C2B

Bureau expert in Social media, Reclame

Profiel geverifieerd door zijn eigenaar

Contact C2B
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(1) reviews)
C2B

Over C2B

Op dit bureau is al aanspraak gemaakt door zijn eigenaar

Beschrijving
  • The consumer has a central place in all marketing plans and executions. But, at C2B, while making these plans, the client has a central place too! And sometimes, in extreme ways. In 2017 we scored a 9,4 for our service in the Bureau Top50 (Fonk, Red Alert), which was good for a third place nation wide. Honestly, we disliked this. This year we will do everything to gain that number one position.

    Because a perfect cooperation leads to better plans, execution and results. Full of creativity and direct impact.
    We are not a full service agency. But the fullest. Everything for a happy consumer and a happy client. Everything for a high five. That is C2B.

      

    Clients:

    Food (Coca-Cola, Nestle), Education (Universities, Sanoma), Entertainment (StarWars, Efteling/Villa Pardoes), High-end (SMEG, Bijenkorf),  Food (HEKS’NKAAS®, Zuivelhoeve), Retail (PostNL, SPAR Supermarkten, GAMMA, Governmental (Amsterdam), and many more.
     

    The team is proud and known for campaigns like:
    - YouTube-series “Hoe borrelt Nederland?” (HEKS’NKAAS®)
    - BIC Smart pen campaign (winner Best Campaign of the year, winner Dutch Interaction Awards);
    - news-jacking such as Licor 43 & Zuivelhoeve, and Zwitsal geurverf of GAMMA on April fouls;
    - StarWars (winner Adveo Fair Awards – international);
    - The Bijenkorf Bee&Bee (de Bijenkorf);
    - D-Jacht; the big live stream treasure hunt (D-reizen);
    - The Christmas tree campaign (for SPAR supermarkets).

     

     

Prijzen of Nominaties
  • stars
    DIA
    2014
    Winner Best Campaign
    stars
    DIA
    2015
    Nomination Best campaign
    stars
    Adveo
    2016
    Winner Best Fair
    stars
    Emerce Top100: #1 Agency of the Netherlands
    2018
    Online Campaigns
    stars
    Platform Innovatie and Marketing
    2015
    Winner Best Marketing Book of the Year
    stars
    LinkedIn Talents Award
    2018
    Best Employer Brand
    stars
    Fonk50, Red Alert: #1 Best Digital Agency
    2018
    Mid-sized
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(1) reviews)

Talen

nl
en

Sociale media

Aangeboden diensten

Wij zijn actief in verschillende sectoren.

Social media
  • Gepassioneerd over vernieuwde strategieën voor social media te bedenken en te presenteren en uit te voeren. Goede ervaring met succesvolle campagnes uit te werken, en met content te bedenken. - Social media strategie, paraplu's, content koepels en ideeen voor - Content creatie (design, fotografie, video, speciale/nieuwe technieken) - Inhakers - Community management - Social media activaties en campagnes - YouTube content/ series - Social media advertenties (pixels installeren, dark post campagnes, en geavenceerde targetting) - Monitoring, optimaliseren en rapporteren van resultaten
Vraag info aan
Reclame
  • Prijswinnende of out-of-the-box concepten voor activaties en 360graden campagnes. Altijd gefocust op effectieve manieren om doelgroepen interactief te betrekken. - 360graden campagnes - online activaties - Facebook activaties - YouTube series/ campagnes/ strategie - Influencial marketing - Storytelling
Vraag info aan

Geïnteresseerd in onze diensten? Neem nu contact met ons op!

Contact C2B

Informatie over het bureau

2

Diensten

1

Reviews

8

Projecten

16

Teamleden

Voorgaande projecten

Bekijk de laatste projecten die voor onze klanten gerealiseerd zijn
8 werk geüpload
  • Bijenkorf presenteert Bee&Bee (Bed&Breakfast)

    Bijenkorf presenteert Bee&Bee (Bed&Breakfast)

    september 2017
    september 2017

    Bijenkorf presenteert Bee&Bee (Bed&Breakfast)

    Kan je het voorstellen… de hele Bijenkorf één nacht voor jezelf? De Bijenkorf-filialen hebben eenmalig hun warenhuis omgetoverd tot een bijzondere ‘Bee&Bee’ (Bed & Breakfast). Middels motivatie en een toezegging van €250,- voor een nacht, konden deelnemers zich opgeven voor deze actie. De volledige opbrengst ging naar ‘The Pollinators’, een stichting die zich inzet om het uitsterven van de bij tegen te gaan.

    Ontwerp
    Content Strategy
    Branding & Positionering
    Social media
    D-jacht (D-reizen)

    D-jacht (D-reizen)

    september 2017
    september 2017

    D-jacht (D-reizen)

    Ben jij ook zo toe aan vakantie? Waarschijnlijk wel! Dat is dan ook precies de reden dat C2B in opdracht van D-reizen aan de slag is gegaan met een interactieve winactie via Facebook. Door het vrijgeven van livestreams met bijbehorende tips hebben we het publiek 4 zaterdagen lang in actie laten komen. Wie als eerste naar de juiste locatie wist te komen en op de knop drukte, won een vakantie t.w.v. €1.000,-! 

    Social media
    Branding & Positionering
    Content Strategy
    Ontwerp
    Hoe Borrelt Nederland (branded YouTube serie)

    Hoe Borrelt Nederland (branded YouTube serie)

    juni 2017
    juni 2017

    Hoe Borrelt Nederland (branded YouTube serie)

    Reclame
    Social media
    BIC® 4 COLOURS - THE SMART PEN

    BIC® 4 COLOURS - THE SMART PEN

    juni 2017
    juni 2017

    BIC® 4 COLOURS - THE SMART PEN

    Om de BIC4Kleurenpen populair te maken voeren we een interactieve meerjarenstrategie uit. De input van de lanceringscampagne in 2014 (winnaar DIA ‘beste campagne’) was de basis voor de 2015 campagne, die nog succesvoller bleek. Het leidde tot een interactieve on- én offlinecampagne (actiewebsite met online games en roadshow langs 12 scholen).

    Social media
    Villa Pardoes Donatiecampagne, Stichting Efteling

    Villa Pardoes Donatiecampagne, Stichting Efteling

    juli 2017
    juli 2017

    Villa Pardoes Donatiecampagne, Stichting Efteling

    Social media
    Ontwerp
    Launching PKU Sphere, een proteine substituut

    Launching PKU Sphere, een proteine substituut

    juli 2017
    juli 2017

    Launching PKU Sphere, een proteine substituut

    Vitaflo, onderdeel van Nestlé Health Science, is een voorloper in het onwtikkelen en aanbieden van dieetvoeding voor patienten met zeldzame aandoeningen, waaronder PKU.

    In de eerste fase is er een community voor patienten met PKU opgezet om enerzijds binding te realiseren met de patienten (en met professionals, al zaten deze niet in de community zelf) en anderzijds om inzichten in te winnen waar de patienten behoefte aan hebben.

    Er zijn toen waardevolle inzichten uitgekomen welke gebruikt zijn in de R&D en in de communicatie erna naar de patienten toe. Tevens zorgde het voor een betere band en gespreksstof met specialisten (dietisten en doctoren en onderzoekers).

    In 2017 wordt een nieuwe lijn geintroduceerd welke revolutionair is. Het betreft een voedingssupplement voor proteine, welke in smaak vele malen neutraler is dan wat er nu in de Europese markt te verkrijgen is. De lancering start in de Benelux en zal daarna Europees zijn. 

    C2B heeft een campagne ontwikkeld om patienten ervoor te enthousiasmeren, en om specialisten ervan op de hoogte te brengen.
    Onderdeel an de campagne was:

    - positioneren van nieuwe productlijn
    - groots PR diner onder alle specialisten (met een proeverij en internationale sprekers)
    - ontwikkelen communicatie materiaal voor specialisten
    - groots event met activiteiten speciaal voor patienten (voor 2,5% van alle patienten uit de Benelux)
    - ontwikkelen van een kookprogramma voor en door PKU patienten
    - sampling actie via een direct mail
    - activaties tijdens beurzen


    Social media
    Reclame
    Online Advertising
    Ontwerp
    Content Strategy
    Branding & Positionering
    SPAR kerstbomenactie

    SPAR kerstbomenactie

    september 2017
    september 2017

    SPAR kerstbomenactie

    De jaarlijks terugkerende ophef rondom Sinterklaas heeft ons geïnspireerd. Ieder jaar liggen, volgens een groot deel van de consument, de pepernoten weer te vroeg in de supermarkten. Maar nooit werden kerstartikelen “belachelijk” vroeg aangeboden. Een ideaal scenario voor C2B om een stunt voor het 85-jarig jubileum van SPAR in te zetten. Want waarom heeft iedereen alleen gedurende december een kerstboom in huis? Het is toch gezellig om het hele jaar door van deze mooie boom te kunnen genieten!?

    Content Strategy
    Branding & Positionering
    Social media
    Gamma (social media content)

    Gamma (social media content)

    juli 2017
    juli 2017

    Gamma (social media content)

    Voor Gamma maken we content en inhakers voor hun social media en nieuwsbrieven.

    Een recent succesvol voorbeeld van een inhaker die viral ging was de 1 April grap.
    We zeiden dat Gamma met een nieuwe verf uitkwam: Geurverf met Zwitsal-geur.
    Direct ging het bericht viral.
    Met PR wisten we AD, nu.nl, NOS, METRO, RTL Nieuws, lifestyle bladen (LINDA nieuws, Libelle, Mamaliefde, VK Mag, etc) lokale kranten en vakpers (na bekendmaking zoals BesteSocialmedia.nl, Dutch Cowboys, etc).

    Op 1 april vertelde we met een sympathieke video dat het een grap was.
    Ook Zwitsal lieten we aanhaken en deed een like and win actie rondom de bekendmaking.



     


    Social media

Klantenreviews

Bekijk de laatste reviews van onze klanten

1 review(s) geplaatst

Totaal beoordelingen

5/5
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
5/5

Richard van den Heuvel  een jaar geleden

Strategic Marketing Communication bij PostNL

Na onze kennismaking een aantal jaren geleden inmiddels al vele campagnes vanuit regie PostNL met dit bureau doorlopen. De aanvullende kracht op onze interne kennis van C2B zit met name in de creatieve media aanpak. Met welke boodschap en mediastrategie krijgen we de beoogde doelgroep(en) in beweging? Hierin is C2B telkens van toegevoegde waarde gebleken in onze campagnes voor omroepen, financiële instellingen, uitgevers en Retail.

add_circle_outlineVoeg een nieuwe review toe

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Van webdesign tot reclamebureaus: wij houden rekening met ál uw criteria en stellen u voor aan de meest passende bureaus. U vergelijkt de voorstellen dan zelf en maakt de beste keuze.

Vind mijn bureau

100% gratis - Kosten worden in rekening gebracht bij de marketingbureaus die met u willen werken.