Project gemaakt voor SUEZ in de Industriële Goederen en Diensten industrie voor een B2B publiek.Rolbakkie is dé oplossing voor bedrijfsafval. Aan het begin van 2020 pakten we voor Rolbakkie, een dienst van afvalverwerker SUEZ, de online campagne op. We maken inmiddels het hele jaar door doorlopende content, verzorgen de radiospot, de Google Ads en daarnaast verzorgen we incidentele socialcampagnes.
Project gemaakt voor Deventer Ziekenhuis in de Zorginstellingen industrie voor een B2C publiek.Het team van het Kinderallergologie Behandelcentrum (KinderABC) in Deventer zet zich elke dag in om kinderen met een allergie weer kind te laten zijn. Daarom is het belangrijk dat ouders van deze kinderen hun weg naar het Deventer Ziekenhuis snel weten te vinden. Helaas is dat nog niet altijd het geval. Wij hielpen het KinderABC om eerder in beeld te komen bij deze ouders.
Project gemaakt voor Roscom Promotie BV in de Marketing & Reclame industrie voor een B2B publiek.Roscom Promotie creëert én onderhoudt relaties tussen mens en merk door middel van fieldmarketing. Bij het bedrijf staan oprechte verbinding, vertrouwen en een duurzame relatie centraal. De werknemers vertellen – offline - op straat het échte verhaal. En met succes! Om te zorgen dat het bedrijf online nét zo succesvol zou worden als offline, sloegen we de handen ineen. Dit is het complementaire liefdesverhaal van offline❤️online.
Project gemaakt voor Hatland in de Kleding & Accessoires industrie voor een B2C publiek.Het verhaal van Hatland is het verhaal van heel veel merken. Product en merk staan als een huis en zijn helemaal ready-to-go, maar dán? Hoe zorg je voor naamsbekendheid en hoe zet je dat dan ook nog eens om in sales? Voor dat soort vragen deinzen wij niet terug. Sterker nog: we hielpen het personeel van Hatland in 2017 op weg met contentmarketing en tegenwoordig doen ze het he-le-maal zelf. Hoppa!
Project gemaakt voor Landstede Groep in de Onderwijs industrie voor een B2C publiek in 2020.Wat doe je als opleiding als de open huis dagen niet door kunnen gaan vanwege een pandemie? Precies! Dan kom je zelf naar de toekomstige studenten toe. Maar hoe? Dat was de uitdaging van Landstede MBO om mee aan de slag te gaan.
Project gemaakt voor Salland Zorgverzekeringen in de Verzekering industrie voor een B2C publiek in 2020.Een jaar waarin we als strategisch marketingpartner nog dichter naar onze bijna-collega’s van Salland Zorgverzekeringen toetrokken. En wat was het een fantastische periode. Hoe we met de lokale zorgverzekeraar afgelopen jaar bouwden aan een langetermijnrelatie met de inwoners van Salland? Strategisch oogpuntDe najaarscampagne is voor elke zorgverzekeraar het moment om tot actie over te gaan. Al een aantal jaar verzorgden we de distributie ervan met succes. 2019 was anders. We kropen nog dichter tegen elkaar aan en starten in april een intensief strategietraject. Vanuit een reeks sessie waarbij we verschillende afdelingen spraken haalden zetten we een sterke contentmarketingstrategie en bijbehorende doelgroepstrategieën neer. Een raamwerk dat verder gaat dan alleen de marketingafdeling. Zorg op z’n Sallands is daarin de rode draad. Met de strategie laden we het merk continue, bouwen we aan doorgaand aan een relatie met de klant en vergroten we de naamsbekendheid. Handig, want zo komt de druk niet alleen op het laatste kwartaal te liggen. Salland ClubactieSportverenigingen krijgen het steeds lastiger. Met steeds minder leden, vrijwilligers en budget is het niet makkelijk om een club draaiende te houden. Salland Zorgverzekeringen helpt daarom sportverenigingen met onder andere de Clubactie. Een actie waarmee een vereniging per verzekerd lid een bepaald bedrag krijgt. Naast deze financiële ondersteuning, biedt Salland Zorgverzekeringen ook cursussen of een extra paar handen aan. We zetten voor de Clubactie een strategie neer om de naamsbekendheid in de regio te vergroten en de relaties met aangesloten clubs te versterken. Een van de creaties die daaruit voortvloeien zijn vlogs die een inkijkje geven in de Salland Clubactie. NajaarscampagneDe najaarscampagne blijft een belangrijk onderdeel van ons werk voor Salland Zorgverzekeringen. Naast Salland voor Salland zetten we een campagne op in de lagen Touch, Tell, Sell. Niet alleen online maar ook offline was Salland Zorgverzekeringen veelvuldig zichtbaar. Door slim gebruik te maken van bestaande content en de interactie op te zoeken via poll’s op Facebook en Instagram creëerden we een groot bereik. Maar nog mooier, het verkeer naar de website groeide ten opzichte van vorig jaar aanzienlijk. SchaatsclinicSalland Zorgverzekeringen doet graag iets extra’s voor hun verzekerden. Na het succes van vorig jaar, was het dan ook niet meer dan logisch om de succesvolle schaatsclinic in Deventer te herhalen. Om de clinic te promoten en mensen te activeren zich aan te melden, maakten we een video. Schaatser Carlijn Achtereekte verzorgt de clinic en speelt vanzelfsprekend de hoofdrol in deze aankondiging. Via Facebook bereikten we veel mensen en dat leverde binnen no-time een groot aantal aanmeldingen op. Natuurlijk gaan we ook aan de slag met een video van de clinic zelf die op 13 maart plaatsvindt.
Michiel van der Meulen beveelt dit bureau aan
Laurens Bokhout beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.