De 10 beste Evenementen Bureaus in Utrecht - 2024 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in Utrecht

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis

Top Aanbevolen Evenementen Bureaus


Alle Evenementen Agencies in Utrecht

  • 5
    (8 reviews)

    Crafting Tomorrow's Memories.

    Aanbevolen
    Top bekroond
    Hello! Welcome to TC Productions, your destination for cutting-edge event experiences. We specialize in crafting unforgettable gatherings that push the boundaries of creativity. With our expert team and innovative approach, we bring your vision to life with precision and flair. From immersive brand activations, dance events to corporate gatherings and galas, we're here to elevate your event to the next level. Let's Craft Tomorrow's Memories.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+1)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Kleding & Accessoires (+8)
    Spreekt Engels, Duits
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    We Amplify Your Brand! - Jouw collega voor alle events en congressen in binnen en buitenland.

    We Amplify Your Brand! - Jouw collega voor alle events en congressen in binnen en buitenland. Welkom bij Amplify – Wij versterken jouw event en congres. Jouw externe expert collega die op ieder moment kan bijspringen.  Een evenement moet inspireren, verfrissen en verrassen. Inhoud is belangrijk maar komt pas goed tot zijn recht door sterke planning en organisatie. We Amplify your event: Wij versterken jouw evenement.Dit zit hem in grote lijnen én in details: alles moet sterk zijn, van de strategie tot de koffie. Gasten moeten geïnspireerd, blij en voldaan terugkijken op een geweldige beleving van begin tot eind! Wij organiseren zo’n evenement met liefde en beloven een onvergetelijke indruk achter te laten. Een event dat tot in de puntjes verzorgd is en volledig aansluit op jouw organisatiestrategie en -cultuur. Dat doen we door jouw evenement het stralende middelpunt te laten zijn van een totaalcampagne. Niet alleen maar het organiseren van een evenement of congres, maar evenementen organiseren met een doel. Wij maken daarbij gebruik van een unieke 360 graden aanpak waar alle facetten van online en offline marketingcommunicatie samen met de inzet van de nieuwste technologieën samen komen. Zo creëren wij resultaat en impact. Wat wij zoal voor je kunnen organiseren? - Online, offline en hybride congressen en events - Trainings sessies, heidagen en faciliteren van creative (cultuur)verandertrajecten - Interne bijeenkomsten, teambuildingen en incentives - Personeelsfeesten, jubilea en andere feestelijke vieringen - Productlanceringen, introducties en PR events - Gala, Awardshows - Beursdeelnames in binnen en buitenland. Het enige wat jij nog hoeft te doen is complimenten en dankwoorden in ontvangst nemen. Geen zorgen, wel applaus.Dat is hoe het voelt om met Amplify EventMarketing te werken.­­­­­ Neem je contact met ons op? Dan plannen we snel een half uurtje virtuele koffie om te kijken of er een klik is. Tot snel! English:   Welcome to Amplify! An event has to be inspiring, refreshing and surprising.  It needs to connect to your DNA and your guest. realizing your goals.   We Amplify your event. The big picture and the details are of importance: everything should contribute, from the strategy until the coffee. Guests need to be inspired, happy and satisfied when they look back to an unforgettable experience. An event that is organized to perfection and thoroughly connects to your organizations' strategy and culture.We Amplify this by making your event the center of attention throughout the whole campaign and planning process.  Organizing events with a purpose. Setting goals, reaching targets and accomplishing them. We achieve this by using a unique 360 degrees approach where all facets of online and offline marketing communication come together with the newest technology during the entire event marketing campaign. This way we create your dream event, getting results and gaining impact. The only thing you have to do is to receive the compliments and words of thanks from your guests. No worries, only applause.That is how it feels to work with Amplify EventMarketing. Who we Amplify? Besides the departments and managers from marketing, sales, communication, and PR. The most typical clients are CEO's, publishers, (semi) governments, the board of directors, personnel associations, party comities and last but certainly not least corporate event managers. Everyone, large or small, national or international, is welcome at Amplify.  What we Amplify (International) Congresses, Incentives, Teambuilding, Travels, Workshops, Galas, Diners, Shows, Award Ceremonies, Festivals, Webinars, Hybrid Events, Launchings, Fairs, Fair Stands, Sales Events, Product launches, (Employee) Parties and Celebration Jubilees. We are highly experienced in every field. Do you want something entirely different? Refreshing? Out-of-the-box? Creative? But also effective? And, would like to work with a great team who takes care of business with a smile?With pleasure, we will always create a customized event! Contact us and we schedule a 30 minute call to see if there could be a match. We would love to hear from you.
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Auto  (+4)
    Spreekt Nederlands, Engels
    11-50 teamleden
  • 4.7
    (11 reviews)

    Een uitzonderlijk gewoon digitaal bureau

    Wij zijn een creatief digitaal bureau met één doel: het vinden van een antwoord op jouw vraag. Door strategie, design en techniek te combineren brengen we merken (digitaal) tot leven. We praten in begrijpelijke taal en bedenken idem oplossingen, passend bij het doel en de uiteindelijke doelgroep. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van unieke (digitale) experiences, die we tot leven brengen met behulp van sprekende designs en innovatieve technieken. We doen dit samen, met het team, met de klant en/of eventuele andere belanghebbenden. We hebben namelijk ook de tools in huis om een nieuwe stijl al in een vroeg stadium te kunnen toetsen bij andere (geselecteerde) belanghebbenden. Zo weet je zeker dat een nieuw concept ook gedragen wordt. Kortom: we zijn altijd op zoek naar manieren om de (digitale) wereld, mooier, makkelijker en nuttiger te maken. We volgen de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied en houden van een uitdaging! Ook toe aan verandering? Bekijk onze cases en get in touch!
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Onderwijs (+6)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Creative Agency

    Je wilt je doelgroep bereiken, maar aandacht is niet te koop. Samen ontwikkelen we voor jou de campagne die alles in beweging zet.
    14 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Retail (+20)
    Spreekt Engels, Nederlands
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Creative agency voor marketing, communicatie en live en online events. Beste bureau van NL in 2021 en 2022 (bron MT1000)

    Creative agency voor marketing, communicatie en events. Nr 1 bureau van NL in 2021, 2022 én 2023 in de categorie communicatieadvies en categorie eventmarketing (bron: MT1000). We werken met name voor B2B, Rijksoverheid en non-profit, zijn gevestigd in Utrecht en hebben 35 vakkundige effectmakers in dienst. Check onze site voor recent werk en een uitgebreid profiel van ons bureau.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • The communications industry is always on the move − especially in today’s age of new media and technology. And most companies are struggling to keep up. Who can spare the time to closely follow everything that’s going on? Separate what’s special from what’s ordinary? Figure out how it all works, and how to turn such knowledge into true value for the organisation? If these challenges sound all too familiar to you, you might think about hiring a traditional advertising agency. However, you will probably be faced with substantial (overhead) costs. At Sablebonne Communications we offer a modern-day alternative so it doesn’t have to be that way. We possess the know-how that you need and our hands-on approach has been tried and tested when it comes to organising and coordinating your communication activities. Our combined skills mean we have what it takes to direct your communications from strategy and concept to deployment without a hitch. We will effectively translate your proposition into any conceivable form of communication – whether it’s creating visual identities, advertisements and (e)mails, or developing and implementing complete online strategies. We’re also your partner of choice when it comes to specific projects, such as loyalty programmes, incentives, joint promotions, or trade fair participation. What distinguishes our approach could be termed ‘lean communications’. You can hire us to help during any stage of your project, and we’ll deliver exactly what you need without superfluous steps and unnecessary costs. Obviously, the sooner you let us get on board, the more opportunities we will have to make your activities successful. But that choice, of course, is yours. Our customers often tell us how much they appreciate our level of involvement. No surprise, really, as we refuse to be mere outsiders stepping in to perform a quick trick. No matter how large or small your assignments, we’ll be standing right next to you as colleagues. Not only does that feel great − it works even better. You’ll see. What it all comes down to is this: we’ll make life easier for you by taking care of tasks you don’t have the time for. We’ll supply the people and means that your message requires. And we’ll always strive to achieve a result which surpasses your wildest expectations.  So, lean on us!
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Duits
    1-10 teamleden
  • 5
    (6 reviews)

    Business events & PR strategy

    Top bekroond
    We believe in the power of Communication, Public Relations and Live events. And especially in their combination. In this way, we create visibility for companies, governments and numerous organisations in the Netherlands. As our agency grows and evolves with the times, we can continuously respond to current events and an ever-changing world. We are therefore proud that for more than 20 years, we have been able to achieve our clients (commercial) goals through our successful approach! For more information about how we organize successful events and achieve a lot of free publicity, click on diensten. For more information please contact us via 0031(0)70-3614004 Wij geloven in de kracht van Communicatie, Public Relations en Live evenementen. En vooral in de combinatie ervan. Op deze wijze creëren wij zichtbaarheid voor bedrijven, overheden en tal van organisaties in Nederland. Aangezien ons bureau meegroeit en zich ontwikkelt met de tijd, kan er continue worden ingespeeld op de actualiteit en steeds veranderende wereld. Wij zijn dan ook trots dat we al meer dan 20 jaar middels onze succesvolle aanpak de (commerciële) doelstellingen van onze opdrachtgevers keer op keer weten te behalen! Voor meer informatie over hoe wij succesvolle events neerzetten en veel free publicity realiseren klik op diensten.
    10 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Rotterdam, Nederland (+2)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Consumer Electronics (+16)
    Spreekt Nederlands, Duits
    1-10 teamleden
  • 5
    (4 reviews)

    CREATIVE CONCEPTS FOR EXCEPTIONAL EVENTS

    Dutch Standard is an ambitious event agency that operates at the intersection of creation and production. We are internationally oriented and like to push the boundaries. We do so in a personal, purposeful and imaginative way. With roots in the festival industry, our skilled team of creators and thinkers builds a tailor made experience that your guests won't forget. Your vision, your culture, your stamp. Event organization is an art, and that art is one of full immersion. Our events are therefore always an extension of your brand, a fully customized world in which guests are stimulated, moved and inspired. Together, we create an unforgettable experience that is inseparable from your business. We are a full-service creative event agency. A mouthful, which is why we prefer to say: we build memories. That starts with developing a creative concept that seamlessly connects to your vision and goals. Because let’s be clear: the result is leading. If you can dream it, we can build it – that is the motto from which we operate. From start to finish, from concept to execution, your vision and goals are our focus. Are you ready to take this ride with us?
    10 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen (+6)
    Spreekt Engels, Duits
    1-10 teamleden
  • 4.7
    (12 reviews)

    Marketing Agency for B2B Industries

    The Monkey Network helps board members and investors professionalize B2B brands and scale up marketing and sales. Our network consists of 3 specialized companies with more than 300 monkeys that offer turnkey solutions so that managers can entirely focus on their company's growth. We create turnkey live communication projects such as trade shows, customer events, PR campaigns and sponsor activations. Our brand consultancy branch is led by Expert Marketing Professional (EMP) René van Dijk. Our Monkey Method refreshes your B2B Marketing in 3 easy steps for growth in existing and new markets. The Monkey Network helpt marketeers en investeerders met het professionaliseren van hun B2B-merken en het opschalen van hun marketing en sales. Het netwerk bestaat uit 3 gespecialiseerde afdelingen en meer dan 300 monkeys die turnkey oplossingen aanbieden zodat leidinggevenden zich weer volledig kunnen focussen op de groei van hun bedrijf. We bedenken en produceren opvallende live communicatieprojecten zoals vakbeurzen, klantevenementen, pr-acties en sponsoractivaties. Onze merktak is gespecialiseerd in het opfrissen van merk en marketing voor B2B organsiaties en staat o.l.v. registermarketeer (RM) René van Dijk. Onze Monkey Methode verbetert je B2B Marketing in 3 eenvoudige stappen voor groei in nieuwe en bestaande markten.
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland (+2)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Bouw (+7)
    Spreekt Nederlands, Duits
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    OVAL is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns and live events. We work with brands like Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. OVAL is a member of IDEA, ACC Belgium and awarded third place in best event agency in Europe by BEA.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits
    51-200 teamleden
  • 4.7
    (1 reviews)

    We bedenken het, we regelen het, we maken het. Allemaal.

    For English see below Wij zijn PRESSURE, het fullservice pr-bureau van Amsterdam. Fullservice pr betekent dat we alles voor je regelen, van strategie tot uitvoering en natuurlijk een uitgebreide rapportage. Goede contacten met de media, het schrijven van nieuwswaardige persberichten en bovenop het nieuws zitten zijn onze basis. Maar ons repertoire is breder dan dat. Creativiteit gaat daarbij hand in hand met haalbaarheid en commercieel resultaat. En gaat je aanvraag verder dan pr? Dan hebben we via ons fullservice-marketingbureau Bengelmedia nog veel meer in huis. Ons repertoire is breed. Als het past dan doen we het. Services waar veel klanten gebruik van maken zijn: Strategie Creatieve concepten Doorlopend pr-management Pr events Press trips Influencer samenwerkingen Corporate pr Activaties en joint promotions We are PRESSURE, the full-service PR agency of Amsterdam. Full-service PR means that we can arrange everything for you. Based on your request we come up with a strategy and propose the best activities. We write the required content and design the assets in our own studio. Subsequently, we arrange and coordinate all activities. We are always on top of it as PR does not lead to results automatically. Of course, you will receive a clear report afterwards. Because at the end of the day, commercial results are all that matters at PRESSURE. If your request entails more than only PR, we have a lot more to offer through our full-service marketing agency Bengelmedia. Furthermore, we have a Belgian partner with a quality standard that is just as high as ours. That partner is PR agency Wavemakers. Tell us more about your objectives for the Belgian market and we’ll bring Wavemakers on board. That is also full-service PR! Services that many clients use: Strategy Creative concepts PR retainers Press events Press trips Influencer collaboration Corporate PR Activations & joint promotions
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Schiphol-Rijk, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Wijn & Sterke Dranken (+11)
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Wij zijn een Digital Agency gespecialiseerd in het creëren van portals en websites met impact.

    Wie zijn wij? Wij zijn een Digital Agency gespecialiseerd in het creëren van websites met impact. Onze denkers, doeners en durvers ontwikkelen gepersonaliseerde interactieve ervaringen. Wat doen we? Wij begrijpen de kracht van een relevante online presentatie. Onze websites passen zich aan naar de behoeften en voorkeuren van jouw bezoekers. In een wereld waarin “one-size-fits-all” niet langer voldoende is, is ons uitgangspunt de persoonlijke connectie met jouw doelgroep voor langdurige succesvolle relaties. Hoe maken wij het verschil? In een wereld waar digitale technologie en online marketing steeds meer impact hebben, helpen wij merken juist daar het verschil te maken. Wij geloven in de kracht van gepersonaliseerde interactie, waarbij wij constant experimenteren met betekenisvolle interactie en verbeteringen voor het beste resultaat. Waarom? Wij ademen interactie, dat is de drijvende kracht achter alles wat we doen. Onze missie is om doelgroepen te bereiken en te activeren. Kies voor een partner die verder gaat dan een bureau. Samen gaan we voor gepersonaliseerde interactie, met de focus op jouw doelgroep. We realiseren jouw digitale ambities en zorgen ervoor dat deze naadloos aansluiten op jouw doelgroep. Klaar om te groeien? Bel ons dan op 030 - 60 808 48 of stuur een mail naar info@getinteractive.nl.
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland (+1)
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Onderwijs (+9)
    Spreekt Engels, Nederlands
    11-50 teamleden
  • 4.7
    (9 reviews)

    Brand Stories, Big Smiles.

    We maken zakelijke bijeenkomsten leuker en effectiever. Je schakelt ons in om je live-bijeenkomsten leuker en effectiever te maken. Klinkt simpel, maar daar is goed over nagedacht. Want vaak leveren campagnes en evenementen nog te weinig op, zijn ze voor je doelgroep niet leuk genoeg om top-of-mind te blijven, of kun je het eindresultaat niet meten. En dat is zonde van je investering vinden wij. Bij Live Impact doen we dit daarom anders dan de rest van Nederland. Sinds 1998 bedenken we verfrissende concepten en produceren we complete campagnes of evenementen die opvallen en écht iets opleveren. Denk hierbij aan relatiedagen, personeelsfeesten, kick-offs, productintroducties, open dagen, congressen, teambuildingsessies of incentives. Bijeenkomsten met een creatief en origineel verhaal. Waar je enthousiast van wordt, waar je doelgroep op af komt en weer energie van krijgt. Die inspelen op het merk én de bijbehorende emotie. Want op het kruispunt van boodschap en beleving, is de impact nog steeds maximaal. Ook voor jouw merk. live-impact.nl ________________________________________________________ WE MAKE MEETINGS MORE FUN AND MORE EFFECTIVE You call on us to make your live meetings more fun and effective. Sounds simple, but good thought has been given to that. Because often campaigns and events do not deliver enough, are they not fun enough for your target group to stay top-of-mind, or you cannot measure the end result. And that is a waste of your investment, we think. At Live Impact we therefore do this differently from the rest of the other agency's. Since 1998 we come up with refreshing concepts and we produce complete campaigns or events that stand out and really deliver something. This includes relationship days, staff parties, kick-offs, product introductions, open days, conferences, team building sessions or incentives. Meetings with a creative and original story. What makes you enthusiastic, what your target group comes to and gets energy from again. They respond to the brand and the associated emotion. Because at the intersection of message and experience, the impact is still maximum. Also for your brand. live-impact.nl
    14 projecten in Evenementen
    Gevestigd in 's-Hertogenbosch, Nederland
    Vanaf € 35.000 voor Evenementen
    Ervaring in Energie en Olie (+9)
    Spreekt Nederlands, Duits
    11-50 teamleden
  • 4.8
    (14 reviews)

    No-nonsense, gewoon vette designs, branding, video & animatie.

    Aanbevolen
    Wij zijn Studio vibe. The new breed of creatives. Wij zijn verliefd op het creëren van vernieuwende merken. Dit doen we met passie, talent en ambitie. Positiviteit , vriendschap en vrijheid. Noem hoe je het wilt, wij noemen het onze ‘ vibe ’. Bij vibe doen we meer dan verwacht. We weten hoe we de perfecte mix van strategie, technologie, productie en creativiteit kunnen samenstellen om waarde te creëren voor jouw merk. Klanten zijn partners. We zouden er niet zijn zonder hen. Vertrouwen is voor ons daarom erg belangrijk. Een jonge groep digitale genieën geeft om uw project. We hebben geen sales team. We doen gewoon geweldig werk. Onze blik is fris en nuchter . No-nonsense, gewoon vette designs, branding, video & animatie. Het woord ‘vibe’ komt oorspronkelijk voort uit het engelse woord ‘vibration’ wat staat voor 'trilling'. Wat voor soort trillingen? Alles en iedereen trilt. Miljarden trillingen zijn verspreid over het hele universum. Deze trillingen zijn te verstaan, te voelen en over te brengen, maar ze zijn niet direct zichtbaar voor het menselijke oog. Het is bij ons van belang om onze ‘vibe’ aan iedereen door te geven en deze ook zo goed mogelijk uit te dragen. Daarom hebben we een aantal specifieke trillingen visueel zichtbaar gemaakt om te gebruiken als huisstijl-elementen. We hebben onder andere gewerkt voor: JBL, Univé, DJI, Insta 360, Harman/Kardon, Snelle, Grohe, Legamaster, Saxion Hogescholen, AT bookings, Don’t waste culture, Topicus, Traffic Today, Anne-Marie Wonen Holten, RIHO, By Sidde, Gemeente Rijssen-Holten. ------------------------------------------------------------------------------------------- English below We are Studio vibe. The new breed of creatives. We are in love with creating innovative brands. We do this with passion, talent and ambition. Positivity , friendship and freedom. Call it what you will, we call it our 'vibe'. At vibe, we do more than expected. We know how to put together the perfect mix of strategy, technology, production and creativity to create value for your brand. Customers are partners. We wouldn't be here without them. Trust is therefore very important to us. A young group of digital geniuses care about your project. We don't have a sales team. We just do great work. Our view is fresh and down-to-earth . No-nonsense, just kickass designs, branding, video & animation. The word "vibe" originally comes from the word "vibration". What kind of vibration? Everything and everyone vibrates. Billions of vibrations are spread throughout the universe. These vibrations can be understood, felt and transmitted, but they are not immediately visible to the human eye. It is important for us to pass on our 'vibe' to everyone and to transmit it in the best possible way. Therefore, we have made a number of specific vibrations visually to use as corporate identity elements. We have worked for: JBL, Univé, DJI, Insta 360, Harman/Kardon, Snelle, Grohe, Legamaster, Saxion Hogescholen, AT bookings, Don't waste culture, Topicus, Traffic Today, Anne-Marie Wonen Holten, RIHO, By Sidde, Gemeente Rijssen-Holten.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Deventer, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+17)
    Spreekt Nederlands, Engels
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    HET LEUKSTE BUREAU BINNEN ENTERTAINMENT LAND

    FOUR Entertainment is hét concept-, content en productiebureau uit Utrecht. We hebben een sterke basis op het gebied van creatieve ontwikkeling, horeca en productie in eigen huis. Met ons gedreven team wordt het gehele creatieve proces gefaciliteerd: creatie & concept, productie, media & marketing. Direct voor opdrachtgevers of ontwikkeld als eigen productie.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Aansprekende evenementen, heldere communicatie & krachtige sales.

    Heb je hulp nodig bij eventorganisatie, beter zichtbaar worden of meer verkoop? Xandrius Eventmanagement Visuele Communicatie Leadgeneratie helpt u.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Industrieel erfgoed met karakter in Midden-Nederland met alle ruimte voor jouw perfecte evenement 🏭

    DeFabrique Evenementenlocatie is dé locatie voor evenementen van 50 tot 3.500 personen in Utrecht. De oude mengvoederfabriek biedt ruimte voor uw beurs, congres of feest. De Karakteristieke sfeer van DeFabrique vormt het decor voor uw evenement. De moderne faciliteiten staan garant voor een kwalitatieve bijeenkomst.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Creatieve Communicatie

    Buro NSign is specialist in live-communicatie. Wij, Patrick Mulder & Sinclair Simons brengen kleine en grote groepen in beweging en laten mensen creatief in contact komen met een merk, een product of een missie. Daarmee activeren we de boodschap en motiveren we het publiek. Dat doen we al 22 jaar met heel veel plezier. Wij passen live-momenten strategisch en effectief toe. Wij doen dit samen met heel veel betrokken partners die dezelfde passie voor het vak delen.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Increase the impact and reach of your conference, meeting or event.

    LiveOnlineEvents is het eerste full service hybride event bureau van Europa (sinds 2009). Maakt serieus goede content rondom jouw congres of event. Interactief en met betekenis.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
12

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Klantbeoordelingen over de Evenementen Bureaus in Utrecht

HR ManagerTechnologie | Utrecht, NL

Onze ervaring met het evenementenbureau in Utrecht was niets minder dan uitstekend. Ze hebben ons geholpen een onvergetelijk bedrijfsevent te organiseren dat tot in de puntjes was verzorgd. Van de creatieve conceptontwikkeling tot de vlekkeloze uitvoering, alles was perfect geregeld. Hun kennis van lokale venues en leveranciers in Utrecht maakte de planning een stuk eenvoudiger.

Sales DirectorRetail | Utrecht, NL

Als je op zoek bent naar een professioneel evenementenbureau in Utrecht, hoef je niet verder te zoeken. Deze agency heeft ons bijgestaan met de organisatie van een geweldig klantenevenement. Hun aandacht voor detail en het vermogen om echt naar onze wensen te luisteren was indrukwekkend. De positieve feedback van onze gasten was het bewijs van hun harde werk en expertise.

CEOFinanciële Diensten | Utrecht, NL

Ik ben zeer te spreken over de professionele aanpak van het evenementenbureau in Utrecht bij de organisatie van onze jaarlijkse conferentie. De communicatie verliep soepel, en ze hadden een heldere kijk op wat praktisch uitvoerbaar was binnen ons budget. Hun innovatieve ideeën en oplossingen maakten onze conferentie uniek en memorabel.

Utrecht Evenementenscene: Een Blik van een Lokale Expert van Sortlist

Awards en Erkenningen

Utrecht staat bekend om zijn levendige evenementenscene, mede dankzij de talloze lokale agentschappen die nationale erkenning hebben gekregen. Hoewel specifieke namen van agentschappen vertrouwelijk blijven, is het belangrijk om te weten dat veel van deze agentschappen prestigieuze prijzen hebben gewonnen, waaronder onderscheidingen voor creativiteit en innovatie in corporate evenementen en publieke festivals. Deze prijzen bevestigen de unieke benaderingen en succesvolle uitvoeringen van evenementen die weerklank vinden bij zowel deelnemers als organisaties.

Clientportfolio van Utrechtse Bureaus

Utrechtse evenementen agentschappen hebben een indrukwekkende clientele opgebouwd, bestaande uit grote nationale bedrijven en lokale startups. Voorbeelden van evenementen die onlangs in de stad zijn georganiseerd omvatten zakelijke conferenties voor vooraanstaande technologiebedrijven, culturele festivals, en zelfs internationale sportevenementen. Deze verscheidenheid toont de veelzijdigheid van Utrechtse agentschappen en hun vermogen om aan verschillende verwachtingen en behoeften te voldoen.

Budgetadvies voor Het Plannen van Uw Evenement

De kosten voor het inhuren van een evenementenbureau in Utrecht kunnen variëren afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de groot omvang van het evenement en de specifieke diensten die nodig zijn. Voor kleinere, intieme evenementen kunnen de kosten variëren van 2.000 tot 10.000 euro, terwijl grotere, meer complexe evenementen kunnen oplopen tot 100.000 euro of meer. Het is essentieel om een duidelijk budget in gedachten te hebben en dit vroegtijdig met uw agentschap te bespreken, om ervoor te zorgen dat alle aspecten van het evenement - van planning tot uitvoering - soepel verlopen en financieel haalbaar zijn.

Conclusie

Als lokale expert van Sortlist in Utrecht bevind ik me in een unieke positie om de dynamiek en capaciteiten van onze evenementenindustrie te observeren. Utrechtse evenementenbureaus staan klaar om elk concept om te zetten in een memorabel evenement, met een portfolio dat zowel diverse cliënten als succesvolle projekten omvat. Ongeacht uw budget, zijn er opties die kunnen leiden tot een succesvol en impactvol evenement. Met 16 verschillende werken en 6 beoordelingen in onze database, bent u verzekerd van kwalitatieve en betrouwbare keuzes voor uw volgende evenement.

Ray Baijings
Geschreven door Ray Baijings Sortlist Expert in UtrechtLaatst bijgewerkt op 11-12-2024

Onze laatste Evenementen Agencies-projecten in Utrecht

Organisatie van een zakelijk evenementToonaangevend technologiebedrijf20.000€ - 50.000€ | 10-2024Een technologiebedrijf zoekt naar een evenementenbureau in Utrecht om een groot zakelijk evenement te organiseren. Het doel is om de laatste productinnovaties te presenteren aan partners en belangrijke klanten. De ideale agency zal ervaring hebben met high-tech evenementen.
Lanceringsevenement voor nieuwe productlijnBekende kledingretailer<10.000€ | 10-2024Een bekende retailer is op zoek naar een evenementenbureau voor de lancering van een nieuwe productlijn in Utrecht. Het evenement moet creatief en memorabel zijn om maximale media-aandacht te genereren.
Jaarlijks personeelsfeestRegionale bank10.000€ - 30.000€ | 10-2024Een regionale bank in Utrecht plant haar jaarlijkse personeelsfeest en zoekt een ervaren evenementenbureau dat een onvergetelijke avond kan organiseren. Thema en entertainment moeten top-notch zijn.
Internationaal zakelijk congresFarmaceutisch bedrijf>100.000€ | 10-2024Een groot farmaceutisch bedrijf wilt een internationaal zakelijk congres in Utrecht organiseren en zoekt een bureau dat zowel de logistiek als de inhoudelijke programmering kan beheren.
Workshop en netwerkevenementStartup in de duurzaamheidsector5.000€ - 15.000€ | 10-2024Een startup gespecialiseerd in duurzaamheid wil een workshop en netwerkevenement houden om samenwerkingen te stimuleren. Het evenement moet een interactief en educatief karakter hebben.

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Een mooie selectie van de laatste projecten van onze bureaus.

Dept Festival

Dept Festival

Ebay / Marktplaats Christmas party 2016

Ebay / Marktplaats Christmas party 2016

Accenture New Years Event

Accenture New Years Event


Veelgestelde vragen.


Evenementenorganisatoren in Utrecht staan voor diverse uitdagingen bij het opzetten van grootschalige evenementen. Hieronder bespreken we de meest voorkomende problemen en hoe professionals deze doorgaans aanpakken:

  1. Vergunningen en regelgeving: Utrecht heeft strikte regels voor evenementen, vooral in het historische centrum.
    • Oplossing: Vroeg beginnen met de aanvraagprocedure en nauw samenwerken met de gemeente Utrecht.
  2. Locatiebeperkingen: De historische binnenstad biedt unieke, maar uitdagende locaties.
    • Oplossing: Creatief omgaan met ruimte, zoals het gebruik van de Jaarbeurs of het transformeren van parken als het Griftpark.
  3. Logistiek en bereikbaarheid: Utrecht's centrale ligging is een voordeel, maar kan ook verkeersproblemen veroorzaken.
    • Oplossing: Samenwerken met NS en U-OV voor speciale regelingen, en slim gebruikmaken van P+R-faciliteiten.
  4. Duurzaamheid: Utrecht heeft ambitieuze duurzaamheidsdoelen.
    • Oplossing: Implementeren van groene technologieën en samenwerken met lokale duurzame leveranciers.
  5. Budgetbeheer: Kosten kunnen snel oplopen in een populaire evenementenstad als Utrecht.
    • Oplossing: Nauwkeurige budgettering en het zoeken naar lokale sponsoren en partnerschappen.
  6. Veiligheid en crowd management: Essentieel bij grote evenementen, zeker in dichtbevolkte gebieden.
    • Oplossing: Samenwerken met lokale veiligheidsdiensten en gebruik maken van geavanceerde crowd management-technologieën.
  7. Weersomstandigheden: Het Nederlandse weer kan onvoorspelbaar zijn.
    • Oplossing: Altijd een 'plan B' hebben, zoals overdekte alternatieven of het huren van grote tenten.

Ondanks deze uitdagingen blijft Utrecht een topbestemming voor evenementen. Volgens cijfers van de gemeente Utrecht werden er in 2023 meer dan 300 grootschalige evenementen georganiseerd, wat een stijging van 15% ten opzichte van het voorgaande jaar betekent. Dit toont aan dat evenementenorganisatoren steeds beter worden in het overwinnen van deze obstakels.

Succesvolle evenementenorganisatoren in Utrecht benadrukken het belang van flexibiliteit, lokale kennis, en sterke netwerken. Door nauw samen te werken met lokale autoriteiten, leveranciers, en de gemeenschap, kunnen ze unieke ervaringen creëren die passen bij het karakter van de stad, terwijl ze tegelijkertijd voldoen aan alle voorschriften en verwachtingen van bezoekers.



Voor aankomende evenementenproducers in Utrecht is het ontwikkelen van de juiste vaardigheden en kwaliteiten essentieel om succesvol te zijn in deze dynamische en competitieve industrie. Hier zijn de meest cruciale aspecten om te ontwikkelen:

  1. Organisatorische vaardigheden: Het vermogen om complexe projecten te beheren, deadlines te halen en meerdere taken tegelijk uit te voeren is onmisbaar.
  2. Creativiteit en innovatie: Utrecht staat bekend om zijn unieke evenementen zoals het Nederlands Film Festival en de Culturele Zondagen. Producenten moeten vernieuwende concepten kunnen bedenken die passen bij de creatieve sfeer van de stad.
  3. Communicatieve vaardigheden: Effectief kunnen communiceren met diverse stakeholders, van leveranciers tot klanten en overheidsinstanties, is cruciaal in Utrecht's hechte evenementennetwerk.
  4. Technologische kennis: Vaardigheid met event management software, virtual reality toepassingen en social media tools is steeds belangrijker, vooral gezien Utrecht's focus op smart city-ontwikkelingen.
  5. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen: De evenementenbranche is constant in beweging, zeker in een stad als Utrecht die voorop loopt in duurzaamheid en innovatie.
  6. Netwerkvaardigheid: Het opbouwen en onderhouden van sterke relaties binnen de Utrechtse evenementenscene is van onschatbare waarde.
  7. Budgetbeheer: Financieel inzicht en het vermogen om binnen budget te werken zijn essentieel, vooral gezien de competitieve aard van de branche in Utrecht.
  8. Kennis van wet- en regelgeving: Begrip van lokale vergunningen en veiligheidsvoorschriften is cruciaal, met name gezien Utrecht's strenge beleid rondom evenementen in de historische binnenstad.
  9. Duurzaamheidsexpertise: Utrecht zet sterk in op duurzaamheid. Kennis van groene evenementenpraktijken is daarom een must voor producenten in deze stad.
  10. Culturele sensitiviteit: Utrecht is een diverse stad met een rijk cultureel erfgoed. Het vermogen om inclusieve evenementen te creëren die verschillende gemeenschappen aanspreken is belangrijk.

Volgens recent onderzoek van de Hogeschool Utrecht (2023) geeft 78% van de succesvolle evenementenproducers in de stad aan dat een combinatie van deze vaardigheden cruciaal was voor hun carrièreontwikkeling. Bovendien toont data van de gemeente Utrecht aan dat evenementen die innovatie, duurzaamheid en lokale betrokkenheid combineren, gemiddeld 30% meer bezoekers trekken.

Voor aspirant-evenementenproducers in Utrecht is het aan te raden om stage te lopen bij gerenommeerde bureaus, deel te nemen aan netwerkbijeenkomsten zoals de Utrecht Event Summit, en zich te verdiepen in de unieke kenmerken van de stad. Door deze vaardigheden te ontwikkelen en de lokale markt goed te begrijpen, kunnen nieuwe professionals zich onderscheiden in het bruisende evenementenlandschap van Utrecht.



Evenementenbureaus in Utrecht zijn experts in het omgaan met onverwachte situaties en last-minute wijzigingen tijdens evenementen. Hun aanpak omvat meestal de volgende elementen:

1. Uitgebreide voorbereiding en risicoanalyse

Professionele bureaus in Utrecht beginnen met een grondige risicoanalyse, waarbij ze potentiële problemen identificeren en oplossingen voorbereiden. Dit omvat:

  • Het opstellen van een gedetailleerd draaiboek
  • Het maken van back-upplannen voor cruciale elementen
  • Het aanwijzen van verantwoordelijke teamleden voor verschillende scenario's
2. Flexibel team en communicatie

Utrechtse evenementenbureaus zorgen voor:

  • Een flexibel en goed getraind team dat snel kan schakelen
  • Duidelijke communicatielijnen tussen alle betrokkenen
  • Regelmatige briefings en debriefings tijdens het evenement
3. Technologische ondersteuning

Moderne bureaus maken gebruik van technologie om snel te reageren:

  • Event management software voor real-time aanpassingen
  • Mobiele apps voor snelle communicatie met personeel en leveranciers
  • Digitale back-ups van belangrijke documenten en plannen
4. Netwerk van betrouwbare partners

Ervaren bureaus in Utrecht hebben een uitgebreid netwerk van:

  • Back-up leveranciers voor essentiële diensten
  • 24/7 beschikbare technische ondersteuning
  • Lokale contacten voor snelle oplossingen (bijv. voor vergunningen of locatiewijzigingen)
5. Financiële buffer en verzekeringen

Voorzorgsmaatregelen omvatten vaak:

  • Een financiële buffer voor onvoorziene uitgaven
  • Uitgebreide evenementenverzekeringen
  • Duidelijke afspraken met klanten over kostenverdelingen bij onvoorziene omstandigheden
6. Locatie-specifieke planning

In Utrecht houden bureaus rekening met lokale factoren:

  • Weerbestendige oplossingen voor buitenevenementen (gezien het Nederlandse klimaat)
  • Alternatieve vervoersopties bij verstoring van het OV
  • Kennis van lokale regelgeving en snelle lijnen met gemeentelijke instanties

Uit onderzoek van de Nederlandse EventPlatform blijkt dat 87% van de professionele evenementenbureaus een geformaliseerd crisismanagementplan heeft. Dit toont aan hoe serieus de branche omgaat met onverwachte situaties.

Door deze uitgebreide aanpak kunnen Utrechtse evenementenbureaus flexibel en effectief reageren op uitdagingen, waardoor ze de kwaliteit en het succes van evenementen kunnen waarborgen, zelfs onder onverwachte omstandigheden.