Klabats
Diensten
13 diensten aangeboden door Klabats
Beschrijving EEN CREATIEF CONCEPT DIE HET HART VAN JOUW DOELGROEP RAAKT
Ik zorg voor een creatief concept die passend is bij jouw organisatie maar vooral de doelgroep.
Ik geloof dat bedrijven alleen met een unieke positionering op de lange termijn herkenbaar kunnen zijn en blijven. Wanneer je dat voegt in passende creatief concept, dan krijg je een duidelijke propositie die veel beter herkent word. Daarop pas je al je content aan. Als creatief marketeer, help ik jou graag met het ontwikkelen van een creatief concept die past bij jouw organisatie en maak ik later de passende content daarbij.
In relatief korte tijd help ik je aan een succesvol creatief concept. Ook kan ik je helpen bij een eenmalige actie. Unieke en passende ideeรซn en concepten bedenken zit in mijn bloed. Ik wordt gevraagd voor:
Creatieve concepten die als kapstok dienen voor alle toekomstige (content) uitingen;
Effectieve marketingcampagnes, van brainstorm tot concept en uitvoering, zowel offline als online;
Verrassende creatieve content ideeรซn in alle vormen, zoals afbeeldingen, teksten, videoโs en slogans voor off- en online gebruik;
Guerrilla marketing, PR Stunts, Brand-activations;
Advies aangaande mediapotentieel en het vergroten van naamsbekendheid en bereik;
Het is altijd maatwerk. Heb je zelf een case of vraag? Leg โm mij voor en ik help je graag verder!Skills in Content Strategy (4) Shareable ContentSocial Content StrategyContent AdvertisingStorytellingProjecten in Content Strategy (7) Reviews in Content Strategy (4) Fabiรซnne BroezePepijn JonkmanRoland KoerhuisHeico BooijinkKlanten in Content Strategy (7) GrolschDranken | regionalBibliotheek SallandMedia | regionalReDITBouw | regionalBMW-Trekhaken.nlAuto | international
Meer informatie over Content StrategyBeschrijving Wij geloven dat de beste content authentiek en boeiend is. Daarom werken we altijd vanuit een goed concept om samen met jullie het beste verhaal te vertellen op een manier die past bij het merk en de doelgroep.
Wij hebben in ons netwerk veel creatieve beeldmakers met elk hun expertise, zodat we precies de juiste skills in huis hebben en altijd kunnen schakelen, mocht dat nodig zijn. We voorzien jullie van verleidelijk beeldmateriaal dat de zintuigen prikkelt. Wij bieden de skills, kennis en techniek die campagnes naar het hoogste niveau tillen.Skills in Video Productie (7) Audiovisual ProductionDrone ShootingStoryboard WritingVideo MarketingVideo EditingVideo ShootingFilmmakingProjecten in Video Productie (4) Klanten in Video Productie (4) Booijink VeevoedersVoedsel | nationalSportBSO InOranjeSport | regionalGrolschDranken | regionalKlink-NijlandBouw | national
Meer informatie over Video ProductieBeschrijving Out of home reclame. Op de plek waar het echte leven zich bevind krijg je ook de echte belevingen. Buitenreclame is dan ook steeds meer geschikt om echte buzz en reuring te creeren. Bijvoorbeeld met Guerillamarketing
Guerrillamarketing is een marketingtechniek die poogt om met beperkte middelen een groot resultaat te bereiken. Guerrillamarketing is erop gericht om in een zeer korte tijd veel media-aandacht of aandacht van publiek te behalen. Veelal zijn deze kosten een fractie van de kosten die dure campagnes met zich meenemen.
Omdat het vaak om ludieke acties of een bijzondere stunt gaat, is het bij guerrillamarketing veelal kosteloos om de reclameboodschap te verspreiden. Blogs, radio en televisie zijn bij een goede stunt graag bereid om de campagne te melden als nieuws of curiositeit. Het kost de onderneming niets maar stelt hen wel in staat een groot publiek te bereiken.โSkills in Outdoor Reclame (4) Out Of Home AdvertisingAmbush MarketingStreet MarketingGuerrilla MarketingProjecten in Outdoor Reclame (3) Klanten in Outdoor Reclame (3) Klink-NijlandBouw | nationalBibliotheek SallandMedia | regionalGrolschDranken | regional
Meer informatie over Outdoor ReclameBeschrijving Goede reclame is reclame waarover 'gratis' veel gepraat wordt. Een PR stunt is bij uitstek hiervoor erg geschikt. Met een PR stunt kun je veel bereik creeeren en naamsbekendheid opbouwen. Wij bedenken creatieve concepten voor PR stunts die het hart van jouw doelgroep raken en die passend zijn bij jouw als organisatie en of merk!Skills in Public Relations (PR) (7) B2B Public RelationsPR Marketingpublic communicationPR StrategyPublic AffairsPublic RelationsMedia RelationsProjecten in Public Relations (PR) (6) Klanten in Public Relations (PR) (6) ReDITBouw | regionalGrolschDranken | regionalBibliotheek SallandMedia | regionalKlink-NijlandBouw | national
Meer informatie over Public Relations (PR)Beschrijving In de 20 jaar dat ik me met marketing bezig heb gehouden, is dit wellicht mijn allerbelangrijkste inzicht die ik heb opgedaan.
Data en meten is waardevol, maar ๐๐ค๐๐๐ ๐ข๐๐ง๐ ๐๐ฉ๐๐ฃ๐ ๐๐ค๐๐๐ฉ ๐ฃ๐๐๐ฉ ๐๐ก๐ฉ๐๐๐ ๐ข๐๐๐ฉ๐๐๐๐ง ๐ฉ๐ ๐ฏ๐๐๐ฃ ๐ฎ
Iedereen begrijpt hoe belangrijk het is om bij je doelgroep onder de aandacht te komen. Maar laten we eerlijk zijn: CTA's, webformulieren en allerlei campagnes die alleen gericht zijn op directe acties brengen je daar lang niet altijd.
Meer dan tien jaar lang geloofden we als marketeers dat data en cijfers ons alles konden vertellen over hoe mensen beslissingen nemen. Dat we met spreadsheets konden aantonen wat elke campagne oplevert. Maar tegenwoordig blijkt dit steeds minder effectief.
Natuurlijk kunnen cijfers nuttig zijn om je strategie aan te scherpen, maar het is geen manier om de รฉchte waarde van je marketing te bewijzen. Zoals Seth Godin treffend zei:
โThe best way to improve your marketing is to be extreme remarkable like no one else"
Het wordt tijd om het echt anders te doen. Maak nieuwe plannen voor 2025. Hier zijn een paar hashtag#tips om jouw marketing meer hashtag#krachtig te maken:
โ๏ธ Denk als een creatief mediabedrijf. Succesvolle marketeers zorgen voor continue zichtbaarheid en bouwen een sterk merk op dat mensen onthouden. ๐จ Dan moet je perfect weten wie jouw publiek is en hoe je die raakt!
โ๏ธ Zet je publiek daarom altijd op nummer รฉรฉn. Bouw actief aan een betrokken groep mensen die echt iets hebben aan wat je deelt. Doe dit met creativiteit, lef en oog voor wat hen raakt. ๐ฏโค๏ธ
โ๏ธ Content is alles. Maak het delen van jouw boodschap je prioriteit. Gebruik creatieve manieren om jouw verhaal te verspreiden zonder barriรจres zoals formulieren. Zorg dat erover je gepraat wordt en dat je zichtbaar bent met een consistente, waardevolle boodschap. ๐ขโจ Dus niet alleen op jouw socials of bestaande kanalen.
โ๏ธ Herzie je strategie. Vertrouw op de kracht van marketing die werkt op lange termijn. Duik in het 'sneeuwbal-effect' van marketing: hoe meer je bouwt, hoe groter de impact wordt. Begrijp het, gebruik het, en maak het een vast onderdeel van je aanpak. โ๏ธ
โ๏ธ Kijk vooruit. Zie marketing niet als een verzameling losse acties. Bouw voort op wat je eerder hebt neergezet, zodat je werk blijft groeien en bloeien. ๐ฑ
โ๏ธ Durf je te onderscheiden. Kies een opmerkelijke waarde die passend is en wees creatief in hoe je dit laat zien. Alleen hierdoor kun je รฉcht impact maken. ๐
Te veel focussen op meetbare resultaten werkt verstikkend. Je gaat dingen doen die een grote groep mensen tegenwoordig al doorzien en daardoor eerder afschrikken dan aantrekken.
๐ Stop met hopen dat de juiste mensen komen op CTA. Begin met creativiteit, (opr)echte verhalen en actie om jouw ideale klanten te bereiken.
Marketing draait niet alleen om wat je meet, maar steeds meer om wat je opbouwt. Laat je creativiteit spreken en maak het verschil! ๐จโจSkills in Marketing (4) Communication StrategyMarketing ConsultingRecruitment MarketingAmbient MarketingProjecten in Marketing (4) Review in Marketing (1) Christel EngbersKlanten in Marketing (4) Klink-NijlandBouw | nationalSportBSO InOranjeSport | regionalBMW-Trekhaken.nlAuto | internationalBibliotheek SallandMedia | regional
Meer informatie over MarketingBeschrijving Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Projecten in Branding & Positionering (2) Klanten in Branding & Positionering (2) SportBSO InOranjeSport | regionalKlink-NijlandBouw | national
Meer informatie over Branding & PositioneringBeschrijving In de 20 jaar dat ik me met marketing bezig heb gehouden, is dit wellicht mijn allerbelangrijkste inzicht die ik heb opgedaan.
Data en meten is waardevol, maar ๐๐ค๐๐๐ ๐ข๐๐ง๐ ๐๐ฉ๐๐ฃ๐ ๐๐ค๐๐๐ฉ ๐ฃ๐๐๐ฉ ๐๐ก๐ฉ๐๐๐ ๐ข๐๐๐ฉ๐๐๐๐ง ๐ฉ๐ ๐ฏ๐๐๐ฃ ๐ฎ
Iedereen begrijpt hoe belangrijk het is om bij je doelgroep onder de aandacht te komen. Maar laten we eerlijk zijn: CTA's, webformulieren en allerlei campagnes die alleen gericht zijn op directe acties brengen je daar lang niet altijd.
Meer dan tien jaar lang geloofden we als marketeers dat data en cijfers ons alles konden vertellen over hoe mensen beslissingen nemen. Dat we met spreadsheets konden aantonen wat elke campagne oplevert. Maar tegenwoordig blijkt dit steeds minder effectief.
Natuurlijk kunnen cijfers nuttig zijn om je strategie aan te scherpen, maar het is geen manier om de รฉchte waarde van je marketing te bewijzen. Zoals Seth Godin treffend zei:
โThe best way to improve your marketing is to be extreme remarkable like no one else"
Het wordt tijd om het echt anders te doen. Maak nieuwe plannen voor 2025. Hier zijn een paar hashtag#tips om jouw marketing meer hashtag#krachtig te maken:
โ๏ธ Denk als een creatief mediabedrijf. Succesvolle marketeers zorgen voor continue zichtbaarheid en bouwen een sterk merk op dat mensen onthouden. ๐จ Dan moet je perfect weten wie jouw publiek is en hoe je die raakt!
โ๏ธ Zet je publiek daarom altijd op nummer รฉรฉn. Bouw actief aan een betrokken groep mensen die echt iets hebben aan wat je deelt. Doe dit met creativiteit, lef en oog voor wat hen raakt. ๐ฏโค๏ธ
โ๏ธ Content is alles. Maak het delen van jouw boodschap je prioriteit. Gebruik creatieve manieren om jouw verhaal te verspreiden zonder barriรจres zoals formulieren. Zorg dat erover je gepraat wordt en dat je zichtbaar bent met een consistente, waardevolle boodschap. ๐ขโจ Dus niet alleen op jouw socials of bestaande kanalen.
โ๏ธ Herzie je strategie. Vertrouw op de kracht van marketing die werkt op lange termijn. Duik in het 'sneeuwbal-effect' van marketing: hoe meer je bouwt, hoe groter de impact wordt. Begrijp het, gebruik het, en maak het een vast onderdeel van je aanpak. โ๏ธ
โ๏ธ Kijk vooruit. Zie marketing niet als een verzameling losse acties. Bouw voort op wat je eerder hebt neergezet, zodat je werk blijft groeien en bloeien. ๐ฑ
โ๏ธ Durf je te onderscheiden. Kies een opmerkelijke waarde die passend is en wees creatief in hoe je dit laat zien. Alleen hierdoor kun je รฉcht impact maken. ๐
Te veel focussen op meetbare resultaten werkt verstikkend. Je gaat dingen doen die een grote groep mensen tegenwoordig al doorzien en daardoor eerder afschrikken dan aantrekken.
๐ Stop met hopen dat de juiste mensen komen op CTA. Begin met creativiteit, (opr)echte verhalen en actie om jouw ideale klanten te bereiken.
Marketing draait niet alleen om wat je meet, maar steeds meer om wat je opbouwt. Laat je creativiteit spreken en maak het verschil! ๐จโจSkills in Social media (6) Social Media PlanningSocial Media MarketingSocial Media ManagementSocial Media ContentSocial Media GrowthSocial Media MonitoringProjecten in Social media (4) Klanten in Social media (4) Booijink VeevoedersVoedsel | nationalReDITBouw | regionalSportBSO InOranjeSport | regionalBibliotheek SallandMedia | regional
Meer informatie over Social mediaBeschrijving Soms is een uniek evenement bedenken de beste manier om met je doelgroep in contact te komen! Meer weten?Skills in Evenement (5) Public EventPress EventsEvent PlanningEvent MarketingPR EventsProject in Evenement (1) Klant in Evenement (1) Booijink VeevoedersVoedsel | national
Meer informatie over EvenementBeschrijving In de 20 jaar dat ik me met marketing bezig heb gehouden, is dit wellicht mijn allerbelangrijkste inzicht die ik heb opgedaan.
Data en meten is waardevol, maar ๐๐ค๐๐๐ ๐ข๐๐ง๐ ๐๐ฉ๐๐ฃ๐ ๐๐ค๐๐๐ฉ ๐ฃ๐๐๐ฉ ๐๐ก๐ฉ๐๐๐ ๐ข๐๐๐ฉ๐๐๐๐ง ๐ฉ๐ ๐ฏ๐๐๐ฃ ๐ฎ
Iedereen begrijpt hoe belangrijk het is om bij je doelgroep onder de aandacht te komen. Maar laten we eerlijk zijn: CTA's, webformulieren en allerlei campagnes die alleen gericht zijn op directe acties brengen je daar lang niet altijd.
Meer dan tien jaar lang geloofden we als marketeers dat data en cijfers ons alles konden vertellen over hoe mensen beslissingen nemen. Dat we met spreadsheets konden aantonen wat elke campagne oplevert. Maar tegenwoordig blijkt dit steeds minder effectief.
Natuurlijk kunnen cijfers nuttig zijn om je strategie aan te scherpen, maar het is geen manier om de รฉchte waarde van je marketing te bewijzen. Zoals Seth Godin treffend zei:
โThe best way to improve your marketing is to be extreme remarkable like no one else"
Het wordt tijd om het echt anders te doen. Maak nieuwe plannen voor 2025. Hier zijn een paar hashtag#tips om jouw marketing meer hashtag#krachtig te maken:
โ๏ธ Denk als een creatief mediabedrijf. Succesvolle marketeers zorgen voor continue zichtbaarheid en bouwen een sterk merk op dat mensen onthouden. ๐จ Dan moet je perfect weten wie jouw publiek is en hoe je die raakt!
โ๏ธ Zet je publiek daarom altijd op nummer รฉรฉn. Bouw actief aan een betrokken groep mensen die echt iets hebben aan wat je deelt. Doe dit met creativiteit, lef en oog voor wat hen raakt. ๐ฏโค๏ธ
โ๏ธ Content is alles. Maak het delen van jouw boodschap je prioriteit. Gebruik creatieve manieren om jouw verhaal te verspreiden zonder barriรจres zoals formulieren. Zorg dat erover je gepraat wordt en dat je zichtbaar bent met een consistente, waardevolle boodschap. ๐ขโจ Dus niet alleen op jouw socials of bestaande kanalen.
โ๏ธ Herzie je strategie. Vertrouw op de kracht van marketing die werkt op lange termijn. Duik in het 'sneeuwbal-effect' van marketing: hoe meer je bouwt, hoe groter de impact wordt. Begrijp het, gebruik het, en maak het een vast onderdeel van je aanpak. โ๏ธ
โ๏ธ Kijk vooruit. Zie marketing niet als een verzameling losse acties. Bouw voort op wat je eerder hebt neergezet, zodat je werk blijft groeien en bloeien. ๐ฑ
โ๏ธ Durf je te onderscheiden. Kies een opmerkelijke waarde die passend is en wees creatief in hoe je dit laat zien. Alleen hierdoor kun je รฉcht impact maken. ๐
Te veel focussen op meetbare resultaten werkt verstikkend. Je gaat dingen doen die een grote groep mensen tegenwoordig al doorzien en daardoor eerder afschrikken dan aantrekken.
๐ Stop met hopen dat de juiste mensen komen op CTA. Begin met creativiteit, (opr)echte verhalen en actie om jouw ideale klanten te bereiken.
Marketing draait niet alleen om wat je meet, maar steeds meer om wat je opbouwt. Laat je creativiteit spreken en maak het verschil! ๐จโจSkills in Media Planning (2) Media StrategyStrategic PlanningProjecten in Media Planning (5) Klanten in Media Planning (5) BMW-Trekhaken.nlAuto | internationalBibliotheek SallandMedia | regionalKlink-NijlandBouw | nationalBooijink VeevoedersVoedsel | national
Meer informatie over Media PlanningBeschrijving De mooiste designs gemaakt door een netwerk van de beste vormgevers van Oost Nederland. Altijd passend bij jou, jouw campagne en jouw doelgroepSkills in Ontwerp (6) Logo Graphic DesignVisual DesignCorporate DesignCreative DesignConceptual DesignLogo DesignProject in Ontwerp (1) Klant in Ontwerp (1) Klink-NijlandBouw | national
Meer informatie over Ontwerp
Team
3 leden in Klabats's team
Prijzen
Klabats heeft 1 award gewonnen
Reviews
Reviews
Wat was het doel van de samenwerking?Het opzetten van een duidelijke marketing strategie
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Goede communicatie, laagdrempeligheid en oprechtheid
Fabiรซnne Broeze beveelt dit bureau aan
Wat was het doel van de samenwerking?Meedenken hoe we meer naamsbekendheid op konden bouwen bij de inwoners in de regio Salland
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?De creatieve ideeรซn die meteen een andere invalshoek gaven dan we van andere bureau's en marketeers gewend waren!
Heico Booijink beveelt dit bureau aan
Wat was het doel van de samenwerking?Er moest een nieuw marketingproces worden ingericht bij OZO
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?Gerben kwam in het begin vaak bij ons op kantoor. Daardoor leerde hij perfect het bedrijf en de struggles kennen. Dat was fijn!
Christel Engbers beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Contact
Contact gegevens van Klabats
Details
- HoofdkantoorVelduil 63, Raalte, Netherlands
- Ontdek
- Krijg advies
- Hoe het werkt
- Prijzen
- Kom op de lijst te staan
- Blog
- Data Hub
- Hulp en ondersteuning
- Over
- Contact opnemen met
- Jobs
- 2025 ยฉ Sortlistย -ย
- Alle rechten voorbehoudenย -ย
- Voorwaardenย -ย
- Privacybeleid