De 10 beste Evenementen Bureaus in Nijmegen - 2025 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in Nijmegen

14 bureaus

Locatie zoeken
Beoordelingen
Budget
Ontdek toonaangevende evenementenbureaus in Nijmegen die klaar staan om uw droomevents tot leven te brengen. Onze zorgvuldig samengestelde lijst presenteert erkende experts in eventplanning en -organisatie. Verken de portfolio's en klantbeoordelingen van elk bureau om een weloverwogen keuze te maken. Of u nu een zakelijk congres, een productlancering of een cultureel festival wilt organiseren, u vindt hier specialisten die uw visie kunnen realiseren. Van locatieselectie tot entertainment en catering, deze Nijmeegse bureaus bieden allesomvattende oplossingen. Met Sortlist kunt u ook uw projectvereisten plaatsen, waardoor evenementenbureaus u kunnen benaderen met op maat gemaakte voorstellen die aansluiten bij uw specifieke wensen en doelstellingen.

Alle Evenementen Agencies in Nijmegen

  • 5
    (5 reviews)

    Nieuwe generatie marketing. Zonder poespas. We bouwen je merk en zorgen voor resultaat. Offerte?

    Aanpoters is een marketingbureau dat het nét wat anders doet dan de traditionele marketingbureau’s. We zijn Aanpoters begonnen omdat we een behoefte zagen in de marketingwereld aan no-nonsense marketing. Dat betekent: geen abstracte termen. Geen vage rapporten met nietszeggende cijfers. Geen vergaderingen zonder inhoud. En dat betekent: wel goed meten wat wel en niet werkt. Wel laten zien wat we doen. Wel eerlijk zijn over het resultaat. En wel inzichten delen waar jij als ondernemer wat aan hebt. Daar kom je het verst mee. Dat doen wij het liefst voor organisaties die iets positiefs bijdragen aan de wereld. We zetten daarbij de nieuwste kanalen als eerste van Nederland in. Zo zijn wij op dit moment het enige marketingbureau van Nederland dat kan adverteren op Netflix. Maar we beginnen voor elk merk bij het begin. We geven je merk een frisse uitstraling en zorgen dat je potentiële klanten het verhaal te zien krijgen. Zowel op de website (die wij voor je kunnen bouwen) als in campagnes op vele off- & online communicatiekanalen. Zo word je niet alleen bovenaan Google en Microsoft zoeknetwerken gevonden. Maar overtuig je ook je doelgroep op Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest. We doen dus niet één trucje maar weten we de weg voor je te vinden door de jungle van mogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat jouw doelgroep bereikt wordt. Met content die hen aanspreekt. In het formaat dat bij hen past. Of dat nu via sociale media campagnes of Spotify is. Aanpoters hebben de ervaring in huis en zorgen dat je vooroploopt. En niet onbelangrijk: aanpoters geven je inzicht in wat we doen en houden het voor jou begrijpelijk. We laten zien waar de kansen liggen en wat je marketing oplevert. Bij zowel kleine organisaties als grote organisaties boeken we op deze manier positieve resultaten. Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Vraag een vrijblijvende offerte aan: info@aanpoters.nl
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Nijmegen, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen (+4)
    Spreekt Nederlands, Duits(+1)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    We create rhythm in identity and marketing for event and music professionals to realise their dreams

    Studio by Nas exist to team up with outstanding brands within the event and music industry. We create visual matters and vision, so they can perform at their best. Together we make dreams come true. As the founder and creavite mind behind Studio by Nas, is Kevin Nas passionate about the power of visual art and design within the music industry. In terms of design he loves to combine analog tools with contemporary craft. Kevin will always thrive to show the world my resonant vision on music and design.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Nijmegen, Nederland
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • 5
    (8 reviews)

    Crafting Tomorrow's Memories.

    Aanbevolen
    Top bekroond
    Hello! Welcome to TC Productions, your destination for cutting-edge event experiences. We specialize in crafting unforgettable gatherings that push the boundaries of creativity. With our expert team and innovative approach, we bring your vision to life with precision and flair. From immersive brand activations, dance events to corporate gatherings and galas, we're here to elevate your event to the next level. Let's Craft Tomorrow's Memories.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+3)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Kleding & Accessoires (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Let's make impact together!

    CEM Company, your company for campaigns, events and more. De naam zegt het al, we ontwikkelen creatieve en prikkelende communicatieconcepten die raken en activeren. Van campagnes en merkconcepten tot grootse evenementen: wij geloven in de kracht van impactvolle communicatie. Wij zijn actief in de sectoren sport, gezondheid, mobiliteit en duurzaamheid en ondersteunen organisaties graag met een creatieve en vernieuwende aanpak die resultaten boekt.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Nijmegen, Nederland
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    Top bekroond
    OVAL is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns and live events. We work with brands like Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. OVAL is a member of IDEA, ACC Belgium and awarded third place in best event agency in Europe by BEA. OVAL is B Corp certified.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits(+2)
    51-200 teamleden
  • 4.7
    (1 reviews)

    We bedenken het, we regelen het, we maken het. Allemaal.

    For English see below Wij zijn PRESSURE, het fullservice pr-bureau van Amsterdam. Fullservice pr betekent dat we alles voor je regelen, van strategie tot uitvoering en natuurlijk een uitgebreide rapportage. Goede contacten met de media, het schrijven van nieuwswaardige persberichten en bovenop het nieuws zitten zijn onze basis. Maar ons repertoire is breder dan dat. Creativiteit gaat daarbij hand in hand met haalbaarheid en commercieel resultaat. En gaat je aanvraag verder dan pr? Dan hebben we via ons fullservice-marketingbureau Bengelmedia nog veel meer in huis. Ons repertoire is breed. Als het past dan doen we het. Services waar veel klanten gebruik van maken zijn: Strategie Creatieve concepten Doorlopend pr-management Pr events Press trips Influencer samenwerkingen Corporate pr Activaties en joint promotions We are PRESSURE, the full-service PR agency of Amsterdam. Full-service PR means that we can arrange everything for you. Based on your request we come up with a strategy and propose the best activities. We write the required content and design the assets in our own studio. Subsequently, we arrange and coordinate all activities. We are always on top of it as PR does not lead to results automatically. Of course, you will receive a clear report afterwards. Because at the end of the day, commercial results are all that matters at PRESSURE. If your request entails more than only PR, we have a lot more to offer through our full-service marketing agency Bengelmedia. Furthermore, we have a Belgian partner with a quality standard that is just as high as ours. That partner is PR agency Wavemakers. Tell us more about your objectives for the Belgian market and we’ll bring Wavemakers on board. That is also full-service PR! Services that many clients use: Strategy Creative concepts PR retainers Press events Press trips Influencer collaboration Corporate PR Activations & joint promotions
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Schiphol-Rijk, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Non-profit (+13)
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Met persoonlijke aandacht maken wij van jouw event een groot succes!

    Met meer dan 10 jaar ervaring in de evenementenbranche biedt Events & Media een uitgebreid aanbod van diensten, van evenementenplanning en -ontwerp tot productie en uitvoering. Met de focus op persoonlijke aandacht worden er memorabele evenementen gecreëerd en uitgevoerd. Daarbij wordt er goed geluisterd naar de behoeften van de opdrachtgever om er voor te zorgen dat het evenement een blijvende indruk achterlaat en alle verwachtingen overtreft. Events & Media heeft opdrachten mogen uitvoeren voor o.a. CUPRA, Loyens & Loeff, BlackBerry, RTL Nederland, Rabobank, Rijksdienst voor Ondernemend Nederland en het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
    12 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Ede, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Auto  (+4)
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)
     
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Nijmegen, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • 4.7
    (8 reviews)

    De deeltijd marketingafdeling voor MKB bedrijven

    Top bekroond
    Wij zien veel MKB bedrijven in de omvang van 10 tot 100 medewerkers stoeien met de invulling van de marketing. Het is nodig en gewenst, maar misschien nog niet professioneel ingericht. De deeltijd marketing afdeling van Creatie Maakt Alles is dan de oplossing. De specialist van Creatie Maakt Alles werkt op afstand of bij jou in het bedrijf en is nauw betrokken bij je team en bedrijfsontwikkelingen. Hij/Zij adviseert de best passende marketingstrategie zonder klakkeloos de trends te volgen. We hebben maar één doel: een zo groot mogelijk effect realiseren passend binnen het budget dat jouw bedrijf beschikbaar heeft. Van het opzetten en inzetten van een marketingplan, de consequente inzet van social media, het verzorgen van een campagne tot een effectieve opzet van de website. Passend binnen jouw budget en gericht op resultaat. Wij starten altijd met een goede inventarisatie over wat nodig en gewenst is binnen je bedrijf. Wie ben je, wat levert jouw bedrijf en vooral wat is een passende aanpak voor het bedrijf. Onze aanpak is begrijpelijk, betaalbaar en logisch, bij ons geen dikke plannen maar praktische programma's die we één voor één inzetten. Daarom biedt Creatie Maakt Alles zich ‘deeltijd’ aan. Een goede en structurele inzet van marketing gebaseerd op een tijdsinvestering die bij de opdrachtgever past.  Welke diensten leveren wij MKB marketing: deeltijd inzetbaar, uw marketing flowed en levert resultaat op. Creatie Maakt Alles is erop gericht om bij haar klanten tegen zo min mogelijk kosten een zo hoog mogelijk resultaat op het gebied van marketing en communicatie te realiseren, waarbij continuïteit is geborgd. Wij werken in een team van zo’n 25 collega’s die ieder hun specialisme hebben. Ieder is inzetbaar op basis van de behoefte of vraag van de klant. Met één aanspreekpunt heeft de klant toegang tot alle denkbare specialisaties binnen marketing & communicatie. Het voordeel? Alle specialisten binnen handbereik. Géén dubbele briefings meer naar verschillende freelancers of bureaus. Wij adviseren proactief in jouw marketing strategie. We zijn persoonlijk betrokken. We werken graag intern bij de opdrachtgever en werken vanuit co-creatie aan marketing. Op deze manier wordt marketing écht een onderdeel binnen het bedrijf en wordt het door medewerkers omarmt. Mooi om te zien hoe we op deze manier een vaste collega van de organisatie worden. Content creatie & Online redactie : ieder bedrijf heeft iets waardevols te vertellen Online marketing en online redactie is vandaag de dag niet meer weg te denken. Ieder bedrijf heeft er zijn eigen doelstelling(en) mee. Denk hierbij aan het vergroten van de naamsbekendheid, het imago versterken, leads genereren, het bedrijfsnetwerk vergroten enz. Wij werken op basis van een contentplanner, die we samen met de klant opstellen. Alleen relevante onderwerpen komen aan bod. U hoeft zelf niets te schrijven, als u daar geen zin of tijd voor heeft. Wij doen de interviews met u, uw medewerkers, klanten of leveranciers. Zo heeft u continue een waardevolle stroom aan berichtgevingen die uw doelgroep bereiken. Uw zichtbaarheid zal opvallen. De content wordt ingezet op uw website, social media, nieuwsbrieven en (online) presentaties. Altijd actueel! Online advertising & SEO : Voor het werven van aanwezigen bij een kennismakingslezig, voor het genereren van leads of voor het vergroten van een kwaliteit fanbase. Online advertising kan hier effectief aan bijdragen. Met de co-workers van Creatie Maakt Alles hebben we de juiste professionals in huis die alle laatste trends en ontwikkelingen beheersen. We hebben meerdere professionals in ons team verantwoordelijk voor: - Google Advertising - Social media Advertising - SEO optimalisatie (technisch en content) - Technisch correct instellen van alle toolings en dashboards voor perfecte metingen - Wekelijkse monitoring en maandelijkse rapportage Grafisch ontwerp : van elke uiting een sterk communicatie middel maken Een mooi ontwerp van uw bedrijfsfolder of digitale mailing is leuk. Het maakt u trots. Maar van complimenten kunt u niet leven. Een goed design moet vooral effectief zijn. Wanneer een uiting communiceert en de doelgroep aanspreekt heeft het zijn doel bereikt. Met meer dan 10 jaar ontwerp-ervaring is dat een sterke expertise. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The part-time marketing department for SMEs Creatie Maakt Alles offers SME's support in marketing and promotion. From the design of a website, the consistent use of social media, taking care of a campaign to setting up and implementing a marketing plan. Fitting within your budget, fully planned and focused on results. It all starts with: a good inventory of what's needed and wanted within your company. Who are you, what do you do and especially how does your company wants to be presented to the world? A good and structural implementation of advertising and branding based on a realistic time investment! Creatie Maakt Alles works in a team of (± 25) co-workers, each with its own specialism (DTP, design, web design and development, content creation, social media and online editorial, marketing & communication etc.). Co-workers can be flexibly deployed based on the needs for a project, the click with the customer and the budget. Than we deliver results!
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Berlicum, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Sport (+16)
    Spreekt Nederlands, Engels
    11-50 teamleden
  • Wanneer mijn opdrachtgevers ‘zicht- en vindbaar’ zijn op internet is mijn missie geslaagd. Ik maak moderne websites met een gebruiksvriendelijk CMS en een heldere structuur, die voldoen aan hedendaagse eisen en goed vindbaar zijn in de zoekmachines op internet. Daarnaast schrijf  ik SEO webteksten, maak printable en online (zoekmachine-optimale) mediapublicaties en geef advies aan bedrijven hoe zij zich beter online kunnen profileren. Om dit doel, online branding, te bereiken word ik ondersteund door een web- en app-ontwikkelaar, grafisch ontwerpers, videoproductiebedrijven en fotografen. Daarnaast geef ik Social Media Trainingen en beheer ik voor opdrachtgevers, uit zeer diverse vakgebieden, het Social Media Management, middels social media support. Mijn opdrachten zijn zeer divers, maar allen gebaseerd op online branding, Public Relations, communicatie, social media support, social media training, content management, SEO tekstschrijven en zoekmachinevriendelijke copywriting. Taal is ‘ècht mijn ding’! Op een speelse wijze maak ik gebruik van tekst en taal voor on- en offline mediakanalen. Social Selling is tegenwoordig niet meer te omzeilen. Mijn Public Relations en Communicatie-uitingen zorgen ervoor dat mijn opdrachtgevers off- én online gezien worden. Ik bewaak de online branding en daarmee de reputatie op internet voor mijn opdrachtgever. Ik onderhoud bij voorkeur duurzame relaties met mijn klanten en doe er alles aan om te voldoen aan hun wensen.  Dat ik daarin succesvol blijkt uit de vele goede reviews op online media kanalen als Google, Facebook, LinkedIN en op mijn website natuurlijk.  U kunt mij benaderen voor: Public Relations Communicatie Promotie Social media Training Social media Consult SEO webteksten Zoekmachine optimalisatie Advertenties, persberichten Website ontwikkeling Social media Support & webcontent Social media site Domeinregistratie & webhosting
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Hoevelaken, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Auto  (+10)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    We organize innovation events and hackathons all over the globe.

    At Tailor Made Hackathon, we organize dozens of events worldwide each year, both online and offline, for a variety of audiences. From tailored advice to full event management, we offer comprehensive solutions that enhance efficiency, foster innovation, and strengthen collaboration. Whether it's tackling IT challenges, exploring AI, or addressing societal issues, our events empower organizations to achieve meaningful results. Get in touch and discover how we can support your organization.
    12 projecten in Evenementen
    Onbekende locatie
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Overheid (+6)
    Spreekt Engels, Nederlands(+1)
    11-50 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Verdien de aandacht!

    Aangenaam. Wij zijn Communiteers. Community marketeers dus. Wij halen voor bedrijven en organisaties de marketingwaarde uit communities, met content en campagnes. Waarom? Verdien je aandacht in plaats van dat je zelf roept dat je goed bent. Dat is waar het in deze huidige, ietwat schreeuwerige, maatschappij wat ons betreft om draait. Dit doen we door in te zetten op capaciteit, kennis en (visuele) middelen, zoals video, animatie, contentcreatie en chatbots. We bieden oplossingen die passen bij jouw doelstellingen en doelgroepen, en jouw kennis, kunde en capaciteit. We hebben korte, middellange en lange termijnoplossingen, voor verschillende vraagstukken. Deze vraagstukken brengen we onder in onze Communiteers Solutions: Hyers, Ympacts en Yvents!
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Helmond, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • 4.7
    (11 reviews)

    Een uitzonderlijk gewoon digitaal bureau

    Wij zijn een creatief digitaal bureau met één doel: het vinden van een antwoord op jouw vraag. Door strategie, design en techniek te combineren brengen we merken (digitaal) tot leven. We praten in begrijpelijke taal en bedenken idem oplossingen, passend bij het doel en de uiteindelijke doelgroep. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van unieke (digitale) experiences, die we tot leven brengen met behulp van sprekende designs en innovatieve technieken. We doen dit samen, met het team, met de klant en/of eventuele andere belanghebbenden. We hebben namelijk ook de tools in huis om een nieuwe stijl al in een vroeg stadium te kunnen toetsen bij andere (geselecteerde) belanghebbenden. Zo weet je zeker dat een nieuw concept ook gedragen wordt. Kortom: we zijn altijd op zoek naar manieren om de (digitale) wereld, mooier, makkelijker en nuttiger te maken. We volgen de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied en houden van een uitdaging! Ook toe aan verandering? Bekijk onze cases en get in touch!
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Onderwijs (+6)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Een digitaal en creatief sportmarketingbureau !

    House of Sports is een ambitieus, creatief en digitaal sportmarketingbureau, bestaande uit een team van enthousiaste mensen met een topsport mentaliteit: een mix van commercie, creativiteit en marketing, gekoppeld aan ruim 25 jaar ervaring in sportmarketing. Sport is emotie, sport brengt mensen samen. Daardoor kan sport een onderscheidend aspect zijn van de positionering van uw bedrijf, dienst of product. Sport biedt bovendien een ideaal platform voor relatiemarketing. House of Sports kent de kracht van sportmarketing als geen ander.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Onbekende locatie
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    201-500 teamleden

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Werken met de beste evenementenbureaus in Nijmegen

Motieven om met een event manager samen te werken

Een event management bureau helpt u bij het beheren en organiseren van al uw events, ongeacht de branche waarin uw onderneming actief is. Het gebruik van een evenementenbureau zorgt ervoor dat u zich om niets druk hoeft te maken, alles is van A tot Z geregeld. Het kantoor zal voor u beurzen, festivals en congressen bij mogelijke cliënten aanbieden en contact houden met de opdrachtgevers, genodigden, klanten enzovoort.

Een event management bureau beheert alle stadia van een evenement en alles wat noodzakelijk is om het perfect uit te voeren. Het agentschap waarmee je samenwerkt zal je helpen om het beste uit het evenement te halen, zodat iedereen zo goed mogelijk kan genieten van het evenement.

Ook levert het evenementenbureau voor u het overzicht van het budget, en overzien en begeleiden zij de werknemers verantwoordelijk voor de executie van het evenement. Het regelen van een evenement kost erg veel tijd en kennis, dus een evenementenbureau inschakelen is de beste uitweg voor dit soort acties, omdat zij de werktak perfect kennen en u veel moeite zullen besparen.

Functies van een evenementenbureau

Evenementenbureau’s zullen de locatie van het evenement, de samenstelling, het soort aanwezigen en hun smaak bestuderen. Dit geeft het bureau een visie over hoe het evenement te organiseren of hoe u uw stand voor een event van een derde partij kunt ontwerpen. Event managers zijn in staat zich te adapteren aan elke sector en stijl.

Een event manager is aansprakelijk voor alles wat te maken heeft met het produceren en de realisatie van uw evenementen. Event management bureau’s kunnen zowel het evenement zelf maken als de ideeën van uw organisatie designen en toepassen in een event van een third party.

de event manager waarmee u collaboreert is verantwoordelijk voor de communicatie en executie van het evenement dat u wilt houden. Dit allemaal brengt veel werk met zich mee dat de bureau’s van A tot Z weten te volbrengen.

Vind de beste evenementenbureau’s omstreeks Nijmegen met Sortlist

Omstreeks Nijmegen zijn erg veel evenementen van diverse soorten die elk jaar worden gehouden. Nijmegen heeft vele kantoren die professionals zijn in evenementen die uw organisaties zullen helpen om een evenement van top tot teen te regelen.

Waar wacht u nog op? Bespaar alle moeite, Sortlist geeft u de keuze om moeiteloos een volledig event te regelen met een evenementenbureau. Ontdek met Sortlist de ideale event managers in de buurt van Nijmegen en begin je evenementen te plannen met de beste professionals.

Een event manager levert alles wat komt kijken bij een evenement, van het zorgen voor kwaliteit eten en transport tot plaatsen om te parkeren en overnachtingsmogelijkheden. Bij Sortlist werken we samen met de beste evenementenbureaus omstreeks Nijmegen en we assisteren u bij het lokalizeren van de organisatie die het beste bij uw organisatie past.

Het evenementenbureau doet onderzoek naar ontwikkelingen en interessante mogelijkheden in de markt, daarbij zorgen ze ook voor sprekers, muzikanten of andere speciale gasten gekoppeld aan uw evenement. Begin direct een samenwerking met een event manager en profiteer van al het profijt die het oplevert, van de maak van het event tot de communicatie en het concept ervan.Samenwerken met het perfecte eventbureau is van kritiek belang om het te ontwikkelen op de wijze die het beste bij uw onderneming past. Bij Sortlist vindt u de beste event managers om uw evenement zo eenvoudig en zo succesvol mogelijk te maken.

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Laat je inspireren door wat er voor andere bedrijven is gedaan.

Social Media Management Politieke Partij

Social Media Management Politieke Partij

Social Media Support voor een  facilitair bedrijf

Social Media Support voor een facilitair bedrijf

PR en Social Media Management voor Sportevenement

PR en Social Media Management voor Sportevenement