Ons agentschap is geselecteerd in de top 15y Sortlist - Ontdek onze portfolio

Over


GriDD customer experience cover
GriDD customer experience logo

GriDD customer experience Utrecht, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Wij zorgen voor een fantastische klantervaring en een effectieve organisatie. Door de ervaring van klanten te verbeteren maken wij klanten, organisaties en haar werknemers gelukkig, effectief en loyaal. En dat heeft impact op het bedrijfsresultaat.

        

Wij stellen de klant centraal bij organisaties door de klantverwachting te matchen met het organisatieperspectief. Wij gaan voor het overtreffen van de verwachting van de klant en wij willen dit bereiken door de gehele customer journey heen. Dat betekent dat we voor zowel digitale als fysieke kanalen meenemen.

        

“Customer Experience is de optelsom van alle ervaringen die je als klant hebt met een product en de diensten eromheen. Daarom hanteren wij een breed perspectief en kijken wij naar het gehele plaatje.”

Wij doen:

  • Digitale strategie
  • UX design
  • Gebruikersonderzoek
  • Service design
  • Storytelling
  • Workshops en trainingen (o.a. customer journey, infographics, storytelling, gebruikersonderzoek)

Het resultaat is een fantastische klantervaring waardoor klanten gelukkiger, loyaler en effectiever zijn. En omgekeerd: het zorgt voor een effectieve organisatie en medewerkers die met volle overtuiging en voor de klant hun werk doen. Dit komt doordat er een organisatie-brede klantstrategie ligt waar medewerkers zich in herkennen en die ze kunnen uitvoeren.

------

GriDD takes care of an amazing customer experience and an effective organisation. By improving the experience of customers we make customers, organisations and their employees happy, effective and loyal. And that has an impact on the business. 

 

We place the customer at the center of attention at organisations by matching customer expectations with the organisational perspective. We strive to overachieve the expectations of the customer and we want to do that through-out the customer journey. This means both digital and physical channels are covered by us.

 

"Customer experience is the consequence of all experiences customers have with a product and the services surrounding it. That is why we are taking a broad perspective and always try to see the entire picture."

We offer:

  • Digital strategy
  • UX design
  • User research
  • Service design
  • Storytelling
  • Workshops and training (e.a. customer journey, infographics, storytelling, user research)

The result is an amazing customer experience which ensures that customer are happier, more loyal, and more effective in their tasks. And the other way around: it ensures an effective organisation and employees that do their job with motivation and for the customer. The reason is that we deliver an organisation-wide customer strategy which employees endorse and feel confident with.

Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door GriDD customer experience

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    We nemen de bedrijfsstrategie als vertrekpunt en verdiepen naar de specifieke betekenis voor de digitale kanalen. Tegelijkertijd duiken we in de specifieke kenmerken van het werk van je klant. Wat is de context, welke rol speelt informatie daarbij en wat kunnen jouw digitale kanalen daarin betekenen. Dit alles wordt omgezet in een strategisch kader wat je sturing geeft voor een effectieve digital experience. - We take the business strategy as a starting point and delve into the specific meaning for the digital channels. At the same time, we dive into the specific characteristics of your client’s work. What is the context, what role does information play in this and what can your digital channels mean? This together will be converted into a strategic framework that gives you guidance for an effective digital activity.
    Skills in Digital Strategy (20)
    Innovation StrategyProject ManagementStrategyDigital MarketingDigital TransformationStrategic PlanningResearchTechnologyConcept DesignCustomer Experience+10
    Projecten in Digital Strategy (3)
    Digital Strategy & UX design - Philips Lighting - Digital Strategy
    Participatie & Service design - Gemeente Eindhoven - Digital Strategy
    Website redesign en CMS - SLO - Digital Strategy
    Klanten in Digital Strategy (3)
    Gemeente EindhovenOverheid | local
    Signify (formerly Philips Lighting)Consumer Electronics | international
    SLOOnderwijs | national

    Meer informatie over Digital Strategy


  • Beschrijving
    We onderzoeken in detail de specifieke situatie bij verschillende klantgroepen, brengen dit in kaart in customer journeys, personas en touch points, we weten deze inzichten te vertalen in ijzersterke concepten voor digitale omgevingen zoals portals, websites en apps. - We examine in detail the specific situation at different customer groups, map this out in customer journeys, personas and touch points, we know how to translate these insights into strong concepts for digital environments such as portals, website and apps.
    Skills in Website Creatie (25)
    UX DesignDesignStrategyDigital TransformationIdeationPrototypingCustomer JourneyWireframingUsabilityUser Research+15
    Project in Website Creatie (1)
    Website redesign en CMS - SLO - Website Creatie
    Klant in Website Creatie (1)
    SLOOnderwijs | national

    Meer informatie over Website Creatie

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag GriDD customer experience om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

5 projecten uitgevoerd door GriDD customer experience

Digital Strategy & UX design - Philips Lighting
Digital Strategy & UX design - Philips Lighting

Project gemaakt voor Signify (formerly Philips Lighting) in de Consumer Electronics industrie voor een B2B / B2C publiek in 2017.Philips Lighting wilde een volgende stap zetten op digitaal gebied. De huidige website voldeed niet aan de eisen van gebruikers en ondersteunde de organisatie-ambities niet. In combinatie met de lancering van de nieuwe Philips brand identity was het een ideaal momentom ook op digitaal vlak het leiderschap in de lichtindustrie te nemen.In negen maanden tijd werd een nieuwe experience voor Philips Lighting gerealiseerd op basis van een klantgevalideerde totaaloplossing ontworpen door GriDD.GriDD werd hiervoor genomineerd voor een Dutch Digital Award en won een Web Marketing Association WebAward in de categorie: B2B Standard of Excellence.- English abstract below -

Digital StrategyErgonomie (UX / UI)
Meer lezen
Participatie & Service design - Gemeente Eindhoven
Participatie & Service design - Gemeente Eindhoven

Project gemaakt voor Gemeente Eindhoven in de Overheid industrie voor een B2B / B2C publiek in 2018.De Gemeente Eindhoven moest de luchtkwaliteit op de Vestdijk verbeteren. Hiervoor is het noodzakelijk een aanzienlijke aanpassing te doen in de verkeerskundige situatie op de Vestdijk, een door voetgangers, fietsers en automobilisten druk bezocht deel van de ring rond het centrum. Een verandering aan deze straat heeft een grote impact voor veel mensen. Om te komen tot een gedragen oplossing die tevens zou zorgen voor een betere stad werd gekozen voor een samenwerking met GriDD.- English abstract below -

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+2
Meer lezen
Storytelling - TEDx
Storytelling - TEDx

Project gemaakt voor TEDx in de Entertainment & Events industrie voor een publiek in 2016.TEDx is een lokaal evenement dat onder licentie van TED gehouden wordt. TED staat voor Technologie, Entertainment en Design en geeft sprekers het platform om een breed publiek te inspireren. TEDx Utrecht is een groot evenement met 27 sprekers en meer dan 1000 bezoekers. GriDD ondersteunt het evenement door een aantal sprekers (inmiddels 10) te coachen samen met Personal Performance trainers van PLUQ.- English abstract below -

Branding & Positionering
Meer lezen
Gebruikersonderzoek - Universiteit Twente
Gebruikersonderzoek - Universiteit Twente

Project gemaakt voor Universiteit Twente in de Onderwijs industrie voor een publiek in 2018.In opdracht van de Human Resources-afdeling van de Universiteit Twente heeft GriDD, in een tijdsbestek van vier weken, een gebruikersonderzoek opgezet, uitgevoerd, geanalyseerd en de resultaten teruggegeven. Het gebruikersonderzoek had betrekking op een applicatie die door de IT-afdeling in ontwikkeling was, waarin leidinggevenden en werknemers hun jaargesprekken konden vastleggen.- English abstract below -

Ergonomie (UX / UI)Web Applicatie
Meer lezen
Website redesign en CMS - SLO
Website redesign en CMS - SLO

Project gemaakt voor SLO in de Onderwijs industrie voor een B2B / B2C publiek in 2019.SLO is het nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling. Voor het expertisecentrum vervult de website een belangrijk kanaal naar de verschillende doelgroepen. SLO zocht naar een nieuw, gebruiksvriendelijk web content management systeem en aanpassing van de websites aan de organisatiestrategie.- English abstract below -

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+1
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag GriDD customer experience om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

10 leden in GriDD customer experience's team

GriDD customer experience cover
Neem gemakkelijk contact op met GriDD customer experience's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

GriDD customer experience heeft 0 awards gewonnen


Reviews

4 reviews voor GriDD customer experience

5/5
(4 reviews)
Worawut NathasanDigital Marketing Manager bij INSEE Digital
5/5
We have great experience to work with GriDD that help us to create customer experience strategy & framework and storytelling to top management for our digital channels to improve customer experience and drive business growth. GriDD help us to finding customer & employee insights e.g. burning issues, low hanging fruit, operational efficiency to understand digital channels customer's challenges & pain points and their need to help guide the further improvement and development of digital channels experience. Not only provided customer insight but also strategy & framework to improve customer experience.


Sander ArtsCMO bij Orange Tulip, Silicon Valley
5/5
GriDD is amazing. I worked with them during my tenure as VP of marketing / CMO for global, multi billion $ companies in Europe and Silicon Valley. GriDD has integrated expertise and helped my company and departments build infrastructure, map the customer journey and execute programs that drove new business that made contributions to the bottom line. I highly recommend these guys. They have great people, good processes, and won’t disappoint you.


DennisKetelBusiness Developer ICT & Digital Skills bij Gemeente Utrecht
5/5
GriDD was excellent in helping us to give words and meaning to our complex project which includes multiple goals and multiple stakeholders. They were quick, meticulous and delivered as promised. Great to work with them!



Contact

Contact gegevens van GriDD customer experience


Details


  • HoofdkantoorRotsoord 9, 3523 CL Utrecht, Netherlands

  • Moutlaan 25, 7523 MC Enschede, Netherlands