Digitaal bureau
Digital & Marketing Strategy

Een digitaal bureau inhuren dankzij 4 eenvoudige argumenten..

5,00/5(1)

Professionele atleten huren coaches in, non-profitorganisaties krijgen subsidies, en jij zal waarschijnlijk een belastingaccountant inhuren.

Als ondernemer kan het inhuren van een digitale expert je ook helpen voor jouw online ontwikkeling. Sinds 2014 is het totale budget dat aan reclame wordt besteed, met name aan digitale reclame, alleen maar gestegen.

Tegen 2020 zal naar schatting 45% van het totale budget aan digitaal worden besteed en dit zal tot 2022 exponentieel toenemen. Om het meeste uit deze investering te halen, is het inschakelen van een digitaal bureau soms de beste oplossing.

Hieronder volgen enkele van de belangrijksteredenen waarom kleine en middelgrote ondernemingen besluiten een digitaal bureau in de arm te nemen.

Waarom zou je een digitaal bureau moeten inhuren?

Niet genoeg tijd. Een van de meest frequente antwoorden die we bij Sortlist ontvangen.

Ik heb op dit moment geen tijd om mij hiermee bezig te houden..

Voor bedrijven is dit de klassieke reactie van veel mensen. Zelfs met alle tijdbesparende hulpmiddelen, lijkt er niet genoeg tijd te zijn. Vooral voor kleine bedrijven die altijd veel werk voor de boeg hebben.

Daarom moet je selectief zijn en eerst de meest dringende zaken kiezen. We zeggen vaak dat digitale marketing belangrijk is om te groeien, maar je moet eerst de nodige dingen goed doen.

Het beheer van online reclame kan gemakkelijk een dag per week in beslag nemen. De tijd die aan marketing wordt besteed, zal alleen maar toenemen met het budget. Het inschakelen van het juiste digitaal bureau kan je tijd en geld besparen. Sortlist kan je daarbij zeker helpen 👇🏾

Krijg je al zin om |

Dan heeft Sortlist sowieso de perfecte match voor jou!

This is where the magic happens..

Hoe zit het met mijn ROI (return on onvestment)?

Voor veel bedrijven zijn de kosten de belangrijkste reden om zelf digitaal te adverteren. Zij vergeten echter dat bureaus hen advies kunnen geven:

  • Hoe je best een doelgroep aantrekt
  • De optimalisatie van campagnes efficiënt bewerken
  • Hun marketingbudget optimaal benutten op andere gebieden.

Het is meestal veel goedkoper om een digitaal bureau jouw eigen digitale advertenties te laten hosten dan het zelf te moeten doen.

Er zijn tal van voorbeelden van bedrijven die hun rendement op investeringen met 250% hebben verhoogd en bovendien hun belangrijkste doelstellingen hebben bereikt. Je kunt je niet voorstellen hoeveel een digitaal bureau kan doen, zodat je je beter op andere projecten kunt concentreren.

Wat als digitale marketing niet mijn vakgebied is?

Geen zorgen!

Een goede digitaal bureau zal niet alleen zijn uiterste best blijven doen om jouw campagne te optimaliseren, maar het kan je ook helpen om de nieuwste technologie bij te houden.

Mobiele telefoons hebben de laatste jaren bijvoorbeeld de plaats ingenomen van desktopcomputers. Het is zelfs zo dat meer zoekopdrachten op internet worden gedaan op smartphones en tablets dan op laptops of desktops. Toch zijn er nog veel bedrijven die geen smartphone-vriendelijke website hebben.

Een reclamebureau met digitale expertise kan je helpen te profiteren van deze verschuiving in het consumentengedrag, zodat je de marketingcurve voor kunt blijven.

Ga voor een digitaal bureau, want goedkoop is niet altijd een optie

Veel bedrijven beseffen nu dat digitaal het heden is.

Zij moeten hun “oude” marketinggewoonten veranderen en evolueren. Soms zijn zij echter niet bereid zoveel geld uit te geven en zoeken zij vaak naar andere oplossingen.

Ze praten erover tijdens familiediners en kiezen vaak een kennis die toevallig bijvoorbeeld de neef van de zus is. Voor het bedrijf is dit een voordeel omdat het veel goedkoper is dan een freelancer of een digitaal bureau.

Het is echter mogelijk dat hun prestaties niet voldoen aan de eisen van het bedrijf. Uiteindelijk zal je meer geld hebben uitgegeven dan wanneer je rechtstreeks een digitaal bureau had ingeschakeld.

Marketing en vooral digitale marketing is een zeer specifieke business. Je kunt het je niet veroorloven om “precies goed” te zijn.

Daarom kan je, tenzij je echt weet wat je doet, beter een digitaal bureau inschakelen dat je vertrouwt, dan in het duister te tasten en het risico te lopen dat jouw bedrijf aan geloofwaardigheid inboet.

Overweeg een professioneel digitaal bureau in te huren om bovenop jouw marketing te blijven zitten.

close

Krijg toegang tot onze exclusieve content!

email