Over


Crowdmedia cover
Crowdmedia logo

Crowdmedia Zwolle, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Ben jij een fervent liefhebber van one night stands? Good for you! Zo’n vluchtig onderonsje brengt een gezonde dosis adrenaline en avontuur met zich mee. Maar wat brengt het je op de lange termijn?

Hoe avontuurlijk we ook zijn, als het gaat om relaties pleiten wij voor eentje die niet zo vlot verwatert. Klantrelaties dan, hè. Met onze klanten en de klanten van onze klanten. Dat doen we door het zoete punt te vinden. Daar waar je doelgroep en je merk overlappen. That’s where the magic happens en dat is waar je met contentmarketing bouwt aan een relatie. Niet zo’n kortstondige als een one night stand, maar zo een met vertrouwen als basis.

21 mensen in hun team
Spreekt Engels, Nederlands
12 projecten in hun portfolio
Werkt op afstand over de hele wereld
Sortlist lid sinds 2020
Opgericht in 2011
2 awards gewonnen
4.63/5
Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door Crowdmedia

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Contentmarketing zonder strategie is als een sateetje zonder kip. Want, wat en wie wil je bereiken met jouw content? En, wat maakt jouw merk nou écht anders? Wij denken op strategisch niveau met je mee. Altijd zij aan zij, jij weet immers als geen ander hoe jouw merk en doelgroep eruitzien. Het resultaat? Een scherpe contentmarketingstrategie die de brug vormt tussen jouw organisatie en haar potentiële klanten. Ready, set, go!
    Skills in Content Strategy (7)
    content marketing strategyContent CreationContent MarketingStrategyAdvertisingOnline Contentcontent advertising
    Projecten in Content Strategy (12)
    Rolbakkie. - Content Strategy
    KinderABC - Deventer Ziekenhuis. - Content Strategy
    Roscom Promotie 2019. - Content Strategy
    Hatland. - Content Strategy
    Reviews in Content Strategy (2)
    Michiel van der Meulen
    Laurens Bokhout
    Klanten in Content Strategy (12)
    WensinkAuto | national
    SUEZIndustriële Goederen en Diensten | national
    Deventer ZiekenhuisZorginstellingen | regional
    Roscom Promotie BVMarketing & Reclame | national

    Meer informatie over Content Strategy


  • Beschrijving
    Worstel jij met het maken van content die aansluit bij jouw doelgroep? Geen punt. Wij zijn namelijk niet vies van het creëren van onderscheidende content. Er gaat geen inhaker onopgemerkt voorbij en geen GIF is ons te gek. Een video hier, een whitepaper daar en ook een social post mag niet ontbreken. Altijd vanuit strategie en dus in lijn met jouw merk en relevant voor jouw doelgroep.
    Skills in Branding & Positionering (11)
    branding positioningBrand Identity Designbranding marketingbrand creationbrand buildingMovieContentPositioningDesignContent Creation+1
    Projecten in Branding & Positionering (12)
    Rolbakkie. - Branding & Positionering
    KinderABC - Deventer Ziekenhuis. - Branding & Positionering
    Roscom Promotie 2019. - Branding & Positionering
    Hatland. - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (12)
    SUEZIndustriële Goederen en Diensten | national
    WensinkAuto | national
    Centraal BeheerVerzekering | national
    Fortune CoffeeDranken | national

    Meer informatie over Branding & Positionering

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Crowdmedia om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

12 projecten uitgevoerd door Crowdmedia

Rolbakkie.
Rolbakkie.

Project gemaakt voor SUEZ in de Industriële Goederen en Diensten industrie voor een B2B publiek.Rolbakkie is dé oplossing voor bedrijfsafval. Aan het begin van 2020 pakten we voor Rolbakkie, een dienst van afvalverwerker SUEZ, de online campagne op. We maken inmiddels het hele jaar door doorlopende content, verzorgen de radiospot, de Google Ads en daarnaast verzorgen we incidentele socialcampagnes.

Branding & PositioneringContent StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
KinderABC - Deventer Ziekenhuis.
KinderABC - Deventer Ziekenhuis.

Project gemaakt voor Deventer Ziekenhuis in de Zorginstellingen industrie voor een B2C publiek.Het team van het Kinderallergologie Behandelcentrum (KinderABC) in Deventer zet zich elke dag in om kinderen met een allergie weer kind te laten zijn. Daarom is het belangrijk dat ouders van deze kinderen hun weg naar het Deventer Ziekenhuis snel weten te vinden. Helaas is dat nog niet altijd het geval. Wij hielpen het KinderABC om eerder in beeld te komen bij deze ouders.

Branding & PositioneringContent StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
Roscom Promotie 2019.
Roscom Promotie 2019.

Project gemaakt voor Roscom Promotie BV in de Marketing & Reclame industrie voor een B2B publiek.Roscom Promotie creëert én onderhoudt relaties tussen mens en merk door middel van fieldmarketing. Bij het bedrijf staan oprechte verbinding, vertrouwen en een duurzame relatie centraal. De werknemers vertellen – offline - op straat het échte verhaal. En met succes! Om te zorgen dat het bedrijf online nét zo succesvol zou worden als offline, sloegen we de handen ineen. Dit is het complementaire liefdesverhaal van offline❤️online.

Branding & PositioneringContent StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
Hatland.
Hatland.

Project gemaakt voor Hatland in de Kleding & Accessoires industrie voor een B2C publiek.Het verhaal van Hatland is het verhaal van heel veel merken. Product en merk staan als een huis en zijn helemaal ready-to-go, maar dán? Hoe zorg je voor naamsbekendheid en hoe zet je dat dan ook nog eens om in sales? Voor dat soort vragen deinzen wij niet terug. Sterker nog: we hielpen het personeel van Hatland in 2017 op weg met contentmarketing en tegenwoordig doen ze het he-le-maal zelf. Hoppa!

Branding & PositioneringContent StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
Landstede Groep - Webinar 3daagse.
Landstede Groep - Webinar 3daagse.

Project gemaakt voor Landstede Groep in de Onderwijs industrie voor een B2C publiek in 2020.Wat doe je als opleiding als de open huis dagen niet door kunnen gaan vanwege een pandemie? Precies! Dan kom je zelf naar de toekomstige studenten toe. Maar hoe? Dat was de uitdaging van Landstede MBO om mee aan de slag te gaan.

Branding & PositioneringContent StrategyOnline Advertising
Meer lezen
Salland Zorgverzekeringen.
Salland Zorgverzekeringen.

Project gemaakt voor Salland Zorgverzekeringen in de Verzekering industrie voor een B2C publiek in 2020.Een jaar waarin we als strategisch marketingpartner nog dichter naar onze bijna-collega’s van Salland Zorgverzekeringen toetrokken. En wat was het een fantastische periode. Hoe we met de lokale zorgverzekeraar afgelopen jaar bouwden aan een langetermijnrelatie met de inwoners van Salland? Strategisch oogpuntDe najaarscampagne is voor elke zorgverzekeraar het moment om tot actie over te gaan. Al een aantal jaar verzorgden we de distributie ervan met succes. 2019 was anders. We kropen nog dichter tegen elkaar aan en starten in april een intensief strategietraject. Vanuit een reeks sessie waarbij we verschillende afdelingen spraken haalden zetten we een sterke contentmarketingstrategie en bijbehorende doelgroepstrategieën neer. Een raamwerk dat verder gaat dan alleen de marketingafdeling. Zorg op z’n Sallands is daarin de rode draad. Met de strategie laden we het merk continue, bouwen we aan doorgaand aan een relatie met de klant en vergroten we de naamsbekendheid. Handig, want zo komt de druk niet alleen op het laatste kwartaal te liggen. Salland ClubactieSportverenigingen krijgen het steeds lastiger. Met steeds minder leden, vrijwilligers en budget is het niet makkelijk om een club draaiende te houden. Salland Zorgverzekeringen helpt daarom sportverenigingen met onder andere de Clubactie. Een actie waarmee een vereniging per verzekerd lid een bepaald bedrag krijgt. Naast deze financiële ondersteuning, biedt Salland Zorgverzekeringen ook cursussen of een extra paar handen aan. We zetten voor de Clubactie een strategie neer om de naamsbekendheid in de regio te vergroten en de relaties met aangesloten clubs te versterken. Een van de creaties die daaruit voortvloeien zijn vlogs die een inkijkje geven in de Salland Clubactie. NajaarscampagneDe najaarscampagne blijft een belangrijk onderdeel van ons werk voor Salland Zorgverzekeringen. Naast Salland voor Salland zetten we een campagne op in de lagen Touch, Tell, Sell. Niet alleen online maar ook offline was Salland Zorgverzekeringen veelvuldig zichtbaar. Door slim gebruik te maken van bestaande content en de interactie op te zoeken via poll’s op Facebook en Instagram creëerden we een groot bereik. Maar nog mooier, het verkeer naar de website groeide ten opzichte van vorig jaar aanzienlijk. SchaatsclinicSalland Zorgverzekeringen doet graag iets extra’s voor hun verzekerden. Na het succes van vorig jaar, was het dan ook niet meer dan logisch om de succesvolle schaatsclinic in Deventer te herhalen. Om de clinic te promoten en mensen te activeren zich aan te melden, maakten we een video. Schaatser Carlijn Achtereekte verzorgt de clinic en speelt vanzelfsprekend de hoofdrol in deze aankondiging. Via Facebook bereikten we veel mensen en dat leverde binnen no-time een groot aantal aanmeldingen op. Natuurlijk gaan we ook aan de slag met een video van de clinic zelf die op 13 maart plaatsvindt.

Branding & PositioneringContent StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag Crowdmedia om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

21 leden in Crowdmedia's team

Crowdmedia cover
Neem gemakkelijk contact op met Crowdmedia's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Crowdmedia heeft 2 awards gewonnen

Grandprix contentmarketing2019-10-31Distributie
Emerce 1002020-02-29Marketing agency

Reviews

2 reviews voor Crowdmedia

4.63/5
(2 reviews)
Michiel van der MeulenMarketeer at Keolis
ServiceContent Strategy
SectorVervoer
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Crowdmedia heeft al diverse succesvolle grote en kleine campagnes voor ons uitgevoerd.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
Contact is heel laagdrempelig en bereidheid om mee te denken erg groot. Linksom of rechtsom, het komt altijd goed.

Michiel van der Meulen beveelt dit bureau aan


ServiceContent Strategy
SectorVervoer

Laurens BokhoutLabel Marketeer at ENO
ServiceContent Strategy
SectorBanken & financiële instellingen
Team201 - 500
4.25/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Crowd Media heeft een leidende rol gespeeld bij het uitdenken en operationaliseren van onze contentmarketingstrategie. Dit heeft geresulteerd in een duidelijk plan voor de komende jaren waar we als organisatie veel houvast aan hebben. Invulling van het plan hebben we in gezamenlijkheid opgepakt waarbij Crowd Media ons erg geholpen heeft om de strategie naar uitvoering te brengen.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
Ik vind de manier van samenwerken onwijs prettig. Het is lekker informeel, we zijn transparant tegenover elkaar, er wordt veel gelachen maar af en toe ook pittig gediscussieerd.

Laurens Bokhout beveelt dit bureau aan


ServiceContent Strategy
SectorBanken & financiële instellingen
Team201 - 500

Contact

Contact gegevens van Crowdmedia


Details


  • HoofdkantoorCeintuurbaan, Zwolle, Netherlands

  • Utrecht, Netherlands

  • Amsterdam, Netherlands

Sortlist logo

Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Sortlist
Voor klanten
Voor bureaus
  • 2021 © Sortlist | 
  • Alle rechten voorbehouden
  • Voorwaarden
  • Privacy
  • Hulpcentrum
  • Landen
  • Talen