De 10 beste Evenementen Bureaus in Den Haag - 2025 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in Den Haag

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis
66 bureaus
Locatie zoeken
Beoordelingen
Budget
Ontdek de beste evenementenbureaus in Den Haag, klaar om uw droomfeest of zakelijk evenement tot leven te brengen. Onze zorgvuldig samengestelde lijst presenteert ervaren professionals in eventplanning en -uitvoering. Verken het portfolio en de recensies van elk bureau om een weloverwogen keuze te maken. Of u nu een intiem bedrijfsfeest, een groots congres of een sprankelende productlancering zoekt, u vindt hier specialisten die uw visie kunnen realiseren. Den Haag's evenementenscene biedt een rijke mix van creativiteit en professionaliteit. Met Sortlist kunt u eenvoudig uw projecteisen delen, waardoor de top evenementenbureaus in de Hofstad u kunnen benaderen met op maat gemaakte voorstellen die perfect aansluiten bij uw wensen en doelstellingen.

Top Aanbevolen Evenementen Bureaus

Alle Evenementen Agencies in Den Haag

  • 5
    (6 reviews)

    Business events & PR strategy

    Top bekroond
    We believe in the power of Communication, Public Relations and Live events. And especially in their combination. In this way, we create visibility for companies, governments and numerous organisations in the Netherlands. As our agency grows and evolves with the times, we can continuously respond to current events and an ever-changing world. We are therefore proud that for more than 20 years, we have been able to achieve our clients (commercial) goals through our successful approach! For more information about how we organize successful events and achieve a lot of free publicity, click on diensten. For more information please contact us via 0031(0)70-3614004 Wij geloven in de kracht van Communicatie, Public Relations en Live evenementen. En vooral in de combinatie ervan. Op deze wijze creëren wij zichtbaarheid voor bedrijven, overheden en tal van organisaties in Nederland. Aangezien ons bureau meegroeit en zich ontwikkelt met de tijd, kan er continue worden ingespeeld op de actualiteit en steeds veranderende wereld. Wij zijn dan ook trots dat we al meer dan 20 jaar middels onze succesvolle aanpak de (commerciële) doelstellingen van onze opdrachtgevers keer op keer weten te behalen! Voor meer informatie over hoe wij succesvolle events neerzetten en veel free publicity realiseren klik op diensten.
    10 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland (+1)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Consumer Electronics (+16)
    Spreekt Nederlands, Duits(+3)
    1-10 teamleden
  • 5
    (8 reviews)

    Crafting Tomorrow's Memories.

    Aanbevolen
    Top bekroond
    Hello! Welcome to TC Productions, your destination for cutting-edge event experiences. We specialize in crafting unforgettable gatherings that push the boundaries of creativity. With our expert team and innovative approach, we bring your vision to life with precision and flair. From immersive brand activations, dance events to corporate gatherings and galas, we're here to elevate your event to the next level. Let's Craft Tomorrow's Memories.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+4)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Kleding & Accessoires (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Talent voor jouw event!

    Jong, ervaren en met het hart op de goede plaats proberen wij voor alle partijen een succesvol evenement neer te zetten. Ieder evenement beschouwen we als een nieuwe kans voor het creëren van een memorabel succes. Deze dynamische aanpak zorgt ervoor dat het geen routinewerk wordt en dat we altijd open staan voor invloeden van buitenaf. Met 10 jaar ervaring op het gebied van het organiseren van evenementen is Kreativ Events Nederland een sterk team bestaande uit jonge professionals. We zijn gevestigd in Den Haag, maar opereren door het hele land.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)
    Sell tickets for your events at SimpleTicket, providing a lot of features and extended support towards ticket buyers. Suitable for events, festivals, sports events as well as congresses and seminars (including options to print badges at check-in).
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Anderen
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Kan niet bestaat niet!

    Wavevents bestaat uit een toegewijd team van beach event-specialisten en activiteitenbegeleiders met een drang naar perfectie en vrolijke gasten tijdens elk event dat we organiseren. We geven deskundig advies bij locatiekeuze, horeca-arrangementen en de perfecte strandactiviteiten voor uw doelgroep. Dankzij onze warme contacten met strandtenten in elke kustplaats van Nederland, kunnen we unieke en onvergetelijke beach events realiseren. Onze passie voor strandfeesten gaat hand in hand met onze verantwoordelijkheid voor de natuur. We zoeken bewust samenwerking met strandlocaties die minder plastic gebruiken en verspilling tegengaan. Na elk event steken we graag de handen uit de mouwen met een beachcleaning om zo onze impact te minimaliseren en het strand schoon te houden. Bij Wavevents geloven we dat het stellen van de juiste vragen en persoonlijk advies essentieel zijn. We proberen het maximale uit uw budget te halen door de beste locaties, horeca-arrangementen en activiteiten aan te bevelen op basis van uw wensen en budget. Onze ervaren en enthousiaste begeleiders staan klaar om uw ervaring onvergetelijk te maken, terwijl we samen zorgen voor een duurzame toekomst.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Vanaf € 15 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • 5
    (1 reviews)
    Bluebump is een marketingbureau. In de afgelopen 10 jaar hebben wij vele bedrijven helpen groeien door ze te ondersteunen in hun marketing. We hebben hun websites goed vindbaar gemaakt, pakkende emails opgesteld, mooie video’s gecreëerd en evenementen van A tot Z geregeld. Het resultaat telt en we hebben dit inzichtelijk gemaakt in heldere dashboards. Uit onze eigen ervaring als ondernemers, weten we dat echt resultaat het gevolg is van een samenhangend stappenplan. Losse initiatieven alleen, zoals een blog, een video, een webinar of een event leveren vaak niet het succes wat nodig is voor een structurele groei. Met een samenhangend marketingplan nemen we je mee vanaf een eerste intake mee naar een concrete planning voor structurele groei. Dat plan voeren we uit en met elkaar kijken we scherp naar de resultaten. Zo ontstaat een continue proces om je onderneming te laten groeien.
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Management Consulting
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Actief en creatief evenementenbureau voor bedrijfsfeesten, vrijgezellenfeesten, familie uitjes en teambuilding

    Bedrijfsuitje Scheveningen Den Haag? Bedrijfsuitjes Zuid-Holland Beleving aan Zee ✅ personeelsuitje ✅ WKR regeling personeelsfeest ✅ teambuilding Den Haag Scheveningen | Top 10 teamuitjes | familiedag | grote groep personen
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Van lobby tot mediacampagne; PACT is vernieuwend in Public Affairs

    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Vanaf € 0 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Nederlands
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)
    We are a full service Creative Marketing Agency.  Be A Legend always works with the essential four elements  discovery,  identity, strategy  and growth. These support you on your path towards building a strong brand. From concept and identity to strategy and growth, from event management to marketing automation, we’ve got it all. Together we make the connection between you and your customer more meaningful and powerful than ever.  We’re specialised in customer  brand experience , data-driven strategies, marketing and communication, we work in collaboration with our customers to bring their  customer  brand journey to life: from pre-boarding through to loyal customers .
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Bulgaars(+1)
    1-10 teamleden
  • 4.7
    (1 reviews)

    We make sure that You stand out...

    The Image Factory based in Rotterdam, is expert in de lifestyle en beauty branche. Wij zijn een full-service Marketing en Communication agency.
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Capelle aan Den IJssel, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Consumer Electronics (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+2)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Al ruim 20 jaar de expert in uitjes, citygames en events! Lid van IDEA als Certified Leading Agency

    Top bekroond
    Allround evenementenbureau dat zich bezig houdt met teamuitjes, evenementen op maat, online events, gamebased trainingen en DMC is voor Rotterdam. Hoewel de naam doet vermoeden dat wij alleen in Rotterdam werken, moeten we dat toch ontkrachten… In Rotterdam zijn wij inderdaad de specialist op het gebied van teamuitjes, echter daarbuiten doen we ook allerhande andersoortige evenementen. Rotterdam is namelijk een merk, een merk wat staat voor trots, betrouwbaarheid, vernieuwend, recht-toe-recht-aan, groots en gers. En dat merk past bij ons!
    10 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Barendrecht, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+6)
    Spreekt Engels, Duits(+1)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    Top bekroond
    OVAL is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns and live events. We work with brands like Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. OVAL is a member of IDEA, ACC Belgium and awarded third place in best event agency in Europe by BEA.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    51-200 teamleden
  • (0 reviews)

    We Amplify Your Brand! - Jouw collega voor alle events en congressen in binnen en buitenland.

    We Amplify Your Brand! - Jouw collega voor alle events en congressen in binnen en buitenland. Welkom bij Amplify – Wij versterken jouw event en congres. Jouw externe expert collega die op ieder moment kan bijspringen.  Een evenement moet inspireren, verfrissen en verrassen. Inhoud is belangrijk maar komt pas goed tot zijn recht door sterke planning en organisatie. We Amplify your event: Wij versterken jouw evenement.Dit zit hem in grote lijnen én in details: alles moet sterk zijn, van de strategie tot de koffie. Gasten moeten geïnspireerd, blij en voldaan terugkijken op een geweldige beleving van begin tot eind! Wij organiseren zo’n evenement met liefde en beloven een onvergetelijke indruk achter te laten. Een event dat tot in de puntjes verzorgd is en volledig aansluit op jouw organisatiestrategie en -cultuur. Dat doen we door jouw evenement het stralende middelpunt te laten zijn van een totaalcampagne. Niet alleen maar het organiseren van een evenement of congres, maar evenementen organiseren met een doel. Wij maken daarbij gebruik van een unieke 360 graden aanpak waar alle facetten van online en offline marketingcommunicatie samen met de inzet van de nieuwste technologieën samen komen. Zo creëren wij resultaat en impact. Wat wij zoal voor je kunnen organiseren? - Online, offline en hybride congressen en events - Trainings sessies, heidagen en faciliteren van creative (cultuur)verandertrajecten - Interne bijeenkomsten, teambuildingen en incentives - Personeelsfeesten, jubilea en andere feestelijke vieringen - Productlanceringen, introducties en PR events - Gala, Awardshows - Beursdeelnames in binnen en buitenland. Het enige wat jij nog hoeft te doen is complimenten en dankwoorden in ontvangst nemen. Geen zorgen, wel applaus.Dat is hoe het voelt om met Amplify EventMarketing te werken.­­­­­ Neem je contact met ons op? Dan plannen we snel een half uurtje virtuele koffie om te kijken of er een klik is. Tot snel! English:   Welcome to Amplify! An event has to be inspiring, refreshing and surprising.  It needs to connect to your DNA and your guest. realizing your goals.   We Amplify your event. The big picture and the details are of importance: everything should contribute, from the strategy until the coffee. Guests need to be inspired, happy and satisfied when they look back to an unforgettable experience. An event that is organized to perfection and thoroughly connects to your organizations' strategy and culture.We Amplify this by making your event the center of attention throughout the whole campaign and planning process.  Organizing events with a purpose. Setting goals, reaching targets and accomplishing them. We achieve this by using a unique 360 degrees approach where all facets of online and offline marketing communication come together with the newest technology during the entire event marketing campaign. This way we create your dream event, getting results and gaining impact. The only thing you have to do is to receive the compliments and words of thanks from your guests. No worries, only applause.That is how it feels to work with Amplify EventMarketing. Who we Amplify? Besides the departments and managers from marketing, sales, communication, and PR. The most typical clients are CEO's, publishers, (semi) governments, the board of directors, personnel associations, party comities and last but certainly not least corporate event managers. Everyone, large or small, national or international, is welcome at Amplify.  What we Amplify (International) Congresses, Incentives, Teambuilding, Travels, Workshops, Galas, Diners, Shows, Award Ceremonies, Festivals, Webinars, Hybrid Events, Launchings, Fairs, Fair Stands, Sales Events, Product launches, (Employee) Parties and Celebration Jubilees. We are highly experienced in every field. Do you want something entirely different? Refreshing? Out-of-the-box? Creative? But also effective? And, would like to work with a great team who takes care of business with a smile?With pleasure, we will always create a customized event! Contact us and we schedule a 30 minute call to see if there could be a match. We would love to hear from you.
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Auto  (+4)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    11-50 teamleden
  • 4.7
    (1 reviews)

    We bedenken het, we regelen het, we maken het. Allemaal.

    For English see below Wij zijn PRESSURE, het fullservice pr-bureau van Amsterdam. Fullservice pr betekent dat we alles voor je regelen, van strategie tot uitvoering en natuurlijk een uitgebreide rapportage. Goede contacten met de media, het schrijven van nieuwswaardige persberichten en bovenop het nieuws zitten zijn onze basis. Maar ons repertoire is breder dan dat. Creativiteit gaat daarbij hand in hand met haalbaarheid en commercieel resultaat. En gaat je aanvraag verder dan pr? Dan hebben we via ons fullservice-marketingbureau Bengelmedia nog veel meer in huis. Ons repertoire is breed. Als het past dan doen we het. Services waar veel klanten gebruik van maken zijn: Strategie Creatieve concepten Doorlopend pr-management Pr events Press trips Influencer samenwerkingen Corporate pr Activaties en joint promotions We are PRESSURE, the full-service PR agency of Amsterdam. Full-service PR means that we can arrange everything for you. Based on your request we come up with a strategy and propose the best activities. We write the required content and design the assets in our own studio. Subsequently, we arrange and coordinate all activities. We are always on top of it as PR does not lead to results automatically. Of course, you will receive a clear report afterwards. Because at the end of the day, commercial results are all that matters at PRESSURE. If your request entails more than only PR, we have a lot more to offer through our full-service marketing agency Bengelmedia. Furthermore, we have a Belgian partner with a quality standard that is just as high as ours. That partner is PR agency Wavemakers. Tell us more about your objectives for the Belgian market and we’ll bring Wavemakers on board. That is also full-service PR! Services that many clients use: Strategy Creative concepts PR retainers Press events Press trips Influencer collaboration Corporate PR Activations & joint promotions
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Schiphol-Rijk, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Dranken (+13)
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • 5
    (5 reviews)

    We create Digital Experiences, Web & Mobile Apps and 3D Content with new-age technologies and GenAI.

    Existing in the intersection of design and technology, Dreambridge creates impactful digital experiences for clients. Our services cover Apple Vision Pro, Augmented Reality, Virtual Reality, Digital Installations, GenAI Design, Web, Mobile and new emerging technologies. We are a diverse team that comprises of professionals from Software, Advertising, Gaming, Design and Production. Headquartered in Amsterdam, in The Netherlands, we have worked with clients across The Netherlands, France, Sweden, Luxembourg, Switzerland, USA and India.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+6)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    51-200 teamleden
  • 5
    (4 reviews)

    Maak van passanten nieuwe klanten!

    Maak je boodschap onvergetelijk! Met onze unieke wandelende reclame displays en enthousiaste ambassadeurs bieden we de perfecte oplossing om jouw boodschap op een opvallende en geweldige manier over te brengen. Onze locatie-onafhankelijke wandelende reclame displays kunnen overal ingezet worden. De unieke en opvallende exposure zorgt voor een bijzondere ervaring die gegarandeerd wordt onthouden. Wat ons echt onderscheidt, is dat onze ambassadeurs actief de interactie aangaan met jouw potentiële klanten. Of het nu op een drukke winkelstraat, in winkelcentra of op evenementen is, wij zijn daar waar jouw klanten zijn! Onze getrainde ambassadeurs weten jouw boodschap op een duidelijke en overtuigende manier over te brengen aan het publiek. Onze dienst is perfect voor ondernemers en organisaties die op zoek zijn naar een creatieve, effectieve en onderscheidende manier om hun merknaam, producten en diensten te promoten en direct nieuwe klanten te werven voor jouw dienst of product. Kies voor Reclamehouder.nl en maak jouw merk onvergetelijk! Ga voor impact & resultaten en laat ons jouw marketing- en reclamedromen waarmaken. Met Reclamehouder hoef je je geen zorgen te maken over de locatie, want waar jouw klanten zich ook bevinden, wij zijn er om een impact te maken! Onze unieke wandelende reclame displays en enthousiaste ambassadeurs staan klaar om jouw boodschap op te laten vallen en jouw merknaam te laten schitteren. Wij geloven in het creëren van een onvergetelijke ervaring voor jouw doelgroep, waar ze ook zijn. Ons doel is om samen jouw boodschap laten resoneren en met je merk een onuitwisbare indruk achterlaten! ----------------- Make Your Message Unforgettable! With our unique walking advertising displays and enthusiastic ambassadors, we offer the perfect solution to convey your message in a striking and remarkable way. Our location-independent walking advertising displays can be deployed anywhere. The distinctive and eye-catching exposure guarantees a memorable experience. What truly sets us apart is that our ambassadors actively engage with your potential customers. Whether it's on a busy shopping street, in malls, or at events, we are where your customers are! Our trained ambassadors skillfully convey your message to the audience in a clear and persuasive manner. Our service is ideal for entrepreneurs and organizations seeking a creative, effective, and distinctive approach to promote their brand name, products, and services, while also directly attracting new customers for your offerings. Choose to work with us and make your brand unforgettable! Opt for impact and results as we turn your marketing and advertising dreams into reality. With Reclamehouder, location is no longer a concern because wherever your customers are, we're there to make an impact! Our unique walking advertising displays and enthusiastic ambassadors are ready to make your message stand out and shine your brand name. We believe in creating an unforgettable experience for your target audience, no matter where they are. Our goal is to make your message resonate and leave an indelible impression on your customers.
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Rotterdam, Nederland
    Vanaf € 500 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+5)
    Spreekt Engels, Nederlands
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Het platform voor bijzondere ondernemers & Het bureau voor communicatieadvies, evenementencommunicatie en projectleiding

    Haagse Schatten | Het platform Ontdek op onze website en social media kanalen de tofste onontdekte plekken om voor om te fietsen. Haagse hotspots die je het liefst voor jezelf houdt, maar tegelijkertijd van de daken wil schreeuwen. Haagse Schatten is een platform dat nieuwsgierige levensgenieters verbindt met meer dan 50 bijzondere, authentieke ondernemers. We bloggen over onze nieuwste ontdekkingen, zetten onze ‘Haagse schatten’ op de schatkaart, stimuleren lokale samenwerking en verbinden deelnemende ondernemers. Haagse Schatten | Het bureau De passie voor en kennis van de stad Den Haag zetten we in om Haagse evenementen, organisaties en ondernemers te positioneren en ondersteunen. Van strategische communicatie tot social media. Van evenementencommunicatie tot projectleiding. Ons werk: Communicatie Sail op Scheveningen (2019) Communicatie Grote Kerk Den Haag (Juli 2020 - nu) Social media Haags Retailpunt (2020) Vaste Communicatiepartner DB Evenementen (2018 - nu) PR & Online communicatie Royal Christmas Fair (2018 - nu) PR & Online communicatie Foodfestival VISSCH (2018, 2019) Projectleiding TeamNL Olympic Festival (2021) Evenementencommunicatie Hartstocht (2021 en 2022) Projectleiding Go Go Den Haag (nu) Communicatie Invictus Games Den Haag (nu)
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Het startpunt voor events: verrassende inspiratie, inhoudelijke kennis, relevant branchenieuws en interessante vacatures

    Planning an epic event? Challenge the status quo. Get started at www.eventinspiration.nl
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Den Haag, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)
    About 3AM is a company that is specialised in creating music & sound design for promotional campaigns, event shows & more. Our team works with passion to create a wide variety of tailor-made audio productions, ranging from intimate sound design to epic orchestral scores. We are able to extend our capacity through our broad network of creatives & musicians that we can out on specific & specialised jobs.   Campaigns We create the audio for trailers, idents, commercials, aftermovies & everything else needed to promote a brand, product or event. Clients include industry leading brands such as Disney XD, MTV, RTL, Q-dance, Transavia  & Radio 538.   Event Shows Together with our partners, we produce & co-direct the show audio to be synced with fireworks, light, laser & pyro. So far, we have produced audio for more than 200 shows at the world’s biggest festivals & stadium events including Tomorrowland, Defqon.1, Mysteryland, Lollapalooza, Qlimax & Electric Love.
    2 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Poeldijk, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Sport (+2)
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
12

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Inzichten van Onze Lokale Expert: Evenementenbureaus in Den Haag

Den Haag, de internationale stad van vrede en recht, is niet enkel de thuisbasis van belangrijke internationale gerechtshoven en de Nederlandse regering, maar is ook een bruisend centrum voor evenementen en congressen. Met een combinatie van moderne faciliteiten en rijke geschiedenis biedt Den Haag uitstekende mogelijkheden voor het organiseren van uiteenlopende evenementen.

Prominente Klanten en Bekroningen

Samenwerkingen met Vooraanstaande Klanten

In Den Haag hebben lokale evenementenbureaus samengewerkt met een divers scala aan klanten, van grote internationale organisaties tot vooraanstaande lokale bedrijven. Deze samenwerkingen zijn een bewijs van hun capaciteit om aan de unieke behoeften van elke klant te voldoen, ongeacht de omvang of sector van het evenement.

Eervolle Onderscheidingen

De competente aanpak en creativiteit van de Haagse evenementenbureaus worden vaak erkend met prestigieuze awards binnen de evenementenindustrie. Deze erkenningen dienen als bevestiging van de kwaliteit en het innovatieve vermogen van de diensten die zij aanbieden.

Tips voor Budgettering bij Evenementen

Effectieve Budgettering

Het vaststellen van een budget is cruciaal bij de planning van evenementen. In Den Haag variëren de kosten afhankelijk van factoren zoals het type evenement, de locatie en de duur van het evenement. Voor kleinere of kortstondige evenementen kan een budget van enkele duizenden euro's toereikend zijn, terwijl grotere, meerdaagse congressen of festivals gemakkelijk de tienduizenden euro’s kunnen overstijgen.

Om te besparen zonder aan kwaliteit in te boeten, is het aan te raden prijsoffertes van verschillende bureaus te vergelijken en na te gaan welke services inclusief zijn. Denk hierbij aan technische ondersteuning, catering en beveiliging. Transparantie in de kosten is essentieel om achteraf geen onaangename verrassingen te ervaren. Ook kan het nuttig zijn om met bureaus te werken die ervaring hebben met sponsors en subsidieaanvragen, wat aanzienlijk kan bijdragen aan een verlaging van de totale kosten.

Ontdek de Uitstekende Mogelijkheden in Den Haag

Met een breed spectrum aan ervaren evenementenbureaus en een indrukwekkende lijst van eerdere succesvolle projecten, blijft Den Haag een topkeuze voor het hosten van zowel nationale als internationale evenementen. Door de expertise van de locale bureaus te combineren met de unieke features van de stad, kunnen hosts en planners evenementen creëren die echt memorabel zijn. Als lokale expert van Sortlist raad ik aan de diverse opties te overwegen en te vertrouwen op de professionaliteit van de Haagse evenementenbureaus om uw evenement tot een groot succes te maken.

Ray Baijings
Geschreven door Ray Baijings Sortlist Expert in Den HaagLaatst bijgewerkt op 21-03-2025

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Laat je inspireren door wat er voor andere bedrijven is gedaan.

Dept Festival

Dept Festival

Ebay / Marktplaats Christmas party 2016

Ebay / Marktplaats Christmas party 2016

Accenture New Years Event

Accenture New Years Event


Veelgestelde vragen.


De evenementenbranche in Den Haag heeft de afgelopen jaren een significante evolutie doorgemaakt op het gebied van productietechnieken en technologieën. Deze ontwikkelingen hebben een grote impact gehad op de manier waarop evenementen worden georganiseerd en beleefd. Hier zijn enkele belangrijke trends en hun effecten:

  1. Digitalisering en hybride evenementen: De COVID-19 pandemie heeft de adoptie van digitale technologieën versneld. Veel evenementen in Den Haag bieden nu hybride opties, waarbij fysieke en virtuele elementen worden gecombineerd. Dit heeft de toegankelijkheid vergroot en nieuwe mogelijkheden gecreëerd voor internationale deelname.
  2. Geavanceerde audiovisuele technologie: De kwaliteit van beeld en geluid is aanzienlijk verbeterd. 4K-projecties, LED-schermen met hoge resolutie, en immersieve audiosystemen zijn nu standaard bij grote evenementen in de stad, zoals bij het jaarlijkse Vuurwerkfestival Scheveningen.
  3. Augmented Reality (AR) en Virtual Reality (VR): Deze technologieën worden steeds vaker gebruikt om unieke ervaringen te creëren. Bijvoorbeeld, het Mauritshuis heeft AR-tours geïntroduceerd die de kunstbeleving verrijken.
  4. Duurzaamheid: Er is een groeiende focus op duurzame evenementproductie. Energiezuinige LED-verlichting, herbruikbare constructies, en digitale ticketing zijn nu de norm bij evenementen in Den Haag, in lijn met de duurzaamheidsdoelstellingen van de stad.
  5. Datagedreven planning en personalisatie: Geavanceerde analysesoftware stelt organisatoren in staat om bezoekersgedrag te begrijpen en evenementen te optimaliseren. Dit leidt tot meer gepersonaliseerde ervaringen, zoals bij het Food Truck Festival, waar aanbod wordt afgestemd op basis van eerdere edities.
  6. RFID en NFC-technologie: Contactloze betalingen en toegangscontrole zijn gemeengoed geworden, wat de efficiëntie en veiligheid verbetert. Festivals zoals Parkpop maken hier veelvuldig gebruik van.
  7. 5G-netwerken: De uitrol van 5G in Den Haag heeft de mogelijkheden voor live streaming en interactieve ervaringen vergroot, wat vooral bij grootschalige evenementen zoals Prinsjesdag een meerwaarde biedt.

De impact van deze technologische ontwikkelingen op de evenementenbranche in Den Haag is aanzienlijk:

  • Verhoogde engagament: Interactieve technologieën hebben de betrokkenheid van bezoekers vergroot, wat leidt tot memorabele ervaringen en hogere tevredenheid.
  • Kostenefficiëntie: Hoewel de initiële investering in nieuwe technologieën hoog kan zijn, leiden ze vaak tot kostenbesparingen op lange termijn door efficiëntere processen.
  • Grotere bereikbaarheid: Hybride en virtuele componenten maken evenementen toegankelijk voor een breder publiek, wat de impact en het bereik vergroot.
  • Duurzaamheid: Nieuwe technologieën dragen bij aan de verduurzaming van de evenementenbranche, wat aansluit bij de groeiende vraag naar milieuvriendelijke oplossingen.
  • Dataverzameling en -analyse: Verbeterde mogelijkheden voor het verzamelen en analyseren van gegevens stellen organisatoren in staat om evenementen continu te verbeteren en beter af te stemmen op de wensen van bezoekers.

Deze evolutie heeft ertoe geleid dat evenementenbureaus in Den Haag zich moeten blijven ontwikkelen en innoveren om concurrerend te blijven. Het vereist een constante bijscholing van personeel en investeringen in nieuwe technologieën. Tegelijkertijd biedt het kansen om unieke, meeslepende ervaringen te creëren die de positie van Den Haag als evenementenstad versterken.



Evenementenbureaus in Den Haag zijn experts in het omgaan met onverwachte situaties en last-minute wijzigingen tijdens evenementen. Hun aanpak omvat meestal de volgende elementen:

1. Uitgebreide voorbereiding en risicoanalyse

Voorafgaand aan het evenement voeren bureaus een grondige risicoanalyse uit, waarbij ze potentiële problemen identificeren en oplossingen voorbereiden. Dit kan variëren van weersomstandigheden tot technische storingen.

2. Flexibele planningsstrategie

Evenementenbureaus in Den Haag werken met flexibele plannen die ruimte bieden voor aanpassingen. Ze houden rekening met verschillende scenario's en hebben alternatieve opties achter de hand.

3. On-site crisisteam

Tijdens het evenement is er vaak een toegewijd crisisteam aanwezig dat snel kan reageren op onverwachte situaties. Dit team bestaat uit ervaren professionals die beslissingen kunnen nemen en problemen kunnen oplossen.

4. Goede communicatiestructuur

Er wordt een duidelijke communicatiestructuur opgezet, zodat informatie snel kan worden gedeeld tussen alle betrokken partijen, inclusief personeel, leveranciers en klanten.

5. Back-up plannen en -apparatuur

Professionele bureaus hebben altijd back-up plannen en -apparatuur beschikbaar. Dit kan inhouden:

  • Reserve technische apparatuur
  • Alternatieve locaties (vooral belangrijk in Den Haag met zijn onvoorspelbare weer)
  • Stand-by personeel
6. Partnernetwerk

Evenementenbureaus in Den Haag onderhouden sterke relaties met lokale leveranciers en partners. Dit netwerk kan cruciaal zijn bij het snel oplossen van onverwachte problemen.

7. Verzekeringen en juridische dekking

Om financiële risico's te beperken, zorgen bureaus voor adequate verzekeringen en contractuele afspraken die rekening houden met onvoorziene omstandigheden.

8. Continu monitoren en aanpassen

Tijdens het evenement wordt de situatie voortdurend gemonitord. Ervaren projectmanagers kunnen snel aanpassingen doorvoeren als dat nodig is.

9. Technologische ondersteuning

Veel evenementenbureaus in Den Haag maken gebruik van geavanceerde evenementenmanagementsoftware en mobiele apps voor real-time communicatie en probleemoplossing.

10. Nabesprekingen en leermomenten

Na elk evenement worden ervaringen geëvalueerd om de aanpak voor toekomstige evenementen te verbeteren. Dit zorgt voor een continue verbetering van hun noodplanningsstrategieën.

Door deze uitgebreide aanpak kunnen evenementenbureaus in Den Haag flexibel en efficiënt reageren op onverwachte situaties, waardoor ze de kwaliteit en het succes van hun evenementen kunnen waarborgen, zelfs onder uitdagende omstandigheden.



Evenementenorganisatoren in Den Haag staan voor diverse uitdagingen bij het opzetten van grootschalige evenementen. Hier zijn de belangrijkste uitdagingen en hoe professionals deze meestal aanpakken:

  1. Vergunningen en regelgeving: Den Haag heeft strikte regels voor evenementen, vooral in historische gebieden.
    • Oplossing: Vroegtijdig contact opnemen met de gemeente Den Haag en samenwerken met lokale experts die de regelgeving goed kennen.
  2. Locatiekeuze en logistiek: Het vinden van geschikte locaties voor grote evenementen kan lastig zijn in een dichtbebouwde stad.
    • Oplossing: Creatief zijn met ruimtegebruik, zoals het Malieveld of het strand van Scheveningen, en samenwerken met lokale vervoersbedrijven voor efficiënte aan- en afvoer van bezoekers.
  3. Veiligheid en crowd management: Grote mensenmassa's vereisen zorgvuldige planning, vooral gezien Den Haag's rol als regeringsstad.
    • Oplossing: Inzetten van ervaren veiligheidspersoneel en nauwe samenwerking met lokale autoriteiten. Gebruik van geavanceerde crowd management-technologieën.
  4. Duurzaamheid: Den Haag zet sterk in op duurzaamheid, wat uitdagingen met zich meebrengt voor evenementenorganisatoren.
    • Oplossing: Implementeren van duurzame praktijken zoals afvalscheiding, gebruik van hernieuwbare energie, en samenwerking met lokale, duurzame leveranciers.
  5. Budgetbeheer: Kosten kunnen snel oplopen, vooral in een stad met een hoge levensstandaard.
    • Oplossing: Nauwkeurige budgetplanning, onderhandelen met leveranciers, en zoeken naar lokale sponsoren en partnerschappen.
  6. Weersomstandigheden: Het onvoorspelbare Nederlandse weer kan openluchtactiviteiten beïnvloeden.
    • Oplossing: Altijd een 'plan B' hebben, zoals overdekte alternatieven of het huren van grote tenten. Goede weersverzekeringen afsluiten.
  7. Culturele diversiteit: Den Haag is een internationale stad met een diverse bevolking.
    • Oplossing: Inclusieve programmering en communicatie in meerdere talen om een breed publiek aan te spreken.

Succesvolle evenementenorganisatoren in Den Haag onderscheiden zich door hun vermogen om deze uitdagingen te anticiperen en creatief op te lossen. Ze bouwen sterke relaties op met lokale stakeholders, blijven op de hoogte van de nieuwste trends en technologieën, en passen zich flexibel aan aan de unieke eisen van de stad. Door deze aanpak kunnen ze de rijke culturele en historische achtergrond van Den Haag benutten om echt memorabele evenementen te creëren.