De 10 beste Evenementen Bureaus in Limburg - 2025 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in Limburg

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis
22 bureaus
Locatie zoeken
Beoordelingen
Budget
Ontdek de beste evenementenbureaus in Limburg, klaar om uw droomfeest tot leven te brengen. Onze zorgvuldig samengestelde lijst presenteert ervaren experts in het organiseren van onvergetelijke evenementen, van zakelijke bijeenkomsten tot bruisende festivals. Bekijk elk bureau's portfolio en klantervaringen om een weloverwogen keuze te maken. Of u nu op zoek bent naar een intiem bedrijfsfeest of een groots publieksevenement, u vindt hier specialisten die uw visie kunnen realiseren. Met Sortlist kunt u eenvoudig uw projecteisen delen, waardoor Limburgse topbureaus u kunnen benaderen met op maat gemaakte voorstellen die perfect aansluiten bij uw wensen en doelstellingen.

Alle Evenementen Agencies in Limburg

  • 5
    (1 reviews)

    Verdien de aandacht!

    Aangenaam. Wij zijn Communiteers. Community marketeers dus. Wij halen voor bedrijven en organisaties de marketingwaarde uit communities, met content en campagnes. Waarom? Verdien je aandacht in plaats van dat je zelf roept dat je goed bent. Dat is waar het in deze huidige, ietwat schreeuwerige, maatschappij wat ons betreft om draait. Dit doen we door in te zetten op capaciteit, kennis en (visuele) middelen, zoals video, animatie, contentcreatie en chatbots. We bieden oplossingen die passen bij jouw doelstellingen en doelgroepen, en jouw kennis, kunde en capaciteit. We hebben korte, middellange en lange termijnoplossingen, voor verschillende vraagstukken. Deze vraagstukken brengen we onder in onze Communiteers Solutions: Hyers, Ympacts en Yvents!
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Helmond, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • 5
    (8 reviews)

    Crafting Tomorrow's Memories.

    Aanbevolen
    Top bekroond
    Hello! Welcome to TC Productions, your destination for cutting-edge event experiences. We specialize in crafting unforgettable gatherings that push the boundaries of creativity. With our expert team and innovative approach, we bring your vision to life with precision and flair. From immersive brand activations, dance events to corporate gatherings and galas, we're here to elevate your event to the next level. Let's Craft Tomorrow's Memories.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+4)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Kleding & Accessoires (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Maasbracht, Nederland
    Vanaf € 55 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    Top bekroond
    OVAL is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns and live events. We work with brands like Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. OVAL is a member of IDEA, ACC Belgium and awarded third place in best event agency in Europe by BEA.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    51-200 teamleden
  • (0 reviews)

    We Amplify Your Brand! - Jouw collega voor alle events en congressen in binnen en buitenland.

    We Amplify Your Brand! - Jouw collega voor alle events en congressen in binnen en buitenland. Welkom bij Amplify – Wij versterken jouw event en congres. Jouw externe expert collega die op ieder moment kan bijspringen.  Een evenement moet inspireren, verfrissen en verrassen. Inhoud is belangrijk maar komt pas goed tot zijn recht door sterke planning en organisatie. We Amplify your event: Wij versterken jouw evenement.Dit zit hem in grote lijnen én in details: alles moet sterk zijn, van de strategie tot de koffie. Gasten moeten geïnspireerd, blij en voldaan terugkijken op een geweldige beleving van begin tot eind! Wij organiseren zo’n evenement met liefde en beloven een onvergetelijke indruk achter te laten. Een event dat tot in de puntjes verzorgd is en volledig aansluit op jouw organisatiestrategie en -cultuur. Dat doen we door jouw evenement het stralende middelpunt te laten zijn van een totaalcampagne. Niet alleen maar het organiseren van een evenement of congres, maar evenementen organiseren met een doel. Wij maken daarbij gebruik van een unieke 360 graden aanpak waar alle facetten van online en offline marketingcommunicatie samen met de inzet van de nieuwste technologieën samen komen. Zo creëren wij resultaat en impact. Wat wij zoal voor je kunnen organiseren? - Online, offline en hybride congressen en events - Trainings sessies, heidagen en faciliteren van creative (cultuur)verandertrajecten - Interne bijeenkomsten, teambuildingen en incentives - Personeelsfeesten, jubilea en andere feestelijke vieringen - Productlanceringen, introducties en PR events - Gala, Awardshows - Beursdeelnames in binnen en buitenland. Het enige wat jij nog hoeft te doen is complimenten en dankwoorden in ontvangst nemen. Geen zorgen, wel applaus.Dat is hoe het voelt om met Amplify EventMarketing te werken.­­­­­ Neem je contact met ons op? Dan plannen we snel een half uurtje virtuele koffie om te kijken of er een klik is. Tot snel! English:   Welcome to Amplify! An event has to be inspiring, refreshing and surprising.  It needs to connect to your DNA and your guest. realizing your goals.   We Amplify your event. The big picture and the details are of importance: everything should contribute, from the strategy until the coffee. Guests need to be inspired, happy and satisfied when they look back to an unforgettable experience. An event that is organized to perfection and thoroughly connects to your organizations' strategy and culture.We Amplify this by making your event the center of attention throughout the whole campaign and planning process.  Organizing events with a purpose. Setting goals, reaching targets and accomplishing them. We achieve this by using a unique 360 degrees approach where all facets of online and offline marketing communication come together with the newest technology during the entire event marketing campaign. This way we create your dream event, getting results and gaining impact. The only thing you have to do is to receive the compliments and words of thanks from your guests. No worries, only applause.That is how it feels to work with Amplify EventMarketing. Who we Amplify? Besides the departments and managers from marketing, sales, communication, and PR. The most typical clients are CEO's, publishers, (semi) governments, the board of directors, personnel associations, party comities and last but certainly not least corporate event managers. Everyone, large or small, national or international, is welcome at Amplify.  What we Amplify (International) Congresses, Incentives, Teambuilding, Travels, Workshops, Galas, Diners, Shows, Award Ceremonies, Festivals, Webinars, Hybrid Events, Launchings, Fairs, Fair Stands, Sales Events, Product launches, (Employee) Parties and Celebration Jubilees. We are highly experienced in every field. Do you want something entirely different? Refreshing? Out-of-the-box? Creative? But also effective? And, would like to work with a great team who takes care of business with a smile?With pleasure, we will always create a customized event! Contact us and we schedule a 30 minute call to see if there could be a match. We would love to hear from you.
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Auto  (+4)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Leverage your personal brand on social media with a strategy and attract your dream clients.

    We help you to leverage your personal brand on social media and online with a strategy and attract your dream clients. Let's build great stories, let's blendtogether, in sweet harmony.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Eijsden, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Duits(+2)
    1-10 teamleden
  • 4.7
    (1 reviews)

    We bedenken het, we regelen het, we maken het. Allemaal.

    For English see below Wij zijn PRESSURE, het fullservice pr-bureau van Amsterdam. Fullservice pr betekent dat we alles voor je regelen, van strategie tot uitvoering en natuurlijk een uitgebreide rapportage. Goede contacten met de media, het schrijven van nieuwswaardige persberichten en bovenop het nieuws zitten zijn onze basis. Maar ons repertoire is breder dan dat. Creativiteit gaat daarbij hand in hand met haalbaarheid en commercieel resultaat. En gaat je aanvraag verder dan pr? Dan hebben we via ons fullservice-marketingbureau Bengelmedia nog veel meer in huis. Ons repertoire is breed. Als het past dan doen we het. Services waar veel klanten gebruik van maken zijn: Strategie Creatieve concepten Doorlopend pr-management Pr events Press trips Influencer samenwerkingen Corporate pr Activaties en joint promotions We are PRESSURE, the full-service PR agency of Amsterdam. Full-service PR means that we can arrange everything for you. Based on your request we come up with a strategy and propose the best activities. We write the required content and design the assets in our own studio. Subsequently, we arrange and coordinate all activities. We are always on top of it as PR does not lead to results automatically. Of course, you will receive a clear report afterwards. Because at the end of the day, commercial results are all that matters at PRESSURE. If your request entails more than only PR, we have a lot more to offer through our full-service marketing agency Bengelmedia. Furthermore, we have a Belgian partner with a quality standard that is just as high as ours. That partner is PR agency Wavemakers. Tell us more about your objectives for the Belgian market and we’ll bring Wavemakers on board. That is also full-service PR! Services that many clients use: Strategy Creative concepts PR retainers Press events Press trips Influencer collaboration Corporate PR Activations & joint promotions
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Schiphol-Rijk, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Dranken (+13)
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • 4.8
    (14 reviews)

    No-nonsense, gewoon vette designs, branding, video & animatie.

    Aanbevolen
    Wij zijn Studio vibe. The new breed of creatives. Wij zijn verliefd op het creëren van vernieuwende merken. Dit doen we met passie, talent en ambitie. Positiviteit , vriendschap en vrijheid. Noem hoe je het wilt, wij noemen het onze ‘ vibe ’. Bij vibe doen we meer dan verwacht. We weten hoe we de perfecte mix van strategie, technologie, productie en creativiteit kunnen samenstellen om waarde te creëren voor jouw merk. Klanten zijn partners. We zouden er niet zijn zonder hen. Vertrouwen is voor ons daarom erg belangrijk. Een jonge groep digitale genieën geeft om uw project. We hebben geen sales team. We doen gewoon geweldig werk. Onze blik is fris en nuchter . No-nonsense, gewoon vette designs, branding, video & animatie. Het woord ‘vibe’ komt oorspronkelijk voort uit het engelse woord ‘vibration’ wat staat voor 'trilling'. Wat voor soort trillingen? Alles en iedereen trilt. Miljarden trillingen zijn verspreid over het hele universum. Deze trillingen zijn te verstaan, te voelen en over te brengen, maar ze zijn niet direct zichtbaar voor het menselijke oog. Het is bij ons van belang om onze ‘vibe’ aan iedereen door te geven en deze ook zo goed mogelijk uit te dragen. Daarom hebben we een aantal specifieke trillingen visueel zichtbaar gemaakt om te gebruiken als huisstijl-elementen. We hebben onder andere gewerkt voor: JBL, Univé, DJI, Insta 360, Harman/Kardon, Snelle, Grohe, Legamaster, Saxion Hogescholen, AT bookings, Don’t waste culture, Topicus, Traffic Today, Anne-Marie Wonen Holten, RIHO, By Sidde, Gemeente Rijssen-Holten. ------------------------------------------------------------------------------------------- English below We are Studio vibe. The new breed of creatives. We are in love with creating innovative brands. We do this with passion, talent and ambition. Positivity , friendship and freedom. Call it what you will, we call it our 'vibe'. At vibe, we do more than expected. We know how to put together the perfect mix of strategy, technology, production and creativity to create value for your brand. Customers are partners. We wouldn't be here without them. Trust is therefore very important to us. A young group of digital geniuses care about your project. We don't have a sales team. We just do great work. Our view is fresh and down-to-earth . No-nonsense, just kickass designs, branding, video & animation. The word "vibe" originally comes from the word "vibration". What kind of vibration? Everything and everyone vibrates. Billions of vibrations are spread throughout the universe. These vibrations can be understood, felt and transmitted, but they are not immediately visible to the human eye. It is important for us to pass on our 'vibe' to everyone and to transmit it in the best possible way. Therefore, we have made a number of specific vibrations visually to use as corporate identity elements. We have worked for: JBL, Univé, DJI, Insta 360, Harman/Kardon, Snelle, Grohe, Legamaster, Saxion Hogescholen, AT bookings, Don't waste culture, Topicus, Traffic Today, Anne-Marie Wonen Holten, RIHO, By Sidde, Gemeente Rijssen-Holten.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Deventer, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Software & Computer Services (+17)
    Spreekt Nederlands, Engels
    11-50 teamleden
  • 4.7
    (1 reviews)

    We make sure that You stand out...

    The Image Factory based in Rotterdam, is expert in de lifestyle en beauty branche. Wij zijn een full-service Marketing en Communication agency.
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Capelle aan Den IJssel, Nederland
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Consumer Electronics (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+2)
    11-50 teamleden
  • 5
    (5 reviews)

    We create Digital Experiences, Web & Mobile Apps and 3D Content with new-age technologies and GenAI.

    Existing in the intersection of design and technology, Dreambridge creates impactful digital experiences for clients. Our services cover Apple Vision Pro, Augmented Reality, Virtual Reality, Digital Installations, GenAI Design, Web, Mobile and new emerging technologies. We are a diverse team that comprises of professionals from Software, Advertising, Gaming, Design and Production. Headquartered in Amsterdam, in The Netherlands, we have worked with clients across The Netherlands, France, Sweden, Luxembourg, Switzerland, USA and India.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Amsterdam, Nederland (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+6)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    51-200 teamleden
  • (0 reviews)
    Van goed bedrijf naar sterk merk. Communicatie van organisaties, bedrijven en merken tillen wij graag naar een hoger plan. Creatiever, professioneler en effectiever.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Klimmen, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Nederlands
    11-50 teamleden
  • 4.7
    (8 reviews)

    De deeltijd marketingafdeling voor MKB bedrijven

    Top bekroond
    Wij zien veel MKB bedrijven in de omvang van 10 tot 100 medewerkers stoeien met de invulling van de marketing. Het is nodig en gewenst, maar misschien nog niet professioneel ingericht. De deeltijd marketing afdeling van Creatie Maakt Alles is dan de oplossing. De specialist van Creatie Maakt Alles werkt op afstand of bij jou in het bedrijf en is nauw betrokken bij je team en bedrijfsontwikkelingen. Hij/Zij adviseert de best passende marketingstrategie zonder klakkeloos de trends te volgen. We hebben maar één doel: een zo groot mogelijk effect realiseren passend binnen het budget dat jouw bedrijf beschikbaar heeft. Van het opzetten en inzetten van een marketingplan, de consequente inzet van social media, het verzorgen van een campagne tot een effectieve opzet van de website. Passend binnen jouw budget en gericht op resultaat. Wij starten altijd met een goede inventarisatie over wat nodig en gewenst is binnen je bedrijf. Wie ben je, wat levert jouw bedrijf en vooral wat is een passende aanpak voor het bedrijf. Onze aanpak is begrijpelijk, betaalbaar en logisch, bij ons geen dikke plannen maar praktische programma's die we één voor één inzetten. Daarom biedt Creatie Maakt Alles zich ‘deeltijd’ aan. Een goede en structurele inzet van marketing gebaseerd op een tijdsinvestering die bij de opdrachtgever past.  Welke diensten leveren wij MKB marketing: deeltijd inzetbaar, uw marketing flowed en levert resultaat op. Creatie Maakt Alles is erop gericht om bij haar klanten tegen zo min mogelijk kosten een zo hoog mogelijk resultaat op het gebied van marketing en communicatie te realiseren, waarbij continuïteit is geborgd. Wij werken in een team van zo’n 25 collega’s die ieder hun specialisme hebben. Ieder is inzetbaar op basis van de behoefte of vraag van de klant. Met één aanspreekpunt heeft de klant toegang tot alle denkbare specialisaties binnen marketing & communicatie. Het voordeel? Alle specialisten binnen handbereik. Géén dubbele briefings meer naar verschillende freelancers of bureaus. Wij adviseren proactief in jouw marketing strategie. We zijn persoonlijk betrokken. We werken graag intern bij de opdrachtgever en werken vanuit co-creatie aan marketing. Op deze manier wordt marketing écht een onderdeel binnen het bedrijf en wordt het door medewerkers omarmt. Mooi om te zien hoe we op deze manier een vaste collega van de organisatie worden. Content creatie & Online redactie : ieder bedrijf heeft iets waardevols te vertellen Online marketing en online redactie is vandaag de dag niet meer weg te denken. Ieder bedrijf heeft er zijn eigen doelstelling(en) mee. Denk hierbij aan het vergroten van de naamsbekendheid, het imago versterken, leads genereren, het bedrijfsnetwerk vergroten enz. Wij werken op basis van een contentplanner, die we samen met de klant opstellen. Alleen relevante onderwerpen komen aan bod. U hoeft zelf niets te schrijven, als u daar geen zin of tijd voor heeft. Wij doen de interviews met u, uw medewerkers, klanten of leveranciers. Zo heeft u continue een waardevolle stroom aan berichtgevingen die uw doelgroep bereiken. Uw zichtbaarheid zal opvallen. De content wordt ingezet op uw website, social media, nieuwsbrieven en (online) presentaties. Altijd actueel! Online advertising & SEO : Voor het werven van aanwezigen bij een kennismakingslezig, voor het genereren van leads of voor het vergroten van een kwaliteit fanbase. Online advertising kan hier effectief aan bijdragen. Met de co-workers van Creatie Maakt Alles hebben we de juiste professionals in huis die alle laatste trends en ontwikkelingen beheersen. We hebben meerdere professionals in ons team verantwoordelijk voor: - Google Advertising - Social media Advertising - SEO optimalisatie (technisch en content) - Technisch correct instellen van alle toolings en dashboards voor perfecte metingen - Wekelijkse monitoring en maandelijkse rapportage Grafisch ontwerp : van elke uiting een sterk communicatie middel maken Een mooi ontwerp van uw bedrijfsfolder of digitale mailing is leuk. Het maakt u trots. Maar van complimenten kunt u niet leven. Een goed design moet vooral effectief zijn. Wanneer een uiting communiceert en de doelgroep aanspreekt heeft het zijn doel bereikt. Met meer dan 10 jaar ontwerp-ervaring is dat een sterke expertise. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The part-time marketing department for SMEs Creatie Maakt Alles offers SME's support in marketing and promotion. From the design of a website, the consistent use of social media, taking care of a campaign to setting up and implementing a marketing plan. Fitting within your budget, fully planned and focused on results. It all starts with: a good inventory of what's needed and wanted within your company. Who are you, what do you do and especially how does your company wants to be presented to the world? A good and structural implementation of advertising and branding based on a realistic time investment! Creatie Maakt Alles works in a team of (± 25) co-workers, each with its own specialism (DTP, design, web design and development, content creation, social media and online editorial, marketing & communication etc.). Co-workers can be flexibly deployed based on the needs for a project, the click with the customer and the budget. Than we deliver results!
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Berlicum, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Sport (+16)
    Spreekt Nederlands, Engels
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Met persoonlijke aandacht maken wij van jouw event een groot succes!

    Met meer dan 10 jaar ervaring in de evenementenbranche biedt Events & Media een uitgebreid aanbod van diensten, van evenementenplanning en -ontwerp tot productie en uitvoering. Met de focus op persoonlijke aandacht worden er memorabele evenementen gecreëerd en uitgevoerd. Daarbij wordt er goed geluisterd naar de behoeften van de opdrachtgever om er voor te zorgen dat het evenement een blijvende indruk achterlaat en alle verwachtingen overtreft. Events & Media heeft opdrachten mogen uitvoeren voor o.a. CUPRA, Loyens & Loeff, BlackBerry, RTL Nederland, Rabobank, Rijksdienst voor Ondernemend Nederland en het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
    12 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Ede, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Auto  (+4)
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Let's make impact together!

    CEM Company, your company for campaigns, events and more. De naam zegt het al, we ontwikkelen creatieve en prikkelende communicatieconcepten die raken en activeren. Van campagnes en merkconcepten tot grootse evenementen: wij geloven in de kracht van impactvolle communicatie. Wij zijn actief in de sectoren sport, gezondheid, mobiliteit en duurzaamheid en ondersteunen organisaties graag met een creatieve en vernieuwende aanpak die resultaten boekt.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Nijmegen, Nederland
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Nederlands
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Het maximale uit jouw online recruitment.

    "De impressies en clicks gaan geweldig binnen onze campagnes!" Dit is iets wat we nog steeds vaak horen wanneer we met organisaties spreken. Goed om te horen, zeker metrics die kunnen bijdragen aan succes, maar geen uiteindelijk resultaat. Kwalitatieve sollicitaties/kandidaten en hires, dat is waar het bij ons om draait. Waar het bij recruitment om draait, en waar al onze handelingen op gericht zijn. Schieten met scherp. Oftewel, wij zijn Marksmen.
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Groningen, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Software & Computer Services (+2)
    Spreekt Nederlands
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    We organize innovation events and hackathons all over the globe.

    At Tailor Made Hackathon, we organize dozens of events worldwide each year, both online and offline, for a variety of audiences. From tailored advice to full event management, we offer comprehensive solutions that enhance efficiency, foster innovation, and strengthen collaboration. Whether it's tackling IT challenges, exploring AI, or addressing societal issues, our events empower organizations to achieve meaningful results. Get in touch and discover how we can support your organization.
    12 projecten in Evenementen
    Onbekende locatie
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Energie en Olie (+6)
    Spreekt Engels, Nederlands(+1)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    We create rhythm in identity and marketing for event and music professionals to realise their dreams

    Studio by Nas exist to team up with outstanding brands within the event and music industry. We create visual matters and vision, so they can perform at their best. Together we make dreams come true. As the founder and creavite mind behind Studio by Nas, is Kevin Nas passionate about the power of visual art and design within the music industry. In terms of design he loves to combine analog tools with contemporary craft. Kevin will always thrive to show the world my resonant vision on music and design.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Nijmegen, Nederland
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Nederlands
    1-10 teamleden
  • 5
    (5 reviews)

    Nieuwe generatie marketing. Zonder poespas. We bouwen je merk en zorgen voor resultaat. Offerte?

    Aanpoters is een marketingbureau dat het nét wat anders doet dan de traditionele marketingbureau’s. We zijn Aanpoters begonnen omdat we een behoefte zagen in de marketingwereld aan no-nonsense marketing. Dat betekent: geen abstracte termen. Geen vage rapporten met nietszeggende cijfers. Geen vergaderingen zonder inhoud. En dat betekent: wel goed meten wat wel en niet werkt. Wel laten zien wat we doen. Wel eerlijk zijn over het resultaat. En wel inzichten delen waar jij als ondernemer wat aan hebt. Daar kom je het verst mee. Dat doen wij het liefst voor organisaties die iets positiefs bijdragen aan de wereld. We zetten daarbij de nieuwste kanalen als eerste van Nederland in. Zo zijn wij op dit moment het enige marketingbureau van Nederland dat kan adverteren op Netflix. Maar we beginnen voor elk merk bij het begin. We geven je merk een frisse uitstraling en zorgen dat je potentiële klanten het verhaal te zien krijgen. Zowel op de website (die wij voor je kunnen bouwen) als in campagnes op vele off- & online communicatiekanalen. Zo word je niet alleen bovenaan Google en Microsoft zoeknetwerken gevonden. Maar overtuig je ook je doelgroep op Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest. We doen dus niet één trucje maar weten we de weg voor je te vinden door de jungle van mogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat jouw doelgroep bereikt wordt. Met content die hen aanspreekt. In het formaat dat bij hen past. Of dat nu via sociale media campagnes of Spotify is. Aanpoters hebben de ervaring in huis en zorgen dat je vooroploopt. En niet onbelangrijk: aanpoters geven je inzicht in wat we doen en houden het voor jou begrijpelijk. We laten zien waar de kansen liggen en wat je marketing oplevert. Bij zowel kleine organisaties als grote organisaties boeken we op deze manier positieve resultaten. Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Vraag een vrijblijvende offerte aan: info@aanpoters.nl
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Nijmegen, Nederland
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen (+4)
    Spreekt Nederlands, Duits(+1)
    11-50 teamleden
  • 4.7
    (11 reviews)

    Een uitzonderlijk gewoon digitaal bureau

    Wij zijn een creatief digitaal bureau met één doel: het vinden van een antwoord op jouw vraag. Door strategie, design en techniek te combineren brengen we merken (digitaal) tot leven. We praten in begrijpelijke taal en bedenken idem oplossingen, passend bij het doel en de uiteindelijke doelgroep. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van unieke (digitale) experiences, die we tot leven brengen met behulp van sprekende designs en innovatieve technieken. We doen dit samen, met het team, met de klant en/of eventuele andere belanghebbenden. We hebben namelijk ook de tools in huis om een nieuwe stijl al in een vroeg stadium te kunnen toetsen bij andere (geselecteerde) belanghebbenden. Zo weet je zeker dat een nieuw concept ook gedragen wordt. Kortom: we zijn altijd op zoek naar manieren om de (digitale) wereld, mooier, makkelijker en nuttiger te maken. We volgen de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied en houden van een uitdaging! Ook toe aan verandering? Bekijk onze cases en get in touch!
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Utrecht, Nederland
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Onderwijs (+6)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
12

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Werken met de beste evenementenbureaus in Limburg

Redenen om met een event manager samen te werken

Het gebruik van een evenementenbureau zorgt ervoor dat u zich nergens druk om hoeft te maken, alles is van A tot Z geregeld. Het bureau zal voor u beurzen, festivals en congressen bij mogelijke cliënten aanbieden en contact houden met de opdrachtgevers, uitgenodigden, consumenten enzovoort. Een event manager helpt u bij het runnen en organiseren van al uw evenementen, ongeacht de branche waarin uw onderneming actief is.

Ook verzorgt het evenementenbureau voor u het kostenplaatje, en overzien en besturen zij het team verantwoordelijk voor het uitvoeren van het event. Het regelen van een event kost veel tijd en kundigheid, dus een event management bureau hebben is de beste uitweg voor dit soort acties, omdat zij de sector perfect kennen en u veel moeite zullen besparen.

Een event management bureau beheert alle stadia van een event en alles wat essentieel is om het perfect uit te voeren. Het agentschap waarmee je collaboreert zal je helpen om het beste uit het event te halen, zodat iedereen zo goed mogelijk kan genieten van het evenement.

Functies van een event management bureau

Event management bureau’s zijn in staat zich aan te passen aan elke sector en stijl.Evenementenbureau’s zullen de locatie van het event, de compositie, het soort aanwezigen en hun smaak bestuderen. Dit geeft het agentschap een inzicht over hoe het evenement op te zetten of hoe u uw kraam voor een evenement van een derde partij kunt designen.

Het event management bureau waarmee u samenwerkt is verantwoordelijk voor de communicatie en executie van het evenement dat u wilt organiseren. Dit allemaal brengt veel werk met zich mee dat de agencies van A tot Z weten te volbrengen.

Een event manager is belangrijk voor alles wat te maken heeft met de productie en de uitvoering van uw evenementen. Evenementenbureau’s kunnen zowel het evenement zelf organiseren als de ideeën van uw organisatie ontwerpen en realiseren in een evenement van een third party.

Vind de beste event managers in de buurt van Limburg met Sortlist

Limburg heeft erg veel kantoren die experts zijn in evenementen die uw firma zullen helpen om een event van A tot Z te regelen.Omstreeks Limburg zijn erg veel events van allerlei soorten die jaarlijks worden gehouden.

Een event manager zorgt voor alles wat komt kijken bij een event, van het zorgen voor kwaliteit eten en transport tot plaatsen om te parkeren en overnachtingsmogelijkheden. Bij Sortlist collaboreren we met de belangrijkste evenementenbureaus omstreeks Limburg en we staan u bij bij het lokalizeren van het bureau die het beste bij uw onderneming past.

Ontdek met Sortlist de beste evenementenbureau’s in de omgeving van Limburg en begin je evenementen te ontwikkelen met de beste professionals. Waar twijfelt u nog over? Bespaar alle moeite, Sortlist geeft u de mogelijkheid om gemakkelijk een volledig evenement te organiseren met een evenementenbureau.

Bij Sortlist vindt u de ideale event managers om uw event zo eenvoudig en zo succesvol mogelijk te maken. In zee gaan met het correcte event management bureau is van kritiek belang om het te maken op de manier die het beste bij uw firma past. Begin direct een overeenkomst met een event manager en profiteer van al het profijt die het oplevert, van de fabricatie van het evenement tot het communiceren en het design ervan. Het evenementenbureau doet onderzoek naar ontwikkelingen en interessante kansen in de markt, daarbij zorgen ze ook voor sprekers, zangers of andere speciale gasten gebonden aan uw evenement.

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Laat je inspireren door wat er voor andere bedrijven is gedaan.

Case branding campaign om |  nieuwe energie en A E

Case branding campaign om | nieuwe energie en A E

Branding, positionering & website voor Jet-Net

Branding, positionering & website voor Jet-Net

Corporate Family Event voor 1500p

Corporate Family Event voor 1500p