C2B

Bureau expert in Social media, Reclame, Film, Online Advertising

Profiel geverifieerd door zijn eigenaar & gecertificeerd door SortlistContact C2B
C2B
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(1) reviews)Contact C2B

We believe that a better collaboration
leads to a better plan, 
a better execution
and a better result.

Therefore it is our aim to deliver the best service of all Dutch agencies.
Everything for a high five.

We create content 
that connects
builds businesses
and builds brands.

C2B is an award-winning agency for creative and digital content and advertising. This means that we are every day working on
- strategy
- social media management
- digital campaigns
- video production.
Also, C2B is a proud member of the Affinita Network to service clients worldwide, with offices in London, Barcelona, Berlin, New York, Singapore, Lissabon, Stockholm, Seattle, Hong Kong, Paris, and more.

Some clients:

Food (Coca-Cola, Nestle), Entertainment (StarWars, Efteling/Villa Pardoes), High-end (SMEG, Bijenkorf), Leisure (D-reizen), Financial (PFZW, international banks), Retail (PostNL, SPAR Supermarkten, GAMMA), Governmental (Amsterdam), Education (Universities, Sanoma), and many more.
 

Prijzen & nominaties (7)

stars
DIA2014

Winner Best Campaign

stars
DIA2015

Nomination Best campaign

stars
Adveo2016

Winner Best Fair

stars
Emerce Top100: #1 Agency of the Netherlands2018

Online Campaigns

stars
Platform Innovatie and Marketing2015

Winner Best Marketing Book of the Year

stars
LinkedIn Talents Award2018

Best Employer Brand

stars
Fonk50, Red Alert: #1 Best Digital Agency2018

Mid-sized

starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(1) reviews)Contact C2B

Certificaties

Gecertificeerd door Sortlist

Profiel geverifieerd door de eigenaar

Locatie

placeAdresLinnaeusstraat 35, 1092 CL Amsterdam, Netherlandskeyboard_arrow_right

Talen

nlen

Diensten

Contactgegevens

webWebsitehttp://www.c2b.nukeyboard_arrow_right
phoneToon het mobiele nummerkeyboard_arrow_right
emailToon het e-mailadreskeyboard_arrow_right

Sociale media

Facebookkeyboard_arrow_rightLinkedinkeyboard_arrow_right

Aangeboden diensten

Wij zijn actief in verschillende sectoren.

Social media
  • We manage the day to day content development and management of some of the most engaging social media accounts. - Social media strategy - Content creation (design, fotography, video, new technologies) - Newsjacking (Inhakers) - Community management - Social media activations and campaigns - YouTube content/ series / online video formats - Social media advertising and campaigning - Monitoring & optimization
Vraag info aan
Film
  • We make high-end or snacky engaging video content for a diverse pallet of clients. Some clients are: D-reizen, PFZW, Amsterdam, BIC lighters /BIC pens
Vraag info aan
Reclame
  • C2B delivers award-winning campaigns. Our aim: engage consumers in ways they have been been engaged before. - strategy - 360degrees campaigns - Branded content - online activations - Video marketing / online video formats - Influencer marketing - Content marketing and storytelling
Vraag info aan
Online Advertising
  • We make strategies and do the execution of big campaigns or for small campaigns with niche target markets. Some clients in this field: Connexxion, Coca-Cola and The Hague.
Vraag info aan

Geïnteresseerd in onze diensten? Neem nu contact met ons op!

Contact C2B

Informatie over het bureau

4

Diensten

1

Reviews

10

Projecten

16

Teamleden

Voorgaande projecten

Bekijk de laatste projecten die voor onze klanten gerealiseerd zijn
10 werk geüpload
  • D-reizen; #1 travel agent boosts her social media

    D-reizen; #1 travel agent boosts her social media

    juni 2019
    juni 2019

    D-reizen; #1 travel agent boosts her social media

     

    D-reizen is a well-known travel agency that helps travelors compare all possible trips and hollidays.

     

    Online Advertising
    Social media
    Content Strategy
    Branding & Positionering
    Digital Strategy
    PFZW: How a pension funds engaged youngsters

    PFZW: How a pension funds engaged youngsters

    juni 2019
    juni 2019

    PFZW: How a pension funds engaged youngsters

     

    Je pensioen. Voor veel jonge mensen nog een ‘ver van m’n bed show’. Maarliefst 84 procent van de mensen tot 18-27 jaar staat niet open voor informatie over zijn of haar pensioen.

     

     

    Digital Strategy
    Branding & Positionering
    Content Strategy
    Film
    Social media
    Reclame
    Online Advertising
    Bijenkorf presenteert Bee&Bee (Bed&Breakfast)

    Bijenkorf presenteert Bee&Bee (Bed&Breakfast)

    september 2017
    september 2017

    Bijenkorf presenteert Bee&Bee (Bed&Breakfast)

    Kan je het voorstellen… de hele Bijenkorf één nacht voor jezelf? De Bijenkorf-filialen hebben eenmalig hun warenhuis omgetoverd tot een bijzondere ‘Bee&Bee’ (Bed & Breakfast). Middels motivatie en een toezegging van €250,- voor een nacht, konden deelnemers zich opgeven voor deze actie. De volledige opbrengst ging naar ‘The Pollinators’, een stichting die zich inzet om het uitsterven van de bij tegen te gaan.

    Film
    Content Strategy
    Branding & Positionering
    Social media
    D-jacht (D-reizen)

    D-jacht (D-reizen)

    september 2017
    september 2017

    D-jacht (D-reizen)

    Ben jij ook zo toe aan vakantie? Waarschijnlijk wel! Dat is dan ook precies de reden dat C2B in opdracht van D-reizen aan de slag is gegaan met een interactieve winactie via Facebook. Door het vrijgeven van livestreams met bijbehorende tips hebben we het publiek 4 zaterdagen lang in actie laten komen. Wie als eerste naar de juiste locatie wist te komen en op de knop drukte, won een vakantie t.w.v. €1.000,-! 

    Social media
    Branding & Positionering
    Content Strategy
    Film
    Hoe Borrelt Nederland (branded YouTube serie)

    Hoe Borrelt Nederland (branded YouTube serie)

    juni 2017
    juni 2017

    Hoe Borrelt Nederland (branded YouTube serie)

    Reclame
    Social media
    BIC® 4 COLOURS - THE SMART PEN

    BIC® 4 COLOURS - THE SMART PEN

    juni 2017
    juni 2017

    BIC® 4 COLOURS - THE SMART PEN

    Om de BIC4Kleurenpen populair te maken voeren we een interactieve meerjarenstrategie uit. De input van de lanceringscampagne in 2014 (winnaar DIA ‘beste campagne’) was de basis voor de 2015 campagne, die nog succesvoller bleek. Het leidde tot een interactieve on- én offlinecampagne (actiewebsite met online games en roadshow langs 12 scholen).

    Social media
    Villa Pardoes Donatiecampagne, Stichting Efteling

    Villa Pardoes Donatiecampagne, Stichting Efteling

    juli 2017
    juli 2017

    Villa Pardoes Donatiecampagne, Stichting Efteling

    Social media
    Film
    Launching PKU Sphere, een proteine substituut

    Launching PKU Sphere, een proteine substituut

    juli 2017
    juli 2017

    Launching PKU Sphere, een proteine substituut

    Vitaflo, onderdeel van Nestlé Health Science, is een voorloper in het onwtikkelen en aanbieden van dieetvoeding voor patienten met zeldzame aandoeningen, waaronder PKU.

    In de eerste fase is er een community voor patienten met PKU opgezet om enerzijds binding te realiseren met de patienten (en met professionals, al zaten deze niet in de community zelf) en anderzijds om inzichten in te winnen waar de patienten behoefte aan hebben.

    Er zijn toen waardevolle inzichten uitgekomen welke gebruikt zijn in de R&D en in de communicatie erna naar de patienten toe. Tevens zorgde het voor een betere band en gespreksstof met specialisten (dietisten en doctoren en onderzoekers).

    In 2017 wordt een nieuwe lijn geintroduceerd welke revolutionair is. Het betreft een voedingssupplement voor proteine, welke in smaak vele malen neutraler is dan wat er nu in de Europese markt te verkrijgen is. De lancering start in de Benelux en zal daarna Europees zijn. 

    C2B heeft een campagne ontwikkeld om patienten ervoor te enthousiasmeren, en om specialisten ervan op de hoogte te brengen.
    Onderdeel an de campagne was:

    - positioneren van nieuwe productlijn
    - groots PR diner onder alle specialisten (met een proeverij en internationale sprekers)
    - ontwikkelen communicatie materiaal voor specialisten
    - groots event met activiteiten speciaal voor patienten (voor 2,5% van alle patienten uit de Benelux)
    - ontwikkelen van een kookprogramma voor en door PKU patienten
    - sampling actie via een direct mail
    - activaties tijdens beurzen


    Social media
    Reclame
    Online Advertising
    Film
    Content Strategy
    Branding & Positionering
    SPAR kerstbomenactie

    SPAR kerstbomenactie

    september 2017
    september 2017

    SPAR kerstbomenactie

    De jaarlijks terugkerende ophef rondom Sinterklaas heeft ons geïnspireerd. Ieder jaar liggen, volgens een groot deel van de consument, de pepernoten weer te vroeg in de supermarkten. Maar nooit werden kerstartikelen “belachelijk” vroeg aangeboden. Een ideaal scenario voor C2B om een stunt voor het 85-jarig jubileum van SPAR in te zetten. Want waarom heeft iedereen alleen gedurende december een kerstboom in huis? Het is toch gezellig om het hele jaar door van deze mooie boom te kunnen genieten!?

    Content Strategy
    Branding & Positionering
    Social media
    Gamma (social media content)

    Gamma (social media content)

    juli 2017
    juli 2017

    Gamma (social media content)

    Voor Gamma maken we content en inhakers voor hun social media en nieuwsbrieven.

    Een recent succesvol voorbeeld van een inhaker die viral ging was de 1 April grap.
    We zeiden dat Gamma met een nieuwe verf uitkwam: Geurverf met Zwitsal-geur.
    Direct ging het bericht viral.
    Met PR wisten we AD, nu.nl, NOS, METRO, RTL Nieuws, lifestyle bladen (LINDA nieuws, Libelle, Mamaliefde, VK Mag, etc) lokale kranten en vakpers (na bekendmaking zoals BesteSocialmedia.nl, Dutch Cowboys, etc).

    Op 1 april vertelde we met een sympathieke video dat het een grap was.
    Ook Zwitsal lieten we aanhaken en deed een like and win actie rondom de bekendmaking.



     


    Social media

Klantenreviews

Bekijk de laatste reviews van onze klanten

1 review(s) geplaatst

Totaal beoordelingen

5/5
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
5/5

Sortlist user  een jaar geleden

Strategic Marketing Communication bij PostNL

Na onze kennismaking een aantal jaren geleden inmiddels al vele campagnes vanuit regie PostNL met dit bureau doorlopen. De aanvullende kracht op onze interne kennis van C2B zit met name in de creatieve media aanpak. Met welke boodschap en mediastrategie krijgen we de beoogde doelgroep(en) in beweging? Hierin is C2B telkens van toegevoegde waarde gebleken in onze campagnes voor omroepen, financiële instellingen, uitgevers en Retail.

add_circle_outlineVoeg een nieuwe review toe

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Van webdesign tot reclamebureaus: wij houden rekening met ál uw criteria en stellen u voor aan de meest passende bureaus. U vergelijkt de voorstellen dan zelf en maakt de beste keuze.

Vind mijn bureau

100% gratis - Kosten worden in rekening gebracht bij de marketingbureaus die met u willen werken.