De toekomst van B2B-diensten heruitvinden: Achter de schermen van de fondsenwerving
Digital & Marketing Strategy

De toekomst van B2B-diensten heruitvinden: Achter de schermen van de fondsenwerving

5,00/5(1)

Een bureau runnen en doen groeien is moeilijk. Je begint met datgene waar je van houdt – klanten helpen met hun uitdagingen – maar al snel moet je op veel plaatsen brandjes blussen: HR, financiën, juridische zaken, aanwerving en personeelszaken.

Meer mensen in het team betekent ook meer salarissen te betalen, wat een grotere maandelijkse uitgave betekent. Deze moet nog steeds lager zijn dan je maandelijkse inkomsten om het bedrijf te doen overleven.

Bij Sortlist willen we getalenteerde creatievelingen van over de hele wereld helpen groeien.

We zijn van plan dit te bereiken door onze leden met klanten te voorzien die zij nodig hebben. Dit kan m.b.h. van exclusieve marktinzichten en een gemeenschap van gelijkgestemde changemakers op te bouwen. 

Een helpende hand tussen AI

Bureaus hebben het altijd moeilijk met hun eigen marketing en verkoop. Wij willen de partner zijn, de rechterhand van uw team, om u op deze fronten te helpen. Op die manier kunnen jullie je aandacht op jullie klanten richten.

Door gebruik te maken van de eindeloze technologische vooruitgang die inherent is aan systemen zoals AI, kunnen we bedrijven in de B2B wereld beter helpen op langere termijn.  

Maar technologie zelf is niet het geheim om het potentieel van dit ecosysteem vrij te maken. 

Een helpende hand mag je best niet negeren.

Met de perfecte mix van data en menselijk contact, baant Sortlist de weg voor alle bureaus, klein en groot. Hierbij krijgen zij de kans om diegenen te helpen die hun expertise nodig hebben.  

Sortlist integreert perfect data en menselijk contact, maakt de weg vrij voor organisaties van elke omvang en geeft hen de mogelijkheid om diegenen te helpen die hun expertise nodig hebben. 

Dankzij de fondsenwerving kunnen we de wereld van B2B-samenwerkingen veranderen. Niet enkel om de Britse en Amerikaanse markten te veroveren, maar vooral doorgaan met het verbeteren van ons product. Dit is enkel mogelijk door ons team uit te breiden zodat we onze bureaus de zichtbaarheid en samenwerkingen kunnen geven die ze verdienen.  

Wij helpen bij de erkenning van uw expertise 

Bij Sortlist zetten we ons in om onze leden de beste service te bieden. Onze wens is om een return on investment aan te bieden als een zekerheid om uw  bureau  te doen groeien.

We hopen dit op een menselijke manier te doen, gedreven door de ideeën, pijnpunten en uitdagingen. Ons doel is niet om weer een anoniem platform te worden gerund door algoritmen. We willen vooral  bureaus  een kans geven op meer zichtbaarheid.

Uw investering laten renderen betekent ook dat we uw tijd respecteren. We nemen strenge maatregelen om ervoor te zorgen dat u geen tijd verspilt aan niet-deelnemende klanten. We willen u helpen een zinvol gesprek te starten met mensen die hulp nodig hebben en de middelen hebben om dat te doen. 

We hopen kansen te bieden aan kleinere structuren, klanten en  bureaus […] Dankzij deze kapitaalverhoging gaan we op een duidelijke manier ontwikkelen wat we willen aanbieden aan bedrijven en aanbieders. Zo maak je succes.

– Sortlist CEO Thibaut Vanderhofstadt

Er is nood aan experts, data en menselijk contact

Om de Amazon van de B2B-diensten te worden, hebben we nu de financiële mogelijkheid om ons te richten op drie belangrijke doelstellingen:

 1. Meer menselijke adviseurs inschakelen

Om een soepele en succesvolle matchmaking-ervaring te garanderen, moeten we de communicatie verbeteren, niet enkel tussen ons en de  bureaus die lid zijn, maar ook tussen hen en de klanten.

Wij kunnen meer tijd met u doorbrengen op een persoonlijk niveau door ons personeelsbestand van accountmanagers uit te breiden. 

2. Een beter product en een lange termijn partner

Sortlist is een partner waar u op kunt vertrouwen op lange termijn, lang nadat u die eerste perfecte match heeft gevonden. 

Met al 30.000 bureaus die ons product gebruiken, willen we ervoor zorgen dat elk van deze bureaus een gelijke kans heeft om gekwalificeerde leads te ontvangen. Dit natuurlijk tot ver na de eerste 12 maanden van hun engagement naar ons toe. 

Elk bureau dat met ons samenwerkt heeft een expertise die we aan onze klanten tonen. Het is is dus onze taak om een product te maken die elk van deze expertises regelmatig in de kijker zet.

We willen dat u in de voetsporen treedt van succesvolle partnerships zoals Altics en Renault, Duck Motion en Huawei, en BBS en Balenciaga.

3. Uitbreiding naar de UK en de VS

Tenslotte zal onze langverwachte uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten onze belangrijkste verwezenlijking zijn. Hoewel onze diensten momenteel beschikbaar zijn in deze twee Engelstalige gebieden, willen wij onze activiteiten daar concentreren.

Vertrouwen, betrokkenheid en ROI stimuleren op langere termijn

U bent uw reis begonnen met Sortlist om uw bedrijf een grotere kans op zichtbaarheid en groei te geven. Ons doel is om het vertrouwen en de betrokkenheid tussen ons te vergroten om zo meer waarde te aan te bieden. Terwijl u uw meest waardevolle bron behouden blijft: tijd.

We willen er ook voor zorgen dat uw samenwerking met ons de moeite waard is. Hierdoor kunnen we u de juiste hoeveelheid zichtbaarheid en ROI bieden om uw bedrijf te doen groeien.

Onze reis om de toekomst van B2B opnieuw vorm te geven begint met u.

Dit omdat we ervoor willen te zorgen dat we een winstgevende en betrouwbare samenwerking maken voor uw succes.

close

Krijg toegang tot onze exclusieve content!

email