GriDD customer experience
Diensten
13 diensten aangeboden door GriDD customer experience
Beschrijving We nemen de bedrijfsstrategie als vertrekpunt en verdiepen naar de specifieke betekenis voor de digitale kanalen. Tegelijkertijd duiken we in de specifieke kenmerken van het werk van je klant. Wat is de context, welke rol speelt informatie daarbij en wat kunnen jouw digitale kanalen daarin betekenen. Dit alles wordt omgezet in een strategisch kader wat je sturing geeft voor een effectieve digital experience.
-
We take the business strategy as a starting point and delve into the specific meaning for the digital channels. At the same time, we dive into the specific characteristics of your client’s work. What is the context, what role does information play in this and what can your digital channels mean? This together will be converted into a strategic framework that gives you guidance for an effective digital activity.Skills in Digital Strategy (23) Innovation StrategyProject ManagementStrategyDigital MarketingDigital TransformationStrategic PlanningResearchTechnologyConcept DesignCustomer Experience+13Projecten in Digital Strategy (3) Klanten in Digital Strategy (3) Signify (formerly Philips Lighting)Consumer Electronics | internationalSLOOnderwijs | nationalGemeente EindhovenOverheid | local
Meer informatie over Digital StrategyBeschrijving We onderzoeken in detail de specifieke situatie bij verschillende klantgroepen, brengen dit in kaart in customer journeys, personas en touch points, we weten deze inzichten te vertalen in ijzersterke concepten voor digitale omgevingen zoals portals, websites en apps.
-
We examine in detail the specific situation at different customer groups, map this out in customer journeys, personas and touch points, we know how to translate these insights into strong concepts for digital environments such as portals, website and apps.Skills in Website Creatie (27) StrategyDigital TransformationIdeationPrototypingCustomer JourneyWireframingUsabilityUser ResearchCreativeWeb Content+17Project in Website Creatie (1) Klant in Website Creatie (1) SLOOnderwijs | national
Meer informatie over Website CreatieBeschrijving Vanuit de strategie en User Experience zetten we een content strategie neer op basis van het principe van Storytelling. Door verhaalstructuren te gebruiken door je pagina's en content heen, creëer je meer engagement en heb je een hogere conversie. We verzamelen de puzzelstukken van het verhaal door interviews uit te voeren, een goede briefingssessie te houden of bestaande documenten door te nemen. Met deze puzzelstukken construeren we een verhaallijn die zowel inhoudelijk klopt als emotioneel raakt.
-
From the strategy and User Experience, we create a content strategy on the basis of Storytelling principles. By using storytelling structures throughout your pages and content, we create more engagement and a higher conversion rate. We collect the puzzle pieces of the story by conducting interviews, holding a good briefing session or going through existing documents. With these puzzle pieces we construct a storyline that is both substantive and emotional.Skills in Content Strategy (17) BriefingContent StrategyEngagement StrategyStorytellingStrategyDigital TransformationCustomer JourneyInformation ArchitectureConversion Rate OptimizationStorytelling for Marketing Personas+7Projecten in Content Strategy (2) Klanten in Content Strategy (2) SLOOnderwijs | nationalGemeente EindhovenOverheid | local
Meer informatie over Content StrategyBeschrijving Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Skills in Web Applicatie (2) Software ArchitectuurWireframe OntwerpProject in Web Applicatie (1) Klant in Web Applicatie (1) Universiteit TwenteOnderwijs
Meer informatie over Web ApplicatieBeschrijving We onderzoeken in detail de specifieke situatie bij verschillende klantgroepen, brengen dit in kaart in customer journeys, personas en touch points, we weten deze inzichten te vertalen in ijzersterke concepten voor digitale omgevingen zoals portals, websites en apps.
-
We examine in detail the specific situation at different customer groups, map this out in customer journeys, personas and touch points, we know how to translate these insights into strong concepts for digital environments such as portals, website and apps.Skills in Ergonomie (UX / UI) (12) user storyPrototypingWireframingUser ResearchUser Experience DesignUser Testingmarketing tacticsuser centered designvalidatingDesign language+2Projecten in Ergonomie (UX / UI) (3) Klanten in Ergonomie (UX / UI) (3) Universiteit TwenteOnderwijsGemeente EindhovenOverheid | localSignify (formerly Philips Lighting)Consumer Electronics | international
Meer informatie over Ergonomie (UX / UI)Beschrijving Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Project in Ontwerp (1) Klant in Ontwerp (1) Gemeente EindhovenOverheid | local
Meer informatie over OntwerpBeschrijving Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Projecten in Branding & Positionering (3) Klanten in Branding & Positionering (3) TEDxEntertainment & EventsGemeente EindhovenOverheid | localSLOOnderwijs | national
Meer informatie over Branding & PositioneringBeschrijving Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Meer informatie over Web analytics / Big dataBeschrijving Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Skills in Copywriting (2) SEO CopywritingStorytelling
Meer informatie over CopywritingBeschrijving Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Skills in SEO (1) Infographies
Meer informatie over SEO
Team
10 leden in GriDD customer experience's team
Prijzen
GriDD customer experience heeft 0 awards gewonnen
Reviews
Reviews
We have great experience to work with GriDD that help us to create customer experience strategy & framework and storytelling to top management for our digital channels to improve customer experience and drive business growth. GriDD help us to finding customer & employee insights e.g. burning issues, low hanging fruit, operational efficiency to understand digital channels customer's challenges & pain points and their need to help guide the further improvement and development of digital channels experience. Not only provided customer insight but also strategy & framework to improve customer experience.
GriDD is amazing. I worked with them during my tenure as VP of marketing / CMO for global, multi billion $ companies in Europe and Silicon Valley. GriDD has integrated expertise and helped my company and departments build infrastructure, map the customer journey and execute programs that drove new business that made contributions to the bottom line. I highly recommend these guys. They have great people, good processes, and won’t disappoint you.
GriDD was excellent in helping us to give words and meaning to our complex project which includes multiple goals and multiple stakeholders. They were quick, meticulous and delivered as promised. Great to work with them!
Deel je ervaring met ons.
Contact
Contact gegevens van GriDD customer experience
Details
- HoofdkantoorRotsoord 9, 3523 CL Utrecht, Netherlands
- Moutlaan 25, 7523 MC Enschede, Netherlands
- Ontdek
- Krijg advies
- Hoe het werkt
- Prijzen
- Kom op de lijst te staan
- Blog
- Data Hub
- Hulp en ondersteuning
- Over
- Contact opnemen met
- Jobs
- 2025 © Sortlist -
- Alle rechten voorbehouden -
- Voorwaarden -
- Privacybeleid