Lopend project voor Amsta in de Zorginstellingen industrie voor een B2C publiek sinds 2019.Zuurstof ondersteunt Amsta bij alle voorkomende branding- en communicatieactiviteiten. Werkzaamheden lopen uiteen van strategie en bouwplannen voor communicatie tot uitvoering en creatie.
Lopend project voor CityHub in de Logistiek & Supply Chain industrie voor een B2B publiek sinds 2018.In de transitie van start-up naar scale-up ondersteunt Zuurstof de logistiek dienstverlener CityHub op het gebied van branding, marketing en communicatie.
Project gemaakt voor Vesteda in de Vastgoed industrie voor een B2C publiek in 2019.Voor dit project van Vesteda (139 huurapartementen) ontwikkelden we een projectwebsite.De website stelt bezoekers in staat om in een interactieve 3D-selector te kiezen welk appartment(en) hun voorkeur hebben. Dankzij de integratie met het online verhuursysteem NieuwbouwOffice kan ook het vervolgproces (tot en met ondertekening van het huurcontract) online plaatsvinden.
Project gemaakt voor Proteqs in de Personeelszaken industrie voor een B2B / B2C publiek in 2019.Voor Proteqs – uitzendbureau voor technisch personeel – ontwikkelden we een website. Focus lag met name op conversie, vindbaarheid in zoekmachines (SEO) én gebruiksgemak.Bijzonder is de integratie met de recruitmentsoftware van Carerix. Vacatures worden beheerd in Carerix, terwijl websitebezoekers via de website rechtstreeks in Carerix zoeken. Sollicitanten via de website komen automatisch in Carerix terecht. Een integratie met zeer grote voordelen op het gebied van beheer, maar zonder nadelige gevolgen voor het gebruiksgemak.
Project gemaakt voor Liftinstituut in de Non-profit industrie voor een B2B / B2C publiek in 2019.Hoe vaak pak jij de roltrap in winkel, winkelcentrum of station? Misschien vaker dan je denkt. Goed om even stil te staan bij je eigen veiligheid. Want een roltrap is pas echt veilig als je er veilig mee omgaat. Zuurstof ontwikkelde voor het Liftinstituut een online publiekscampagne ‘Veilig met de roltrap’. Onder andere met een serie van animaties via Facebook, Instagram en Youtube. Safety Awareness Week: Aandacht voor veilig roltrapgebruik Een roltrap is het ideale vervoermiddel in winkels, warenhuizen en op stations om grote hoeveelheden mensen te vervoeren, zonder dat er wachttijden zijn. Op zich is het een heel veilig vervoermiddel – veiliger dan bijvoorbeeld de trap. Maar voorwaarde is wel dat de roltrap veilig wordt gebruikt. Tijdens de Safety Awareness Week is er dit jaar speciale aandacht voor het winkelend publiek.Met de campagneweek – elk najaar in november – sluiten we aan op het internationale initiatief van de Safety Awareness Week. Jaarlijks worden honderdduizenden shoppers, reizigers, scholieren en andere lift- en roltrapgebruikers in Canada, de Verenigde Staten en sinds vijf jaar ook in Nederland erop gewezen hoe zij veilig gebruikmaken van liften en roltrappen.
Lopend project voor Aenergie in de Energie en Olie industrie voor een B2B publiek sinds 2019.Voor Aenergie voeren we diverse marketing- en communicatieactiviteiten uit. Denk aan ondersteuning bij seminars, maar ook aan online advertising en optimalisatie van de website.
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.