Project gemaakt voor Lieshout Service in de Technology Hardware & Equipment industrie voor een B2B / B2C publiek.Lieshout Service is รฉรฉn van de snelst groeiende ventilatiespecialisten in Nederland. Een jonge speler op de markt, maar de groeiambitie van Lieshout Service is enorm. Eind 2020 heeft Lieshout Service ons benaderd om deze groei te realiseren.De grootste vraag van Lieshout Service was dan ook: Hoe kunnen we zoveel mogelijk groei realiseren voor mijn bedrijf? Wij hebben dit doorvertaald naar de concrete vraag: Hoe kunnen we meer nieuwe klantencontacten en afspraken realiseren uit online kanalen? Door de daadkracht van Lieshout Service en het marktperspectief, zagen wij direct grote kansen. Met elkaar hebben we onze aanpak afgestemd op de situatie van het bedrijf. Vanuit effectieve lokale marketing geleidelijk opschalen naar landelijke speler van formaat voor ventilatiewerkzaamheden voor particulier tot VVE & groot bedrijf. Zo houden we grip op online performance en het marketingbudget.We zetten nu al meer dan een jaar onze expertises in en vanuit een intensieve samenwerking en voorafgaand een goede online strategie te definiรซren, hebben we de groei waargemaakt. Lieshout Service voert ondertussen als landelijke speler dagelijks ventilatiewerkzaamheden uit voor zowel particulieren als de zakelijke markt.Een effectieve online strategieDoor middel van een online strategie die de gehele customer journey beslaat, hebben wij Lieshout Service ondersteunt in het boosten van de naamsbekendheid tot het inplannen van online afspraken en offerte aanvragen.In de online strategie is omschreven welke expertises we inzetten voor het behalen van de doelstellingen โ bij Lieshout Service is dit een totaalpakket aan diensten! De doelgroep die in de online strategie is gedefinieerd is immers via verschillende kanalen te benaderen. Van de inzet van Social Media Management en Social Media Advertising om naamsbekendheid en betrokkenheid te creรซren tot het adverteren binnen Google (SEA en Display Advertising) om klikken naar de website te genereren. Ook de gebruiksvriendelijkheid van de website is verhoogd dankzij conversie optimalisatie (CRO) en het aangaan van een SEO-traject.Van betrokkenheid tot harde conversiesAls startend bedrijf is het ten eerste belangrijk om een goede naamsbekendheid op te bouwen en betrokkenheid te creรซren onder de doelgroep โ stap 1 binnen de customer journey. Dit werd in eerste instantie gedaan door de inzet van Facebook Advertising, Social Media Management en Display Advertising โ gericht op bekendheid.Door het analyseren van het gedrag en de betrokkenheid van de doelgroep en de websitebezoekers, kon in kaart worden gebracht welke behoefte bij de doelgroep ligt. Deze inzichten maken het mogelijk om in te spelen op deze behoefte โ met de juiste boodschap รฉn via het juiste middel.Aan de hand van deze kennis, hebben wij gerichte SEA-campagnes opgezet en hebben we Social Media Advertising uitgebreid met het instellen van harde conversie campagnes. Deze inspanningen zorgden voor een continue stroom aan conversies op de website in de vorm van afspraken en offerte aanvragen.Bijsturen en opschalen voor optimale resultatenGedurende de samenwerking hebben we het dienstenpakket uitgebreid en opgeschaald. Door middel van rapportage en advies krijgen we steeds beter inzicht in het gedrag en de behoefte van de doelgroep. Daarnaast maakt het inzichtelijk waar er nog groeikansen zijn; welke onderdelen kunnen we nog optimaliseren om de continue stroom aan leads te verhogen?Uit de data en analyses kwam naar voren dat de website relevanter kon worden gemaakt. Een relevante website zorgt voor een mooie positie in de zoekresultaten. Wij hebben de relevantie van de website verhoogd door het toevoegen van zoekmachine optimalisatie (SEO) toe te voegen in de online strategie van Lieshout Service.Daarnaast zagen we tijdens de samenwerking een belangrijke ontwikkeling in de markt waarin Lieshout Service actief is; de vraag naar goede ventilatie werd groter! Wij hebben met het opschalen binnen de online strategie ingespeeld op deze groeiende vraag. Lieshout Service werd nรณg beter online zichtbaar, vindbaar en relevanter. Hierdoor kwam de online groei van Lieshout in een stroomversnelling.Meegaan met de groeiende marktDe timing van Lieshout Service om professioneel aan de slag te gaan met online marketing kon niet beter: de groeiende vraag binnen de markt, de groeiambitie van de ondernemer รฉn onze ontwikkelde succesformule hebben gezorgd voor een explosieve groei van Lieshout Service.Wij blijven A/B-testen, data analyseren en optimalisaties doorvoeren binnen de campagnes en de website (CRO). Door op de hoogte te blijven van de trends en ontwikkelingen in de markt, blijven we vooroplopen in de markt en kunnen we de groei van Lieshout Service blijven stimuleren.
Project gemaakt voor Haust in de Retail industrie voor een B2C publiek.Haust is al sinds 1870 een gevestigd merk in Nederland. Echter had het merk nog geen online strategie. Daarnaast wil Haust een jongere doelgroep bereiken. Met de jarenlange groei in naamsbekendheid door offline media, was het hoogtijd om Haust ook online op de kaart te zetten. De jongere doelgroep wordt aangesproken, zodat ook bij deze โboodschappersโ op of mind awareness voor Haust ontstaat. Een mooi vraagstuk.Online strategie ontwikkelen en doorvoerenVanuit een sterke en onderscheidende positionering en helder doelstellingen, hebben wij de online strategie ontwikkeld. De verkopen van Haust gebeuren in de winkel โ het is een echt retailproduct โ maar de online inspanningen kunnen weldegelijk bijdragen bij de naamsbekendheid, betrokkenheid en het enthousiasmeren van (potentiรซle) kopers.De doelstellingen van Haust hebben dan ook betrekking op het verhogen van de naamsbekendheid, betrokkenheid en interactie met de doelgroep. Daarnaast wil Haust de uitstraling van het merk wat frisser en sprekender maken om daarmee een wat jongere doelgroep te bereiken.Vanuit de online strategie hebben we bepaald welke online kanalen en middelen bijdragen aan het uiteindelijke doel. Hiervoor hebben we meerdere expertises in de online strategie verwerkt. Per kanaal zijn doelstellingen en KPIโs geformuleerd, de kanalen zijn goed ingesteld en alle online inspanningen zijn meetbaar gemaakt. Vooral dat laatste is essentieel voor het monitoren en blijven optimaliseren van de strategie.Social media als basis voor de online strategieMet Social Advertising โ waarmee we voor Haust adverteren op Facebook en Instagram โ zorgen we voor een continue zichtbaarheid onder de doelgroep. Wij zorgen dat er altijd creatieve en relevante advertenties actief zijn. Deze social campagnes vernieuwen we maandelijks, waarbij we inspelen op actualiteiten.De bestaande fans van Haust bereiken we met het inzetten van Social Media Management. Via Facebook en Instagram bereiken we deze fans en zorgen we voor interactie.Met de steeds vernieuwende content creatie blijven we relevant onder de doelgroep en spreken we ze telkens met nieuwe, unieke beelden aan. De combinatie van social advertising en social media management versterkt elkaar en zorgt voor een zeer effectieve social media strategie.Webontwikkeling voor HaustVanuit de nieuwe positionering, was het hoog tijd om ook de website te vernieuwen. Wij hebben een design gemaakt voor de nieuwe website van Haust en de uitvoering en realisatie volledig begeleid. Doelstelling daarbij was om een mooie en vernieuwde website op te leveren die volledig in lijn loopt met de nieuwe positionering. De website geeft hierdoor een nieuwe beleving gekregen en is gebruiksvriendelijker ingericht. Je leest er meer over in een aparte case. Om de algemene vindbaarheid van de website van Haust te verhogen, zetten we advertenties uit op Google (SEA).Het verzorgen van productintroductiesDe assortiment van Haust is continue in ontwikkeling. Tijdens de samenwerking zijn er verschillende nieuwe toastjes aan het assortiment toegevoegd. Wij hebben voor elke productintroductie een campagneconcept opgezet om het nieuwe product online zichtbaarheid te geven. Dit doen wij door display advertenties in te zetten op remarketing doelgroepen en door Social Advertising in te zetten voor het specifieke product. We verzorgen de content creatie en campagneboodschap.Conceptontwikkeling voor het 150-jarig bestaanTijdens onze samenwerking bestond Haust 150 jaar. Een enorme prestatie! Dit wilde Haust feestelijk vieren en vanuit conceptontwikkeling hebben we het jubileumjaar groots weten te vieren. De online kanalen van Haust stonden een jaar lang volledig in het teken van de mijlpaal.Gedurende het jaar hebben we vanuit het sterke concept winacties gehouden, een receptenboekje ontwikkeld en borrelpakketten weggegeven. Dit heeft voor een boost in interactie en betrokkenheid gezorgd! Altijd zichtbaar onder de doelgroepHaust heeft een constante online zichtbaarheid en is altijd aanwezig bij de doelgroep. De social media kanalen zijn professioneel ingericht en worden dagelijks onderhouden. Via verschillende kanalen weten we de juiste snaar van de doelgroep te raken.Ondertussen werken we al een aantal jaren samen met Haust en dankzij deze duurzame en intensieve samenwerking, weten wij de online marketing van Haust steeds te optimaliseren om online groei te blijven realiseren.
Project gemaakt voor Prefense in de Anderen industrie voor een B2B publiek.Prefense is een veelzijdige speler in de veiligheidsbranche. Vanuit verschillende disciplines hebben ze vier werkmaatschappijen ontwikkeld onder het label Prefense.Vanuit deze werkmaatschappijen leveren ze onder andere beveiligers, boaโs en safety professionals. De organisatie haalt veel opdrachten uit hun bestaande netwerk, maar er is een tweeledig vraagstuk ontstaan waarbij online marketing een grote rol speelt. Het vraagstuk bestaat enerzijds uit het werven van nieuwe klanten en anderzijds uit het werven van sollicitanten voor vacatures.Een goede basis neerzettenBij het vormen van de online strategie moet het doel centraal staan. Het vraagstuk รฉn dus ook het doel van Prefense bestaat eigenlijk uit twee onderdelen: het verkrijgen van nieuwe klanten middels offerte aanvragen en het werven van sollicitanten.De drempel voor het aanvragen van een offerte of aanmelden voor een vacature is relatief hoog. Allereerst was het dus van belang om te zorgen dat alle stappen die leiden tot de gewenste doelen, zo conversievriendelijk mogelijk zijn ingericht. Dit begint met een analyse van de websites, kanalen en content. Uit de verkregen data en analyses werd duidelijk dat er een aantal optimalisaties nodig waren om de doelstellingen te behalen. Zo zijn we gestart met het ontwikkelen van een conversievriendelijke website (webontwikkeling) die we hanteren voor alle werkmaatschappijen. Daarnaast ontbrak consistentie in de uitingen van Prefense. Door middel van content creatie hebben wij hier รฉรฉn lijn in aangebracht. Zo ontstond er een รฉchte eenheid.Twee type leadsEen tweedelig vraagstuk betekent ook meerdere doelgroepen. Elke doelgroep vraagt om zijn eigen aanpak; een eigen customer journey. In het geval van Prefense konden wij per werkmaatschappij 2 doelgroepen onderscheiden; potentiรซle klanten en potentiรซle werknemers. Op basis van een uitgebreid doelgroeponderzoek, waar we onder andere kijken naar het (online) gedrag en de behoeftes van de doelgroep, is er invulling gegeven aan de customer journey. Daarin is bepaald dat Prefense zichtbaar moet zijn op verschillende platformen en kanalen om de verschillende doelgroepen te bereiken. Een totaalpakket aan diensten is noodzakelijk om te voldoen aan de informatie- en communicatiebehoefte van de doelgroepen.In het geval van de potentiรซle klanten is onderscheid te maken in een passieve en actieve behoefte naar de diensten van Prefense. Beide behoeften zijn meegenomen in de keuze van kanalen en content. De potentiรซle werknemers kun je ook op twee manieren onderverdelen: mensen die actief op zoek zijn naar een baan binnen het betreffende werkveld of mensen die tevreden zijn bij een huidige werkgever, maar wellicht overstappen bij de juiste omstandigheden. Ook dit vraagt om een andere benadering qua boodschap en inzet aan middelen en kanalen.Een online strategie met een totaalpakket van dienstenOm te beginnen zijn alle 4 de websites van de werkmaatschappijen conversievriendelijk ingericht. Vanuit onze webontwikkeling hebben we sterke websites neergezet en dankzij conversie optimalisatie (CRO) is de gebruiksvriendelijkheid van de websites verhoogd. Doordiverse conversie-metingen in te stellen, worden resultaten herleidt naar de marketinginspanningen. Met dit als uitgangspunt zijn we aan de slag gegaan met de doelstellingen.Door het opzetten van een gedegen campagnestructuur binnen Google Ads (SEA), is Prefense zo goed mogelijk zichtbaar bij potentiรซle klanten binnen de betaalde zoekresultaten van Google. Daarnaast weten we met betaalde advertenties op LinkedIn (Social Media Advertising), de beslissingsbevoegden binnen een organisatie te benaderen. De boodschap bij deze campagnes gaat over de ervaring en expertises van Prefense.De mogelijke sollicitanten benaderen we via een ander platform, namelijk Facebook. Dit doen we door laagdrempelige campagnes te activeren die het eenvoudig maken om je aan te melden voor een vacature. In combinatie met relevante organische content (Social Media Management) en een sterke website, tonen we de kennis en expertise van hun potentiรซle nieuwe werkgever.We creรซren online ritme voor Prefense door Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads en de inzet van organische content. Prefense is zo goed mogelijk zichtbaar voor alle potentiรซle leads, zowel klanten als sollicitanten.Leadgeneratie voor alle labelsHet realiseren van conversievriendelijke websites en het ontwikkelen en uitvoeren van de online strategie, hebben enorm bijgedragen aan het aantal gewenste doelen. In 2021 alleen al was er een gemiddelde stijging van 745% te onderscheiden in het aantal behaalde doelen, 25% van deze behaalde doelen betrof sollicitaties. In 2022 zetten wij deze strategie voort en sturen bij waar nodig, middels de rapportagemomenten.
Project gemaakt voor Woondossier in de Software & Computer Services industrie voor een B2B publiek.Woondossier is een digitaal platform waarop makelaars informatie kunnen verzamelen over een woning. Wij zijn ingeschakeld voor de positionering van het platform en voor het ontwikkelen van de beeldtaal.We geven invulling aan dรฉ nieuwe tool waarmee makelaars zich nog meer gaan onderscheiden in de woningmarkt. Woondossier, Topsite en The Conversion Department slaan de handen inรฉรฉn voor de totale zorg; van strategie en concept tot aan de technische realisatie van elke denkbare saleskans die dit platform met zich meebrengt.Het ontwikkelen van de beeldtaalWoondossier creรซert kansen in de vastgoedwereld, dat is hoe zij zich willen positioneren in de markt. Wij hebben de positionering โ slimmer in de vastgoedmarkt โ als basis genomen voor het ontwikkelen van de beeldtaal. De beeldtaal moet de boodschap van het platform uitstralen en overbrengen โ het is dus essentieel om de beeldtaal op de positionering te laten aansluiten.De beeldtaal geeft het platform een onderscheidende visuele uitstraling. De handvatten worden gegeven om de stijl in alle uitingen en middelen op dezelfde wijze door te voeren. Met als doel om eenduidige en herkenbare content te creรซren.We hebben het logo gerealiseerd als startpunt van de beeldtaal. Het beeldmerk kenmerkt zich door de visuele verwijzing naar een โdossierโ. Tevens ook een directe digitale feel van een โappโ icoon. Locatie/omgeving en de woningmarkt staan centraal. De pay-off legt de meerwaarde uit richting de makelaars.Het onderbouwen van weloverwogen keuzesWoondossier is een digitaal platform. Dit hebben wij terug laten komen in de kleuren. De kleuren geven het platform deze digitale, technische uitstraling. In de beeldtaal is ook het lettertype opgenomen; een strak en open lettertype dat prettig leest.We hebben gekozen voor illustraties waarmee iedereen zich kan identificeren. Wat de wens van de doelgroep ook is. In deze stijl worden woonwensen en onderwerpen in beeld gebracht.Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van fotografie โ dit zorgt ervoor dat de doelgroep zich kan identificeren. Denk daarbij aan beelden van gebruikers van het platform. Een overzichtelijke vlakverdeling zorgt voor een heldere en simpele communicatie, waarbij een verwijzing wordt gemaakt naar het dossier. De stijlelementen zoals de iconen ondersteunen de beeldtaal en heldere manier van communiceren.Een op maat gemaakte beeldtaal en positioneringDe op maat gemaakte beeldtaal, inclusief positionering en merkverhaal, geven invulling aan de identiteit van Woondossier als platform. Door de visuele ondersteuning komen het verhaal, de USPโs en de voordelen van het platform krachtig naar voren. Alle kanalen worden ontwikkeld met een herkenbare visuele uitstraling.Vanuit een sterke en onderscheidende beeldtaal is er verder gegaan met het ontwikkelen van verschillende uitingen. We hebben uitingen ontwikkeld voor de advertentie, brochure, social media posts en display banners.Beeldtaal toepassen in content creatieDe advertentie is ontwikkeld voor de promotie van het platform in printmedia. De brochure geeft meer informatie over het platform. Verder zijn er templates gemaakt voor het ontwikkelen van social media posts โ wij hebben hierbij een voorzetje van 10 social media posts gegeven. Verder zijn er displaybanners ontwikkeld om de online zichtbaarheid van Woondossier te vergroten.Een sterk fundament voor online groeiWe hebben een digitaal pakket ontwikkeld aan middelen om online te groeien. De handvatten voor het ontwikkelen van vormgeving-technische middelen en uitingen zijn gegeven. Woondossier heeft de basis sterk neergezet en is klaar voor de volgende fase: het werven van gebruikers.
Project gemaakt voor CP Coaching in de Personeelszaken industrie voor een B2B publiek.CP-Coaching is hรฉt re-integratiebureau voor de provincies Zuid-Holland en Zeeland. Voor CP-Coaching is een website ontwikkeld met een compleet nieuwe look-and-feel om het bedrijf sterk neer te zetten en conversie te verhogen.Bij de ontwikkeling van de nieuwe website is rekening gehouden met alle betrokken partijen. Zo moest bij binnenkomst op de website direct duidelijk zijn dat CP-Coaching als re-integratiebureau medewerkers begeleidt in hun loopbaan, maar ook dat betrokken partijen als werkgevers, het UWV รฉn gemeenten met hun arbeidsgerichte vraagstelling bij CP-Coaching terecht kunnen.Een website die vertrouwen uitstraaltBij re-integratietrajecten komt altijd maatwerk kijken. Maatwerk geleverd door specialisten die werknemers in een kwetsbare periode helpen. Vertrouwen is hierbij cruciaal. Alle betrokken partijen moeten het vertrouwen hebben dat CP-coaching hรฉt re-integratiebureau is waarmee zij samen kunnen werken.Bij het ontwikkelen van de website hebben gekeken hoe we het persoonlijke aspect van re-integratie naar voren kunnen brengen. Met een direct overzicht van alle medewerkers en persoonlijke fotografie van CP-coaching moet een gevoel van vertrouwen worden geschept.Via een vaste werkwijze hebben we stapsgewijs naar de livegang van de nieuwe website toegewerkt. In de eerste fase is gekeken naar het ontwerp van de nieuwe website. Niet alleen de grafische uitstraling is hierin meegenomen, maar er is ook kritisch gekeken naar de optimale navigatie en indeling van de website; om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk neer te zetten.Na goedkeuring van het ontwerp is de website ontwikkeld in het WordPress CMS. Voor oplevering van de website wordt de website uitgebreid getest en eventuele fouten verholpen om vervolgens tot livegang over te gaan.Een website met oog voor conversieDaarnaast hebben we met conversie optimalisatie gekeken hoe we websitebezoeker gemakkelijk naar het conversiedoel op de website leiden; het doen van een contactaanvraag (bellen, e-mail of een afspraak inplannen via de website). Op de website zijn een aantal conversie-momenten gerealiseerd die tot meer contactopnames moeten leiden.Relevantie voor nieuwe bezoekersNaast het realiseren van een conversievriendelijke website, was er ook de wens om de relevantie van de website te verbeteren โ met als onderliggende doel om het organische verkeer te verhogen. De relevantie van een website is enorm waardevol; hoe relevanter je website, hoe hoger je website in de zoekresultaten scoort.Wij zijn hiervoor een SEO-traject aangegaan met CP Coaching. Er is uitvoerig onderzoek gedaan. Deze SEO-analyse maakt inzichtelijk waar er optimalisaties kunnen worden doorgevoerd.Eรฉn van de optimalisaties was om per dienst een relevante tekst te schrijven. Met uitvoerig onderzoek hebben we per re-integratiedienst, samen met CP Coaching, de vraagstelling boven water gekregen. Vanuit deze basis hebben we teksten geschreven die perfect inspelen op de zoekintentie van (nieuwe) websitebezoekers. De teksten zijn niet geschreven voor de zoekmachine, maar voor de mens.Een sterk fundamentNa oplevering en livegang van de nieuwe website is The Conversion Department nog steeds verantwoordelijk voor de hosting en het onderhoud van de nieuwe website. Het SEO-traject heeft gezorgd voor een sterk fundament op SEO-vlak met sterke content en een technisch goed geoptimaliseerde website. Inmiddels is een aantal maanden na livegang de hoeveelheid organisch verkeer verdubbeld!
Project gemaakt voor NXXT Verkeersscholen in de Vervoer industrie voor een B2C publiek.NXXT Verkeersscholen positioneert zichzelf als de beste rijschool van Nederland. Deze positionering moest ook online worden doorgetrokken. NXXT Verkeersscholen heeft een jonge doelgroep; perfect te bereiken via social media kanalen. Een social media strategie sloot dan ook perfect aan op de doelstellingen van de klant.Een online strategie met de focus op social mediaDe samenwerking met NXXT Verkeersscholen is gestart vanuit de vraag om het bereik en het aantal volgers op social media te verhogen. Wij hebben dit in eerste instantie gedaan door het plaatsen van organische tijdlijnberichten, dus zonder inzet van budget. Tijdens de samenwerking hebben we de inzet van social media geรฏntensiveerd door Social Advertising toe te voegen aan de strategie. Dit werd een grootschalige campagne met zowel landelijke als lokale campagnes.Vanuit een steeds intensievere samenwerking hebben we meerdere vraagstukken van NXXT Verkeersscholen opgepakt en zijn wij ingezet als volledige marketingpartner van NXXT Verkeersscholen. Het strategische vraagstuk begint bij de online research. Vanuit dit onderzoek hebben we een online strategie ontwikkeld met als conversiedoel het verkrijgen van proefles inschrijvingen. In de strategie hebben we alle punten van de customer journey onderzocht en invulling gegeven aan elke fase binnen de klantreis โ van het onderhouden van de community tot een sterke leadgeneratie in de vorm van proefles aanvragen.Een conversievriendelijke website is bij de doelstelling van NXXT Verkeersscholen onmisbaar. We hebben de website gebruiksvriendelijker gemaakt en geoptimaliseerd voor het conversiedoel. Daarnaast hebben we de content creatie uit handen genomen en het adverteren op Google aan de online strategie toegevoegd. Het totaalpakket aan expertises zorgt voor een efficiรซnte en effectieve samenwerking.Organische groei op social mediaVanuit Social Media Management hebben wij onderzoek gedaan naar de manier waarop NXXT Verkeersscholen zelf social media inzet. Vanuit deze analyse en de vraag van de klant, hebben wij een verbeterplan opgesteld รฉn uitgevoerd voor de professionalisering van de social media kanalen. Door middel van een contentkalender en het regelmatig posten van snackable en interactieve content โ volledig afgestemd op de doelgroep โ is het bereik van NXXT Verkeersscholen op social media vergroot en groeit daarmee het aantal volgers.Het onderhouden van de community werd in de loop van de samenwerking een groter vraagstuk. Naast Facebook en Instagram hebben we ook het YouTube account geprofessionaliseerd. We hebben videoโs gerealiseerd voor het account en hebben vanuit een sterk concept een YouTube-serie โThe NXXT Bestโ ontwikkeld.Uitbreiding met Social Advertising en Google AdsOok kregen wij vanuit NXXT Verkeersscholen de vraag of wij konden helpen bij het verkrijgen van nieuwe inschrijvingen voor specifieke lokale regioโs. De inschrijvingen in deze regioโs liepen terug. Wij hebben voor dit conversie-doel lokale social media campagnes geactiveerd en ervoor gezorgd dat de aanvragen voor proeflessen weer opliepen. De resultaten waren veelbelovend en we zagen enorme kansen voor de online groei van NXXT Verkeersscholen! Vervolgens hebben we onderzoek gedaan naar de groei kansen voor NXXT Verkeersscholen met de inzet van Social Advertising en adverteren op Google (SEA).Lokale organische vindbaarheid verhogenOm de website ook een organische betere positie binnen Google te geven, hebben we een grootschalig SEO-traject opgezet. We hebben hiervoor SEO-teksten geschreven voor elke regionale rijschool. Dit zorgt voor een goede landelijke รฉn lokale vindbaarheid van NXXT Verkeersscholen in elke regio waarin zij werkzaam zijn.Een explosieve online groeiDe inzet van verschillende online middelen, zorgde voor een explosieve groei van NXXT Verkeersscholen. De multi-channel aanpak zorgt voor een onontkoombare online zichtbaarheid. We weten de doelgroep te bereiken via de social kanalen en via de Google advertenties. De conversievriendelijke website zorgt voor continue leadgeneratie.
Deel je ervaring met ons.
Details
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.