Project gemaakt voor NewMotion in de Auto industrie voor een B2B / B2C publiek in 2017.NewMotion is marktleider in slimme laadoplossingen voor elektrisch vervoer. Services omvatten laadpunten, een mobiele app en een laadpas. Hiermee hebben gebruikers toegang tot 125.000 laadpunten in meer dan 35 landen - het grootste laadnetwerk van Europa.Sinds 1416 was verantwoordelijk voor de visuele identiteit, merkstrategie, marketing en volledige visuele communicatie.Naast een duurzame merkstrategie, herkenbare huisstijl en positionering binnen sociale media ontwikkelde Sinds 1416 diverse events en activaties als onderdeel van een inventieve campagne om een groeiende community van gebruikers aan het merk te binden.
Project gemaakt voor CBRE in de Vastgoed industrie voor een B2B publiek in 2020.Ontworpen als onderdeel van het vernieuwde Arnhem Centraal Station ontwierp Ben van Berkel van UNStudio dit markante kantoorgebouw die onmiskenbaar het centrum en het station van Arnhem markeert.Sinds 1416 werd gevraagd het gebouw te positioneren als optimale huurlocatie van hoogwaardige bedrijfsruimtes. Sinds 1416 verzorgde de visuele identiteit en merkstrategie. Dit resulteerde in een karakteristieke huisstijl, mediacampagne en een breed scala aan oplossingen met betrekking tot bewegwijzering.
Project gemaakt voor Schipper Bosch in de Architectuur & Planning industrie voor een B2B publiek in 2020.
Lopend project voor Kondor Wessels in de Architectuur & Planning industrie voor een B2C publiek sinds 2020.
Project gemaakt voor Weltevree in de Industriële Goederen en Diensten industrie voor een B2C publiek in 2017.Weltevree is een Nederlands design merk, opgericht in 2007, dat hedendaagse duurzame producten produceert die de gebruiker stimuleert om de leefomgeving te verkennen en deze op een nieuwe manier te gebruiken. Daarmee wil Weltevree bijdragen aan een bewuster, socialer en tevreden leven.Sinds 1416 heeft voor Weltevree een breed scala aan ontwerp en communicatie gerelateerde uitingen en activiteiten gerealiseerd. Sinds 1416 was verantwoordelijk voor de merkstrategie, huisstijl, diverse campagnes en activaties, beursstands, verpakkingen, online presentatie en positionering binnen sociale media.
Project gemaakt voor Gemeente Deventer in de Overheid industrie voor een B2B / B2C publiek in 2020.Port of Deventer vervult een sleutelpositie in het hoofdnetwerk van personen- en goederenvervoer. Met de strategische ligging aan belangrijke doorvoercorridors en tussen Randstad en Ruhrgebied wil Port of Deventer die positie verder uitbouwen.De gemeente Deventer vroeg Sinds 1416 de identiteit en economische potentie van de locatie te vertalen naar een dynamische huisstijl en merkstrategie die de positie van Port of Deventer in internationaal perspectief versterkt.
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.