Hoe kies je jouw Google Ads bureau?  – 6 criteria om je te helpen kiezen
SEA

Hoe kies je jouw Google Ads bureau? – 6 criteria om je te helpen kiezen

5,00/5(1)

Om verkoop te genereren, moet een bedrijf zijn online aanwezigheid optimaliseren. Een goede referencing is inderdaad de garantie voor een betere zichtbaarheid en meer belangrijk verkeer op jouw website.

De referencing van jouw website kan gebeuren door de implementatie van een zoekmachine optimalisatie (SEO) of door het opzetten van reclamecampagnes (bijvoorbeeld op Google Ads)

Een Google Ads bureau zal jouw campagnes creëren, optimaliseren en beheren.

Hoe kies je de juiste partner voor jouw bedrijf? Hier zijn de 6 criteria waarmee je rekening moet houden om een goed Google Ads bureau te vinden.

Ga aan de slag met een Google Partner bureau

Door te kiezen voor een Google Ads-gecertificeerd bureau, kies je voor zekerheid. Je kunt er zeker van zijn dat onze medewerkers over de nodige kennis en vaardigheden beschikken.

Google Partner - 365ECOM

Het programma van Google is ontworpen om de expertise en professionaliteit van digitale strategiebureaus te waarborgen.

Een vlekkeloze reputatie

De prestaties van een SEA-bureau wordt beoordeeld aan de hand van de reputatie van klanten en hun aantallen. Als je nog verder wilt gaan, kan je rechtstreeks contact opnemen met de klanten om hun mening te vernemen over de geleverde dienst.

Overweeg ook om na te gaan wat men over hen zegt op het web. De e-reputatie van het bureau moet onberispelijk zijn.

Oprechtheid en doorzichtigheid

Digitale reclame is een van de sleutels tot het succes van jouw onderneming. Om de toekomst van jouw bedrijf in handen van een provider te leggen, moet je hen vertrouwen.

Een transparant en eerlijk Google Ads-bureau zal je vertellen dat de eerste resultaten misschien pas na drie tot zes maanden zichtbaar zullen zijn.

Werking op basis van het beginsel van prestatiegerichte beloning

Betaalde zoekmachine reclame is de kern van jouw marketingstrategie. Als de campagnes gecreëerd en beheerd door het bureau geen resultaten opleveren, zou je jouw provider niet moeten betalen.

Sommige bureau’s gebruikt een pay-for-performance model: ofwel worden de campagnes meer rendabel, ofwel wordt het bureau niet betaald.

Een campagnemanager die luistert, beschikbaar en bekwaam is

Een bedrijf besteedt veel geld aan de creatie en het beheer van zijn reclamecampagnes.

In ruil daarvoor verwacht je te kunnen communiceren met een competent en deskundig persoon die rekening houdt met jouw zakelijke doelstellingen, jouw behoeften en jouw verwachtingen.

Jouw manager moet gemakkelijk bereikbaar zijn.

Regelmatige opvolging

Jouw manager moet niet alleen bereikbaar zijn, maar je ook regelmatig feedback geven over jouw reclamecampagnes. Het gaat erom samen met je te bekijken wat werkt, maar ook wat nog voor verbetering vatbaar is.

Bent u op zoek naar een serieus en efficiënt zoekmachine optimalisatie bureau?

Doe een beroep op onze Google Ads-experts voor het beheer van jouw reclamecampagnes!

Dit artikel werd geschreven door Yves Attias

close

Krijg toegang tot onze exclusieve content!

email