Project gemaakt voor Fiscount in de Accounting industrie voor een B2B publiek in 2021.Fiscount is een samenwerkingsverband van accountants, fiscalisten, juristen en aanverwante zakelijke dienstverleners. Fiscount is, sinds 1989, hét kennis- en adviescentrum voor de accountancybranche in Nederland. Zij bieden meer dan 700 aangesloten kantoren ondersteuning op terreinen die zij zelf niet of onvoldoende in huis hebben.Fiscount heeft een brede ‘matrix’ gevuld met allerlei specialismen en vaardigheden, per vakgebied, en heeft de ambitie haar dienstverlening te ontsluiten op basis van een one-stop-shop concept wat uniek is in de branche.De gebruiker centraalFiscount wil haar dienstverlening op een dusdanige wijze ontsluiten waardoor kantoren slechts een telefoontje, een mailtje of een muisklik verwijderd zijn van een antwoord op een vraagstuk of een gereedschap of tool voor de dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast wilden zij de interne processen verder optimaliseren, zodat de afdeling kantorenondersteuning minder tijd kwijt is aan administratieve rompslomp en meer tijd kan spenderen aan datgene waar Fiscount veel waarde aan hecht, klantcontact en kantorenondersteuning.De opdracht? Ontwikkel een platform die het uitgebreide complete dienstenpakket van Fiscount op een overzichtelijke manier presenteert aan de bezoekers. De focus moet op gebruikersgemak komen te liggen. Alles om de kantoren te ontzorgen zodat zij vooral bezig kunnen zijn met hun kernactiviteiten als vrije beroeper en tegelijkertijd altijd een sparringpartner of gereedschap binnen handbereik hebben.
Project gemaakt voor Sparkling Jewels in de Luxe Goederen en Juwelen industrie voor een B2B / B2C publiek in 2021.Vertaling van B2B-markt naar B2C-klantEssence biedt Original Equipment Manufacturing (OEM) en Original Design Manufacturing (ODM) diensten op maat voor de accessoire- en sieradenindustrie. Productiediensten (design & productie) onder Nederlands management. Sparkling Jewels is één van de concepten die zij 5 jaar geleden succesvol hebben gelanceerd. In de afgelopen jaren hebben ze een groot marktaandeel B2B ingewonnen.De sieradenbranche, waarbij juweliers de dealers zijn, is van oudsher een traditionele markt. Toch vindt in deze branche ook steeds meer de verschuiving naar online plaats, met name voor de doelgroep tot 45 jaar. Na een trial-campagne én een fijne samenwerking in december 2019 slaan IMPRES en Essence collections de handen ineen om van Sparkling Jewels een succesvol lifestylemerk te maken.Synergie in het creëren van lifestylemerkEr is een innige samenwerking aangegaan om de diensten die Essence inhouse heeft (zoals visual content creëren en office management) te binden aan de activiteiten en kennis die IMPRES heeft. Hierdoor ontstaat er synergie en kan Essence - door uitvoerende werkzaamheden zelf op te pakken - ook kostenefficiënt werken.Gezamenlijk doel: Van Sparkling Jewels een lifestylemerk creëren om zo de naamsbekendheid te verhogen dat indirect bijdraagt aan de conversie, zowel offline bij de juweliers als online in de webshop.Om van het succesvolle B2B-concept een B2C-lifestyle merk te ontwikkelen, zijn er verschillende fases doorlopen opgedeeld in sprints en een abonnement. IMPRES fungeert binnen de samenwerking als strategische sparringspartner en aanjager.
Project gemaakt voor Viaa in de Onderwijs industrie voor een B2C publiek. De slogan: ‘Als je gelooft in je werk’ verwoord al waar Viaa voor staat. Bij Viaa leven ze namelijk vanuit het Woord van God. Dat zie je terug in de omgang en begeleiding van medewerkers en studenten. De christelijke Zwolse hogeschool hecht grote waarde aan kwalitatief goed onderwijs, advies en onderzoek. Viaa biedt voltijd en deeltijd opleidingen, masters, cursussen en trainingen aan.
Project gemaakt voor Ergocare in de Zorginstellingen industrie voor een B2B / B2C publiek in 2021. Ergocare is een specialist op het gebied van plafondtilliften en richt zich op het adviseren, leveren en monteren van plafondtilsystemen. Ergocare is actief in Nederland en België en heeft inmiddels vele verpleeghuizen, ziekenhuizen en instellingen voor gehandicapten voorzien van passende plafondtilsystemen. Daarnaast doet Ergocare aan homecare, namelijk het leveren en monteren van tilliften in thuissituaties.
Project gemaakt voor SMT Benelux in de Bouw industrie voor een B2B publiek in 2021. Full service distributeurSMT (Services, Machinery & Trucks) is een toonaangevend full service distributiebedrijf van machines en machineonderdelen van grote merken als Volvo Construction Equipment, Sennebogen & Holms. Sinds 70 jaar is SMT (voorheen Kuiken Groep) internationaal actief. SMT Benelux heeft ongeveer 300 mensen in dienst. Klanttevredenheid, duurzaamheid en veiligheid zijn belangrijke pijlers van SMT.Uiteenlopende processen en beschikbare data SMT is een grote organisatie en heeft te maken met veel partijen: werknemers, klanten en leveranciers. Voor uiteenlopende in- en externe processen wordt er gewerkt met verschillende systemen. Denk bijvoorbeeld aan een intranet, een inlogportaal voor klanten en een webshop. De uitdaging is om de hele organisatie te digitaliseren, ofwel alle systemen te ontsluiten naar internet, en informatie toegankelijk te maken voor alle betrokken partijen.Toegankelijk en aantrekkelijk Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij SMT. Ook klanten dienen makkelijk informatie te verkrijgen of machinegegevens in te zien of te achterhalen. Het is de uitdaging om de klanttevredenheid naar een nóg hoger level te tillen door klanten zo goed mogelijk te bedienen en systemen toegankelijk en aantrekkelijk te maken. En daar helpt IMPRES bij.
Project gemaakt voor Pouw Automotive in de Vervoer industrie voor een B2B / B2C publiek in 2021.Pouw Automotive is officieel merkdealer van Audi, SEAT, Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens en Škoda en voorziet in mobiliteitsbehoeften. Professionaliteit en kwaliteit zijn belangrijke pijlers van Pouw om klanten optimaal te kunnen laten genieten van zorgeloze mobiliteit.Naast de showrooms waar de verschillende personen- en bedrijfswagens te bewonderen zijn, is er de website. Hier zijn de verschillende modellen ook terug te vinden; elke auto staat perfect gefotografeerd op de website. Pouw wil beter inspelen op de digitalisering en meer leads genereren. JOUW® bureau, het vaste reclamebureau van Pouw, vroeg ons om samen te werken en onze krachten te bundelen.
Esther Huijbregts beveelt dit bureau aan
Jacqueline Weijer beveelt dit bureau aan
Jelle van Iersel beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.