FNKE, Arnhem | Sortlist
Sortlist
FNKE cover
FNKE logo

FNKE

verified-flag
Arnhem, Nederland
PR-bureau FNKE: data-gedreven PR FNKE is een PR-bureau met jaren ervaring op het gebied van geïntegreerde campagnes, activaties, merk- en productintroducties en content marketing. Wij zijn PR opnieuw aan het uitvinden omdat wij weten dat het anders kan. Traditioneel maken PR-bureaus beslissingen op basis van intuïtie, ervaring en hun netwerk. De strategie is vaak: idee, persbericht, nabellen, publicaties, activatie, einde campagne. FNKE werkt ook met intuïtie, ervaring en een groot netwerk maar wij nemen beslissingen gebaseerd op data. Het resultaat? Data-gedreven PR: dat zijn campagnes met een stevig fundament en dus een grotere kans op succes. Ook geen ellenlange strategieën maar hands-on, agile plannen waarmee direct gewerkt kan worden. Hoe dat precies in zijn werk gaat, lees je uiteraard op ons blog. Daar schrijven we over wat wij meemaken, zien en vinden van ons vak. Diensten https://www.fnke.nl/wat-doet-fnke/ Blog https://www.fnke.nl/blog Cases https://www.fnke.nl/cases 
5 mensen in hun team
Spreekt Engels, Nederlands
1 project in hun portfolio
Werkt op afstand over de hele wereld
Sortlist lid sinds 2018
Opgericht in 2015
Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven

Diensten

7 diensten aangeboden door FNKE

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Bij FNKE geloven we in de kracht van geïntegreerde campagnes. Met een crossmediale campagne kun je optimaal gebruik maken van de sterkste punten van verschillende media. Als data-gedreven PR-bureau vinden we het belangrijk om cijfers en cases als input voor campagnes te gebruiken. Met data weten we de relevante doelgroepen te vinden. Om die te bereiken gaan we relaties aan met pers, bloggers en influencers die aansluiten bij jouw merk. Wij activeren de doelgroep met toffe evenementen en bereiken hen met publicaties in hun favoriete media: van blogs tot print en social tot reviews.

    Data-gedreven PR
    Voor wij aan de strategie beginnen, toetsen we de uitkomsten van de kick-off, doelstellingen en de doelgroepen aan de beschikbare data. We kijken naar openbare bronnen zoals het CBS, naar gegevens uit Google Analytics, onze monitoring en elke andere, relevante bron die wij kunnen vinden of krijgen. Klopt het wel wat we samen hebben bedacht of willen? Dat is data-gedreven PR.

    We verdiepen ons in de markt, merk en doelgroep en zoeken in de data naar relevante campagnehaakjes. Hiervoor combineren we de data met onze intuïtie, creativiteit en ervaring. Cijfers en modellen zijn geweldig interessant maar de menselijke inbreng is nog altijd nodig.

    Welke onderwerpen spelen rondom de productgroep of dienst? Wat zijn de thema’s van die onderwerpen? Wie zijn de auteurs? Al deze informatie nemen wij mee in de strategie.


    Met sterke content die authentiek is en de doelgroep raakt is wat wij creëren en uitvoeren als geïntegreerde campagne. We zorgen ervoor dat de boodschap op elk platform consistent is. Dat is één van de redenen waarom wij een samenwerking starten met een kick-off. Tijdens deze kick-off leggen we de doelstellingen, tone-of-voice en key results voor de campagne(s) vast. De uitkomst van deze sessie wordt uitgewerkt tot een tactisch en operationeel PR-plan met als resultaat gestroomlijnde campagnes.

    All mixed up: vier routes
    Met een geïntegreerde aanpak bereiken we de juiste doelgroep(en) via vier routes:

    Earned: Via magazines, kranten en online kanalen. Door het schrijven van persberichten met een specifieke, doelgroepgerichte insteek, weten wij onze mediarelaties te inspireren. Het resultaat is free publicity via media en influencers.
    Owned: Door de inzet van het belangrijkste eigen kanaal: de website met blog.
    Rented: Social media, zoals Facebook en Instagram. Ambassadeurs en influencers spelen hierbij een belangrijke rol.
    Paid: Om een specifieke doelgroep op een specifiek moment te bereiken, met een zelf bepaalde boodschap zetten wij Paid in.
    Ben je benieuwd wie die klanten zijn waarvoor wij werken? Kijk dan bij onze klanten.
    Skills in Public Relations (PR) (6)
    Data AnalyticsSocial Media ReportingDataInboundData-Driven Digital MarketingGoogle Analytics
    Project in Public Relations (PR) (1)
    Marketing PR - Public Relations (PR)
    Klant in Public Relations (PR) (1)
    SodastreamConsumer Electronics | international

    Meer informatie over Public Relations (PR)


  • Beschrijving
    PR-bureaus vertellen van oudsher al verhalen van merken en over producten. Daarom is contentmarketing een vast onderdeel van onze PR-campagnes.

    Content, in welke vorm dan ook, moet voorzien in een behoefte en moet beklijven. Contentmarketing bestaat uit het maken en delen van waardevolle, relevante en consistente content. Door content te maken waar de consument wat aan heeft, voeg je waarde toe en stijgt de waardering voor jouw merk.

    Met alleen goede verhalen ben je er nog niet, je moet deze content ook op het juiste moment en op de juiste plaats delen voor maximale impact.

    Met slimme tools meten wij onze inspanningen in real-time en sturen we die waar nodig bij. Achteraf volgt een heldere rapportage waarmee wij nieuwe inzichten krijgen voor volgende campagnes.
    Skills in Content Strategy (5)
    Brand ActivationContent MarketingBrand ContentSocial Media ContentSEO Content
    Project in Content Strategy (1)
    Marketing PR - Content Strategy
    Klant in Content Strategy (1)
    SodastreamConsumer Electronics | international

    Meer informatie over Content Strategy


  • Beschrijving
    Wil je inzicht krijgen in de sentimenten en trends in online nieuws en social media? Dan helpen we je graag. Analyse en monitoring is meer dan kijken naar publicaties en reacties op een Facebookbericht. Met onze tools zijn wij in staat om campagnes en communicatie rondom jouw merk realtime te monitoren, analyseren en bijsturen waar nodig. Dit doen we aan de hand van doelgroep-, campagne- en concurrentieanalyses. Daarmee worden eventuele gaps en kansen zichtbaar en spelen wij hierop in met de juiste content- en/of influencermarketing.

    Nulmeting
    Voorafgaand aan een campagne of PR-traject doen wij een nulmeting voor onze klanten. Met deze nulmeting maken we de situatie van het afgelopen jaar inzichtelijk. Zo maken we ook het resultaat van onze PR-inspanningen zichtbaar.

    Monitoring
    Door de inzet van de juiste PR-tools kunnen wij zowel online of offline alles monitoren wat er over jouw merk of product gezegd wordt. Zo kunnen we makkelijk campagnes bijsturen en de juiste influencers voor jouw merk achterhalen en activeren.

    Trend-analyse
    Naast dat we met onze tools monitoren en een nulmeting uitvoeren, maken we ook analyses waarmee we precies weten wat er nodig is om jouw merk bekender te maken. Doelgroepen zijn tegenwoordig niet meer makkelijk te vangen. Ouderwetse segmentatie werkt niet meer, maar het is wel belangrijk om je PR-inspanningen te richten op een duidelijke doelgroep. Onze tools bieden ons meer inzichten in realtime gedrag van doelgroepen. Ook zijn we in staat om door middel van monitoring en analyse trends te achterhalen en kunnen wij zien op welke tijden campagnes en content online het beste scoren. Daarbij kunnen we ook nog concurrentieanalyses uitvoeren, waar geanalyseerd wordt waar overeenkomsten zijn en kansen liggen.
    Skills in Web analytics / Big data (7)
    MonitoringSocial Media ReportingMedia MonitoringReportingBig Data AnalyticsAnalytics ReportingReact Development
    Project in Web analytics / Big data (1)
    Marketing PR - Web analytics / Big data
    Klant in Web analytics / Big data (1)
    SodastreamConsumer Electronics | international

    Meer informatie over Web analytics / Big data


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Digital Strategy (5)
    Media MonitoringData Driven MarketingInbound MarketingData AnalyseData Verslaggeving

    Meer informatie over Digital Strategy


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Branding & Positionering (1)
    Merkactivatie

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in SEO (1)
    On Page SEO

    Meer informatie over SEO


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Copywriting (1)
    SEO Copywriting

    Meer informatie over Copywriting

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag FNKE om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.




Team

5 leden in FNKE's team

FNKE cover
Neem gemakkelijk contact op met FNKE's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

FNKE heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor FNKE

Gewerkt met FNKE?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen

Contact

Contact gegevens van FNKE

Details


http://www.FNKE.NL

  • HoofdkantoorWillemsplein 44, 6811 KD Arnhem, Netherlands

Sortlist

Building great business stories.

Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Voor klanten
  • Ontdek
  • Krijg advies
  • Zoeken
Voor bureaus
  • Hoe het werkt
  • Prijzen
  • Kom op de lijst te staan
Middelen
  • Blog
  • Data Hub
  • Hulp en ondersteuning
Bedrijf
  • Over
  • Contact opnemen met
  • Jobs
  • 2023 © Sortlist - Alle rechten voorbehouden
  • Voorwaarden
  • Privacybeleid