesignProjecten in Ontwerp (8) Klanten in Ontwerp (8) BertolliVoedsel | internationalHulshofPersoneelszaken | nationalGood Growth CollectiveBanken & financiële instellingen | nationalEMQVervoer | international
Meer informatie over OntwerpBeschrijving Onze marketing strategieën bevatten vier onderdelen
De externe boilerplate
Dit wordt ook wel de outside-in bedrijfsvisie genoemd. Dit onderdeel van de marketingstrategie focust zich op een aantal zaken waaronder het opmaken van persona’s met doelgroep onderzoek en het bepalen van de merkassociaties die een klant heeft met jouw merk. Vaak doen we dit in workshop formaat of met desktop research – afhankelijk van je merk/bedrijf.
De interne boilerplate
Dit wordt ook wel de inside-out bedrijfsvisie genoemd. In dit onderdeel kijken we naar het merk van binnenuit en definiëren wij zaken als de why (how & what), key partners en USP’s die we willen uitdragen. Wij geloven dat inside-out, maar ook outside-in interessante inzichten geeft. Vandaar dat wij dit combineren voor een volledige merk- en marketingstrategie.
Het merkverhaal
Het derde onderdeel van onze marketingstrategie focust zich volledig op de communicatie laag. We richten een merkverhaal in op basis van het Story Brand model en bepalen een tone-of-voice voor het merk. Het uitgangspunt is heldere communicatie creëren die de doelgroep emotioneel raakt.
Het marketing plan
Nu het merk en de communicatie goed bepaald is, is het tijd om het marketingplan in elkaar te zetten. Hier werken wij de marketingstrategie uit in een aantal hoofdstukken. We starten met het uitschrijven van de merkontwikkeling, acquisitiemarketing en loyaliteitsmarketing. Daarop volgens werken we de customer journeys uit gevolgd door kanalen, doelen, KPI’s en een timeline.Skills in Digital Strategy (5) Online MarketingInbound MarketingDigital TransformationSearch Engine MarketingTraffic AcquisitionProjecten in Digital Strategy (8) Klanten in Digital Strategy (8) Amsterdam UMCZorginstellingen | nationalGood Growth CollectiveBanken & financiële instellingen | nationalEMQVervoer | internationalGoing PlacesEntertainment & Events | national
Meer informatie over Digital StrategyBeschrijving Jouw online vindbaarheid komt tot stand met deze vier onderdelen
Kennis delen
Online vindbaar worden heeft alles te maken met kennis delen. Het delen van kennis kent vele vormen van content schrijven op een blog, een slideshow plaatsen op LinkedIn of een podcasts opnemen. De eerste stap is dus om gezamenlijk een plan te maken om een deel van jullie kennis gratis te delen in ruil voor zichtbaarheid. Om zodoende potentiële klanten warm te maken.
Autoriteit opbouwen
Het maken of opnemen van content is niet voldoende om zichtbaarheid te creëren, wij moeten dit ook delen met jouw doelgroepen. Dit doen we door het te plaatsen op je website in een content hub omgeving zoals je blog, maar je social media kanalen zullen ook onderdeel worden van je marketing mix voor het beste bereik.
Publicaties
Naast het plaatsen van de content op jouw (owned media) kanalen gaan wij ook artikelen schrijven voor andere websites en online magazines. Het idee is dat we hiermee backlinks naar jouw website verkrijgen. We gaan dus niet lukraak op internet linkjes plaatsen maar wij doen dit doordacht, anders werkt het namelijk niet.
Consistentie
Misschien wel het belangrijkste onderdeel van allemaal. Wij zullen zorgen dat het delen van jullie kennis consistent gebeurt. Het schiet niet op om drie maanden actief bezig te zijn en het dan te laten versloffen. Dan is het werk (bijna) voor niks geweest. Het doel is momemtum te creëren om je online zichtbaarheid te verhogen. Dit nemen wij graag uit handen.Skills in SEO (10) Local SEOOn-Page SEOSEO StrategyTechnical SEOKeyword ResearchSEO ConsultingMobile SEOWebsite SEOSEO CopywritingSEO ManagementProjecten in SEO (8) Klanten in SEO (8) HulshofPersoneelszaken | nationalGoing PlacesEntertainment & Events | nationalBertolliVoedsel | internationalNienke PlasEntertainment & Events | international
Meer informatie over SEO
Team
11 leden in Brendly's team
Prijzen
Brendly heeft 3 awards gewonnen
Reviews
Reviews
Wat was het doel van de samenwerking?We worked with Brendly for the 2nd time on revamping our 8+ year old website. They did an amazing job!
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Frequent personal contact across the Brendly team. Different stakeholders at different times of the process, but all were involved to the same degree - aware of each other and happy to help. In addition: fast responses to queries, frequent meetings. Great webdesign insights/advice and clear communication.
Bert Trentelman beveelt dit bureau aan
Wat was het doel van de samenwerking?Mad Pack Brendly designed and created 3 websites for our organisation. They continue providing their services, be it questions or adding new functions.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Their smooth and quick service. They are always within reach.
Zijn er verbeterpunten?Currently no.
Olga Klöne beveelt dit bureau aan
Wat was het doel van de samenwerking?The goal of our collaboration with Brendly was to keep our website running smoothly while continuously improving its performance and user experience. They ensure everything functions properly, resolve technical issues quickly, and help us enhance the site with our visitors in mind.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?What we enjoyed most during our collaboration with Brendly was their personal approach, speed, and availability. They were always quick to respond, making us feel like a priority.
Zijn er verbeterpunten?An area for improvement would be for Brendly to be more proactive in suggesting additional improvements we can make to stay ahead of the curve. That said, their service is outstanding, and overall, they’ve been fantastic to work with!
Corinne Poort beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Contact
Contact gegevens van Brendly
Details
- HoofdkantoorBijlmerplein 888, Amsterdam, Netherlands
- Ontdek
- Krijg advies
- Hoe het werkt
- Prijzen
- Kom op de lijst te staan
- Blog
- Data Hub
- Hulp en ondersteuning
- Over
- Contact opnemen met
- Jobs
- 2025 © Sortlist -
- Alle rechten voorbehouden -
- Voorwaarden -
- Privacybeleid