Over


PauwR Digital Marketing cover
PauwR Digital Marketing logo

PauwR Digital Marketing Tilburg, Nederland

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.
45 mensen in hun team
Spreekt Engels, Nederlands
14 projecten in hun portfolio
1 samenwerkingsverbanden begonnen op Sortlist
Werkt op afstand over de hele wereld
Sortlist lid sinds 2020
Opgericht in 2003
7 awards gewonnen

Diensten

4 diensten aangeboden door PauwR Digital Marketing

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving

    Campagnes via alle digitale platformen, van Google Ads en Bing Ads tot Facebook en Instagram, van digital out of home tot Spotify en van programmatic tot influencers. We helpen we adverteerders van strategie tot mediaplanning en van content en creatie tot rapportages en dashboards....

    Skills in Online Advertising (34)
    Email MarketingSEOSocial MediaGoogle AdWordsFacebook AdsMarketingLinkedInInstagramPinterestPPC+24
    Projecten in Online Advertising (11)
    NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN - Online Advertising
    VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID - Online Advertising
    EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE - Online Advertising
    EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL - Online Advertising
    Reviews in Online Advertising (4)
    Stijn Horsten
    Mirna schoones
    Maaike Krielaart
    Thom Ebbers
    Klanten in Online Advertising (11)
    Coca-Cola European PartnersRetail | national
    VedettRetail | international
    ParkbeeE-commerce | international
    KingspanBouw | international

    Meer informatie over Online Advertising


  • Beschrijving

    "Strategie is vooral kiezen wat je NIET doet." Wij helpen je bij het opzetten van een gedegen (digital) marketingstrategie. We gebruiken hiervoor verschillende modellen zoals het SOSTAC model en het door Google ontwikkelde See-Think-Do-model. Met een team van ervaren strategen zorgen we ervoor dat o...

    Skills in Digital Strategy (29)
    Digital StrategySearch Engine OptimizationSocial MediaMarketingSocial Media ManagementStrategyCommunicatiestrategieDigital MarketingDigital TransformationDigital Advertising+19
    Projecten in Digital Strategy (14)
    NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN - Digital Strategy
    VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID - Digital Strategy
    EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE - Digital Strategy
    EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL - Digital Strategy
    Klanten in Digital Strategy (14)
    ShoefreshHuishoudelijke Producten | national
    KWANTUMHuishoudelijke Producten | national
    LibelleMedia | national
    WhiteVisionAccounting | national

    Meer informatie over Digital Strategy


  • Beschrijving

    Social media voegen een extra laag toe aan elke online marketing campagne. Dit is namelijk de sociale laag. Samen met de unieke targetingopties en het ‘pay-for-performance’ model zijn dit de belangrijkste redenen waarom steeds meer bedrijven en merken een substantieel deel van hun advertentiebudgett...

    Skills in Social media (37)
    YouTube AdvertisingSocial Media CampaignFacebook MarketingSocial SellingSocial Media DesignTwitter MarketingPinterest Marketinginstagram marketinglinkedin marketingtwitter advertising+27
    Projecten in Social media (12)
    NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN - Social media
    VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID - Social media
    EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE - Social media
    EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL - Social media
    Klanten in Social media (12)
    Topking FingerfoodVoedsel | national
    Coca-Cola European PartnersRetail | national
    VedettRetail | international
    KingspanBouw | international

    Meer informatie over Social media


  • Beschrijving

    Je mediabudget is een belangrijk deel van je marketingbudget. Het is dus belangrijk om dit zo effeciënt en effectief mogelijk in te zetten. Met synergie tussen de kanalen. Een optimale frequentie en bereik en daardoor maximale impact. Onze specialisten zorgen voor een gedegen mediaplan dat de kansen...

    Skills in Media Planning (14)
    Social Media MarketingSocial Media ManagementInfluencer MarketingMedia PlanningMedia BuyingSocial Media AdvertisingMedia StrategyMedia RelationsMedia Distributionmedia+4
    Projecten in Media Planning (7)
    NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN - Media Planning
    EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL - Media Planning
    Hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten - Media Planning
    NAAMSBEKENDHEID VOOR ZLM VERZEKERINGEN - Media Planning
    Klanten in Media Planning (7)
    KingspanBouw | international
    Coca-Cola European PartnersRetail | national
    Topking FingerfoodVoedsel | national
    KWANTUMHuishoudelijke Producten | national

    Meer informatie over Media Planning

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag PauwR Digital Marketing om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

14 projecten uitgevoerd door PauwR Digital Marketing

NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN
NIEMAND DE DEUR UIT ZONDER B’TWEEN

Project gemaakt voor Hero Benelux in de Voedsel industrie voor een B2C publiek in 2020.Hoe zorgen we dat we de mentale beschikbaarheid vergroten van B’tween en B’tween Zero bij zoveel mogelijk Nederlandse consumenten? Met die uitdaging gingen PauwR en VUUR aan de slag.

Branding & PositioneringDigital StrategyMedia Planning+3
Meer lezen
VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID
VAN ONBEKEND PLATFORM NAAR LANDELIJKE BEKENDHEID

Project gemaakt voor HomeMatching in de Vastgoed industrie voor een B2B / B2C publiek.HomeMatching is een speler in de huizenmarkt waar een woningeigenaar of woningzoeker niet meer omheen kan. Onze intensieve samenwerking waarbij niets onbesproken bleef, zorgde ervoor dat het bedrijf binnen een jaar van een startup naar een scale-up ging! Zelfs Facebook deelde deze case als succes story [https://www.facebook.com/business/success/homematching]!

Branding & PositioneringDigital StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE
EEN HYPERLOKALE JUBILEUMCAMPAGNE

Project gemaakt voor Libelle in de Media industrie voor een B2C publiek.Verkoop Libelle jubileumnummer gestimuleerd met hyperlocal point-of-purchase campagneNederlands grootste vrouwenblad vierde haar 85e verjaardag en dat werd – zoals dat nu eenmaal hoort bij een magazine – gevierd met een jubileumnummer. Het was dan ook een enorme eer dat zij ons vroegen om de verkoop van dit one-of-a-kind-magazine te stimuleren. Als antwoord op dit verzoek bedachten onze specialisten een campagne die net zo uniek was als het product dat hij promootte. Ontdek in deze case hoe wij meer dan een half miljoen mensen triggerden om het magazine te kopen bij een lokaal verkooppunt!

CopywritingDigital StrategyOnline Advertising+1
Meer lezen
EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL
EEN CAMPAGNE DIE STAAT ALS EEN STOEL

Project gemaakt voor KWANTUM in de Huishoudelijke Producten industrie voor een B2C publiek.Kwantum is de grootste woondiscounter van Nederland en België en sinds 2014 onderdeel van de Homefashion Group (HFG) [https://www.kwantum.nl/over-ons/homefashion-group]. Ze zijn marktleider in wand-, raam- en vloerproducten en één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woondecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. STRATEGIE Het doel van de campagne voor Kwantum was het promoten van een stoelenactie van Kwantum en de (online) omzet te laten stijgen bij een relevante doelgroep. De campagne werd ingezet op meerdere kanalen, namelijk Televisie, Youtube, Facebook en Instagram. De campagne heeft in het totaal twee weken geduurd. Voor Kwantum was de volgende doelgroep relevant: vrouwen tussen de 25 en 55 jaar met een interesse in verhuizen, verbouwen of het vernieuwen van hun interieur. Verder is gebruik gemaakt van een custom intent doelgroep (geselecteerd door Google om de beta versie uit te testen). Dit is een doelgroep waar mensen in vallen als zij hebben gezocht op relevante zoekwoorden. De doelgroep bevatte zoekwoorden zoals: “aanbieding stoelen”, “eetkamer stoelen” en “woonkamer meubels”. De focus in de strategie lag op het zo laag mogelijk maken van de aankoopdrempel en de TV commercial te versterken met digitale campagnes. Dit werd gedaan door gebruik te maken van een routebeschrijving binnen de Facebookadvertentie, waarbij direct de dichtstbijzijnde Kwantum werd geselecteerd. In een andere Facebookadvertentie werd gelinkt naar de online verkooppagina waar de stoelen direct konden worden besteld. In de YouTube campagne is ook gewerkt met locatie-extensies om potentiële klanten direct naar de winkel te begeleiden.Bijkomend gevolg was dat door deze advertenties het grote en brede aanbod van Kwantum gecommuniceerd kon worden. Kwantum is voornamelijk bekend van vloeren, gordijnen en behang. Met deze campagne werd ook het aanbod van meubels uitgelicht.

Digital StrategyMedia PlanningOnline Advertising+3
Meer lezen
Hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten
Hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten

Project gemaakt voor Coca-Cola European Partners in de Retail industrie voor een B2B / B2C publiek in 2018. Coca-Cola European Partners Nederland wendde zich tot PauwR voor de lancering van Fuze Tea in Nederland. De vraag was hoe we meer dan 13.000 outlets konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Dankzij onze unieke aanpak en succesvolle uitvoering leverde het de campagne zelfs een plaats op in Facebooks wereldwijde success stories [https://www.facebook.com/business/success/coca-cola-european-partners]!

Branding & PositioneringDigital StrategyMedia Planning+2
Meer lezen
Torenhoge interactie Vedett stop-sotion animaties
Torenhoge interactie Vedett stop-sotion animaties

Project gemaakt voor Vedett in de Retail industrie voor een B2B / B2C publiek.Vedett heeft nieuwe coasters bedacht! Met deze kleurrijke blikvangers creëer je de prachtigste bouwwerken door ze simpel in elkaar te klikken. Met een serie korte video’s brachten wij de coasters onder de aandacht bij de beoogde doelgroep. En met overweldigend resultaat!

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+6
Meer lezen
Enorme boost in klantbeleving door Pushbird!
Enorme boost in klantbeleving door Pushbird!

Project gemaakt voor Expert in de E-commerce industrie voor een B2C publiek in 2018.Op advies van PauwR ging Expert tijdens haar Korting Festival aan de slag met PushBird. Binnen 14 dagen hadden meer dan 15.000 mensen zich aangemeld om pushberichten te ontvangen. De resultaten overtroffen elke verwachting en gaven een enorme boost aan de online klantbeleving.

Branding & PositioneringData ConsultingDigital Strategy+5
Meer lezen
Geautomatiseerde advertentiecampagnes voor Parkbee
Geautomatiseerde advertentiecampagnes voor Parkbee

Project gemaakt voor Parkbee in de E-commerce industrie voor een B2C publiek in 2018.Voor parkeer app ParkBee bedachten we een geautomatiseerde advertentiecampagne waarmee we concurrenten zoals Q-Park te slim af zijn. Benieuwd naar onze aanpak én de resultaten? Je leest het in deze case!

Branding & PositioneringDigital StrategyE-commerce+2
Meer lezen
NAAMSBEKENDHEID VOOR ZLM VERZEKERINGEN
NAAMSBEKENDHEID VOOR ZLM VERZEKERINGEN

Project gemaakt voor ZLM Verzekeringen in de Verzekering industrie voor een B2B / B2C publiek.Merkwaarden krijgen pas echt waarde als ze bij iedereen helder zijn. Voor ZLM Verzekeringen genereerde onze online campagne een betere naamsbekendheid door de inzet van video, storytelling en een gerichte digital mediamix die de merkwaarden pakkend in beeld brachten. Lees hieronder meer over onze aanpak én de resultaten. DE POSITIONERING VAN ZLM VERZEKERINGEN ZLM Verzekeringen zet sterk in op de merkwaarden persoonlijk contact en goede service. Met een hoog rapportcijfer van 8,4 als beloning. Daarom zijn de merkwaarden van ZLM doorvertaald naar enkele ‘succesverhalen’. Geloofwaardige en echte verhalen van klanten die als bewijslast dienen voor de positionering van ZLM: op een persoonlijke manier mensen goed en snel helpen.

Branding & PositioneringCopywritingDigital Strategy+3
Meer lezen
Holla Advocaten verovert Nederland met #DEKOPLOPER
Holla Advocaten verovert Nederland met #DEKOPLOPER

Project gemaakt voor Holla Advocaten in de Juridische diensten industrie voor een B2B publiek in 2017.Holla Advocaten verovert Nederland met #dekoplopers. In dit initiatief – mede bedacht door Today is Canday [http://www.canday.com/] – gaat hockey-captain Robert van der Horst in een reeks video’s het gesprek aan met ‘de koplopers’ van het Nederlandse bedrijfsleven. Deze persoonlijke, inspirerende en soms zelfs verrassende video’s hadden als doel een grotere naamsbekendheid te creëren voor Holla Advocaten in voornamelijk het zuiden van Nederland. Ook wilde het advocatenkantoor zich middels een inhoudelijke sportsponsorcampagne als een opvallende speler in de markt zetten, gebruikmakend van actuele en relevante videocontent die binnen de zakelijke doelgroep gesprekken zou ontketenen.

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+4
Meer lezen
Interactieve creatives tegen stinkende schoenen
Interactieve creatives tegen stinkende schoenen

Project gemaakt voor Shoefresh in de Huishoudelijke Producten industrie voor een B2C publiek.Interactieve creatives tegen stinkende, natte schoenen.De Shoefresh is hét apparaat om jouw stinkende sportschoenen te verfrissen. Het apparaat werkt gemakkelijk, je hoeft je schoenen er slechts op te plaatsen en het programma begint direct. Ter promotie van het product realiseerde PauwR twee interactieve videoproducten voor Shoefresh. De video’s zijn speciaal voor verschillende platforms gemaakt, zodat Shoefresh haar doelgroepen via verschillende kanalen bereikt. Concept Wie wil er nou geen frisse schoenen? Mensen die niet weten hoe vies schoenen eigenlijk zijn! Met deze story video’s willen we de consument hiervan bewust maken. De interesse van de kijker is direct getrokken door de vragen in deze video’s. Door de kijker de mogelijkheid te geven om te reageren op een vraag, zet je hem aan het denken en lok je laagdrempelig een interactie uit. 2 interactieve video’s Op Facebook hebben we gekozen voor een video waarin men kan stemmen door middel van de bekende emoji’s. Maar dit zijn eigenlijk allemaal verkeerde methoden, die de kijker aan het denken zetten. Vanuit psychologisch perspectief gebruikten we ook hier zoveel mogelijk emoticons die de methode niet valideren.Op Instagram shockeren we de gebruiker door een bizar feit over de hygiëne van schoenen te communiceren. Door de vraag te stellen geef je eigenlijk het antwoord al, dit plaatst een realisatie(behoefte) in het hoofd van de klant. Bij beide video’s is er voor gekozen om niet uitbundig branding te gebruiken, omdat het hier gaat om creëren van een behoefte.

Branding & PositioneringDigital StrategyFilm+1
Meer lezen
LINKEDIN B2B LEADGENERATIECAMPAGNE!
LINKEDIN B2B LEADGENERATIECAMPAGNE!

Project gemaakt voor WhiteVision in de Accounting industrie voor een B2B publiek. Administratieve oplossingen onder de aandacht brengen in een veelbelovende groeimarkt WhiteVision [https://www.whitevision.nl/] biedt oplossingen om inkomende documenten snel en eenvoudig digitaal te verwerken. Het bedrijf wil graag meer marktaandeel in de bouwsector. Lees in deze case hoe we dankzij een zeer efficiënte LinkedIn leadgeneratiecampagne het gesprek op gang brachten binnen administratieafdelingen van bouwbedrijven in Nederland. Het resultaat? Meer dan honderd kwalitatieve leads en een campagne die we moeiteloos kunnen herhalen voor andere branches!

Digital StrategySocial media
Meer lezen
VLAMMETJES IS WEER F**KING HOT ONDER JONGEREN
VLAMMETJES IS WEER F**KING HOT ONDER JONGEREN

Project gemaakt voor Topking Fingerfood in de Voedsel industrie voor een B2C publiek. WEG MET DIE BITTERBALLEN Binnen de horeca en supermarkt is er niet enkel qua dranken, maar ook qua snacks een sterke concurrentie. Wie krijgt er geen zin in een portie bitterballen of kaasplank na een paar drankjes? Creative agency Force451 en Topking klopten bij ons aan om een top of mind positie naast die klassieke bitterbal en kazen te bemachtigen. Het begin van een hete strijd!

Digital StrategyMedia PlanningSocial media
Meer lezen
Agrariërs bereikt met prijswinnende FB campagne
Agrariërs bereikt met prijswinnende FB campagne

Project gemaakt voor Kingspan in de Bouw industrie voor een B2B publiek in 2017.Kingspan vroeg PauwR om een social media campagne [https://www.pauwr.nl/social/] op te zetten om deze hechte doelgroep op effectieve wijze te informeren en te inspireren. De campagne bestond onder meer uit een set van drie ads met verschillende boodschappen over uitdagingen bij asbestsanering en persoonlijke video’s van boeren die hun ervaringen deelden.De Facebook-campagne was een perfect voorbeeld van ‘olievlekmarketing’. In de beginfase richtten we ons tot de regio Winterswijk, waar de eerste boer woont die gebruikmaakt van Future Proof. We bouwden de campagne gestaag verder uit. De straal voerden we snel op naar 50 kilometer, daarna 100 kilometer om vervolgens heel agrarisch Nederland via Facebook warm te maken voor Future Proof.

Branding & PositioneringContent StrategyDigital Strategy+5
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag PauwR Digital Marketing om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

45 leden in PauwR Digital Marketing's team

PauwR Digital Marketing cover
Neem gemakkelijk contact op met PauwR Digital Marketing's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

PauwR Digital Marketing heeft 7 awards gewonnen

Dutch Interactive Award (DIA)2019-05-31Branding

Best Workplace2019-03-31Medium Size Companies
B2B Marketing Award2018-07-31
Bouwkennis Marketing Jaarprijs2017-08-31
Dutch Search Award2016-04-30Social
De Bonk2014-03-31Jury- en Publieksprijs
European Excellence Award2014-09-30Non-profit

Reviews

5 reviews voor PauwR Digital Marketing

4.7/5
(5 reviews)
Ruud HeestermansOnline marketeer at Whirlpool
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?

PauwR has helped us with setting up various brand and product campaigns over the years.

Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?

PauwR is a very flexibel agency and really guided us through the numerous campaigns we worked with them.

Ruud Heestermans beveelt dit bureau aan



Maaike KrielaartCommunicatie coördinator at Sterk Huis
ServiceOnline Advertising
4.25/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?

Betere zichtbaarheid voor Sterk Huis en andere projecten

Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?

Het enthousiasme van de PauwR medewerkers!

Maaike Krielaart beveelt dit bureau aan


ServiceOnline Advertising

Thom EbbersAccountmanager at HomeMatching
ServiceOnline Advertising
SectorVastgoed
Team1 - 10
4.25/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?

Zowel woningzoekers als woningeigenaren en partners actief te laten worden op HomeMatching

Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?

De positieve insteek en motivatie om HomeMatching samen naar een hoger niveau te tillen. We doen het echt samen als team!

Zijn er verbeterpunten?

Voor een optimale samenwerking is het van blijvend belang om verwachtingen over en weer te bespreken.

Thom Ebbers beveelt dit bureau aan


ServiceOnline Advertising
SectorVastgoed
Team1 - 10

Mirna schoonesMarketingmanager at Tida Parket
ServiceOnline Advertising
SectorE-commerce
Team11 - 50
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?

verkopen stimuleren via google + facebook ads

Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?

snelle en efficiente communicatie, pro-actief meedenken en zeer goede voorstellen tot uitbreiding die leiden tot omzetvergroting. Zonder hun voorstellen was die omzetstijging nooit zo groot geweest als nu.

Zijn er verbeterpunten?

Niet echt, er zijn nu wat veel mensen die zich met onze merken bemoeien misschien is het makkelijker om dat kleiner te houden. maar ik heb er tot nu toe geen last van gehad.

Mirna schoones beveelt dit bureau aan


ServiceOnline Advertising
SectorE-commerce
Team11 - 50

Stijn HorstenMarketing Manager at Hair and Care Store
ServiceOnline Advertising
SectorE-commerce
Team11 - 50
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?

Meer omzet voor ons e-commerce platform.

Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?

Prettige samenwerking met ervaren en deskundige specialisten die pro-actief meedenken.

Zijn er verbeterpunten?

We zijn samen aan het kijken naar uitbreiding van het aantal diensten, zoals content, creatie en conversieoptimalisatie.

Stijn Horsten beveelt dit bureau aan


ServiceOnline Advertising
SectorE-commerce
Team11 - 50
Gewerkt met PauwR Digital Marketing?

Deel je ervaring met ons.


Contact

Contact gegevens van PauwR Digital Marketing


Details



  • HoofdkantoorWillem II Straat 45, 5038 BC Tilburg, Netherlands

  • Maassluisstraat 2, 1062 GD Amsterdam, Netherlands

Sortlist logo

Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Sortlist
Voor klanten
Voor bureaus
  • 2021 © Sortlist | 
  • Alle rechten voorbehouden
  • Voorwaarden
  • Privacy
  • Hulpcentrum
  • Landen
  • Talen