Project gemaakt voor Hero Benelux in de Voedsel industrie voor een B2C publiek in 2020.Hoe zorgen we dat we de mentale beschikbaarheid vergroten van B’tween en B’tween Zero bij zoveel mogelijk Nederlandse consumenten? Met die uitdaging gingen PauwR en VUUR aan de slag.
Project gemaakt voor HomeMatching in de Vastgoed industrie voor een B2B / B2C publiek.HomeMatching is een speler in de huizenmarkt waar een woningeigenaar of woningzoeker niet meer omheen kan. Onze intensieve samenwerking waarbij niets onbesproken bleef, zorgde ervoor dat het bedrijf binnen een jaar van een startup naar een scale-up ging! Zelfs Facebook deelde deze case als succes story!
Project gemaakt voor Libelle in de Media industrie voor een B2C publiek.Verkoop Libelle jubileumnummer gestimuleerd met hyperlocal point-of-purchase campagneNederlands grootste vrouwenblad vierde haar 85e verjaardag en dat werd – zoals dat nu eenmaal hoort bij een magazine – gevierd met een jubileumnummer. Het was dan ook een enorme eer dat zij ons vroegen om de verkoop van dit one-of-a-kind-magazine te stimuleren. Als antwoord op dit verzoek bedachten onze specialisten een campagne die net zo uniek was als het product dat hij promootte. Ontdek in deze case hoe wij meer dan een half miljoen mensen triggerden om het magazine te kopen bij een lokaal verkooppunt!
Project gemaakt voor KWANTUM in de Huishoudelijke Producten industrie voor een B2C publiek.Kwantum is de grootste woondiscounter van Nederland en België en sinds 2014 onderdeel van de Homefashion Group (HFG). Ze zijn marktleider in wand-, raam- en vloerproducten en één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woondecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. STRATEGIE Het doel van de campagne voor Kwantum was het promoten van een stoelenactie van Kwantum en de (online) omzet te laten stijgen bij een relevante doelgroep. De campagne werd ingezet op meerdere kanalen, namelijk Televisie, Youtube, Facebook en Instagram. De campagne heeft in het totaal twee weken geduurd. Voor Kwantum was de volgende doelgroep relevant: vrouwen tussen de 25 en 55 jaar met een interesse in verhuizen, verbouwen of het vernieuwen van hun interieur. Verder is gebruik gemaakt van een custom intent doelgroep (geselecteerd door Google om de beta versie uit te testen). Dit is een doelgroep waar mensen in vallen als zij hebben gezocht op relevante zoekwoorden. De doelgroep bevatte zoekwoorden zoals: “aanbieding stoelen”, “eetkamer stoelen” en “woonkamer meubels”. De focus in de strategie lag op het zo laag mogelijk maken van de aankoopdrempel en de TV commercial te versterken met digitale campagnes. Dit werd gedaan door gebruik te maken van een routebeschrijving binnen de Facebookadvertentie, waarbij direct de dichtstbijzijnde Kwantum werd geselecteerd. In een andere Facebookadvertentie werd gelinkt naar de online verkooppagina waar de stoelen direct konden worden besteld. In de YouTube campagne is ook gewerkt met locatie-extensies om potentiële klanten direct naar de winkel te begeleiden.Bijkomend gevolg was dat door deze advertenties het grote en brede aanbod van Kwantum gecommuniceerd kon worden. Kwantum is voornamelijk bekend van vloeren, gordijnen en behang. Met deze campagne werd ook het aanbod van meubels uitgelicht.
Project gemaakt voor Coca-Cola European Partners in de Retail industrie voor een B2B / B2C publiek in 2018. Coca-Cola European Partners Nederland wendde zich tot PauwR voor de lancering van Fuze Tea in Nederland. De vraag was hoe we meer dan 13.000 outlets konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Dankzij onze unieke aanpak en succesvolle uitvoering leverde het de campagne zelfs een plaats op in Facebooks wereldwijde success stories!
Project gemaakt voor Vedett in de Retail industrie voor een B2B / B2C publiek.Vedett heeft nieuwe coasters bedacht! Met deze kleurrijke blikvangers creëer je de prachtigste bouwwerken door ze simpel in elkaar te klikken. Met een serie korte video’s brachten wij de coasters onder de aandacht bij de beoogde doelgroep. En met overweldigend resultaat!
Ruud Heestermans beveelt dit bureau aan
Maaike Krielaart beveelt dit bureau aan
Thom Ebbers beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.