Ontdek
Ontdek en blader door onze volledige catalogus van serviceproviders.
Plaats een project
Plaats nu een nieuw project en vind dienstverleners die het beste aansluiten bij je behoeften.
Krijg advies
Onze experts uit de sector helpen je de provider te kiezen die het beste bij je past. Gratis.
Ontdek onze bureaus
Zoek in een database van 38K getalenteerde dienstverleners en werk samen met de beste mogelijke voor uw specifieke behoeften.
Creatief & Visueel
Niet wat je zoekt?
Bekijk alle dienstenLaat leveranciers naar jou komen
Beschrijf uw behoeften in een korte briefing met uw vereisten. Stuur het naar providers die we je voorstellen en wacht op hun antwoord.
Plaats een project als opdrachtgever:
Onze adviseurs begeleiden je naar de juiste aanbieder
Laat onze branche-experts je helpen de meest geschikte leverancier te kiezen en je idee om te zetten in een succesvol bedrijfsproject.
Lees meerGeen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Voor mij is het woord ‘inlevingsvermogen’ belangrijk, als het over jullie gaat. Dat houdt in dat jullie eerst goed geanalyseerd hebben wie wij zijn, wat wij willen, welke klanten wij hebben en wat voor soort profiel zij hebben. Jullie hebben echt de moeite gedaan om in de huid van Bold Banana te kruipen. Daarmee hebben we een goede start gemaakt. Achteraf gezien is die goede start essentieel geweest. Als je die basis goed doet, kun je daar lange tijd van profiteren. Iedere keer komen we daar op terug: wat werkt wel, wat werkt niet, wie willen we zijn en wat gaan we uitstralen. Vanuit no.dots spelen jullie daar ook telkens weer op in. We hebben natuurlijk ook wel het geluk dat jullie in de doelgroep vallen qua leeftijd, waardoor jullie het sneller begrijpen. Dat is wel een voordeel. Jullie gaan altijd een stap verder dan de opdracht. De opdracht is een e-commerce store, of een social media campagne. Jullie denken daar dan echt een stuk verder in mee en komen met creatieve ideeën waar niemand anders mee komt. Over content, of over een bepaalde actie die we kunnen doen. Dat is niet alleen pro-actief, maar het is iets wat je helemaal niet vraagt en verwacht. En dat is vaak gebeurd in de afgelopen jaren. Als jullie ideeën zien die buiten de kaders van de opdracht liggen, dan pakken jullie dat toch op. Jullie gaan buiten jullie eigen comfort zone. Dat vinden we juist heel leuk. Jullie zijn met jonge mensen, hebben leuke ideeën en schromen niet om dat naar voren te brengen. Dat is toegevoegde waarde, iets extra’s, wat we bij geen enkel ander bureau hebben ervaren. Bij eigenlijk niemand niet.
Deel je ervaring met ons.
Details
Building great business stories.
Moeiteloos zoeken, ontdekken en matchen met topaanbieders in 500+ diensten. Vertel ons wat je nodig hebt en wij stellen je voor aan de juiste partner om je bedrijf te helpen groeien.