GriDD customer experience

Bureau expert in Digital Strategy, Ergonomie (UX / UI)

Profiel geverifieerd door zijn eigenaar

Contact GriDD customer experience
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
() reviews)
GriDD customer experience

Over GriDD customer experience

Op dit bureau is al aanspraak gemaakt door zijn eigenaar

Beschrijving
  • GriDD zorgt voor een optimale klantervaring en een effectieve organisatie. Wij leveren diensten op het gebied van Customer Experience strategy, research en design. Wij geloven dat een fantastische ervaring klanten, organisaties en haar werknemers effectief maakt en dichter bij het merk brengt. 

            

    Wij stellen de klant centraal bij organisaties door de klantverwachting te matchen met het organisatieperspectief. Wij gaan voor het overtreffen van de verwachting van de klant en wij willen dit bereiken door de gehele customer journey heen. 

            

    “Customer Experience is de optelsom van alle ervaringen die je als klant hebt met een product en de diensten eromheen. Daarom hanteren wij een breed perspectief en kijken wij naar het gehele plaatje.”

    Wij doen:

    • Digitale strategie
    • UX design
    • Gebruikersonderzoek
    • Service design
    • Storytelling
    • Workshop en trainingen (o.a. customer journey, infographics, storytelling, gebruikersonderzoek)

    Het resultaat is een fantastische klantervaring waardoor klanten gelukkiger, loyaler en effectiever zijn. En omgekeerd: het zorgt voor een effectieve organisatie en medewerkers die met volle overtuiging hun werk doen. Dit komt doordat er een organisatie-brede klantstrategie ligt waar medewerkers zich in herkennen en die ze kunnen uitvoeren.

    Het GriDD team bestaat uit pragmatische professionals. Gepassioneerde mensen die expert zijn in hun vakgebied, met een achtergrond in wetenschappen van mens en techniek. Allemaal hebben we een natuurlijke interesse in alles met betrekking tot informatie en hoe mensen daarmee omgaan. Wij gaan er voor om onze bijdrage ook écht van waarde te laten zijn voor onze klant en zijn klanten, en doen dit met veel plezier! Al 10 jaar werken we samen met onze klanten om hun klanten hun doelen te laten bereiken.

starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
() reviews)

Talen

nl
en

Sociale media

Aangeboden diensten

Wij zijn actief in verschillende sectoren.

Digital Strategy
Vraag info aan
Ergonomie (UX / UI)
Vraag info aan

Geïnteresseerd in onze diensten? Neem nu contact met ons op!

Contact GriDD customer experience

Informatie over het bureau

2

Diensten

0

Reviews

4

Projecten

10

Teamleden

Voorgaande projecten

Bekijk de laatste projecten die voor onze klanten gerealiseerd zijn
4 werk geüpload
Website redesign for Philips Lighting

Website redesign for Philips Lighting

mei 2019
mei 2019

Website redesign for Philips Lighting

Philips Lighting wanted to take a next step in the digital field. The current website did not meet the requirements of users and did not support the organizational ambitions. In combination with the launch of the new Philips brand identity, it was an ideal time to take leadership in the lighting industry on a digital level.

In nine months, a new experience for Philips Lighting was realized based on a customer-validated total solution designed by GriDD.

GriDD was nominated for a Dutch Digital Award and won a Web Marketing Association WebAward in the category: B2B Standard of Excellence.

     

Gemeente Eindhoven - Beleef de Vestdijk

Gemeente Eindhoven - Beleef de Vestdijk

april 2019
april 2019

Gemeente Eindhoven - Beleef de Vestdijk

De Gemeente Eindhoven moest de luchtkwaliteit op de Vestdijk verbeteren. Hiervoor is het noodzakelijk een aanzienlijke aanpassing te doen in de verkeerskundige situatie op de Vestdijk, een door voetgangers, fietsers en automobilisten druk bezocht deel van de ring rond het centrum. Een verandering aan deze straat heeft een grote impact voor veel mensen. Om te komen tot een gedragen oplossing die tevens zou zorgen voor een betere stad werd gekozen voor een samenwerking met GriDD.

          

Om een succesvolle toekomst te realiseren was het belangrijk dat de gebruikers van de Vestdijk zich konden inleven in welke verandering werd voorgesteld, dat zij hun opmerkingen en ideeën konden delen, en dat deze input gebruikt zou worden om de voorgestelde verandering te optimaliseren voor de gebruikers.

           

Met een online platform waarop de toekomst via Virtual Reality (VR) kon worden ervaren, de mogelijkheid om feedback achter laten en je te verdiepen in het standpunt van andere stakeholders werd dit mogelijk gemaakt. Daarnaast werden er meerdere fysieke contactmomenten georganiseerd (workshops op de Vestdijk en tijdens de Dutch Design Week) om ook buiten het digitale domein mensen te betrekken.

  • Toetsen of er draagvlak is voor het voorstel van de nieuwe verkeerssituatie om daarmee de luchtkwaliteit te verbeteren op de Vestdijk
  • Inhoudelijk betrekken van de gebruikers van de Vestdijk in het ontwerp van de toekomst van hun woon- en werkomgeving
  • Komen tot een door gebruikers gedragen oplossing voor de Vestdijk om naast de luchtkwaliteit ook de leefbaarheid te verbeteren

Ontwerp
Content Strategy
Ergonomie (UX / UI)
Branding & Positionering
Digital Strategy
SLO - Website redesign and CMS

SLO - Website redesign and CMS

mei 2019
mei 2019

SLO - Website redesign and CMS

SLO is the national expertise center for curriculum development. For the expertise center, the website fulfills an important channel to the different target groups. SLO was looking for a new, user-friendly web content management system and adaptation of the websites to the organizational strategy.

Website Creatie
Content Strategy
Branding & Positionering
Digital Strategy
B.Amsterdam - Incompany Customer Journey training

B.Amsterdam - Incompany Customer Journey training

mei 2019
mei 2019

B.Amsterdam - Incompany Customer Journey training

GriDD was asked to bring the Community managers and Customer experience managers of B.Amsterdam up to date on the state of the art of Customer Journeys and Customer Research. Our Academy delivered an Incompany training based on our extensive project experience with Customer Journeys

Digital Strategy

Klantenreviews

Bekijk de laatste reviews van onze klanten

review(s) geplaatst

Totaal beoordelingen

0/5
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Van webdesign tot reclamebureaus: wij houden rekening met ál uw criteria en stellen u voor aan de meest passende bureaus. U vergelijkt de voorstellen dan zelf en maakt de beste keuze.

Vind mijn bureau

100% gratis - Kosten worden in rekening gebracht bij de marketingbureaus die met u willen werken.