Klabats (+ 6 reviews) | Sortlist
Klabats cover
Klabats logo

Klabats

claimed-flag
Raalte, Nederland
VOOR EEN CREATIEF CONCEPT DIE HET HART VAN JOUW DOELGROEP RAAKT EN ALTIJD SPRAAKMAKEND IS
KLABATS ๐Ÿ’ฅ Een creatieve explosie aan ideeรซn die sterk genoeg zijn om 'vanzelf' aandacht en impact te genereren bij jouw doelgroep. We creรซren onvergetelijke momenten die in de herinneringen van mensen gegrift blijven staan! Daarbij maken we passende content die jouw doelgroep blijft boeien. Opmerkelijk op een manier die totaal anders is. We weten te raken met humor, verbazing, ontroering of verwondering. Altijd gewaagd en perfect afgestemd op jou en jouw doelgroep! Over hoeveel van jouw campagnes praat jij over 10 jaar nog vol trots?
3 mensen in hun team
Spreekt Nederlands
8 projecten in hun portfolio
Sortlist lid sinds 2025
Opgericht in 2017
1 award gewonnen
4.96/5


Diensten

13 diensten aangeboden door Klabats

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    EEN CREATIEF CONCEPT DIE HET HART VAN JOUW DOELGROEP RAAKT
    Ik zorg voor een creatief concept die passend is bij jouw organisatie maar vooral de doelgroep.

    Ik geloof dat bedrijven alleen met een unieke positionering op de lange termijn herkenbaar kunnen zijn en blijven. Wanneer je dat voegt in passende creatief concept, dan krijg je een duidelijke propositie die veel beter herkent word. Daarop pas je al je content aan. Als creatief marketeer, help ik jou graag met het ontwikkelen van een creatief concept die past bij jouw organisatie en maak ik later de passende content daarbij.

    In relatief korte tijd help ik je aan een succesvol creatief concept. Ook kan ik je helpen bij een eenmalige actie. Unieke en passende ideeรซn en concepten bedenken zit in mijn bloed. Ik wordt gevraagd voor:

    Creatieve concepten die als kapstok dienen voor alle toekomstige (content) uitingen;
    Effectieve marketingcampagnes, van brainstorm tot concept en uitvoering, zowel offline als online;
    Verrassende creatieve content ideeรซn in alle vormen, zoals afbeeldingen, teksten, videoโ€™s en slogans voor off- en online gebruik;
    Guerrilla marketing, PR Stunts, Brand-activations;

    Advies aangaande mediapotentieel en het vergroten van naamsbekendheid en bereik;
    Het is altijd maatwerk. Heb je zelf een case of vraag? Leg โ€˜m mij voor en ik help je graag verder!
    Skills in Content Strategy (4)
    Shareable ContentSocial Content StrategyContent AdvertisingStorytelling
    Projecten in Content Strategy (7)
    Hoe krijg je aandacht voor het stratenmakersvak? - Content Strategy
    Stemhokjes voor de beste bibliotheek van Nederland - Content Strategy
    BMW-Trekhaken - Content Strategy
    PR stunt rondom 1 april - Content Strategy
    Reviews in Content Strategy (4)
    Fabiรซnne Broeze
    Pepijn Jonkman
    Roland Koerhuis
    Heico Booijink
    Klanten in Content Strategy (7)
    GrolschDranken | regional
    Bibliotheek SallandMedia | regional
    ReDITBouw | regional
    BMW-Trekhaken.nlAuto | international

    Meer informatie over Content Strategy


  • Beschrijving
    Wij geloven dat de beste content authentiek en boeiend is. Daarom werken we altijd vanuit een goed concept om samen met jullie het beste verhaal te vertellen op een manier die past bij het merk en de doelgroep.

    Wij hebben in ons netwerk veel creatieve beeldmakers met elk hun expertise, zodat we precies de juiste skills in huis hebben en altijd kunnen schakelen, mocht dat nodig zijn. We voorzien jullie van verleidelijk beeldmateriaal dat de zintuigen prikkelt. Wij bieden de skills, kennis en techniek die campagnes naar het hoogste niveau tillen.
    Skills in Video Productie (7)
    Audiovisual ProductionDrone ShootingStoryboard WritingVideo MarketingVideo EditingVideo ShootingFilmmaking
    Projecten in Video Productie (4)
    Hoe krijg je aandacht voor het stratenmakersvak? - Video Productie
    Een levensgrote kerstkaart - Video Productie
    Activatie en naamsbekendheid nieuwe sportBSO - Video Productie
    Proosten op jouw stad.... - Video Productie
    Klanten in Video Productie (4)
    Booijink VeevoedersVoedsel | national
    SportBSO InOranjeSport | regional
    GrolschDranken | regional
    Klink-NijlandBouw | national

    Meer informatie over Video Productie


  • Beschrijving
    Out of home reclame. Op de plek waar het echte leven zich bevind krijg je ook de echte belevingen. Buitenreclame is dan ook steeds meer geschikt om echte buzz en reuring te creeren. Bijvoorbeeld met Guerillamarketing

    Guerrillamarketing is een marketingtechniek die poogt om met beperkte middelen een groot resultaat te bereiken. Guerrillamarketing is erop gericht om in een zeer korte tijd veel media-aandacht of aandacht van publiek te behalen. Veelal zijn deze kosten een fractie van de kosten die dure campagnes met zich meenemen.

    Omdat het vaak om ludieke acties of een bijzondere stunt gaat, is het bij guerrillamarketing veelal kosteloos om de reclameboodschap te verspreiden. Blogs, radio en televisie zijn bij een goede stunt graag bereid om de campagne te melden als nieuws of curiositeit. Het kost de onderneming niets maar stelt hen wel in staat een groot publiek te bereiken.โ€
    Skills in Outdoor Reclame (4)
    Out Of Home AdvertisingAmbush MarketingStreet MarketingGuerrilla Marketing
    Projecten in Outdoor Reclame (3)
    Hoe krijg je aandacht voor het stratenmakersvak? - Outdoor Reclame
    Stemhokjes voor de beste bibliotheek van Nederland - Outdoor Reclame
    Proosten op jouw stad.... - Outdoor Reclame
    Klanten in Outdoor Reclame (3)
    Klink-NijlandBouw | national
    Bibliotheek SallandMedia | regional
    GrolschDranken | regional

    Meer informatie over Outdoor Reclame


  • Beschrijving
    Goede reclame is reclame waarover 'gratis' veel gepraat wordt. Een PR stunt is bij uitstek hiervoor erg geschikt. Met een PR stunt kun je veel bereik creeeren en naamsbekendheid opbouwen. Wij bedenken creatieve concepten voor PR stunts die het hart van jouw doelgroep raken en die passend zijn bij jouw als organisatie en of merk!
    Skills in Public Relations (PR) (7)
    B2B Public RelationsPR Marketingpublic communicationPR StrategyPublic AffairsPublic RelationsMedia Relations
    Projecten in Public Relations (PR) (6)
    Hoe krijg je aandacht voor het stratenmakersvak? - Public Relations (PR)
    Stemhokjes voor de beste bibliotheek van Nederland - Public Relations (PR)
    PR stunt rondom 1 april - Public Relations (PR)
    Een levensgrote kerstkaart - Public Relations (PR)
    Klanten in Public Relations (PR) (6)
    ReDITBouw | regional
    GrolschDranken | regional
    Bibliotheek SallandMedia | regional
    Klink-NijlandBouw | national

    Meer informatie over Public Relations (PR)


  • Beschrijving
    In de 20 jaar dat ik me met marketing bezig heb gehouden, is dit wellicht mijn allerbelangrijkste inzicht die ik heb opgedaan.

    Data en meten is waardevol, maar ๐™œ๐™ค๐™š๐™™๐™š ๐™ข๐™–๐™ง๐™ ๐™š๐™ฉ๐™ž๐™ฃ๐™œ ๐™๐™ค๐™š๐™›๐™ฉ ๐™ฃ๐™ž๐™š๐™ฉ ๐™–๐™ก๐™ฉ๐™ž๐™Ÿ๐™™ ๐™ข๐™š๐™š๐™ฉ๐™—๐™–๐™–๐™ง ๐™ฉ๐™š ๐™ฏ๐™ž๐™Ÿ๐™ฃ ๐Ÿ˜ฎ

    Iedereen begrijpt hoe belangrijk het is om bij je doelgroep onder de aandacht te komen. Maar laten we eerlijk zijn: CTA's, webformulieren en allerlei campagnes die alleen gericht zijn op directe acties brengen je daar lang niet altijd.

    Meer dan tien jaar lang geloofden we als marketeers dat data en cijfers ons alles konden vertellen over hoe mensen beslissingen nemen. Dat we met spreadsheets konden aantonen wat elke campagne oplevert. Maar tegenwoordig blijkt dit steeds minder effectief.

    Natuurlijk kunnen cijfers nuttig zijn om je strategie aan te scherpen, maar het is geen manier om de รฉchte waarde van je marketing te bewijzen. Zoals Seth Godin treffend zei:
    โ€œThe best way to improve your marketing is to be extreme remarkable like no one else"

    Het wordt tijd om het echt anders te doen. Maak nieuwe plannen voor 2025. Hier zijn een paar hashtag#tips om jouw marketing meer hashtag#krachtig te maken:

    โœ”๏ธ Denk als een creatief mediabedrijf. Succesvolle marketeers zorgen voor continue zichtbaarheid en bouwen een sterk merk op dat mensen onthouden. ๐ŸŽจ Dan moet je perfect weten wie jouw publiek is en hoe je die raakt!
    โœ”๏ธ Zet je publiek daarom altijd op nummer รฉรฉn. Bouw actief aan een betrokken groep mensen die echt iets hebben aan wat je deelt. Doe dit met creativiteit, lef en oog voor wat hen raakt. ๐ŸŽฏโค๏ธ
    โœ”๏ธ Content is alles. Maak het delen van jouw boodschap je prioriteit. Gebruik creatieve manieren om jouw verhaal te verspreiden zonder barriรจres zoals formulieren. Zorg dat erover je gepraat wordt en dat je zichtbaar bent met een consistente, waardevolle boodschap. ๐Ÿ“ขโœจ Dus niet alleen op jouw socials of bestaande kanalen.
    โœ”๏ธ Herzie je strategie. Vertrouw op de kracht van marketing die werkt op lange termijn. Duik in het 'sneeuwbal-effect' van marketing: hoe meer je bouwt, hoe groter de impact wordt. Begrijp het, gebruik het, en maak het een vast onderdeel van je aanpak. โ„๏ธ
    โœ”๏ธ Kijk vooruit. Zie marketing niet als een verzameling losse acties. Bouw voort op wat je eerder hebt neergezet, zodat je werk blijft groeien en bloeien. ๐ŸŒฑ
    โœ”๏ธ Durf je te onderscheiden. Kies een opmerkelijke waarde die passend is en wees creatief in hoe je dit laat zien. Alleen hierdoor kun je รฉcht impact maken. ๐ŸŒŸ
    Te veel focussen op meetbare resultaten werkt verstikkend. Je gaat dingen doen die een grote groep mensen tegenwoordig al doorzien en daardoor eerder afschrikken dan aantrekken.

    ๐ŸŒŸ Stop met hopen dat de juiste mensen komen op CTA. Begin met creativiteit, (opr)echte verhalen en actie om jouw ideale klanten te bereiken.

    Marketing draait niet alleen om wat je meet, maar steeds meer om wat je opbouwt. Laat je creativiteit spreken en maak het verschil! ๐ŸŽจโœจ
    Skills in Marketing (4)
    Communication StrategyMarketing ConsultingRecruitment MarketingAmbient Marketing
    Projecten in Marketing (4)
    Hoe krijg je aandacht voor het stratenmakersvak? - Marketing
    Stemhokjes voor de beste bibliotheek van Nederland - Marketing
    BMW-Trekhaken - Marketing
    Activatie en naamsbekendheid nieuwe sportBSO - Marketing
    Review in Marketing (1)
    Christel Engbers
    Klanten in Marketing (4)
    Klink-NijlandBouw | national
    SportBSO InOranjeSport | regional
    BMW-Trekhaken.nlAuto | international
    Bibliotheek SallandMedia | regional

    Meer informatie over Marketing


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Projecten in Branding & Positionering (2)
    Hoe krijg je aandacht voor het stratenmakersvak? - Branding & Positionering
    Activatie en naamsbekendheid nieuwe sportBSO - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (2)
    SportBSO InOranjeSport | regional
    Klink-NijlandBouw | national

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    In de 20 jaar dat ik me met marketing bezig heb gehouden, is dit wellicht mijn allerbelangrijkste inzicht die ik heb opgedaan.

    Data en meten is waardevol, maar ๐™œ๐™ค๐™š๐™™๐™š ๐™ข๐™–๐™ง๐™ ๐™š๐™ฉ๐™ž๐™ฃ๐™œ ๐™๐™ค๐™š๐™›๐™ฉ ๐™ฃ๐™ž๐™š๐™ฉ ๐™–๐™ก๐™ฉ๐™ž๐™Ÿ๐™™ ๐™ข๐™š๐™š๐™ฉ๐™—๐™–๐™–๐™ง ๐™ฉ๐™š ๐™ฏ๐™ž๐™Ÿ๐™ฃ ๐Ÿ˜ฎ

    Iedereen begrijpt hoe belangrijk het is om bij je doelgroep onder de aandacht te komen. Maar laten we eerlijk zijn: CTA's, webformulieren en allerlei campagnes die alleen gericht zijn op directe acties brengen je daar lang niet altijd.

    Meer dan tien jaar lang geloofden we als marketeers dat data en cijfers ons alles konden vertellen over hoe mensen beslissingen nemen. Dat we met spreadsheets konden aantonen wat elke campagne oplevert. Maar tegenwoordig blijkt dit steeds minder effectief.

    Natuurlijk kunnen cijfers nuttig zijn om je strategie aan te scherpen, maar het is geen manier om de รฉchte waarde van je marketing te bewijzen. Zoals Seth Godin treffend zei:
    โ€œThe best way to improve your marketing is to be extreme remarkable like no one else"

    Het wordt tijd om het echt anders te doen. Maak nieuwe plannen voor 2025. Hier zijn een paar hashtag#tips om jouw marketing meer hashtag#krachtig te maken:

    โœ”๏ธ Denk als een creatief mediabedrijf. Succesvolle marketeers zorgen voor continue zichtbaarheid en bouwen een sterk merk op dat mensen onthouden. ๐ŸŽจ Dan moet je perfect weten wie jouw publiek is en hoe je die raakt!
    โœ”๏ธ Zet je publiek daarom altijd op nummer รฉรฉn. Bouw actief aan een betrokken groep mensen die echt iets hebben aan wat je deelt. Doe dit met creativiteit, lef en oog voor wat hen raakt. ๐ŸŽฏโค๏ธ
    โœ”๏ธ Content is alles. Maak het delen van jouw boodschap je prioriteit. Gebruik creatieve manieren om jouw verhaal te verspreiden zonder barriรจres zoals formulieren. Zorg dat erover je gepraat wordt en dat je zichtbaar bent met een consistente, waardevolle boodschap. ๐Ÿ“ขโœจ Dus niet alleen op jouw socials of bestaande kanalen.
    โœ”๏ธ Herzie je strategie. Vertrouw op de kracht van marketing die werkt op lange termijn. Duik in het 'sneeuwbal-effect' van marketing: hoe meer je bouwt, hoe groter de impact wordt. Begrijp het, gebruik het, en maak het een vast onderdeel van je aanpak. โ„๏ธ
    โœ”๏ธ Kijk vooruit. Zie marketing niet als een verzameling losse acties. Bouw voort op wat je eerder hebt neergezet, zodat je werk blijft groeien en bloeien. ๐ŸŒฑ
    โœ”๏ธ Durf je te onderscheiden. Kies een opmerkelijke waarde die passend is en wees creatief in hoe je dit laat zien. Alleen hierdoor kun je รฉcht impact maken. ๐ŸŒŸ
    Te veel focussen op meetbare resultaten werkt verstikkend. Je gaat dingen doen die een grote groep mensen tegenwoordig al doorzien en daardoor eerder afschrikken dan aantrekken.

    ๐ŸŒŸ Stop met hopen dat de juiste mensen komen op CTA. Begin met creativiteit, (opr)echte verhalen en actie om jouw ideale klanten te bereiken.

    Marketing draait niet alleen om wat je meet, maar steeds meer om wat je opbouwt. Laat je creativiteit spreken en maak het verschil! ๐ŸŽจโœจ
    Skills in Social media (6)
    Social Media PlanningSocial Media MarketingSocial Media ManagementSocial Media ContentSocial Media GrowthSocial Media Monitoring
    Projecten in Social media (4)
    Stemhokjes voor de beste bibliotheek van Nederland - Social media
    PR stunt rondom 1 april - Social media
    Een levensgrote kerstkaart - Social media
    Activatie en naamsbekendheid nieuwe sportBSO - Social media
    Klanten in Social media (4)
    Booijink VeevoedersVoedsel | national
    ReDITBouw | regional
    SportBSO InOranjeSport | regional
    Bibliotheek SallandMedia | regional

    Meer informatie over Social media


  • Beschrijving
    Soms is een uniek evenement bedenken de beste manier om met je doelgroep in contact te komen! Meer weten?
    Skills in Evenement (5)
    Public EventPress EventsEvent PlanningEvent MarketingPR Events
    Project in Evenement (1)
    Een levensgrote kerstkaart - Evenement
    Klant in Evenement (1)
    Booijink VeevoedersVoedsel | national

    Meer informatie over Evenement


  • Beschrijving
    In de 20 jaar dat ik me met marketing bezig heb gehouden, is dit wellicht mijn allerbelangrijkste inzicht die ik heb opgedaan.

    Data en meten is waardevol, maar ๐™œ๐™ค๐™š๐™™๐™š ๐™ข๐™–๐™ง๐™ ๐™š๐™ฉ๐™ž๐™ฃ๐™œ ๐™๐™ค๐™š๐™›๐™ฉ ๐™ฃ๐™ž๐™š๐™ฉ ๐™–๐™ก๐™ฉ๐™ž๐™Ÿ๐™™ ๐™ข๐™š๐™š๐™ฉ๐™—๐™–๐™–๐™ง ๐™ฉ๐™š ๐™ฏ๐™ž๐™Ÿ๐™ฃ ๐Ÿ˜ฎ

    Iedereen begrijpt hoe belangrijk het is om bij je doelgroep onder de aandacht te komen. Maar laten we eerlijk zijn: CTA's, webformulieren en allerlei campagnes die alleen gericht zijn op directe acties brengen je daar lang niet altijd.

    Meer dan tien jaar lang geloofden we als marketeers dat data en cijfers ons alles konden vertellen over hoe mensen beslissingen nemen. Dat we met spreadsheets konden aantonen wat elke campagne oplevert. Maar tegenwoordig blijkt dit steeds minder effectief.

    Natuurlijk kunnen cijfers nuttig zijn om je strategie aan te scherpen, maar het is geen manier om de รฉchte waarde van je marketing te bewijzen. Zoals Seth Godin treffend zei:
    โ€œThe best way to improve your marketing is to be extreme remarkable like no one else"

    Het wordt tijd om het echt anders te doen. Maak nieuwe plannen voor 2025. Hier zijn een paar hashtag#tips om jouw marketing meer hashtag#krachtig te maken:

    โœ”๏ธ Denk als een creatief mediabedrijf. Succesvolle marketeers zorgen voor continue zichtbaarheid en bouwen een sterk merk op dat mensen onthouden. ๐ŸŽจ Dan moet je perfect weten wie jouw publiek is en hoe je die raakt!
    โœ”๏ธ Zet je publiek daarom altijd op nummer รฉรฉn. Bouw actief aan een betrokken groep mensen die echt iets hebben aan wat je deelt. Doe dit met creativiteit, lef en oog voor wat hen raakt. ๐ŸŽฏโค๏ธ
    โœ”๏ธ Content is alles. Maak het delen van jouw boodschap je prioriteit. Gebruik creatieve manieren om jouw verhaal te verspreiden zonder barriรจres zoals formulieren. Zorg dat erover je gepraat wordt en dat je zichtbaar bent met een consistente, waardevolle boodschap. ๐Ÿ“ขโœจ Dus niet alleen op jouw socials of bestaande kanalen.
    โœ”๏ธ Herzie je strategie. Vertrouw op de kracht van marketing die werkt op lange termijn. Duik in het 'sneeuwbal-effect' van marketing: hoe meer je bouwt, hoe groter de impact wordt. Begrijp het, gebruik het, en maak het een vast onderdeel van je aanpak. โ„๏ธ
    โœ”๏ธ Kijk vooruit. Zie marketing niet als een verzameling losse acties. Bouw voort op wat je eerder hebt neergezet, zodat je werk blijft groeien en bloeien. ๐ŸŒฑ
    โœ”๏ธ Durf je te onderscheiden. Kies een opmerkelijke waarde die passend is en wees creatief in hoe je dit laat zien. Alleen hierdoor kun je รฉcht impact maken. ๐ŸŒŸ
    Te veel focussen op meetbare resultaten werkt verstikkend. Je gaat dingen doen die een grote groep mensen tegenwoordig al doorzien en daardoor eerder afschrikken dan aantrekken.

    ๐ŸŒŸ Stop met hopen dat de juiste mensen komen op CTA. Begin met creativiteit, (opr)echte verhalen en actie om jouw ideale klanten te bereiken.

    Marketing draait niet alleen om wat je meet, maar steeds meer om wat je opbouwt. Laat je creativiteit spreken en maak het verschil! ๐ŸŽจโœจ
    Skills in Media Planning (2)
    Media StrategyStrategic Planning
    Projecten in Media Planning (5)
    Hoe krijg je aandacht voor het stratenmakersvak? - Media Planning
    Stemhokjes voor de beste bibliotheek van Nederland - Media Planning
    BMW-Trekhaken - Media Planning
    PR stunt rondom 1 april - Media Planning
    Klanten in Media Planning (5)
    BMW-Trekhaken.nlAuto | international
    Bibliotheek SallandMedia | regional
    Klink-NijlandBouw | national
    Booijink VeevoedersVoedsel | national

    Meer informatie over Media Planning


  • Beschrijving
    De mooiste designs gemaakt door een netwerk van de beste vormgevers van Oost Nederland. Altijd passend bij jou, jouw campagne en jouw doelgroep
    Skills in Ontwerp (6)
    Logo Graphic DesignVisual DesignCorporate DesignCreative DesignConceptual DesignLogo Design
    Project in Ontwerp (1)
    Hoe krijg je aandacht voor het stratenmakersvak? - Ontwerp
    Klant in Ontwerp (1)
    Klink-NijlandBouw | national

    Meer informatie over Ontwerp

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Klabats om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Team

3 leden in Klabats's team

Klabats cover
VerhaalOude marketing werkt niet meer. Authentiek zijn op een opvallende manier is de enige manier om je te onderscheiden. Op basis van die visie werk ik voor diverse organisaties aan creatieve concepten die het hart van hun gewenste doelgroep raken!
Neem gemakkelijk contact op met Klabats's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Klabats heeft 1 award gewonnen

Nominatie Werf& Awards van 20232023-9-1Employer Branding


Reviews

Reviews

4.96/5
(6 reviews)
FB
Fabiรซnne BroezeHub Manager bij Futuretechsalland
ServiceContent Strategy
SectorNon-profit
Team201 - 500
5/5
Begroting
Kwaliteit
Plan
Samenwerking

Wat was het doel van de samenwerking?Het opzetten van een duidelijke marketing strategie

Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Goede communicatie, laagdrempeligheid en oprechtheid

Fabiรซnne Broeze beveelt dit bureau aan


ServiceContent Strategy
SectorNon-profit
Team201 - 500

HB
Heico BooijinkCOO bij Pan Oston
ServiceContent Strategy
SectorRetail
Team201 - 500
5/5
Begroting
Kwaliteit
Plan
Samenwerking

Wat was het doel van de samenwerking?Meedenken hoe we meer naamsbekendheid op konden bouwen bij de inwoners in de regio Salland

Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?De creatieve ideeรซn die meteen een andere invalshoek gaven dan we van andere bureau's en marketeers gewend waren!

Heico Booijink beveelt dit bureau aan


ServiceContent Strategy
SectorRetail
Team201 - 500

CE
Christel EngbersOperationeel Directeur bij OZO
ServiceMarketing
SectorE-commerce
Team11 - 50
5/5
Begroting
Kwaliteit
Plan
Samenwerking

Wat was het doel van de samenwerking?Er moest een nieuw marketingproces worden ingericht bij OZO

Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Gerben kwam in het begin vaak bij ons op kantoor. Daardoor leerde hij perfect het bedrijf en de struggles kennen. Dat was fijn!

Christel Engbers beveelt dit bureau aan


ServiceMarketing
SectorE-commerce
Team11 - 50

Gewerkt met Klabats?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen

Contact

Contact gegevens van Klabats

Details


  • HoofdkantoorVelduil 63, Raalte, Netherlands