PauwR Digital Marketing (+ 5 reviews) | Sortlist

Over


PauwR Digital Marketing cover
PauwR Digital Marketing logo

PauwR Digital Marketing Tilburg, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Vijf jaar op rij top 3 agency Emerce 100 en Great Place to Work. Onze missie: De ontwikkeling van onze medewerkers.

De ontwikkeling van onze medewerkers staat bij PauwR centraal. Het is zelfs onze missie. Als zij doen waar ze goed in zijn en wat ze leuk vinden, dan staat dat garant voor optimale resultaten en overtroffen verwachtingen.

We werken met ambitieuze organisaties die (extra) marketing -capaciteit en/of -kennis willen gebruiken om (sneller) door te groeien. PauwR helpt hen hun marketing te laten groeien, hun business én hun mensen, door als Trusted Marketing Advisor handjes én hersens te leveren, zodat zij hun ambities waar kunnen maken en wij onze mensen kunnen laten groeien.

Ook zijn we al tweemaal benoemd in de top 3 van 'Great Place to Work' en wonnen we in 2018 zelfs de 'Special Award Ontwikkelen' temidden van alle 'Best Workplaces' van heel Nederland.

Het bewijs van onze groeibelofte vormen succesvolle campagnes voor Expert, Hero, Kwantum, Trendhopper, Nationale Opera en Ballet, Whirlpool, Terre des Hommes en Coca-Cola. Maar ook het winnen van hooggewaardeerde prijzen als 'De Bonk'​, 'Dutch Search Award', 'B2B Marketing Award' en een 'DIA, Dutch Interactive Award', naast vele andere prijzen en nominaties​. PauwR is al vijf jaar op rij een top 3 Digital Marketing Agency in de Emerce 100.

Wij zijn:

A Great Place to Grow

Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door PauwR Digital Marketing

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Campagnes via alle digitale platformen, van Google Ads en Bing Ads tot Facebook en Instagram, van digital out of home tot Spotify en van programmatic tot influencers. We helpen we adverteerders van strategie tot mediaplanning en van content en creatie tot rapportages en dashboards.
    Skills in Online Advertising (34)
    web advertisingbingadvertising mediainternet advertisingmedia advertisingSnapchatPaid SearchSEO en GoogleFacebook MarketingDigital Campaign+24
    Projecten in Online Advertising (11)
    NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN - Online Advertising
    VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID - Online Advertising
    EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE - Online Advertising
    EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL - Online Advertising
    Reviews in Online Advertising (4)
    Stijn Horsten
    Mirna schoones
    Maaike Krielaart
    Thom Ebbers
    Klanten in Online Advertising (11)
    Coca-Cola European PartnersRetail | national
    VedettRetail | international
    ParkbeeE-commerce | international
    KingspanBouw | international

    Meer informatie over Online Advertising


  • Beschrijving
    "Strategie is vooral kiezen wat je NIET doet." Wij helpen je bij het opzetten van een gedegen (digital) marketingstrategie. We gebruiken hiervoor verschillende modellen zoals het SOSTAC model en het door Google ontwikkelde See-Think-Do-model. Met een team van ervaren strategen zorgen we ervoor dat onze klanten maximaal impact maken met hun marketingbudgetten.
    Skills in Digital Strategy (29)
    ad marketingSocial MediaMarketingSocial Media ManagementStrategyCommunicatiestrategieDigital MarketingDigital TransformationDigital AdvertisingDigital Strategy+19
    Projecten in Digital Strategy (14)
    NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN - Digital Strategy
    VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID - Digital Strategy
    EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE - Digital Strategy
    EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL - Digital Strategy
    Klanten in Digital Strategy (14)
    Hero BeneluxVoedsel | national
    LibelleMedia | national
    WhiteVisionAccounting | national
    Coca-Cola European PartnersRetail | national

    Meer informatie over Digital Strategy

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag PauwR Digital Marketing om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

14 projecten uitgevoerd door PauwR Digital Marketing

NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN
NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN

Project gemaakt voor Hero Benelux in de Voedsel industrie voor een B2C publiek in 2020.Hoe zorgen we dat we de mentale beschikbaarheid vergroten van B’tween en B’tween Zero bij zoveel mogelijk Nederlandse consumenten? Met die uitdaging gingen PauwR en VUUR aan de slag.

Branding & PositioneringDigital StrategyMedia Planning+3
Meer lezen
VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID
VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID

Project gemaakt voor HomeMatching in de Vastgoed industrie voor een B2B / B2C publiek.HomeMatching is een speler in de huizenmarkt waar een woningeigenaar of woningzoeker niet meer omheen kan. Onze intensieve samenwerking waarbij niets onbesproken bleef, zorgde ervoor dat het bedrijf binnen een jaar van een startup naar een scale-up ging! Zelfs Facebook deelde deze case als succes story [https://www.facebook.com/business/success/homematching]!

Branding & PositioneringDigital StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE
EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE

Project gemaakt voor Libelle in de Media industrie voor een B2C publiek.Verkoop Libelle jubileumnummer gestimuleerd met hyperlocal point-of-purchase campagneNederlands grootste vrouwenblad vierde haar 85e verjaardag en dat werd – zoals dat nu eenmaal hoort bij een magazine – gevierd met een jubileumnummer. Het was dan ook een enorme eer dat zij ons vroegen om de verkoop van dit one-of-a-kind-magazine te stimuleren. Als antwoord op dit verzoek bedachten onze specialisten een campagne die net zo uniek was als het product dat hij promootte. Ontdek in deze case hoe wij meer dan een half miljoen mensen triggerden om het magazine te kopen bij een lokaal verkooppunt!

Digital StrategyOnline AdvertisingSocial media
Meer lezen
EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL
EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL

Project gemaakt voor KWANTUM in de Huishoudelijke Producten industrie voor een B2C publiek.Kwantum is de grootste woondiscounter van Nederland en België en sinds 2014 onderdeel van de Homefashion Group (HFG) [https://www.kwantum.nl/over-ons/homefashion-group]. Ze zijn marktleider in wand-, raam- en vloerproducten en één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woondecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. STRATEGIE Het doel van de campagne voor Kwantum was het promoten van een stoelenactie van Kwantum en de (online) omzet te laten stijgen bij een relevante doelgroep. De campagne werd ingezet op meerdere kanalen, namelijk Televisie, Youtube, Facebook en Instagram. De campagne heeft in het totaal twee weken geduurd. Voor Kwantum was de volgende doelgroep relevant: vrouwen tussen de 25 en 55 jaar met een interesse in verhuizen, verbouwen of het vernieuwen van hun interieur. Verder is gebruik gemaakt van een custom intent doelgroep (geselecteerd door Google om de beta versie uit te testen). Dit is een doelgroep waar mensen in vallen als zij hebben gezocht op relevante zoekwoorden. De doelgroep bevatte zoekwoorden zoals: “aanbieding stoelen”, “eetkamer stoelen” en “woonkamer meubels”. De focus in de strategie lag op het zo laag mogelijk maken van de aankoopdrempel en de TV commercial te versterken met digitale campagnes. Dit werd gedaan door gebruik te maken van een routebeschrijving binnen de Facebookadvertentie, waarbij direct de dichtstbijzijnde Kwantum werd geselecteerd. In een andere Facebookadvertentie werd gelinkt naar de online verkooppagina waar de stoelen direct konden worden besteld. In de YouTube campagne is ook gewerkt met locatie-extensies om potentiële klanten direct naar de winkel te begeleiden.Bijkomend gevolg was dat door deze advertenties het grote en brede aanbod van Kwantum gecommuniceerd kon worden. Kwantum is voornamelijk bekend van vloeren, gordijnen en behang. Met deze campagne werd ook het aanbod van meubels uitgelicht.

Digital StrategyMedia PlanningOnline Advertising+1
Meer lezen
Hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten
Hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten

Project gemaakt voor Coca-Cola European Partners in de Retail industrie voor een B2B / B2C publiek in 2018. Coca-Cola European Partners Nederland wendde zich tot PauwR voor de lancering van Fuze Tea in Nederland. De vraag was hoe we meer dan 13.000 outlets konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Dankzij onze unieke aanpak en succesvolle uitvoering leverde het de campagne zelfs een plaats op in Facebooks wereldwijde success stories [https://www.facebook.com/business/success/coca-cola-european-partners]!

Branding & PositioneringDigital StrategyMedia Planning+2
Meer lezen
Torenhoge interactie Vedett stop-sotion animaties
Torenhoge interactie Vedett stop-sotion animaties

Project gemaakt voor Vedett in de Retail industrie voor een B2B / B2C publiek.Vedett heeft nieuwe coasters bedacht! Met deze kleurrijke blikvangers creëer je de prachtigste bouwwerken door ze simpel in elkaar te klikken. Met een serie korte video’s brachten wij de coasters onder de aandacht bij de beoogde doelgroep. En met overweldigend resultaat!

Branding & PositioneringDigital StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag PauwR Digital Marketing om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

45 leden in PauwR Digital Marketing's team

PauwR Digital Marketing cover
Neem gemakkelijk contact op met PauwR Digital Marketing's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

PauwR Digital Marketing heeft 7 awards gewonnen

Dutch Interactive Award (DIA)2019-05-31Branding

Best Workplace2019-03-31Medium Size Companies
B2B Marketing Award2018-07-31
Bouwkennis Marketing Jaarprijs2017-08-31
Dutch Search Award2016-04-30Social
De Bonk2014-03-31Jury- en Publieksprijs
European Excellence Award2014-09-30Non-profit

Reviews

5 reviews voor PauwR Digital Marketing

4.7/5
(5 reviews)
Ruud HeestermansOnline marketeer bij Whirlpool
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
PauwR has helped us with setting up various brand and product campaigns over the years.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
PauwR is a very flexibel agency and really guided us through the numerous campaigns we worked with them.

Ruud Heestermans beveelt dit bureau aan



Maaike KrielaartCommunicatie coördinator bij Sterk Huis
ServiceOnline Advertising
4.25/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Betere zichtbaarheid voor Sterk Huis en andere projecten
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
Het enthousiasme van de PauwR medewerkers!

Maaike Krielaart beveelt dit bureau aan


ServiceOnline Advertising

Thom EbbersAccountmanager bij HomeMatching
ServiceOnline Advertising
SectorVastgoed
Team1 - 10
4.25/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Zowel woningzoekers als woningeigenaren en partners actief te laten worden op HomeMatching
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
De positieve insteek en motivatie om HomeMatching samen naar een hoger niveau te tillen. We doen het echt samen als team!
Zijn er verbeterpunten?
Voor een optimale samenwerking is het van blijvend belang om verwachtingen over en weer te bespreken.

Thom Ebbers beveelt dit bureau aan


ServiceOnline Advertising
SectorVastgoed
Team1 - 10


Contact

Contact gegevens van PauwR Digital Marketing


Details


  • HoofdkantoorWillem II Straat 45, 5038 BC Tilburg, Netherlands

  • Maassluisstraat 2, 1062 GD Amsterdam, Netherlands