4 redenen om digitaal reclamebureau aan te werven
Digital & Marketing Strategy

4 redenen om digitaal reclamebureau aan te werven

5,00/5(3)

Professionele atleten zullen coaches inhuren, non-profitorganisaties zullen gesubsidieerde schrijvers inhuren en jij zult hoogstwaarschijnlijk een belastingaccountant inhuren. Als bedrijfseigenaar kan het inhuren van een digitale expert jou ook helpen bij jouw online ontwikkeling. Sinds 2014 is het totale budget voor digitale advertenties, met name digitale advertenties, alleen maar gestegen. Tegen 2020 zal naar schatting 45% van het totale budget worden besteed aan digitalisering. Om het meeste uit de investering te halen, is het inhuren van een bureau soms de beste oplossing.Hieronder tonen we enkele van de belangrijkste redenen waarom kleine en middelgrote ondernemingen besluiten een digitaal bureau in te huren.

Niet genoeg tijd

“Ik heb nu geen tijd om met dit probleem om te gaan.” Voor zakendoen is dit de klassieke reactie van veel mensen. Inderdaad, zelfs met alle tijdbesparende tools lijkt er niet genoeg tijd te zijn. Zeker voor kleine bedrijven die altijd veel werk voor de boeg hebben . Daarom moet je selectief zijn en het meest urgente kiezen. We zeggen vaak dat digitale marketing belangrijk is om te groeien, maar het eerst moet je de noodzakelijke dingen op orde krijgen

Online advertentiebeheer kan gemakkelijk een dag per week in beslag nemen. De tijd die aan marketing wordt besteed, zal alleen maar toenemen naarmate het budget toeneemt. Het juiste bureau inschakelen kan je tijd en kosten besparen. Bij dit proces kan Sortlist je zeker van dienst zijn.

Hoe krijg je het beste rendement op je investering?

Voor veel bedrijven zijn de kosten de voornaamste reden waarom ze zelf voor hun digitale advertenties zorgen. Ze vergeten echter dat bureaus kunnen adviseren over hoe ze doelgroepen kunnen aantrekken, hoe ze campagnes kunnen optimaliseren en op andere vlakken het meeste uit hun marketingbudget kunnen halen. Het is meestal veel goedkoper om een ​​bureau jouw eigen digitale advertenties te laten hosten in plaats van dit zelf te moeten doen.

Er zijn veel voorbeelden van bedrijven waarvan de ROI met 250% is gestegen, naast het behalen van hun belangrijkste doelen. Je kunt je niet voorstellen wat een bureau allemaal kan doen zodat jij je beter kunt focussen op andere projecten.

Digitale marketing is niet mijn vakgebied

Een goed bureau zal niet alleen al het mogelijke blijven doen om jouw campagne te optimaliseren, maar het kan je ook helpen bij te blijven met de nieuwste technologieën.Zo hebben mobiele telefoons de afgelopen jaren desktops vervangen. Er worden zelfs meer zoekopdrachten op internet uitgevoerd op smartphones en tablets dan op laptops of desktops. Er zijn echter nog steeds veel bedrijven die geen website hebben die geschikt is voor smartphones. Een bureau met digitale expertise kan je helpen te profiteren van deze verschuiving in consumentengedrag zodat je aan  de top van de marketingcurve kan blijven.

Het werk van de neef van mijn zus is niet professioneel genoeg

Veel bedrijven realiseren zich nu dat digitaal het heden is. Het is daarom noodzakelijk om hun “oude” marketinggewoonten te veranderen en te evolueren. Ze zijn echter soms niet bereid om zoveel geld uit te geven en zoeken vaak naar andere oplossingen.

Ze praten erover in hun omgeving tijdens de gezinsmaaltijden en ze kiezen vaak voor een kennis die toevallig bijvoorbeeld het neefje van de zuster is. Voor het bedrijf is dit een voordeel omdat het veel goedkoper is dan een freelancer of een bureau. Het is echter mogelijk dat zijn prestaties niet voldoen aan de eisen van het bedrijf. Uiteindelijk zul je meer geld hebben uitgegeven dan wanneer je direct gebruik had gemaakt van een bureau.

Marketing en vooral digitale marketing is iets heel specifieks. Je kunt het je niet veroorloven om “gewoon goed” te zijn. Daarom is het, tenzij je echt weet wat je doet, beter om een bureau te gebruiken dat je vertrouwt, in plaats van in het duister te tasten en te riskeren dat je je geloofwaardigheid voor je bedrijf verliest.

close

Krijg toegang tot onze exclusieve content!

email